לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

קיבוץ בית אלפא- חדרי אירוח לחופשה משפחתית מהנה במיוחד

1 תגובות   יום רביעי, 22/11/17, 23:47

בסופ"ש האחרון הוצאנו את האפרוחונים מוקדם מהגן ונסענו לבילוי משפחתי מקסים ומהנה ביותר בעמקים.

לצאת עם ילדים לחופשה זה לא תמיד פשוט, ויש פעמים שזה אפילו סיוט... על מנת לא להיתקל בסיטואציות שיהפכו את החופשה שלכם לחלום בלהות, כדאי לבחור בקפידה את האטרקציות שמתאימות לילדכם.

אנחנו התחלנו את הטיול בסיור כייפי וחוויתי במיוחד בגן גורו עליו תוכלו לקרוא פה, ולאחר מכן עשינו טיול רייזרים מלהיב ב"רייזר העמק הנעלם" תוכלו לקרוא על כך כאן. כי חיות וקצת אקסטרים תפור על האפרוחונים שלי!

לאחר החוויות המהנות הגענו לקיבוץ בית אלפא, מקום רגוע, שלו ופסטורלי בו שוכן כפר נופש הכולל 50 חדרים מסוגים שונים.

''

אנחנו התארחנו בחדרי הבוטיק המקסימים שהיו מאוד נקיים ומסודרים והתאימו לנו בול!

כפי שניתן לראות בתמונה הילדים ישנו במיטה נפתחת בסמוך אלינו

יש בחדר מטבחון קטן

אמבטיה נקייה וגדולה

זאת החצר

מצרפת גם קצת תמונות של חלק מהחדרים הרגילים

לפני שהגענו לחדר עשינו סיור בקיבוץ שכלל את מוזיאון הדווידקה

המוזיאון הוא למעשה אוסף מפואר של האמן דוד נחום המסקר את תולדות הקיבוץ והמקצועות של פעם באמצעות פריטים ששימשו מתקופת ההתישבות.

''

האפרוחונים שלי מאוד נהנו לשחק במשחקים של פעם כמו גולות ומריצות ישנות וגם לנגן בכלי נגינה כמו אקורדיון ותופים.

''

מה שיפה במוזיאון הזה הוא שמותר לגעת ולשחק בהכל כל עוד לא הורסים ומחזירים הכל למקום בסיום.

פשוט מקסים!

בדרך עברנו בפינת הקופים, מין מקום סודי כזה של ילדים,יש שם מגלשה מאולתרת וחבלים קשורים לצמיגים המשמשים כנדנדה. אין כמו הילדות הקיבוצית עם המשחקים הכי פשוטים של פעם, ואפילו יצא לנו לפגוש חיות

''

כמו כן יש תצפית מהממת על העמק ממגדל המים.

לאחר הסיור הקצר פרקנו בחדר את הציוד שלנו, וכמובן שהילדים לא יכלו להתאפק וקפצו לערסלים שבחוץ

בכלל בכל רחבי כפר הנופש פזורים ערסלים רבים המדגישים את תחושת הסתלבט והרוגע

''

כשהגיעה שעת ערב נסענו למסעדת דג-דגן שאפשר להגיע אליה גם בהליכה קצרה, המסעדה מתמחה בדגים, אך תמצאו שם מגוון מאוד גדול של מנות אחרות, כאשר מבחינתי אחד הדברים הכי מושלמים במקום הזה הוא חדר המשחקים לילדים.תוכלו לקרוא על הביקור שלנו שם בהרחבה כאן

אחרי הארוחה הטעימה חזרנו לחדרנו עייפים אך מרוצים!

הגיעה שעת ארוחת הבוקר. ארוחת הבוקר מוגשת בחדר אוכל שנמצא מרחק של כמה צעדים מחדרי הבוטיק, אז היה מאוד קל ונוח להגיע לשם. היה מגוון גדול של אוכל- לחמים, מאפים, סלטים, דגני בוקר, כל סוגי החלב שרק תרצו ועוד ועוד

''

לאחר הארוחה לקחנו את הילדים למשחקיה חדישה שנמצאת בקיבוץ, בה תוכלו למצוא גם חנות בוטיק.

תוכלו לקרוא אודות הביקור שלנו שם בהרחבה כאן

המשחקייה ממש הפתיעה אותי לטובה! לא ציפיתי לראות בקיבוץ משחקייה כזו ענקית וחדשה, הכל נקי ומצוחצח. יש קיר טיפוס, משחקי מחשב, גימבורי , פינת תחפושות, בימבות, בריכת כדורים ועוד ועוד יכולנו לבלות שם ש-ע-ו-ת! אבל היינו צריכים להמשיך לנקודה הבאה...

''

הנקודה הבאה- סיור מודרך בגן היפני בקיבוץ חפציבה הצמוד לבית אלפא, ניתן להגיע לשם בהליכה, תוכלו לקרוא אודות הפעילות המרתקת הזו כאן.

לסיום, בדרך הביתה עצרנו במסעדת קימל בגלבוע שאף פעם לא מאכזבת!

היה סופ"ש מושלם וכייפי, ממליצה לכל משפחה לשבור מידי פעם את השגרה, להתאוורר ולצבור חוויות משותפות!