עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';
    0

    מאסטרים בגן ילדים.

    52 תגובות   יום שני, 23/4/12, 10:09

    חיכיתי לעונה הראשונה של "מאסטר שף ילדים". הייתי סקרנית. צפיתי בגירסה הבריטית ומאד נהנתי ממנה. היו שם כל פעם ארבעה מתחרים, וכל פעם אחד עלה והאחרים הלכו הביתה, והמשימות שלהם היו מגוונות – להכין מתכון שהשף הרגע הדגים להם, לבשל לכוכבי "דוקטור הו" או להכין ארוחה ללהקת בנים אהובה שגרמה לצחקוקים מצד הבנים המתחרים ולצווחות התרגשות מצד הבנות. את התוכנית הינחו שני מגישים – גבר ואישה, שהצליחו לשלב עדינות אבל ביקורתיות בלי להתדרדר לחנפנות דביקה.

    ''

    (צילומים: אתר מאקו.)

    אחרי פרומואים רבים הגיע סוף סוף, הפרק הראשון של "מאסטר שף ילדים" הגירסה הישראלית (אם כי מה זה בדיוק "ילדים"  - היו שם בני 14, האם הם אינם "נערים"?  בגירסה הבריטית התוכנית כונתה "מאסטר שף ג'וניור").

    בכל אופן, ראשית שמחתי לשמוע על ההקפדה הגדולה על בטיחות – כיריים ללא אש, מתקני הגנה על מכשירי חשמל, סכיני פלסטיק (שהילדים נאבקו איתן לא מעט) ואדם מבוגר שיחתוך להם את הבשר ושיכניס ויוציא מהתנור. שאפו.

    ואז החלה התוכנית – שהוגדרה כ"תוכנית אודישנים" למרות שבפועל לא ממש היו אודישנים – כולם, אבל כולם התקבלו. בסוף התוכנית אמר חיים כהן "היום היו לנו שמונה שהתקבלו, מחר עוד שמונה ונסגור את הנבחרת" מה שאומר שבעצם אין מישהו שישתתף ולא ייפסל. אז בשביל מה לקרוא לזה "אודישן?" . בתוכנית הבריטית כאמור כל פעם עלה אחד מתוך ארבעה, והאחרים נשלחו הביתה בעדינות וברגישות. בישראל לא רק שאף אחד לא מודח, גם עד סוף העונה אף אחד לא יודח, כך שבעצם במקום "מאסטר שף" יש לנו "בית ספר ל(טבחות)  מוסיקה" .סליחה, בעצם שם כן היו מודחים.

    ''

    הילדים קיבלו משימה, להכין את מנת הדגל שלהם. במשך השעתיים הבאות ראינו את הכפילים של משתתפי העונות הקודמות – הכפיל של הטייס עימנואל – היה ילד בלונדיני יפה תואר, הבן של לירון שטראובר , שהגיש אוכל צרפתי כיאה לטיוליו בעולם,  הכפיל של אבי הזוכה משנה שעברה – עמית שבו שהכין מפרום "של אמא כי אני אוהב את אמא", (מתי יגיעו הקציצות) ואביה – הילדה שהיא שילוב של העדינות של  אינה, זוכת העונה הראשונה, וקישוטי השיער של סמדי בומבה.

    המנות שהכינו לא היו מאוזנות, אבל השופטים התמוגגו מכל נגיסה בצורה כמעט מביכה. איך אפשר להשוות מנה צרפתית מסובכת למנת פנקייק שחלקם נשרפו וכוסו בהרבה שוקולד וקצפת?

    שלא לדבר על זה שאיך אף אחד לא העיר לבשלנית הקטנה שהדבר הראשון והחשוב ביותר ששף עושה הוא לטעום את המנות?

     

    בין לבין היו קטעי דיבור של המשתתפים הצעירים שהציגו את משפחתם ואת תחביביהם (בעיקר כדורגל וגידול כלב משפחתי) ונשאלו שאלות מטופשות למדי כמו "אם היית מאכל, מה היית?"

