עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    פרטי קהילה

    אוכל

    ברוכים הבאים לקהילת אוכל והחיים הטובים. כאן זה המקום לספר ולשאול על ההנאות הקטנות שלנו מאוכל, קינוח, יין וקפה. אנחנו כאן כדי לשתף, להעביר את החוויות השונות בצורה הכי טובה וכמובן בשביל להנות.    

    מסעדות ואוכל

    חברים בקהילה (6507)

    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    איציק אביב
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    מדלן גזיאל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ציפור לחשה ל...
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שרון קדם
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    נגעת בצמרות ...
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    ש ק ט ה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יעלי 65
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    באה מאהבה
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    יואל עיני
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    shirona
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    אחריות המומחים - העברת הידע והנחלתו לכלל

    1/11/09 22:47
    0
    דרג את התוכן:
    2009-11-04 23:32:30
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    דיון זה נפתח מבעוד מועד בעקבות פעילות של אחד מלקוחותיי. האירוע שמתקיים הוא סדנא שנקראת "סוד הבשר" שמיועדת לחברי מועדון הלקוחות של רשת אטליזים ידועה. מטרת הסדנא היא להעשיר את הידע שיש לציבור צרכני הבשר: ידע בסיסי כמו בחירת בשרים, זיהוי בשר טרי (ואולי גם איכותי), שימור וטיפול בבשר, פירוק בשר, הכרת הנתחים והתאמת שיטות בישול שונות להם, ערכים תזונתיים, מתכונים של שפים וטעימות של הנתחים השונים וכמובן שהכל מוחלק בעזרת כמה יינות טובים.

    הסיבה שלשמה נפתחה הסדנא הזאת היא הפער הגדול שיש בידע של ציבור הקונים בתחום הבשר. על דברים פשוטים יותר אנחנו מבזבזים יותר זמן מחקר כדי לבחור נכון ואילו כאן לעיתים פשוט הולכים למקום הקרוב או למשהו שהוא "על הדרך". הסדנא נותנת מענה לצרכני הבשר בכלל, כמובן שהיא פתוחה (כרגע בחינם) לחברי המועדון בלבד.

    אשמח אם נפתח כאן דיון בערך המוסף שנותנים עסקים לציבור הלקוחות שלהם, כולנו קונים מוצרים ורוכשים שירותים ולעיתים אנו מופתעים (לטובה) מעסק שנותן לנו משהו שלא ציפינו לו - אשמח אם נדבר בעיקר סביב עניין הידע, האפשרות לבחור נכון יותר.

    אם יש לכם דוגמאות לעסקים שעושים את המהלך אנא שתפו אותנו, אם יש לכם רעיונות לעסקים שטרם עשו זאת - גם טוב,

    תודה.

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "אחריות המומחים - העברת הידע והנחלתו לכלל"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    1/11/09 23:45
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-11-01 23:45:59
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: Gosst 2009-11-01 22:47:10

    אחריות המומחים - העברת הידע והנחלתו לכלל


    דיון זה נפתח מבעוד מועד בעקבות פעילות של אחד מלקוחותיי. האירוע שמתקיים הוא סדנא שנקראת "סוד הבשר" שמיועדת לחברי מועדון הלקוחות של רשת אטליזים ידועה. מטרת הסדנא היא להעשיר את הידע שיש לציבור צרכני הבשר: ידע בסיסי כמו בחירת בשרים, זיהוי בשר טרי (ואולי גם איכותי), שימור וטיפול בבשר, פירוק בשר, הכרת הנתחים והתאמת שיטות בישול שונות להם, ערכים תזונתיים, מתכונים של שפים וטעימות של הנתחים השונים וכמובן שהכל מוחלק בעזרת כמה יינות טובים.

    הסיבה שלשמה נפתחה הסדנא הזאת היא הפער הגדול שיש בידע של ציבור הקונים בתחום הבשר. על דברים פשוטים יותר אנחנו מבזבזים יותר זמן מחקר כדי לבחור נכון ואילו כאן לעיתים פשוט הולכים למקום הקרוב או למשהו שהוא "על הדרך". הסדנא נותנת מענה לצרכני הבשר בכלל, כמובן שהיא פתוחה (כרגע בחינם) לחברי המועדון בלבד.

    אשמח אם נפתח כאן דיון בערך המוסף שנותנים עסקים לציבור הלקוחות שלהם, כולנו קונים מוצרים ורוכשים שירותים ולעיתים אנו מופתעים (לטובה) מעסק שנותן לנו משהו שלא ציפינו לו - אשמח אם נדבר בעיקר סביב עניין הידע, האפשרות לבחור נכון יותר.

    אם יש לכם דוגמאות לעסקים שעושים את המהלך אנא שתפו אותנו, אם יש לכם רעיונות לעסקים שטרם עשו זאת - גם טוב,

    תודה.

     

    הרעיון מצויין אם כי לא חדש לי.

    אנחנו ב"בשר מן הכפר" עורכים כבר מספר שנים ארועי הדרכה ללקוחות מוסדיים

    ובקרוב מתוכננים ארועי הדרכה ללקוחות פרטיים.

    אני כשף,מלווה את הלקוחות בהצעות למתכונים, או שיטות בישול.

    לקוחות פרטיים מתיעצים בי בנושאים כמו: איזה חלק מתאים למה, כמה להזמין וכד.

    מאחל לך הצלחה רבה.

