עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    טירונות בעכבר Cafe

    הטרנד החדש מכה גם באידלסון 10

    9 תגובות   יום חמישי, 15/10/09, 18:39
    אידלסון 10 הוא מקום עם אוכל טוב, זה ידוע. אין מה לשבח את הפסטה נפוליטנה שלו או את ארוחת הבוקר החמודה של המקום.

    אך טרנד חדש בעיר - השירות הלא מספק (באבאי - רק יום קודם)

    אז הפעם אני רוצה לדבר על שירות ורק על שירות.

    נתחיל בזה שהתקשרתי כדי להזמין מקום לצהריים. תוך כדי שאני מסתכלת על מסך המחשב ורואה באתר בית הקפה לחצן שאומר "הזמן שולחן" נאמר לי באוזן שאין הזמנת מקומות מראש אלא רק המתנה, אבל הוא בכל זאת ישמור לנו שולחן לשניים לשעה שנקבתי. נחמד מצידו רק חבל שאין תאום בין המידע באתר לנהוג במקום.

    בהגיענו לבית קפה אמרתי את שמי וציינתי שדיברנו בטלפון. הבחור, שנראה כמנהל המקום, מייד הבין במה מדובר ואמר שתוך כמה דקות יתפנה שולחן. יצאנו לחכות בחוץ כדי לא להפריע ליושבי בית הקפה.

    אחרי דקות ארוכות שמנו לב שהתחילו להתפנות שולחנות, אבל אף אחד לא ניגש לפנות אותם וגם לא לידע אותנו על מצב ההמתנה שלנו. ניגשנו שוב פנימה וניסינו לברר עם הצוות, שהתנהל בלחץ ברחבי הקפה, אם נוכל לשבת באחד השולחנות שהתפנו. האחראי אמר שכן ורק שנחכה שינקו את השולחן.

    כשראינו שאף אחד לא מתפנה לנקות את השולחן החלטנו פשוט לגשת ולהתיישב. בדיוק אז הקדימה אותנו מלצרית "קשת יום" וניגשה לנגב את השולחן שעמד בשמש. ביקשנו שתנקה את השולחן השני שעמד בצל כדי שנוכל לשבת. היא ציינה שזהו שולחן לארבעה אנשים ושנשב בשולחן הקטן שזה ניקתה. אמרנו שאנחנו מעדיפים לשבת בשולחן הגדול ולא בשולחן שבשמש, אלא אם כן יש שולחן קטן פנוי באזור אחר. היא נבחה "לא" והסתלקה.
    לא הבנו מה אנחנו אמורים לעשות ושוב ניגשנו אל האחראי, שלא הבין למה אנחנו עדיין לא יושבים בשולחן הגדול.

    אז סוף סוף התיישבנו.

    אותה מלצרית הניחה תפריטים על השולחן תוך כדי שהיא מסתכלת על שולחנות אחרים ואפילו לא מישירה מבט לעברנו.

    האחראי הגיע לקחת הזמנה והתגלה כאיש בעל זיכרון מופלא כי אני הצלחתי לבלבל אפילו את עצמי עם ההזמנה שלי והוא לא רשם אפילו מילה ממה שאמרנו. זה קצת הלחיץ, אך לשווא.

    שוב המלצרית הניחה את המנות בפנים חמוצות וממש נראתה לא מחוברת.

    האוכל, כאמור, טעים וטוב ומפצה על ההמתנה הלא ברורה והיחס המבלבל.

    יש חוסר עקביות בשירות באידלסון 10 (פעם שירת אותנו שם מלצר ממש נחמד וקשוב). לחץ הצוות העובד עובר אל היושבים במקום וזה בדיוק ההפך ממה שמנסים להשיג כשיוצאים לצהריים מחוץ למשרד כדי לספוג קצת חופש ומנוחה.

    אידלסון 10 - בית הקפה - בן יהודה 252, תל אביב
    דרג את התוכן:

      תגובות (9)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        18/10/09 14:53:

      צטט: תרגום והעיר הגדולה 2009-10-18 13:18:42

      אני מבין על מה את מדברת. לפעמים אני מרגיש שהם פשוט חוסכים במלצרים, ולעיתים קרובות - גם ברגעים עמוסים יחסית - עובדים רק מלצר אחד+מנהל משמרת. פעם חיכיתי לתפריט במשך 10 דקות! היום ממש הרגשתי שהמלצר ששירת אותי מיהר והיה לחוץ; עוד לפני שהספקתי להסביר איך אני אוהב את הקפה הקר שלי הוא כבר העביר לרוורס והתכוון לנוס פנימה (תפסתי אותו בזמן). מצד שני, לרוב אני מקבל שירות טוב ומהיר יחסית, ומעולם לא נתקלתי בגסות רוח או בפרצוף חמוץ. מצד שלישי אני לא הולך לשם בשעות הסכנה (בקרים ואחה"צ בשישי-שבת).

      מעבר לשירות, כל המנות והמאפים מצוינים. הבעיה היחידה שלי איתם די מגוחכת: הם מכינים קפה קר מתמצית מוכנה, שנשמרת בבקבוק; די מתסכל בהתחשב במחיר, בתדמית ובהקפדה שלהם על כל שאר המאכלים והמאפים. אני תמיד מציין שאני מעוניין בקפה קר מתמצית אספרסו טריה, והבקשה הזו הייתה העילה ל"וויכוח" שניהלתי עם אחת המלצריות, שפשוט לא הבינה למה העניין מפריע לי. אמרתי לה שלפי הרציונל שלה הם יכולים להציב מאה ספלי קפה על השולחן, למזוג לתוכם מנות אספרסו על הבוקר, להקציף חלב בכל פעם שמישהו מזמין קפה, ולחסוך זמן... אבל גם הוויכוח הזה לא התנהל בגסות, והיא הייתה חייכנית בפעמים הבאות שישבתי שם. אני באמת מקווה שהאירוע שציינת הוא חד פעמי ומקרי!