    התשובה של כל הילדים באופן גורף היתה " מאכל שהוא קשה מבחוץ אבל רך מבפנים". נשמע כמו מה שהיו כותבים באתרי הכרויות באינטרנט...

    לגבי המשפחה, כולם שוב באופן גורף בחרו מאכל קדירה כמו חמין ודומיו כי "כל אחד הוא משהו אחר אבל מתחברים למאכל אחד חם ואוהב".

    ''

    הגדיל לעשות אחד המשתתפים שסיפר שהוא מתכנן בעתידו להיות שף ו"לפתוח מסעדה שתהיה בה מארחת יפה שתושיב את הסועדים ואני אבשל". כי ברור כבר לילד בן עשר שבשביל להושיב אורחים במסעדה צריך מארחת ממין נקבה, ושתהיה יפה. סקסיזם במירעו – כי מסעדה באה קומפלט עם מישהי שתמשוך קהל בזכות המראה שלה. שכל? לא חובה.

     

    בסופו של הערב מידת החנופה היתה כל כך גדולה שבעצם סתרה את כל מטרת התוכנית. אם המטרה היא "מסע לימוד קולינרי" לילדים, מה יש כבר לילד ללמוד אם מיכל חזרה ואמרה שהמנה היא "מושלמתתתתת!!!!!111"

    ''

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 3 מתוך 5

      תגובות (52)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        27/5/12 16:39:
      ממה שאני ראיתי התרשמתי מדבר אחד - הילדים היו כאילו לא-ילדים, מן מבוגרים קטנים בגוף וחבל כי הילדות לא חוזרת לעולם. עדיף להיות ילד בזמן.
        14/5/12 19:19:
      עוד תוכנית בטליוזיה המודרנית שמחזירה אותי לפחות לשמוע ולהתרכז ברדיו
        1/5/12 18:41:

      הביקורת שלי שלוקחים ילדים ע"מ לסחוט עוד יותר הלימון ללימונדה של כסף. בשתי מילים - גועל נפש.

        30/4/12 00:19:
      עוד לא יצא לי לראות את התוכנית..

      צטט: בחור ..פשוט 2012-04-29 12:40:35

      כפי שנכתב פה לפניי ...

      בהחלט היה מדובר באודישנים פשוט הציגו רק את אלה שעברו (ניתן היה לראות פנים מטושטשות של אלו שלא) 

       

      את באה שטענות לדברים שהם בכלל לא נכונים על סמך פרשנות שטחית ... סורי .

      ____________________________________________

      הבנתי שהיו כאלה שלא עברו, אבל מה ששאלתי הוא למה להציג את זה כאודישנים כלליים (כלומר שהצופים יהיו במתח אם עברו או לא עברו, היה קטע כזה אפילו שנקטע לפני הפרסומות כדי ליצור מתח..). למה לא להגיד "הנה האודישנים של הילדים שעברו" ככותרת.

       

       

       

       

        29/4/12 12:40:

      כפי שנכתב פה לפניי ...

      בהחלט היה מדובר באודישנים פשוט הציגו רק את אלה שעברו (ניתן היה לראות פנים מטושטשות של אלו שלא) 

       

      את באה שטענות לדברים שהם בכלל לא נכונים על סמך פרשנות שטחית ... סורי .

       

       

       

        28/4/12 15:28:
      איתך...
        28/4/12 13:06:
      עדיין השימוש הציני שנעשה בכישורי הילדים למען הרייטינג... מעצבן!, תכנית עם ילדים צריכה להיות משודרת בשעות שגם ילדים צופים
        28/4/12 08:24:
      ''
        27/4/12 12:52:
      אני כבר מצפה בכיליון עינים לדבר הבא... מאסטר שפ ...לפגים..הפג המנצח יזכה למטרנה לכל החיים...
        27/4/12 11:18:
      לא יצא לי לצפות את מעלה נקודות חשובות

      צטט: S-I-G-A-L 2012-04-26 11:47:57

      מאד נהניתי מהתוכנית.