    משה רון מנהל לקוחות פרטיים

    בשר מן הכפר

    http://basar.bizmakebiz.co.il/


    --


    2/11/09 00:09
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-11-02 00:09:18
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    צטט: mosheron 2009-11-01 23:45:59

    צטט: Gosst 2009-11-01 22:47:10

    אחריות המומחים - העברת הידע והנחלתו לכלל


    דיון זה נפתח מבעוד מועד בעקבות פעילות של אחד מלקוחותיי. האירוע שמתקיים הוא סדנא שנקראת "סוד הבשר" שמיועדת לחברי מועדון הלקוחות של רשת אטליזים ידועה. מטרת הסדנא היא להעשיר את הידע שיש לציבור צרכני הבשר: ידע בסיסי כמו בחירת בשרים, זיהוי בשר טרי (ואולי גם איכותי), שימור וטיפול בבשר, פירוק בשר, הכרת הנתחים והתאמת שיטות בישול שונות להם, ערכים תזונתיים, מתכונים של שפים וטעימות של הנתחים השונים וכמובן שהכל מוחלק בעזרת כמה יינות טובים.

    הסיבה שלשמה נפתחה הסדנא הזאת היא הפער הגדול שיש בידע של ציבור הקונים בתחום הבשר. על דברים פשוטים יותר אנחנו מבזבזים יותר זמן מחקר כדי לבחור נכון ואילו כאן לעיתים פשוט הולכים למקום הקרוב או למשהו שהוא "על הדרך". הסדנא נותנת מענה לצרכני הבשר בכלל, כמובן שהיא פתוחה (כרגע בחינם) לחברי המועדון בלבד.

    אשמח אם נפתח כאן דיון בערך המוסף שנותנים עסקים לציבור הלקוחות שלהם, כולנו קונים מוצרים ורוכשים שירותים ולעיתים אנו מופתעים (לטובה) מעסק שנותן לנו משהו שלא ציפינו לו - אשמח אם נדבר בעיקר סביב עניין הידע, האפשרות לבחור נכון יותר.

    אם יש לכם דוגמאות לעסקים שעושים את המהלך אנא שתפו אותנו, אם יש לכם רעיונות לעסקים שטרם עשו זאת - גם טוב,

    תודה.

     

    הרעיון מצויין אם כי לא חדש לי.

    אנחנו ב"בשר מן הכפר" עורכים כבר מספר שנים ארועי הדרכה ללקוחות מוסדיים

    ובקרוב מתוכננים ארועי הדרכה ללקוחות פרטיים.

    אני כשף,מלווה את הלקוחות בהצעות למתכונים, או שיטות בישול.

    לקוחות פרטיים מתיעצים בי בנושאים כמו: איזה חלק מתאים למה, כמה להזמין וכד.

    מאחל לך הצלחה רבה.

    משה רון מנהל לקוחות פרטיים

    בשר מן הכפר

    http://basar.bizmakebiz.co.il/

     

     

    משה נשמח אם תארגן משהו לבלוגרים מובילים

     

    אם מקובל תפנה אלי

     

    ששת


    --
    מנהל קהילות האוכל והטלוויזיה

    2/11/09 08:16
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-11-02 08:16:40
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    אצור איתך קשר בפרטי

    --


    4/11/09 23:32
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-11-04 23:32:30
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    בהתייחס לדיון, אפשר להתייחס באופן כללי לתופעה שלמועדוני לקוחות כאלו ואחרים שמקיימים סדנאות ומפגשים או לחברות אחרות שעושות ארועים ואו סדנאות לעולמם של הבלוגרים.

    לפני זמן מה ראיתי באתר תפוז שחברה מסויימת לתחליף בשר ( סויה זה נקרא ) עשתה לבלוגרים של תפוז סדנא, ראיתי שלא מזמן הם  עשו עוד אירוע ולמרות שאני מלא קנאה מחד וזעם שלא פנו אלינו בכל אני חייב לפרגן.

    כל חברה מסחרית שעושה כיום שימוש ברשתות חברתיות טוויטר, פייס בוק, בלוגרים  תורמת להעשרת הידע וליכולת של הבלוגר לשפוט, להבין, לדעת ולכתוב. ועל כך ברכתי.

    הסדנה עליה אתה מדבר הייתה אירוע חברתי מעולה, זכיתי להכיר המון אנשים וגם להביא לשם כמה אנשים המפגשים הלו יוצרים לא רק קשר חברתי אלא ממריצים חברות אחרות לכת בדרך הזו.

    ערוץ 10 היה בין החברות הראשונות שפעלו הרשתות החברתיות ובלעדיהן לטיפוח שכבת בלוגרים מובילים. אני יכול לומר בצורה ברורה שלמרות שאינני בלוגר של ערוץ 10 אלא שכל הפניות שלי לערוץ המתחרה נענו בשלילה. ערוץ 10 ואריאלה פיקסלר מתפוז אחראים ישירות להתפתחות שלי כבלוגר בשנה האחרונה. נוסיף לזה את העירוע של פורלין  ונקבל תוצאה מדהימה ביכולת שלי ככבלוגר , בידע שלי, בקשרים שלי עם שפים

    ובצורה שאני יכול לתרום לקהילה ( דוגמת אירוח שפים ) ולבלוגרים.

    אני מברך כל חברה שתפעל פועלת ופעלה להעשרת הידע תוך שימוש ברשת החברתית והבלוגרים

     

    תודה לך שהבאת


    --
    מנהל קהילות האוכל והטלוויזיה



    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "אחריות המומחים - העברת הידע והנחלתו לכלל"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה