עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    שירה וכתיבה יוצרת

    קהילת "שירה וכתיבה יוצרת" בניהולם של שלמה אברמוביץ' ושל bfou, מיועדת למי שכותבים שירה, אוהבים לקרוא שירה ולמי שעוסקים בכתיבה יוצרת לסוגיה. הקהילה תעניק במה ליוצרים ותיקים ומנוסים לצד כותבים חדשים ומתנסים. הקהילה תיזום ותעודד דיונים ענייניים על יצירות וניתוחן, תוך שמירה על כבוד היוצרים. מדי פעם נארח כאן משוררים וכותבים בעלי שם, שחיים עדיין בינינו ונציג גם יצירות אלמותוית של יוצרי עבר, שכולנו גדלנו על ברכיהם. הקהילה תחשוף מפעם לפעם יוזמות חדשניות, שעיקרן עידוד הכתיבה והיצירה. בואו נהנה.

    אמנות ובמה

    חברים בקהילה (2288)

    amnonti
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    א. אפולינר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    רונית אברהם
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    חנה וייס
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אלון בחורף
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אלי אלון-עית...
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אשת לפידות
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Buna
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איציק אביב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שיר במתנה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אח, איזה לילה

    29/2/12 18:31
    5
    דרג את התוכן:
    2012-03-18 17:37:02
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    [ נורית צדרבוים, נורית ארט, שירה, לילה, שירי לילה ]

    אָח אֵיזֶה לַיְלָה / נורית צדרבוים

     

     

    אַף פַּעַם בַּלַּיְלָה לֹא הָיִיתִי לְבַד

    הִדְלַקְתִּי הָאוֹר

    וְהִטַּלְתִּי אֶת צֵל אֵימַתִּי עַל הַשְּׁחוֹר.

    רָאִיתִי מִבַּעַד.

    הָיָה עָצוּב, הָיָה שָׁקוּף.

     

    אֶת הַלִּשְׁכָּה הָאֲפֵלָה קִשַּׁטְתִּי

    בִּשְׁלָל כּוֹכָבִים וְדָרַכְתִּי צַמְצַם

    עַל גַּלְגַּל מַרְבַדֵּי עַד אֲדֻמִּים.

    טָפַפְתִּי צַעֲדַי בַּלָּאט, בְּלַהַט עָרַגְתִּי

    עֵת תֻּפֵּי טַמְטַם רָעֲמוּ בִּי הֲלוּמִים.

     

    הָלַכְתִּי בַּחֲשֵׁיכָה, עַד כִּי בָא אֵלַי הַיּוֹם וזרח

    לְהָאִיר לִי דֶּרֶךְ בְּטוּחָה מִבֵּין כַּנְפֵי חַלּוֹן. 

    צַר לִי צֹּהַר ומִסְגֶּרֶת שֶׁל אוֹר, וְשָׁר לִי

    בְּלֹא קוֹל אֲנָחוֹת, הֵיִיִ לִי אָחוֹת וַאֵם

    וְאָמַר - אָח - אֵיזֶה לַיְלָה – וּפָרַח.

     

    מתוך מחזור שירי לילה

     

    ©כל הזכויות שמורות לנורית צדרבוים

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "אח, איזה לילה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    29/2/12 20:41
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-02-29 20:41:07
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ביאליקית מקסימה ... (: שיר לילה נפלא תודה .!

    --
    29/2/12 22:56
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-02-29 22:56:46
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תודה פרח. איזו מחמאה. עכשיו יהיה לי לילה טוב

    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)
    1/3/12 09:14
    1
    דרג את התוכן:
    2012-03-01 09:15:51
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הָלַכְתִּי בַּחֲשֵׁיכָה, עַד כִּי בָא אֵלַי הַיּוֹם וזרח לְהָאִיר לִי דֶּרֶךְ בְּטוּחָה מִבֵּין כַּנְפֵי חַלּוֹן. צַר לִי צֹּהַר ומִסְגֶּרֶת שֶׁל אוֹר, וְשָׁר לִי בְּלֹא קוֹל אֲנָחוֹת, הֵיִיִ לִי אָחוֹת וַאֵם וְאָמַר - אָח - אֵיזֶה לַיְלָה – וּפָרַח.

    יפה לך ההתכתבות עם ביאליק. אהבתי.


    --
    שולה ניסים - כותבת שירה ויוצרת אמנות
    1/3/12 10:34
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-03-01 10:34:06
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: שולה ניסים 2012-03-01 09:15:51

    הָלַכְתִּי בַּחֲשֵׁיכָה, עַד כִּי בָא אֵלַי הַיּוֹם וזרח לְהָאִיר לִי דֶּרֶךְ בְּטוּחָה מִבֵּין כַּנְפֵי חַלּוֹן. צַר לִי צֹּהַר ומִסְגֶּרֶת שֶׁל אוֹר, וְשָׁר לִי בְּלֹא קוֹל אֲנָחוֹת, הֵיִיִ לִי אָחוֹת וַאֵם וְאָמַר - אָח - אֵיזֶה לַיְלָה – וּפָרַח.

    יפה לך ההתכתבות עם ביאליק. אהבתי.

    תודה. נכון, כיף להתכתב עם ענקים ואחר כך גם לערבב קצת את 'גשר הירקון'...... זה כמו לגשר בין פער הדורות ופער התרבויות ובכלל


    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)
    1/3/12 10:38
    0
    דרג את התוכן:
    2012-03-01 10:39:21
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אמנם לא ציינתי את זה, אבל בודאי ששמתי לב ל "אח איזה לילה" ונהיה לי בראש מן שתי וערב של שתי המנגינות של שני השירים. מעולה.


    --
    שולה ניסים - כותבת שירה ויוצרת אמנות
    4/3/12 11:08
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-03-04 11:08:49
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    הוספת תגובה

    בעקבות השיר של נורית ולקראת יום האשה הבינלומי, שיחול ביום חמישי השבוע (ה-8/3), אני מבקש להביא כאן את השיר שלי "אשת חיל" (שאותו כתבתי מבלי לשאול גברים אחרים אם אכן גם זו הרגשתם ביחס לנשים שלהם).

      פנקס 67, ת"א (טל' 6058840)

    shafrir. Somee. Com  (אתר-האינטרנט)

     

     

     

    אֵ שׁ ת   חַ יִ ל /  משה שפריר

     

    אֵשֶׁת חַיִל מִי יִמְצָא,

    מִי יִמְצָא אֵשֶׁת חַיִל?

    - אָנוּ הַגְּבָרִים לַשָּׁוְא נְחַפְּשָׂהּ

    וְאוֹתָהּ לֹא נִמְצָא

    גַּם אִם נְחַפְּשָׂהּ יוֹם וָלַיִל.

     

    ְאֵשֶׁת חַיִל מִי יִמְצָא,

    מִי יִמְצָא אֵשֶׁת חַיִל?

    - אָנוּ הַגְּבָרִים אוֹתָהּ לֹא נִמְצָא,

    כִּי אַף פַּעַם לֹא יָבוֹא הָאַיִל

    שֶׁיִלָּקַח בִּמְקוֹמָהּ לָעוֹלָה.

     

    4/3/12 18:37
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-03-04 18:37:32
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: שטילמן 2012-03-04 11:08:49

    הוספת תגובה

    בעקבות השיר של נורית ולקראת יום האשה הבינלומי, שיחול ביום חמישי השבוע (ה-8/3), אני מבקש להביא כאן את השיר שלי "אשת חיל" (שאותו כתבתי מבלי לשאול גברים אחרים אם אכן גם זו הרגשתם ביחס לנשים שלהם).

      פנקס 67, ת"א (טל' 6058840)

    shafrir. Somee. Com  (אתר-האינטרנט)

     

     

     

    אֵ שׁ ת   חַ יִ ל /  משה שפריר

     

    אֵשֶׁת חַיִל מִי יִמְצָא,

    מִי יִמְצָא אֵשֶׁת חַיִל?