      אני לא מבינה, למה קוראים לה ריאליטי בליווי הגינוי המתלווה לא אחת לביטוי. להבדיל מתוכניות ריאליטי כדוגמת האח הגדול, שם מלווים את המשתתפים 24 שעות תוך כדי חדירה מביכה לפרטיותם בכל דרך אפשרית, כאן ובתוכנית למבוגרים מדובר בתוכנית, שמציגה את התחרות עצמה ולמעט שאלות (מיותרות בעיני) אין שום ניסיון חדירה לפרטיותם.

      ממש לא הרגשתי, שהביאו תאומים חליפיים למבוגרים.

      השאלות, שנשאלו והתשובות הדי דומות לא הפתיעו אותי. כמה אפשר להיות יצירתי על שאלות כאלה ולמה בכלל לנסות ולהיות יצירתי. חמין או מאכל קדירה נשמעו לי, כמו תשובות מתבקשות לשאלה של - מה המאכל המזוהה עם משפחתך.

      חלק מהיופי של הבישול זה להצליח להכין מעדן גם אם לא מדורג כגורמה.

      ולבסוף, לדעתי, לא הדיחו, כי הציגו את אלה שהתקבלו. אני מניחה,שבהמשך הדרך יודחו חלק מן הילדים, אבל שלבי ההדחה הם החלק השולי מאד בתוכנית.

      בתור מי שאוהבת לבשל ולא מגיעה לקרסוליים של המשתתפים בשום תוכנית (מבוגרים וילדים כאחד), נהניתי מאד ולא פעם התחשק לי להחליף את השופטים ולטעום את המאכלים בעצמי ומבחינתי זה המבחן הקובע...

      _____________________________________

      אני מקווה שבהמשך, יהיה מעניין יותר כשהילדים יקבלו משימות ויצטרכו להתמודד עם דברים שהם לא בהכרח נתקלו בהם עד היום, ואז נראה את הצד היצירתי הקולינרי. רק שהשופטים יתחילו להיות יותר אמינים ופחות נשמעים כמו גרופיות... ברגע שחיים כהן אומר "אנחנו יכולים לפרוש" על מנה שבישל ילד, כשרוני ככל שיהיה, יש כאן טיפה הגזמה שהורסת את כל האמינות... תודה על תגובתך.

       

      צטט: * חיוש * 2012-04-26 09:16:51

      שוש יקרה לליבי נשיקה

      הזדהתי עם מה שכתבת, גם אני צפיתי בתוכנית בהתענינות מרובה

      את התוכנית בחו"ל - לא ראיתי ולא היהתה לי אפשרות להשוות

      אחד הטועמים המבוגרים - (זה שבתמונה חחחח מרוב שאינני אוהבת

      את ההשתפכויות שלו גם שמו בורח מראשי)

      התיאורים ההזויים שלו לגבי המנות שהוא טועם קצת גורמות לי לגחך

      ונידמה לי שהילדים המצפים בקוצר רוח למוצא פיהם של הטועמים

      לא בדיוק מבינים את ההתפלספות הזו שלו, לעיתים גם אני לא...

      תודה יקירה ששיתפת אותנו

      * כוכב אהבה ממני לתלותו על דש ליבך

      חיבוקים אוהבים ונשיקות חמות

      וחג עצמאות שמח יקירה

      אנא סילחי לי על תגובתי המאוחרת, אני יושבת לצידה של אימי השוכבת בבית החולים

      וניבצר ממני לשהות כבעבר לצידכם

      ________________________

       

      הרבה בריאות לאימך ותודה על תגובתך המקסימה.

       

        26/4/12 11:47:

      מאד נהניתי מהתוכנית.

      אני לא מבינה, למה קוראים לה ריאליטי בליווי הגינוי המתלווה לא אחת לביטוי. להבדיל מתוכניות ריאליטי כדוגמת האח הגדול, שם מלווים את המשתתפים 24 שעות תוך כדי חדירה מביכה לפרטיותם בכל דרך אפשרית, כאן ובתוכנית למבוגרים מדובר בתוכנית, שמציגה את התחרות עצמה ולמעט שאלות (מיותרות בעיני) אין שום ניסיון חדירה לפרטיותם.

      ממש לא הרגשתי, שהביאו תאומים חליפיים למבוגרים.

      השאלות, שנשאלו והתשובות הדי דומות לא הפתיעו אותי. כמה אפשר להיות יצירתי על שאלות כאלה ולמה בכלל לנסות ולהיות יצירתי. חמין או מאכל קדירה נשמעו לי, כמו תשובות מתבקשות לשאלה של - מה המאכל המזוהה עם משפחתך.

      חלק מהיופי של הבישול זה להצליח להכין מעדן גם אם לא מדורג כגורמה.

      ולבסוף, לדעתי, לא הדיחו, כי הציגו את אלה שהתקבלו. אני מניחה,שבהמשך הדרך יודחו חלק מן הילדים, אבל שלבי ההדחה הם החלק השולי מאד בתוכנית.

      בתור מי שאוהבת לבשל ולא מגיעה לקרסוליים של המשתתפים בשום תוכנית (מבוגרים וילדים כאחד), נהניתי מאד ולא פעם התחשק לי להחליף את השופטים ולטעום את המאכלים בעצמי ומבחינתי זה המבחן הקובע...

        26/4/12 09:16:

      שוש יקרה לליבי נשיקה

      הזדהתי עם מה שכתבת, גם אני צפיתי בתוכנית בהתענינות מרובה

      את התוכנית בחו"ל - לא ראיתי ולא היהתה לי אפשרות להשוות

      אחד הטועמים המבוגרים - (זה שבתמונה חחחח מרוב שאינני אוהבת

      את ההשתפכויות שלו גם שמו בורח מראשי)

      התיאורים ההזויים שלו לגבי המנות שהוא טועם קצת גורמות לי לגחך

      ונידמה לי שהילדים המצפים בקוצר רוח למוצא פיהם של הטועמים

      לא בדיוק מבינים את ההתפלספות הזו שלו, לעיתים גם אני לא...

      תודה יקירה ששיתפת אותנו

      * כוכב אהבה ממני לתלותו על דש ליבך

      חיבוקים אוהבים ונשיקות חמות

      וחג עצמאות שמח יקירה

      אנא סילחי לי על תגובתי המאוחרת, אני יושבת לצידה של אימי השוכבת בבית החולים

      וניבצר ממני לשהות כבעבר לצידכם

        25/4/12 20:50:
      ניתוח יפה ומדוייק..מזדהה בהחלט ..חג שמח!
        25/4/12 08:17:
      צפיתי בזה באינטרנט עם הילדים, ואני מודה שנאי בשוק מהילדים האלה, מה זה ילדים בגיל הזה שמבשלים ככה כשהילדים שלי בקושי יודעים לכבות (רק לכבות!!) את הגז. מצד שני ברור שהכל חתוך וערוך, ברור שמראים רק את הילדים שעברו. אם תסתכלי טוב תראי שיש דמויות מטושטשות מאחור. וזה דווקא יפה כדי לא להשפיל את אלו שלא עברו. זו תכנית בסדר, הילדים מאד מפתיעים אותי והשופטים, נו, טוב.
        25/4/12 07:43:
      יפה כתבת שוש וגם נכון. התכנית עצמה נחמדה הילדים יודעים איך לעשות מה אבל באמת אין שום קשר בין סופלה שוקלד למנת קנלוני במילוי תערובת גבינות על מצע בטטה. אם לא עושים את ה"קאט" (ואני ממש לא הייתי רוצה לראות דמעות) בין יצירתיות לבין סתאאאאאאאאאם מנה של שניצל - אז התוכנית אינה מעניינת.

      צטט: נרות אילת השחר 2012-04-24 17:31:42

      את כותבת נפלא.

      ואם אקח את מאמרך כפי שהוא...

      אז אין לי מה לצפות בתוכנית.

      מאידך הדרוג הכוכבי שלך 3 מתוך 5,

      בכל אופן מסקרן אותי.

      ובנוסף לעובדה שאני אוהבת ילדים...

      אז אציץ בזמני החופשי.

      תודה.

      *

      כוכב תודה על ביקורך בפוסט,

      חודש אייר -

      מזל טוב למדינת ישראל

      ולבני מזל שור.

      כמה מילים על המזל.

       

      ____________________________________________

       נתתי שלוש קודם כל כי עבודת הבישול עצמה של הילדים היתה מעניינת, וכי אני סקרנית לדעת איזה משימות יתנו להם בהמשך. נראה לי שפשוט אקליט את הפרקים וארוץ קדימה את קטעי החנפנות...

        24/4/12 17:31:

      את כותבת נפלא.

      ואם אקח את מאמרך כפי שהוא...

      אז אין לי מה לצפות בתוכנית.

      מאידך הדרוג הכוכבי שלך 3 מתוך 5,

      בכל אופן מסקרן אותי.

      ובנוסף לעובדה שאני אוהבת ילדים...

      אז אציץ בזמני החופשי.

      תודה.

      *

      כוכב תודה על ביקורך בפוסט,

      חודש אייר -

      מזל טוב למדינת ישראל

      ולבני מזל שור.

      כמה מילים על המזל.

       ''

        24/4/12 13:46:

      מסכים עם הכל שוש... באמת לא באמת בשום רמה מול המקביל מחו"ל... בהחלט חנפני מידיי ולא מעניין ולא מרגש. פשוט תוכנית אינפנטילית לפי הפרק הראשון.
      היה יותר מתאים שבמקום לשדר אותה בפריים טיים ישדרו אותה בערוץ הילדים...

      בנושא הבטיחות... נראה לי שלקחו את זה ממש רחוק מידיי.. אולי שיביאו להם סכין חד פעמית פשוטה שיחתכו איתה את הדברים? מאסטר שף צריך לדעת לא רק לבשל מנה, אלא גם להכין אותה בצורה מושלמת, עם חתיוכים מקצועיים וכו'. אם בגרסא הבריטית אפשר, גם פה אפשר... עוד מעט יבקשו מהם רק שיתנו הנחיות למה שצריך לעשות ואייל שני יכין את המנה במקומם.

      קיצר - תכנית באסה..

      צטט: איבי מלכת האור 2012-04-24 11:35:24

      תראי לדעתי פשוט הראו רק את הילדים שהתקבלו, כמו שבבית הספר למוזיקה הראו רק את הילדים שהתקבלו.

      לדעתי.

      אבל בהחלט ערכו את זה בלי הרבה מהפשלות שהיו ולדעתי היו פשלות.

      אין ספק שעדינים איתם.

      לדעתי יהיו יותר קשוחים איתם בהמשך.

      או לפחות אני מקווה.

      __________________________________

      כן, ברור, ראו מאחורי הילדים כל מני ילדים אחרים מטושטשים (כולל ילד בבגדי פסים אתמול). אין בעיה שיראו רק את מי שיקבל אבל אז שיחסכו את כל ה"האם מה ששלמה בישל מספיק טוב לתחרות?" ויציאה לפרסומות כי אין שום מתח, יכלו להציג את זה רק כ"הנה האודישנים של הילדים שהתקבלו לנבחרת".

       

        24/4/12 11:35:

      תראי לדעתי פשוט הראו רק את הילדים שהתקבלו, כמו שבבית הספר למוזיקה הראו רק את הילדים שהתקבלו.

      לדעתי.

      אבל בהחלט ערכו את זה בלי הרבה מהפשלות שהיו ולדעתי היו פשלות.

      אין ספק שעדינים איתם.

      לדעתי יהיו יותר קשוחים איתם בהמשך.

      או לפחות אני מקווה.

        24/4/12 09:16:
      עם מידת חנופה שכזאת עדיף שלא לראות...
        24/4/12 00:22:
      נשמע מעניין. אני לא ראיתי את התוכנית. ***
        24/4/12 00:13:

      לא צפיתי בתוכנית ואם את אומרת שהיתה מאכזבת אז חסכת לנו ...

      ובאמת למה הם קוראים לזה אודישן אם כולם מתקבלים ?

      או למה זו אמורה להיות תחרות אם לא מדיחים ?
      אהבתי לשמוע שהיתה הקפדה על נושא הבטיחות .
      הפוסט שלך נהדר  וכתיבתו משובחת .
      תודה ששיתפת.

        23/4/12 23:12:
      הילדים האלו מדהימים! בגילם רובנו ידענו להכין טוסט במקרה הטוב, תענוג
        23/4/12 22:04:
      אני אישית מאד לא אוהב את התכנית הזאת, ואת הצורה בה מדברים ילדים על "מרקמים המשלבים בשידוך עדין". זה מלאכותי, דביק ומעצבן.
        23/4/12 20:39:
      תוכניות עם ילדים שמתחרים הן תמיד בעיתייות. מה שכן בטלוויזיה לי נראה מה שהם בישלו מלאכת מחשבת קולינירית.
      הופתעתי מהרמה של המשתתפים הרי סהכ הם ילדים
        23/4/12 20:20:
      שוש - צפיתי גם - תודה שסיכמת - ערב נפלא
        23/4/12 20:00:
      לא רואה
        23/4/12 19:33:

      ראיתי את התכנית ונהניתי.

      אני לא מצפה להדחות. לא זה מה שמעניין אותי. גם לא בתכניות של מבוגרים. לי אישית כבר די נמאס הקטע של ההדחות.
      בסך הכל ילדים חביבים ואיך שלא נראה את זה - כל אלו יודעים הרבה יותר על בישול ממה שידעתי ואדע אי פעם.

      והעיסוק שלהם בבישול עדיף על הרבה אלטרנטיבות של בני נוער אחרים...

        23/4/12 15:45:

      האמת ? שראיתי את זה בחצי עין וחצי אוזן כי הייתי בשיחת טלפון ויחד עם זאת היו לא מעט מיקרים שהם העלו חיוך על פני ...

      יכול להיות שהיו לי פחות ציפיות ולכן כל מה שראיתי הפתיע אותי לטובה

        23/4/12 15:36:
      אני כמעט לא צופה בטלוויזיה. פה ושם סרט אחרי יום קשה בעבודה או סדרה בריטית. במאסטר שף לא צפיתי ובזה של הילדים לא התכוונתי לצפות. אם הייתי צריכה עוד סיבות לכך סיפקת לי.
        23/4/12 14:38:
      אני כמעט שלא צופה בטלוויזיה ובוודאי שלא בתוכניות ריאליטי כאלה ואחרות. אבל הביקורת המנומקת שלך עוררה בי סקרנות לגבי התוכנית הזו...
        23/4/12 14:03:
      לא ראיתי את התוכנית , ואת צודקת .. אם זה אודישן למה כולם מתקבלים ואם זו תחרות למה לא מדיחים ? תודה ששיתפת
        23/4/12 13:58:
      אני לא ראיתי (נפלתי לישון) אבל דווקא הילדים שלי ראו ונהנו
        23/4/12 13:13:
      לא ראיתי, לא צפיתי.לא צופה בכל התכניות הללו.לא מבשלים,לא רוקדים, לא רצים....יש לי אנטי מוחלט.מי צריך את זה בכלל ? אותי אישית זה ממש לא מעניין,ואחרי מה שקראתי אצלך, וודאי שלא אצפה.

      צטט: שמן ושמנת 2012-04-23 13:03:18

      נראה לי הכי עצוב זה שהליהוק לפי טייפקאסט קיים כבר אצל הילדים

      _______________________________

      בדיוק, האשכנזי שטייל בעולם, המזרחי שקשור לאוכל של אמא, היפיופה, בת המיעוטים, חסר רק עיוור וגמד כדי להגיע ל"האח הגדול ילדים".

       

        23/4/12 13:03:
      נראה לי הכי עצוב זה שהליהוק לפי טייפקאסט קיים כבר אצל הילדים
        23/4/12 12:57:

      האמת? לא ראיתי בכלל

        23/4/12 12:43:
      ציפיתי מאד לתוכנית וכגודל הציפייה כך היתה גודל האכזבה. היה כבר עדיף שלא היו עושים את התוכנית הזו. כשאין תחרות ומתח, העניין במאסטר שף מתנדף. גם בעיניי ההתפעלות של השופטים מכל מנה היתה מוגזמת. אפילו טיפת ביקורת לא העבירו וזה ברור ושקוף שזה מבויים ולא אמיתי. כבר אחרי פרק אחד הרמתי ידיים. מאסטר שף ילדים זה לא עבורי. אחכה למאסטר שף של הגדולים.
        23/4/12 12:41:

      אחד מקברניטי הערוץ השני, אמר שזו טעות לחשוב שהתוכנית "מאסטר שף" היא תוכנית על אוכל, אלא היא תוכנית על אנשים ובזה טמון סוד ההצלחה שלה. הבנתי שבזמנו היא גרפה רייטינג ממש גבוה.

      לא ראיתי את שתי התוכניות הללו, אבל אני בהחלט יכול להסכים אם האמירה הזאת.

      אז אולי יש מה לצפות...

        23/4/12 12:17:
      כן, גם אני חושבת שבעצם לא קורה פה שום דבר מעניין.....אישית התלבטתי אם לצפות בכלל, כי אני נגד שיתוף ילדים ונוער בריאליטי. מתוך סקרנות הסתכלתי אבל נפלתי לשינה מתוקה לקראת הסוף. עוד לפני מה שחיים אמר, שהפסדתי, כבר הרגשתי שבעצם אין פה שום תחרות....אז מה הקטע בכלל....? אם אלו ילדים ואינם מסוגלים לעמוד במשימות הדחה בכבוד, שהוריהם יקחו אותם בכסף מלא ללמוד בישול ויחסכו מאתנו את הקטעים שעוד מחכים לנו. ובכלל ילדים? את צודקת, פער גילאים בין 10 (הצעיר ביותר) לבין 14 (הבוגר ביותר) הוא משהו מוזר למדי. ההבדלים ענקיים בגילאים כאלו. כך שכל הרעיון עצמו עלול להיות אבסורד גמור. כבר היה עדיף לקחת נוער של תיכון, שם ההבדלים קצת פחות מהותיים מבחינת הגילאים. תודה והמשך יום מקסים.
        23/4/12 11:53:
      לא נהניתי בכלל מהפרק הראשון איפוא קצת מתח עניין ותחרותיות תמיד היו תחריות לילדים לא רק בעניין האוכל אלא ידע ומשחקי חברה ועוד ןתמיד מפסידים שמה בהבנה ובכבוד לא מבין למה לא ישמו גם פה ואפשר היה להגיד בעדינות למי שלא הצליח לא נורא ילד בהצלחה וכו הציפיות שלי התאכזבו לחלוטין ומסכים איתך בכל מילה
        23/4/12 11:34:
      לקחתי את התוכנית כשעשוע...ונהנתי...
        23/4/12 11:29:
      כשנגמרים המבוגרים לריאליטי מגיע תור הילדים. אותו דבר קרה עם התרופות הפסיכיאטריות:) כל גוף מחפש קליינטים למטרותיו, לא חשוב לי מה מראים בתוכנית כל זמן שזה ריאליטי ממש לא מעניין. יום טוב והמשך שבוע נפלא.
        23/4/12 11:21:

      תודה על תשומת ה''

      יונה

      חג עצמאות  64  שמייח

        23/4/12 11:06:
      לא אהבתי...את החנפנות. תודה על הפוסט.
      אני נהניתי מהתכנית.
        23/4/12 10:46:
      תודה