       

      גם אני מקווה שזה מקרי, אני בהחלט אחזור לשם

        18/10/09 14:49:

      צטט: שייקIT 2009-10-18 10:47:06

      האמת, שאני הייתי בסניף בכיכר המדינה והיה שירות ממש נחמד ולבבי.

      אבל לא היינו בשעת לחץ, כך שלא ניתן להשוות.

      הרבה מקומות ואיפלו חברות גדולות יוצאים בססמאות מאוד גדולות לגבי חווית הלקוח.

      אבל זה כל כך מנותק מהמציאות היום יומית של השירות באותו מקום שזה פשוט מגוחך ועצוב.

       

      האמת שכמו שכתבתי השירות לא עקבי מיום ליום או בין הסניפים

      אני מבין על מה את מדברת. לפעמים אני מרגיש שהם פשוט חוסכים במלצרים, ולעיתים קרובות - גם ברגעים עמוסים יחסית - עובדים רק מלצר אחד+מנהל משמרת. פעם חיכיתי לתפריט במשך 10 דקות! היום ממש הרגשתי שהמלצר ששירת אותי מיהר והיה לחוץ; עוד לפני שהספקתי להסביר איך אני אוהב את הקפה הקר שלי הוא כבר העביר לרוורס והתכוון לנוס פנימה (תפסתי אותו בזמן). מצד שני, לרוב אני מקבל שירות טוב ומהיר יחסית, ומעולם לא נתקלתי בגסות רוח או בפרצוף חמוץ. מצד שלישי אני לא הולך לשם בשעות הסכנה (בקרים ואחה"צ בשישי-שבת).

      מעבר לשירות, כל המנות והמאפים מצוינים. הבעיה היחידה שלי איתם די מגוחכת: הם מכינים קפה קר מתמצית מוכנה, שנשמרת בבקבוק; די מתסכל בהתחשב במחיר, בתדמית ובהקפדה שלהם על כל שאר המאכלים והמאפים. אני תמיד מציין שאני מעוניין בקפה קר מתמצית אספרסו טריה, והבקשה הזו הייתה העילה ל"וויכוח" שניהלתי עם אחת המלצריות, שפשוט לא הבינה למה העניין מפריע לי. אמרתי לה שלפי הרציונל שלה הם יכולים להציב מאה ספלי קפה על השולחן, למזוג לתוכם מנות אספרסו על הבוקר, להקציף חלב בכל פעם שמישהו מזמין קפה, ולחסוך זמן... אבל גם הוויכוח הזה לא התנהל בגסות, והיא הייתה חייכנית בפעמים הבאות שישבתי שם. אני באמת מקווה שהאירוע שציינת הוא חד פעמי ומקרי!

        18/10/09 10:47:

      האמת, שאני הייתי בסניף בכיכר המדינה והיה שירות ממש נחמד ולבבי.

      אבל לא היינו בשעת לחץ, כך שלא ניתן להשוות.

      הרבה מקומות ואיפלו חברות גדולות יוצאים בססמאות מאוד גדולות לגבי חווית הלקוח.

      אבל זה כל כך מנותק מהמציאות היום יומית של השירות באותו מקום שזה פשוט מגוחך ועצוב.

        18/10/09 10:32:

      צטט: avi-von 2009-10-16 12:34:14


      מאד מפליא אותי לקרוא את זה

      המקום שתמיד מנוהל תחת עיניה הבוחנות של ציונה לא הרשה לעצמו לתת שירות פחות ממקצועי

      חבל חווית זאת או שהמקום מתחיל לפספס

      האמת שגם אני התפלאתי, אבל כמו שאתה רואה זו לא רק אני...

       

        18/10/09 09:19:


      מתי כבר יבינו ששירות זה חלק בלתי נפרד מהמקום, מתי ?

        17/10/09 11:04:


      עכשיו כשאני חושבת על זה,

      גם לי ולחברה היה שירוןת של פרצוף לימון.

      הסברים מצוצים מהאצבע, למה הקפה לא מספיק חזק

      (העיקר לא להביא תוספת אספרסו).

      ורק לאחר התערבות אחראי משמרת,

      העניין סודר.

      ההסבר שלו היה שזו משמרת אחרונה של המלצרית.

      כנראה שלא,

      או שלא יודעים לבחור שם את המלצריות.....

        16/10/09 20:51:


      כן, הייתי שם לפני כשבועיים לארוחת בוקר, והתרשמותי היתה דומה.

      אוכל טוב, שירות מתחת לכל ביקורת.

      ידידה שלי ביקשה להחליף מנה כי היא קיבלה אותה עם רוטב שלא רצתה, והם ממש נזפו בה על זה.

      אני כנראה לא אחזור לשם.

        16/10/09 12:34:


      מאד מפליא אותי לקרוא את זה

      המקום שתמיד מנוהל תחת עיניה הבוחנות של ציונה לא הרשה לעצמו לתת שירות פחות ממקצועי

      חבל חווית זאת או שהמקום מתחיל לפספס