    - אָנוּ הַגְּבָרִים לַשָּׁוְא נְחַפְּשָׂהּ

    וְאוֹתָהּ לֹא נִמְצָא

    גַּם אִם נְחַפְּשָׂהּ יוֹם וָלַיִל.

     

    ְאֵשֶׁת חַיִל מִי יִמְצָא,

    מִי יִמְצָא אֵשֶׁת חַיִל?

    - אָנוּ הַגְּבָרִים אוֹתָהּ לֹא נִמְצָא,

    כִּי אַף פַּעַם לֹא יָבוֹא הָאַיִל

    שֶׁיִלָּקַח בִּמְקוֹמָהּ לָעוֹלָה.

     

    פעם שאלו את פיקאסו "איפה את מחפש את כל הרעיונות שלך?" והוא ענה "אני לא מחפש, אני מוצא"?

    זאת אומרת שיש כאלה שלא מחפשים אבל תמיד מוצאים. כי את מה שנמצא, אפשר למצוא.

    כלומר, יש אשת חיל ( ולאו דווקא זו שמתוארת בכתובים) ואפשר גם אפשר למצאה.

    ועוד אני שואלת, האם כוונת השורה האחרונה בשירך רוצה לומר שמאחר ואין איל, האשה היא קורבן? ולא אשת חיל?

    בכל מקרה תודה על השיר שצרפת כאן.

     


    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)
    9/3/12 16:55
    1
    דרג את התוכן:
    2012-03-09 16:59:41
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בס"ד

    נורית שלום,

     

    מזה זמן רב אני שומר אצלי את השיקופית הרצ"ב - מתוך ציפיה (שהתגשמה לבסוף), לקרוא אחד משיריך אשר יעסוק בנושא "החושך". מאחר ושיר כזה

    לא פורסם עד כה - לא נותר לי אלא להמתין בסבלנות עד עתה...

     

    במסגרת המחקר שלי בנושא "אורות וצללים ביצירתך" - אך טבעי שלאחר שהקדשתי פרק אחד לנושא "האור" (בתגובה לשירך "בקצה המנהרה"),

    ידון הפרק הבא בנושא "החושך"...

     

    אל מול הגישה הריאליסטית בנוגע לחושך, המתייחסת אליו כאל "העדר

    אור" - ולא כישות העומדת בפני עצמה,הרי שהגישה האומנותית-פואטית

    מתייחסת לחושך כאל ישות עצמאית - בעלת תכונות, ומימדים הניתנים

    לתחושה ולמדידה.

     

    מעניין לציין שגם בפרשה המקראית המספרת לנו על מכת החושך שניחתה על מצרים מתואר החושך כבעל ממשות פיזית: "וִיהִי חֹשֶׁךְ עַל-אֶרֶץ מִצְרָיִם

    וְיָמֵשׁ חֹשֶׁךְ (שמות, י, כא)"; על כך מוסיף המדרש תאור משלו:

    "עבה כדינר היה, שנאמר: 'וימש חושך' - שהיה בו ממש". המדרש אף מוסיף ומפרש את הפסוק: "וְלֹא קָמוּ אִישׁ מִתַּחְתָּיו שְׁלֹשֶׁת יָמִים" כדלקמן: "כל מי

    שהיה יושב, לא היה יכול לעמוד. והעומד, אינו יכול לישב. ומי שהוא רבוץ, לא

    היה יכול לזקוף".

     

    ואכן, אם נעיף מבט בתמונה הרצ"ב, נגלה שהחשכה האופפת את הנשים הינה בעלת ממשות משל עצמה - ואולי מטרתה היא לבטא את "החושך",

    המתבטא בתופעת "הדרת הנשים" - אשר כנגדה נשים אלה מוחות בתקיפות...  

     

    אין זה מפליא, איפא, שבחרת להשתמש גם בחושך עצמו כמרכיב אמנותי -

    שאולי גם נושא מסר אקטואלי - ולא לראות בו "נגטיב" בלבד.

     

    ''

     

    בשירך זה, החושך הינו גם יריב וגם בן-שיח - בשילוב מעניין עם קטעים משירים אחרים, הוא מעורר בלבו של הקורא תחושה דרמאטית, הטעונה ברגשות עזים - אשר באה על פתרונה לבסוף במעין "Happy End".

