cafe is going down

תל אביבה

1 תגובות   יום רביעי, 2/10/13, 16:00

נחתנו באיינדהובן הקטנה והחמודה... הרבה מבנים ישנים עם חדשים... מרכז חנויות  עם כיכר ומסעדות... פסל של באולינג ענקי ליד תחנת הרכבת... כבר באיינדהובן ניתן לראות את סגנון הבתים של ההולדים. חלון זכוכית ענקי לעבר הכביש... מין סוג של חלונות אדומים בבתים פרטיים.... לא ביישנים ההולנדים :)

משם ישר לאוטרכט.. עיא סטודנטים מלאה בתעלות מים... יש הרבה אדריכלות חדשה (איזור האוניברסיטה מלא במבנים חדשים של מיטב האדריכלים.. יש בית קפה מתחת למגרש כדורסל, ספרייה מדהימה)

קרוב לשם נמצא rietveld house שכדאי לבקר בו

נמצא ב Prins Hendriklaan .. צריך להזמין מראש מקום מסיור.. ממש קרוב אליו ישנו גם מבנה של   MVRDV נמצא ברחוב Koningslaan 124

באיזור ההיסטורי מומלץ לבקר בערב, יש הרבה ברים על תעלות המים.. וביום ישנם שווקים...

בניין הדואר מומלץ החלל בפנים מהמם!!!  אפשר להשכיר אופניים ולנסוע עד אמסטרדם (זה היה התכנון המקורי שלנו.. אך מזהא לא היה לטובתנו.. חבל) זה בסהכ שעתיים רכיבה (למהירים שביננו)...

הגעה לאמסטרדם ברכבת (7 יורו מאוטרכט) בשבת בערב!! הרחובות מלאים עד 0 מקום... כל הקופישופס מלאים... החלטנו להשאר עירות כל הלילה ולהסתובב.. ב7 בבוקר היתה תחרות אופניים שיצאה מכיכר דאם...

הקפה הכי טוב באמסטרדם (אבל יקרררר.. במיוחד מי שמגיעה מאיטליה ששם קפה עולה יורו) נמצא ב RENE'S ליד כיכר דאם...

ישנו אצל בחור איטלקי שאירח אותנו מקאוצספרינג.. הבית שלו היה כמו חדר במלון... :) טוב אני לא מתכוונת לרשום את שמו ולהמליץ עליו בזמן ביקורכם... רק משתפת בחוויה. אבל אולי יתמזל מזלכם... זאת דרך להכיר מקומיים ולהכיר אנשים נחמדים מהעולם..

אדריכלות מודרנית לא חסר באמסטרדם .. מחוץ למרכז..

*WOZOCO של    MVRDV

נמצא ב Reimerswaalstraat 1.. אנחנו נסענו באופניים... זה דיי רחוק.. אבל בדרך עוברים באגם ענקי ויפה...

*Arcam ולידו המבנה של רנזו פיאנו שנראה כמו סירה )מוזיאון המדע)  Oosterdok 2

*מעבורת בחינם מחתנת הרכבת תיקח אתכם לEYE MUSEUM.. המוזיאון לקולנוע שנורא אהבתי את העיצוב! יש הקרנות סרטים באנגלית.. לידו יש בר חמוד עם אחלה עיצוב!!!

*לקחת רכבת חשמלית לגשר האדום של -  Borneo Sporenburg Bridges  WEST 8

בית קפה חובה!!! DE LAATSTE KRUIMEL ב Langebrugsteeg 4- זהו בית קפה שמכינים בו מגוון פשטידות ועוגות והכל ממולכם!! והכל נראה כל כך טוב...

יש איזור ישיבה במרפסת בחוץ על התעלה... מהמם!!!! גם הקפה טעים ויש חלב סויה... מצרך נדיר באמסטרדם...

לגבי הרכבות החשמליות... עדיף לקנות כרטיס ב7 יורו... לא לשכוח לעשות צק אווט כשאתם יוצאים מהרכבת (יש לכם 24 שעות נסיעה לצרוך)...

אפשר למצוא עוד מבנים מעניינים ב

טוב אז אלו המלצות לאילו שלא באו להעביר את זמנם בקופי שופס....

תהנו ותחייכו כי אתם במדינה היחידה בעולם שכולם רק מחייכים כל היום!!!

נ.ב- תבקשו באחד הסופרים כפית כדי לאכול משהו שקניתם.... הפתעה :) )אני מקווה שזה בכל הסופרים ולא רק לבלונדיניות)