cafe is going down

בלילה אני חולם עוד בספרדית... והפעם אנדולסיה!!! דרום ספרד

0 תגובות   יום רביעי, 9/4/14, 04:35

אחרי ברצלונה וולנסיה... הגענו לדרום ספרד-חבל אנדלוסיה...

כל החבורה נסענו יחד לחגוג לא' יום הולדת... נחתנו בסביליה לחום של דצמבר שכל כך חסר לנו בארץ המגף..

סיבילה מדהימה!!! מלא טאפסים וברים והכל מלא בחברה צעירים, שרק שותים יין טעים כל היום ומנשנשים שרימפסים וקלאמרי...

בסופי שבוע הכל מלא באנשים שיוצאים לטייל ברחובות, יש מלא הופעות פלמנקו ומוסיקה ובדצמבר הכל מקושט לקריסמס... יש שם גם משהו אחר במקום סנטה קלאוס... מן נסיכה שהילדים באים לבקש ממנה מתנות... למדתי משהו חדש..

אז האטרקציות העיקריות בסיביליה לדעתי:

parasol לעלות למעלה כדי לראות את הנוף בשקיעה... מקבלים גם כרטיס להזמין שתיה (גם יין) למעלה בבר בחינם..

''

Mercado de Triana-  השוק של סיבילה... מלא בברים ומסעדות שפתוחים גם בערב!!!

לשבת להשתזף לאורך הנהר... יש גם מלא ברים...

חיי הלילה לא משהו... יש המון ברים באיזור alameda, גם במהלך היום יש המון מקומות עם טפאסים... עוד איזור עם ברים plaza alfafa ... אבל לא מצאתי מקום עם מוסיקה כמו שאני אוהבת... יש יותר ברים לשבת ולשתות...

מסיביליה המשכנו לקורדובה ברכבת... היינו שם כמה שעות... אני אישית חושבת שזאת אחת הערים הרומנטיות באירופה..

לכן אחזור לשם עם בן זוג בעתיד (יש מתנדב בקהל? :)) יש המון מסעדות קטנות ומקסימות, כיף סתם להאבד שם, וגם הרובע היהודי, הפסל של רמבם, קתדרלה מהממת עם גינה מלאה בעצי תפוזים... הבנתי למה אף אחד לא אוכל אותם הם חמוצים!!!!!

משם לקחנו טרמפ דרך http://www.blablacar.com/ מומלץ!!! עם רקדנית פלמנקו שהיתה בדרך להופעה במלגה... הגענו למלגה ומשם לקחנו אוטובוס לRONDA...

משם כדאי לנסוע לראות את העיר שבנויה תחת סלע setenil de las bodegas

מטורףףף!!!

''

משם לקחת אוטובוס לCADIZ שנמצאת באוקינוס האטלנטי ולאכול בייבי קריש!!! זה המאכל של המקום!!!!!! וגם האמפנדס בפיאצה המרכזית שצריך לקחת מספר ולעמוד בתור כי כל המקומיים מגיעים לשם.... נחמד גם לאכול בשוק המקומי... יש בו המון ברים עם כל מיני סוגים של אוכל... ויש רק מקומיים

''

ומשם לעיירה הקטנה ROTA אם בא לכם לגלוש... ממליצה על המקום של רוברטה https://www.facebook.com/roby.nicolai

שתארגן לכם תוך 5 דקות הופעה עם גיטריסט מהשכונה... ואז יצטרף עוד גיטריסט ועוד זמר... :) רוברטה עם ההורים שלה ובנה החליטו לעבור מאיטליה לרוטה... והם מקסימים ומצחיקים והאמא שלה מכינה אוכל איטלקי מעולה!!! תמסרו להם דש!!!

ד"א . אני ממליצה לטייל עם קאוצ סרפינג... כדי להכיר מקומיים ולישון בבתים המהממים שלהם ששווים יותר מבתי מלון... ואני בתמורה צריכה רק להכין להם שקשוקה!!! קריצה