עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    גם הליכה בתלם מורידה קלוריות

    ביקורת תרבות והגיגים.

    שטרוייזל - התפוח שנפל רחוק מאוד מהעץ (סיפור על שירות רע במיוחד)

    3 תגובות   יום שבת, 10/9/11, 22:29

    יש מקומות שעושים לך חשק להקיא.  אתם מכירים אותי, ויש לי דברים טובים מאוד להגיד על מסעדות טובות, במיוחד מקומיות, קטנות ונעימות, שאינן חלק מרשת גדולה. ובכן, בית קפה שטרוייזל תל אביב כבר לא יהיה רשת גדולה. בעצם, אני מהמרת שהוא יסגר עד תום שנה זו, ובצדק.

    בשכונת הדר יוסף, במרכז מסחרי שקט ופריפריאלי, אתם יודעים, היכן שזקנים מגיעים לשלם חשבונות בדואר, זוגות צעירים שלא הצליחו לשלם את השכירות המטורפת במרכז תל אביב באים לשבת בבית הקפה היחיד בשכונה, וכולי. אבל כל האידיאליה התמוססה עם הביס הראשון. אני וחברה הזמנו רביולי ב42 שח, ו"מוקפץ בריאות" ב39 שח. ובכן, במהרה התברר שכל מי שמסביבנו בא עם קופונים. בית הקפה פרסם קופונים במספר אתרים בו זמנית, ולקח בחשבון שכל מי שיגיע ישלם על המנה חצי מחיר. והמנה- בהתאם.. קטנה, עלובה, עם חול ולכלון בכוס הפלסטיק בה הגישו לנו מים. היו כל כך מעט רביולים על הצלחת, שפשוט עשינו הפסקה של 2 דקות בין אחד אחד, שלא להרגיש פראיריות לגמרי שמסיימות את כל המנה ב5 דקות. זו מנה שגם אם היו מכפילים אותה לא הייתה משביעה. המוקפץ היה עשוי מהר קטן של קינואה נוטפת טריקאי (בריא מאוד..) ומעט מאוד ירקות: כ2 צנונים חצויים, 2 פטריות פרוסות, ועם עגבניות השרי הם פינקו לגמרי, בערך 5. מילא.. כשהגיע העת לשלם את החשבון, הייתה להם טעות של כמה שקלים. קורה.. כשניסיתי להפנות את תשומת ליבה של המלצרית, היא הגיבה בזעם מיידי השמור רק לאלו שכבר נתקלו בבעיה הזו הרבה פעמים ולא טרחו לפתור אותה: "אין מה לעשות", קראה בכעס, והסתלקה. משלא הסכמנו לשלם את הכסף המיותר בגלל טעות שלהם (להזכירכם: על המנות הקטנות והעלובות), הגיע מנהל המסעדה. ניסיתי להסביר: "המלצרית טוענת ש.." הוא קטע את דבריי: "זו אישתי! והיא יודעת מה שהיא אומרת! ואין שום אופציה אחרת!" הוא השתולל מזעם, ללא שום ניסיון להידבר, ללא שום הבנה לכך שאנחנו הלקוחות, שהתקשרנו והזמנו מקום, שהשקענו והגענו לשכונה השוממת הזו ולבית הקפה שלו, שמפרסם מחיר אחד ומבקש מחיר אחר.

    לפני כמה ימים, הייתי בטיול מדהים בצפון. אחד הרגעים המעיקים היחידים היה כשעודנו משייטות בקיאק בנהר הירדן, עמד גבר שמן שהשפריץ עלינו לפתע מים כה רבים, שכל התיק עם החפצים שבו נרטב לחלוטין. משגערתי בו, צחק, ואמר, "זה מגניב מה אתן כבדות, תהנו מזה".. ובכן, מלבד העובדה שזה שיח שוביניסטי נפוץ של כל "בוגר מרכז פיתוי" (להלן: אנס) ממוצע, זה מראה על המנטאליות שלו, ושל אנשים כמו מנהל שטרוייזל: אלימות, כוחניות, אגרסיביות, יוהרה, אטימות, עליבות, ומעל הכל- טיפשות. התלהמות מיידית, מתוך ראית העולם הצרה שלך, במחשבה שכל העולם טועה וכל העולם סובב סביבך. וזה מה שהפריע לי. לא הטעות בחשבון: רק הגסות, הטיפשות שבתשובה, חוסר הניסיון להרים טלפון לבעל העסק, למישהו שכן יכול לפתור את המצב. לו רק היה לי מראה שיחה שלא ענו לו, לו רק היה מראה ניסיון קלוש להקשיב ללקוח- היינו סולחות ומשלמות מיד את המחיר המופקע המבוקש (שלבסוף שילמנו.) ואנחנו, שמשאירים טיפים גבוהים בד"כ (חברה שלי מלצרית, הזדהות אתם יודעים..) לא השארנו טיפ כלל, לראשונה אי פעם.. עם שירות כזה לא מחזיקים מסעדה.

     

    יצאנו מאוכזבים ומבואסים על שבזבזנו את זמנינו באחד מסופי השבוע היפים והנעימים של סוף הקיץ.

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 1 מתוך 5

      תגובות (3)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
      תודה על האזהרה! חשוב להפיץ הלאה!
        11/9/11 13:01:
      מזעזע!
        11/9/11 12:57:
      תודה על האזהרה