גילוי נאות: אמנם שילמתי על הפיצה, אבל אני אמורה לקבל על כך החזר. המדיה החברתית מביאה איתה הרבה שינויים מעניינים ומגניבים, אבל לא לשם כך התכנסנו פה. אני נהנית מהמון תחומים של המדיה החברתית, והתחום הכי "מהנה" הוא הסו-קולד שיחה בין המותג ללקוח. אם פעם בשביל לקבל הצעת מחיר לאינטרנט מהיר הייתי צריכה להרים טלפונים לכל החברות, היום מספיק לצייץ בטוויטר וכבר 3 חברות מחזרות אחריך. במהלך המונדיאל נראה שכל מסעדה שמכבדת את עצמה כבר פתחה עמוד פייסבוק עם מבצעי מונדיאל מיוחדים. דומינוס יצאו עם "קבוצות הרכישה של דומינוס". הקונספט של המכירות הקבוצתיות עובר התאמה לתחום ההסעדה, וכמו אתרים מגניבים כמו גרופר ויממה, דומינוס מציעים 50% הנחה על כל התפריט (מלבד מבצעים) בזמן משחקי המונדיאל ל-50 הראשונים שירשמו בפייסבוק שלהם. מגניב!
את הפיצה הראשונה במבצע הזמנתי עוד בשלב הבתים. הייתי באוטובוס בדרך הביתה מהעבודה, עם הלפטופ פתוח והווירלס ברקע, ראיתי את המבצע, הספקתי להרשם וקיבלתי את המייל. ביצעתי את ההזמנה בתוך האוטובוס וירדתי בתחנה שליד דומינוס כפ"ס. 10 דקות אח"כ ש' הגיע עם הרכב וחזרנו הביתה עם פיצות חמות (וקלזונה, ולחם שום, וגלידה – יש 50%!). מאז ניצלנו את המבצע פעמיים נוספות (גילוי נאות: על פעם אחת אקבל החזר), והגעתי למסקנה ש-50% משתלמים במיוחד כשמדובר בהאגן דאז
אז נתראה בשבת ובראשון במשחקים האחרונים של המונדיאל.
** הכותרת היא, כמובן, פרפרזה על החסויות המעיקות של ערוץ 1. |
הציון שלי: 4 מתוך 5
תגובות (3)
נא להתחבר כדי להגיב
התחברות או הרשמה
/null/text_64k_1#
אני, למשל, לא קיבלתי בכלל דיווח על התגובות שכאן... נו שוין. חבלי לידה.
אודליה - הבנתי שהיה להם בלאגן מטורף עם המיילים. בהתחלה היתה אפליקציה שהיתה עושה את זה, והיה כתוב שם כל הכללים (בין איזה שעות אפשר להזמין, עד מתי אפשר בכלל להרשם וכד'). לפי מה שהם כתבו פייסבוק עשו שינוי באיך שאפליקציות עובדות או משהו כזה, ובגלל זה הם עברו למיילים.
חייבת לציין שמאז הפוסט הזה הזמנו אפילו שוב מדומינוס. אני מחכה שלפיצה האט יהיו מבצעים שווים, שנזמין גם מהם
רגע לפני שהתקבל מייל התגובה שלחתי שאלה, עד מתי ניתן לממש? תשובה כמובן שלא קבלתי.
לאחר יומיים ניסיתי לעשות שימוש בקופון וגיליתי שהוא כבר לא שמיש.
כמה קשה היה להגיב למייל?