עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    פרטי קהילה

    מסביב לעולם

    אוהבים לטייל ? מסעות ארוכים או סופ"ש קצרים של תרבות ? חוויתם חוויות מיוחדות, נחשפתם לתרבויות שונות, מקומות ואנשים מיוחדים ? רוצים לשמוע על חברות התעופה הטובות ביותר ? באיזה נמל תעופה לא להשאר לילה ? ואיפה המסעדה הטובה ביותר בטנזניה בפריז או באיסטנבול ? יש לכם סיפורים שאלות וצורך להתייעץ בנושאים אלו ? לשם כך הקמנו את קהילת מסביב לעולם.   אנחנו כאן כדי לסייע לנוסעים המחפשים אינפורמציה וטיפים מיד ראשונה ולחלוק חוויות יוצאות דופן ממסעות וטיולים, אם בעקבות מפגש עם אנשים שונים, אירועים מיוחדים, מוזיאונים, מסעדות, בתי מלון, מקומות יחודיים, חיבור לטבע, מדבריות, שלגים וקרחונים, ג'ונגלים, איים, נופים, טיולי פאר, דת, אתגרים / טיולי אקסטרים, עולם הולך ונעלם ועוד...

    טיולים ותיירות

    חברים בקהילה (2868)

    לולה של היום
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    תנועת כמוך
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    forte nina
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שחר_קליין
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    Vered C
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    capri
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    נגעת בצמרות ...
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דודי111
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שרה קונפורטי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    דורון אנ_פל
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    שטוטית
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    judi.m
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    טיסות, איחורים ופיצויים

    13/10/09 01:38
    0
    דרג את התוכן:
    2009-10-24 07:29:12
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    הנה דיון שפרסמתי בקהילת הצרכנות של הקפה ואולי תוכלו להוסיף כאן מנסיונכם (תודה ל-sherwin על ההפניה):

     

    בשבוע שעבר טסתי ללונדון עם חברת bmi. הטיסה איחרה בכשעתיים וחצי (ההודעה על האיחור הגיעה רק כ-3 שעות לפני הטיסה).

    שעת ההגעה זזה לפיכך מ-23:00 ל-01:00 בלילה.

     

    הפיצוי של bmi - קפה ומאפה בארקפה, בעלות 18 ש"ח.

     

    נראה לכם סביר? (לי זה נראה פיצוי מגוחך, אבל כל נסיון לדבר עם מישהו מ-bmi בנתב"ג נתקל בקיר אטום).

     

    בעבר קרה לי מקרה חמור יותר בחברת American Airlines (תקלה במטוס) שבגללה הטיסה איחרה ב-4 שעות ולכן פספסתי את טיסת ההמשך לישראל ונאלצתי להמתין 9 שעות נוספות עד לטיסה הבאה. למשך הזמן הזה קיבלתי מלון ולפחות זכיתי במקלחת ומעט שינה. אחר כך, כנראה היה גם בלבול עם המזוודות ואלה הגיעו באיחור של 3 ימים. על כל זה קיבלתי פיצוי בצורת הנחה על טיסות של AA. רק שאי אפשר היה להשתמש בו באינטרנט והיה צריך להביא אותו לשדה תעופה שבו יש נציגות של AA או לשלוח להם אותו בדואר 21 יום לפני הזמנת הטיסה. מיותר לציין שהפיצוי הזה לא ממש הועיל.

     

    על מה שקורה בטיסות השכר אני כבר לא מדבר. פעם אחת ביטלו לי את הטיסה והעבירו אותי לטיסות של אל על שהיו בשעות פחות נוחות. פעם אחרת, בטיסה לאיטליה, טיסה אחרת באותו יום בוטלה בגלל מיעוט נוסעים, ולכן בדרך למילאנו עצרנו להוריד כמה נוסעים ברומא. והטיסה של אותם נוסעים (רובם נראו קתולים אדוקים) היתה אמורה להיות בצהריים, ככה שגם הם לא ממש נהנו.

