עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    City of Delusion

    הגיגים, מחשבות וביקורת

    פוסטים אחרונים

    סונטת קרויצר - תאטרון גשר

    1 תגובות   יום ראשון, 19/12/10, 11:30

    בתור חובבת תאטרון מושבעת - שמחתי מאוד על ההזדמנות ללכת להצגה הזו ולכתוב עליה ביקורת. הרבה זמן לא יצא לי לראות הצגה בתאטרון גשר.

     

    המחזה מעניין וכתוב טוב, התפאורה וקטעי הוידאו מדהימים ומוסיפים המון. ניסיתי להבין מה לא עבד מבחינתי בהצגה המדוברת, ממש התאמצתי להישאר בקשב עם המתרחש על הבמה ולא חוויתי דבר המתקרב לקטרזיס. לטעמי הבעיה נעוצה במשה באיבגי. הצגת יחיד הינה אחד האתגרים הכי קשים העומדים בפני שחקן. מונולוג ארוך של שעה וחצי שבמהלכו על השחקן להשאיר את הקהל מרותק אליו ולהעביר את הסיפור וכל המורכבויות של האדם ומנעד הרגשות הרחב במינימום עזרה מבחוץ, אין אינטראקציה עם דמויות אחרות, שחקנים אחרים. אין הרבה התרחשויות על הבמה. למשה איבגי לא היתה מספיק נוכחות על הבמה. הוא לא סחף או ריתק, את רוב המונולוג הוא דקלם בקול מונטוני שאף הלך וגווע במהלך ההצגה. פלפולים בטקסט נאמרו כלאחר יד ופשוט התפספסו. לא נבנה מתח לאורך ההצגה וכאשר הגיע לנקודת השיא מבחינת המחזה – תיאור הרצח, זה היה סתמי, מונוטוני ולא מרגש.

     

    נקודות האור בהצגה זו היו התפאורה היפה והמשחק איתה וקטעי הוידיאו שהיו יפים במיוחד ובהחלט שמרו על העניין בהצגה.

     

    סונטת קרויצר – תאטרון גשר

    בימוי: יבגני אריה

    תרגום: רועי חן

    תפאורה ותלבושות: מיכאל קרמנקו

    שחקן: משה אבגי.

    דרג את התוכן:

    הציון שלי: 3 מתוך 5

      תגובות (1)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        20/3/11 20:15:
      אני מאוד אוהב את איבגי, אבל בקשת מצומצמת של תפקידים : החלש, המפסידן, הקרבן. בסרטים כמו "חולה אהבה משיכון ג'" ו"לחם" באה לביטוי העצמה של כשרונו. כך שמה שאת כותבת מסתדר לי, ונראה שאדלג על ההצגה. תודה.

      תגיות

      פרופיל

      Inbalamol
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין