cafe is going down

הבליין החיפאי

בולגריה / ורנה / אתרי תיירות / טיפ על בולגריה , ורנה

2 תגובות   יום שלישי, 1/9/09, 02:23

אני והחברה שלי רצינו לטייל למקום זול, נוח ואך ורק לכמה ימים לפני שחוזרים לשיגרה של לימודים , עבודה וכו'...

החלטנו לחפש דילים ומצאנו דיל לורנה בבולגריה.

הדיל עלה 450$ לבן אדם ל3 לילות במלון חמישה כוכבים. חצי פנסיון. המלון נקרא helios.

היו עוד כמה מלונות עליהם נדבר בהמשך....

הטיסה יצאה מהארץ ב12 בצהריים ולאחר שעתיים טיסה הגענו לנמל תעופה קטן וחמוד של השעיר ורנה.

משם חיכו לנו מדריכים של חברת "קשרי תעופה" אחת מהחברות הישראליות הפעולות במקום. עלינו על אוטובוס היישר למלון הליוס.

קיבלנו את החדר אל מול ההזמנה שלנו. החדר הראשון שקיבלנו היה עם דלת שלא נסגרת ושירותים לא תקינים.

אז ביקשנו להחליף חדר. מיד קיבלנו חדר גדול יותר ולאחר מכן כאשר נתבקשו להוסיף כסף עבור החדר הגדול יותר הבנו שזה חדר משפחתי.

ולאחר שסירבנו לשלם ודיברנו עם המנהל, על כך שלא אנחנו ביקשנו חדר גדול יותר אלא החדר המקורי לא היה תקין, הוא נתן לנו להישאר בו.

החברה תיירות מציעה טיולים מודרכים לכל מיני מקומות. אבל למי שאין בעיה עם אנגלית ממש אין צורך לצאת לטיולים האלה אפשר לטייל בכיף בורנה גם בלי מדריך. בכל זאת לקחנו טיול ביום הראשון רק כדי להכיר את המקום.

התחנה הראשונה הייתה Metro , שזוהי רשת של מגה סופרים עם הכול מהכול. להגיד לכם שזול זה לשקר לכם. אבל יש מציאות בעיקר בתחום האלכוהול והממתקים. משם המשכנו לטעימות של יין בעיר ורנה. ואז קיבלנו קצת זמן חופשי.

הבולגרים הם אנשים מאוד אדיבים עד הרגע שאתה מחליט שאתה לא רוצה משהו ורוצה להחזיר אותו. לדוגמא אחרי שחיכית חצי שעה לתוספת צ'יפס ואתה אומר שאתה רוצה לארוז את זה ולא לאכול את זה עכשיו אתה מקבל פרצוף... כאילו אמרת למלצרית ללכת לגדל לך תפוחי אדמה חדשים. להמתין שם עד שזה גדל!!

או אם החלטת שאתה לא רוצה לקנות משהו בסופו של דבר כי מתגלה בקופה שאין את ההנחה על המוצר הזה... אתה מבחינת הקופאית משול לחמור קטן.

מעבר לכך אין שום בעיה וחלקם הגדול מגמגם באנגלית.

לכסף המקומי קוראים לב או ברבים לבה. וכל לב שווה 3 שקלים.

בערב החלטנו ללכת למלון Havana שבתוכו יש קזינו קטן. המלון שייך לישראלים.. גם אם זה לא באמת ככה כשאתה נכנס לקזינו ורושם פרטים על דף שמצידו האחד באנגלית ומצידו השני בעברית... דיינו.

פגשנו שם את "נבחרת" מדינת ישראל - אנשים שעישון עליך מבחינתם זה דבר טבעי... לעומת זאת הנסיעה מהמלון שלנו למלון הליוס היא חינם. השתייה בתוך הקזינו והכיבוד הקל גם הוא חינם. ושער החליפין הוא הטוב ביותר שקיבלנו בטיול.

בקיצור אם חומוס ופיתה זה אוכל איכותי בשבילך בחו"ל לך על זה אתה כנראה תהנה שם מאוד!

אם אתם סתם רוצים להעביר שעתיים בקזינו זה גם נחמד אבל תהיו מוכנים נפשית.

שאר הימים בורנה העברנו או בחוף או בבריכה של המלון. לורנה יש להציע גם קניון גדול יפה וחדש. אבל שום דבר שם לא זול יותר מבארץ, ולמעט מהחברה שנהנת מחנויות הבגדים לי לא היה ממש מה לעשות שם.

בקיצור אם אתם רוצים חופשה של בטן גב, במקום זול למחיה. ולא הולכים לחפש שופינג. זה אחלה מקום.

אם אתה מחפשי ריגושים טיולים וכו וכו זה לא המקום.

אני ממליץ על 5 ימים 4 לילות.

לקחנו איתנו 300 אירו וחזרנו עם 150 הביתה בלי להתאמץ.

אם יש לכם שאלות על מלונות אחרים או נושאים שקשורים לורנה אתם מוזמנים.

דרג את התוכן:

תגובות (2)

נא להתחבר כדי להגיב

התחברות או הרשמה

סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

/null/text_64k_1#

RSS
        2/9/09 17:42:

תודה על הכוכבים :D
        1/9/09 17:52:

תגובת החברה:

חזרתי אתמול ממלון הליוס בולגריה,ורנה. אני חייבת לציין שלאחר שקראתי את הביקורות כאן די נבהלתי.הגענו והיתה קבלת פנים נפלאה שכללה מיצים שונים ופירות.מיד לאחר מכן ירדנו לארוחת הערב,שכללה פסטות שונות,גבינות,ירקות,והרבה בשר חזיר ,וכמובן גלידה וקינוחים.

הגענו לחדרים,והדלת שלי היתה קצת שבורה,מיד קראתי לאיש התחזוקה והוא החליף לי את החדר לחדר משפחתי ,על אף שהיינו זוג,עם נוף לים.בקבלה דרשו לשלם על שידרוג החדר אך כששמעו מה היתה הסיבה ויתרו לנו.

הצוות היה מאוד אדיב.
      לא רצינו שחדרניות תיכנסה לחדר אך הן דאגו לתפוס אותנו במסדרון ולהחליף לנו מגבות ונייר טואלט.גם חיכו לנו בקבוקי מים וכוסות.

למלון גישה לים דרך מדרגות שקל לרדת אותן אך על בטן מלאה מעט קשה לעלות.לכן יש רכבת היוצאת חינם מפתח המון כל שעה עגולה עד הלילה.

הבר במלון פתוח 24 שעות וזה גם קיוסק,וכך גם החלפנות כספים.

הצוות היה מאוד נחמד ונתן לנו למלא מים מחדר האוכל גם לא בשעות הפתיחה שלו.

יש מוניות לאורך כל היום חינם למלון הוואנה לקזינו שם
      וחזרה.בקזינו יש בופה.

במלון הליוס לא היו רק ישראלים אלא גם תיירים מכל העולם
      בריכה מחוממת ומקורה ובריכה בחוץ די קפואה.

אמנם היו פעמים שלא היה לי היצע גדול לאכול בערבים,מכיון שאיני אוכלת בשר בחו"ל מטעמי כשרות.אבל בסה"כ ארוחות הבוקר היו טריות ומבחינת שפע כמעט כמו בארץ,מה שלא ככ מתאים לאירופה כי בד"כ יש שם ממש ממש מעט:)

נ.ב-לזוגות שאוהבים,יש ערוץ אירוטי פתוח כל ערב ללא תשלום,אומנם זה לא פורנו אבל זה בהחלט מוסיף לאווירה האינטימית בחדר:)

יחד עם זאת אני חייבת לציין שנתקלנו בקשיים מסויימים עצם העובדה שהמיטה היא בעצם 2 מיטות יחיד מחוברות...והמבין יבין.

נהניתי המון וגם כמובן בזכות המלון

מובן שאחזור לשם אם אחליט לנסוע שוב לבולגריה.

במידה ולמישהו יש שאלות על המלון ועל ורנה בכלל אשמח אם תשאלו אותי ולא תקשיבו לכל הקשקשת ברשת.

אין לי אינטרס סתם היה לי כיף,אני סטודנטית לא סוכנת נסיעות :)