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "טיסות, איחורים ופיצויים"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה   

    14/10/09 22:32
    1
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-14 22:32:46
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    שלום לך מר גנאדי.

    שמי אלישמע אטיאס ואני סוכן נסיעות.

    אני חושב שאתה יורד לקטנוניות שבו אתה מתלונן שבעקבות איחור של כשעתיים

    קיבלתה "רק" קפה ועוגה.

    אני חושב שחברת התעופה כן ראויה לציון שבו היא דואגת לנוסעים שלה שאפילו שמדובר

    "רק" בקפה ועוגה ,נותנת באופן סימלי תחושה שאתם חשובים לה.

    אני לא מאחל לך "ליפול" על חברת תעופה שגם עיכוב של 5 שעות ויותר גם את זה לא תקבל.

    על פי "אמנת ורשה או ג'ינבה" בנושא איחורים של טיסות,חברת התעופה לא חייבת בפיצוי באיחור של עד 7 שעות.

    מעבר ל 7 שעות חברת התעופה חייבת למצוא אלטרנטיבה בחברה אחרת ואו לידאוג ללינה ואוכל עד לטיסה הבאה שלה.

    המצב חמור יותר כשמדובר בטיסות שכר שלפעמים הם באמת מתעללים בנוסעים שאפילו בקבוק מים לא תקבל.

    אני לא מצדיק איחורים ואו מנסה "להתחשב" בחברת התעופה אבל יש חברות שיודעות כן להתייחס לנוסעים שלהן.

    אז באיחור של שעתיים לקבל קפה ועוגה זה בהחלט סביר.שמה חלילה שהקיבה שלך לא תישאר ריקה.

    לידעתך חברות התעופה שלא עומדות בזמנים משלמות קנס כספי גבוהה לשדה התעופה.

    תאמין לי הם ממש לא רוצים לאחר.גם אם  יש להם לפעמים תקלות כמו למשל מזג אויר גרוע,

    או התגלתה תקלה במטוס.אז מתוך אחריות הם מעכבים טיסה.

    אני מציע לך פחות להתלונן ולנסות להבין גם את הצד השני של נותן השירות.

    אני מעריך שגם לך יצא פעם או פעמיים לאחר לפגישה או אירוע כלשהו.

    לפעמים יש לי תחושה שאנו הישראלים אלופי העולם "בלהתלונן".זה כנראה משהו בגנים שלנו.

    יש נוסעים שכבר לפני החופשה שלהם הם מחפשים איך לקבל פיצוי.מחפשים איך להחזיר את ההוצאה של הנסיעה.

    פעם פגשתי מלונאי בלונדון שאמר לי בעדינות אופיינית אנגלית "שהישראלים שמתארחים אצלו במלון הם תובעניים ביחס לתיירים אחרים".בקיצור אני מאחל לך שכל הטיסות שלך תצא בזמן.

    בתודה

    אלישמע אטיאס

    סוכן נסיעות ובעלים של משרד נסיעות "תיירות עולמית"

     


    --
    אלישמע אטיאס - מנהל משרד נסיעות עצמאי
    24/10/09 07:29
    0
    דרג את התוכן:
    פורסם ב: 2009-10-24 07:29:12
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין


    וגם רוצים   50%  הנחה על טיסה בשיא העונה............

     

    מה החוק לגבי טיסות שכר ?  כמה זמן  מראש הם יכולים להעביר אותך לטיסה אחרת  ?

     

     


    --
    עדי טכנולוגיות
    מכירה ותפעול מחשבים ורשתות
    אנחנו חזקים בשירות !!!


    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    מה אתם חושבים? מעתה קל יותר להוסיף תגובה. עוד...
     

    הוספת תגובה על "טיסות, איחורים ופיצויים"

    נא להתחבר כדי להגיב.

    התחברות או הרשמה