    - - -

    מאחר והן האור והן החושך מספקים לנו, בין היתר, כלים למדידת-הזמן (יום/לילה) - אך טבעי הדבר שהם משמשים בתור "תפאורה" לנושא הראשי של יצירתך -

    "הדיוקן והזמן".

    לפיכך, אם אכן פתרנו את שאלת הקשר שבין האור, החושך והזמן - הרי שהשאלה הבאה אשר אליה יהיה צורך להתייחס הינה: "מהו הקשר בין הזמן והדיוקן ?" - אולם לכך ניאלץ להמתין עד לפעם הבאה...קריצה

     

    עמי א.

    10/3/12 20:05
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-03-10 20:05:02
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: עמיאפלבוים 2012-03-09 16:59:41

    בס"ד

    נורית שלום,

     

    מזה זמן רב אני שומר אצלי את השיקופית הרצ"ב - מתוך ציפיה (שהתגשמה לבסוף), לקרוא אחד משיריך אשר יעסוק בנושא "החושך". מאחר ושיר כזה

    לא פורסם עד כה - לא נותר לי אלא להמתין בסבלנות עד עתה...

     

    במסגרת המחקר שלי בנושא "אורות וצללים ביצירתך" - אך טבעי שלאחר שהקדשתי פרק אחד לנושא "האור" (בתגובה לשירך "בקצה המנהרה"),

    ידון הפרק הבא בנושא "החושך"...

     

    אל מול הגישה הריאליסטית בנוגע לחושך, המתייחסת אליו כאל "העדר

    אור" - ולא כישות העומדת בפני עצמה,הרי שהגישה האומנותית-פואטית

    מתייחסת לחושך כאל ישות עצמאית - בעלת תכונות, ומימדים הניתנים

    לתחושה ולמדידה.

     

    מעניין לציין שגם בפרשה המקראית המספרת לנו על מכת החושך שניחתה על מצרים מתואר החושך כבעל ממשות פיזית: "וִיהִי חֹשֶׁךְ עַל-אֶרֶץ מִצְרָיִם

    וְיָמֵשׁ חֹשֶׁךְ (שמות, י, כא)"; על כך מוסיף המדרש תאור משלו:

    "עבה כדינר היה, שנאמר: 'וימש חושך' - שהיה בו ממש". המדרש אף מוסיף ומפרש את הפסוק: "וְלֹא קָמוּ אִישׁ מִתַּחְתָּיו שְׁלֹשֶׁת יָמִים" כדלקמן: "כל מי

    שהיה יושב, לא היה יכול לעמוד. והעומד, אינו יכול לישב. ומי שהוא רבוץ, לא

    היה יכול לזקוף".

     

    ואכן, אם נעיף מבט בתמונה הרצ"ב, נגלה שהחשכה האופפת את הנשים הינה בעלת ממשות משל עצמה - ואולי מטרתה היא לבטא את "החושך",

    המתבטא בתופעת "הדרת הנשים" - אשר כנגדה נשים אלה מוחות בתקיפות...  

     

    אין זה מפליא, איפא, שבחרת להשתמש גם בחושך עצמו כמרכיב אמנותי -

    שאולי גם נושא מסר אקטואלי - ולא לראות בו "נגטיב" בלבד.

     

    ''

     

    בשירך זה, החושך הינו גם יריב וגם בן-שיח - בשילוב מעניין עם קטעים משירים אחרים, הוא מעורר בלבו של הקורא תחושה דרמאטית, הטעונה ברגשות עזים - אשר באה על פתרונה לבסוף במעין "Happy End".

    - - -

    מאחר והן האור והן החושך מספקים לנו, בין היתר, כלים למדידת-הזמן (יום/לילה) - אך טבעי הדבר שהם משמשים בתור "תפאורה" לנושא הראשי של יצירתך -

    "הדיוקן והזמן".

    לפיכך, אם אכן פתרנו את שאלת הקשר שבין האור, החושך והזמן - הרי שהשאלה הבאה אשר אליה יהיה צורך להתייחס הינה: "מהו הקשר בין הזמן והדיוקן ?" - אולם לכך ניאלץ להמתין עד לפעם הבאה...קריצה

     

    עמי א.

    הי עמי,

    רק יצאה לה השבת, ועוד המילים "המבדיל בין אור לחושך.... וכו'" עוד על שפתינו. ראיתי את תגובתך המעמיקה והמרשימה כאן.

    תודות אני אומרת, וכמובן שאחזור להתייחס אליה בכובד הראש הנדרש והמתבקש.

     


    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)
    11/3/12 20:58
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-03-11 20:58:42
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: נורית-ארט 2012-03-10 20:05:02

    צטט: עמיאפלבוים 2012-03-09

     

     

    16:59:4

    עמי ברשותך, אני נכנסת לטקסט שלך ושם אגיב.

     

     

    בס"ד

    נורית שלום,

     

    מזה זמן רב אני שומר אצלי את השיקופית הרצ"ב - מתוך ציפיה (שהתגשמה לבסוף), לקרוא אחד משיריך אשר יעסוק בנושא "החושך". מאחר ושיר כזה

    לא פורסם עד כה - לא נותר לי אלא להמתין בסבלנות עד עתה...

    מעין רוח נבואית. כאילו ידעת שיגיע שיר על חושך? איך? אפילו אני לא ידעתי.

    אבל, בעצם, כמי שמראש כבר דיבר על "האורות ועל הצללים" - סביר להניח שבמקום שיש אור צריך שיהיה גם החושך.

    ריתקה אותי המחשבה שלך, לשמור את השקופית. שלא נדבר על היסודיות שלך, ( כלומר, המחקר שלך...)

    ותראה מה זה סמלים ומטאפורה. השקופית הזאת, שאותה תיארת כחושך ( ואם כך ראית אותה, אז כנראה שזה גם נכון) היא בעצם מתוך רצון להשתמש בתמונות שעלו מן המפגש הזה, מבלי להציג אותן כהעתק של המציאות אלא כסוג של השראה למציאות שהייתה שם. מעין סוג של איור, שמתאר בקווי מיתאר את הנשים שהיו במפגש זה, מבלי להסגיר את פניהן.

    ובסוף זה מתקשר לנושא של הדרת נשים שזו בעיניי גישה חשוכה.

    אבל אתה גילית את זה, לא אני. אני רק עשיתי.

     

    במסגרת המחקר שלי בנושא "אורות וצללים ביצירתך" - אך טבעי שלאחר שהקדשתי פרק אחד לנושא "האור" (בתגובה לשירך "בקצה המנהרה"),

    ידון הפרק הבא בנושא "החושך"...

    מדהים ומרתק. תמיד אמרתי ועודני אוחזת בזה, ותגובותייך מחזקות זו, שפרשנות היא יצירה בפני עצמה והיא מרתקת לא פחות מהטקסטים שאליהם היא מתייחסת. אז הנה עוד הוכחה.

     

    אל מול הגישה הריאליסטית בנוגע לחושך, המתייחסת אליו כאל "העדר

    אור" - ולא כישות העומדת בפני עצמה,הרי שהגישה האומנותית-פואטית

    מתייחסת לחושך כאל ישות עצמאית - בעלת תכונות, ומימדים הניתנים

    לתחושה ולמדידה.

    יפה. נכון!!!!!

     

    מעניין לציין שגם בפרשה המקראית המספרת לנו על מכת החושך שניחתה על מצרים מתואר החושך כבעל ממשות פיזית: "וִיהִי חֹשֶׁךְ עַל-אֶרֶץ מִצְרָיִם

    וְיָמֵשׁ חֹשֶׁךְ (שמות, י, כא)"; על כך מוסיף המדרש תאור משלו:

    "עבה כדינר היה, שנאמר: 'וימש חושך' - שהיה בו ממש". המדרש אף מוסיף ומפרש את הפסוק: "וְלֹא קָמוּ אִישׁ מִתַּחְתָּיו שְׁלֹשֶׁת יָמִים" כדלקמן: "כל מי

    שהיה יושב, לא היה יכול לעמוד. והעומד, אינו יכול לישב. ומי שהוא רבוץ, לא

    היה יכול לזקוף".

     

    ואכן, אם נעיף מבט בתמונה הרצ"ב, נגלה שהחשכה האופפת את הנשים הינה בעלת ממשות משל עצמה - ואולי מטרתה היא לבטא את "החושך",

    המתבטא בתופעת "הדרת הנשים" - אשר כנגדה נשים אלה מוחות בתקיפות...  

     

    אין זה מפליא, איפא, שבחרת להשתמש גם בחושך עצמו כמרכיב אמנותי -

    שאולי גם נושא מסר אקטואלי - ולא לראות בו "נגטיב" בלבד.

    כבר אמרתי ואומר שוב, הבחנה מרתקת.

    ויותר מזה, ההבחנה שלך הזאת אומרת, מה שאני תמיד דוגלת בו, שהאמירה באמצעות כלי האמנות, יודעת את עצמה, ויודעת עוד הרבה יותר ממה שאנו יודעים במודע.

     

    ''

     

    בשירך זה, החושך הינו גם יריב וגם בן-שיח - בשילוב מעניין עם קטעים משירים אחרים, הוא מעורר בלבו של הקורא תחושה דרמאטית, הטעונה ברגשות עזים - אשר באה על פתרונה לבסוף במעין "Happy End".

    - - -

    מאחר והן האור והן החושך מספקים לנו, בין היתר, כלים למדידת-הזמן (יום/לילה) - אך טבעי הדבר שהם משמשים בתור "תפאורה" לנושא הראשי של יצירתך -

    "הדיוקן והזמן".

    לפיכך, אם אכן פתרנו את שאלת הקשר שבין האור, החושך והזמן - הרי שהשאלה הבאה אשר אליה יהיה צורך להתייחס הינה: "מהו הקשר בין הזמן והדיוקן ?" - אולם לכך ניאלץ להמתין עד לפעם הבאה...קריצה

    הלך מחשבה נפלא, שקושר בין עניין לעניין. ואם כבר בזמן ודיוקן עסקינן, אני מפנה אותך לרשימה שפירסמתי לפני כשנה ( אולי יותר) והיא עוסקת הרבה בשאלה זו שאתה מציג.

    הנך מוזמן בזמנך הפנוי ( יש כזה בכלל?)


    http://www.daat.ac.il/daat/ktav_et/maamar.asp?ktavet=1&id=1048

     

    http://www.daat.ac.il/daat/ktav_et/maamar.asp?ktavet=1&id=1114



     

    עמי א.

    הי עמי,

    רק יצאה לה השבת, ועוד המילים "המבדיל בין אור לחושך.... וכו'" עוד על שפתינו. ראיתי את תגובתך המעמיקה והמרשימה כאן.

    תודות אני אומרת, וכמובן שאחזור להתייחס אליה בכובד הראש הנדרש והמתבקש.

     

     


    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)
    11/3/12 22:29
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2012-03-11 22:29:28
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    היי נורית, הנאה מרובה נגרמת לי מקריאת ההתכתבות שלך ושל אחי. ואני אומרת לעצמי "היאך איזה אח" ואני גאה בו -וגם בך. המשיכו כך. אתי
    12/3/12 00:34
    0
    דרג את התוכן:
    2012-03-12 00:35:28
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: אתי ג 2012-03-11 22:29:28

    היי נורית, הנאה מרובה נגרמת לי מקריאת ההתכתבות שלך ושל אחי. ואני אומרת לעצמי "היאך איזה אח" ואני גאה בו -וגם בך. המשיכו כך. אתי

    הי אתי.

    תודה!!!!!!!!!!!!  יפה התחברת למילים. כבר בפעם הקודמת שמתי לב שיש לך יכולות של קופירייטרית.

     


    --
    ד"ר נורית צדרבוים - www.nuritart.co.il

    "אנו נידונים להיות חופשיים" (סארטר)


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "אח, איזה לילה"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה