עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    עוד ילד נשכח במכונית

    ביקורת על פרסומת לרכב משפחתי

    עוד ילד נשכח במכונית

    12

    סרטים  

    41 תגובות   יום שלישי, 13/10/09, 08:55


    אתמול בערב התיישבתי לצפות בתכנית על האושר בערוץ 2.

    אמרתי לעצמי:"אולי אלמד משהו" (הסתבר לי שאני מקיים בפועל לא מעט מהסעיפים שהד"ר המכובד מעלה שם)...

    כמובן שכדקה לאחר תחילת התכנית הגיע מקבץ הפרסומות הראשון.

    באחת הפרסומות נראה זוג (הוא חנון. היא הבת הלא כל כך צעירה של השכן) מגיע עם הרכב שלו לגבעה מבודדת ורומנטית...

    היא פותחת כפתור בחולצה, הוא מתיר את חגורת הבטיחות, מבטים חרמניים הדדיים, הם משכיבים את הכסאות שלהם לאחור, והופ!

    המצלמה עוברת למושב האחורי, שם יושבים שני ילדים חמודים, שניהם מחייכים להורים שלהם במבט של "אנחנו יודעים ששכחתם אותנו, ואפילו כמעט דרסתם אותנו עם הכסאות שלכם כדי לעשות סקס ברכב המשפחתי, אנחנו מזכירים לכם, אבל אנחנו בכל זאת פה, אז תסגרו בחזרה את כל הכפתורים ותתחילו לנהוג באחריות"...

    המצלמה חוזרת אל ההורים המבויישים והקריין מלהטט בקולו:"XXXXX (שם יצרן הרכב והדגם), כל כך נוחה שלא תזכרו שהיא מכונית משפחתית".

    "לא תזכרו שהיא מכונית משפחתית"?

     זאת השורה הכי גאונית שמשרד הפרסום יכל לחשוב עליו?

    הפעם הראשונה שהפרסומת הזאת עולה לשידור (אתמול) נפלה במקרה על היום בו הגננת מהמקרה המזעזע באבו גוש דיברה בחדשות על הילד אותו היא שכחה ברכב ואחר כך הניחה מתחת לעץ ביישוב.

    "איך יכולתי לשכוח אותו?" היה המוטיב המטריד החוזר בדבריה.

    הרי המקרה הזה זעזע את כל המדינה.

    הוא לא המקרה הראשון אמנם, ואם לא נהיה נאיביים מדי, לצערי גם לא המקרה המחריד האחרון בו הורגים ילד ברכב, בטעות, כמובן, אבל כשלעצמו, היו בו את כל המוטיבים הטראגיים ביותר:

     - הדוד השאיר את הילד בפתח הגן. לא חיכה לגננת ולא הכניס אותו פנימה.

    - הילד החליט ללכת הביתה במקום להיכנס פנימה.

    - הגננת שכחה אותו ברכב.

    - כשחזרה בצהריים יכול להיות שיכלו להציל אותו, אבל מרוב בהלה, היא הניחה אותו ללא טיפול באמצע הרחוב.

     

    אז למה, לעזאזל, יצרן הרכב, שבחר בתסריט שגם ככה הוא אידיוטי לחלוטין ללא קשר למקרה באבו גוש (יש אלף דרכים אחרות להדגיש שהרכב שאתה רוצה למכור הוא משפחתי), לא יכל להתאפק עם הפרסומת המטומטמת שלו עוד כמה ימים?

    דווקא ביום בו כל הציבור צופה בגננת (ונאלץ עקב כך להשתתף, בעל כורחו, בטרגדיה הזו מחדש) היה דחוף להעלות את הפרסומת?

    איזו קונוטציה אמורה לעלות בראשו של הצופה?

    זה אמור לעודד אותו לרוץ ולרכוש את הרכב הזה, שהרגע כמעט שכחו בו שני ילדים... ועוד לצורך סקס... ברכב המשפחתי?!?!?

    פשוט אטימות.

    אין לי מילה אחרת. 

     

    עו"ד ברק רון

    www.brlaw.co.il

    דרג את התוכן:

      תגובות (41)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        18/10/09 10:35:

      צטט: קלועת צמה 2009-10-14 21:52:04


      כשמגיעה שעת הפרסומות אני עוברת לערוץ אחר, או לחילופין מכינה לי משהו לשתות.

      כן, הצמידות שאתה מתאר יש בה טעם לפגם. וגם בלעדי הצמידות, מקרה הילד במכונית מזעזע.

       

      מירה

       

      גם אני בדרך כלל לא צופה בפרסומות, וגם אם הן משודרות ברקע ואני עדיין מול הטלוויזיה, הפרסומות בדרך כלל עוברות דרכי.

      לא הרבה מהן נשאר בפנים...

       

      לפעמים אני נהנה לשחק בפרסומאי, או מבקר פרסומות (כמו הפעם הזאת), ואז את רואה כמה טיפשות וריקנות יש בפרסומות הישראליות המקוריות...

       

      ברק

        18/10/09 10:34:

      צטט: שמי הולך לפניי 2009-10-14 19:07:32


      איזה זילות לשכוח ילדים בפרט שהם לא שלך. 

      לגבי הפרסומת, לא הזדמן לצפות בה אבל מה

      שבטוח זה חסר טקט לחלוטין.  

       

       


      כן, אה?

       

      איזה מן דבר זה לקחת אחריות על ילד של אחר ולהרוג אותו?

       

      אני לא יודע איך, בתור אבא, הייתי מתאושש מדבר כזה.

       

      ברק

        18/10/09 10:33:

      צטט: מרום מינוף 2009-10-14 17:52:24

      זה בידיוק מה שהוא רצה ושיג :)

      הוא רצה שתיתעצבן ותיכתוב על כך....

      זוכר את הפירסומות של בנטון בשנות ה-90 שנקטו באותה גישה ?!

       

       


      לא נראה לי שזה מה שמשרד הפרסום חיפש...

       

      לא בסוג המוצרים האלה בוחרים באסטרטגיה של חשיפת המותג לכמה שיותר אנשים על-ידי הפיכתם לעצבניים על הפרסומת...

       

      ואם זו הייתה הגישה, הרי שהם נכשלו, לדעתי, עם הרבה אנשים.

       

      ברק

        18/10/09 10:32:

      צטט: קצת מזה וקצת מזה 2009-10-14 10:53:04


      נחרדת כל יום מהתופעה הזו המתרבה של שכחת ילדים ברכבים

      פשוט נחרדת, אם לארבעה בנים שעשתה את גידולם לבד ,יכולה רק לומר

      שהתופעה המתרבה בזו פשוט מחרידה ואולי הענישה חלשה מידי ואינה מרתיעה את הציבור?

      לדאבוני במדינתינו ללא ענישה אין תוצאות, אנשים לא לומדים דבר אלא מנסיונם בלבד.

      יכולה להבטיח לך דבר אחד, את הרכב הזה לא אקנה אחרי פרסומת כזו,

      מה רע בפרסומת של שני הילדים המשחקים רבים מאחור ברכב ונרדמים במהלך הנסיעה.

      נעמה

       

      קודם כל, מגיעים לך 10 כוכבים על גידול ארבעה בנים לבד!

      לא יודע אם בנושא כזה צריך לגרום לאנשים לזכור את הילדים שלהם תוך ענישה כבדה יותר.

       

      בן אדם צריך לזכור שיש לו ילד מאחור!!!

       

      לגבי התעללות בילדים, אונס, מכות, רצח- צריך לתת מאסר עולם, לדעתי!

       

      ברק

        14/10/09 21:52:


      כשמגיעה שעת הפרסומות אני עוברת לערוץ אחר, או לחילופין מכינה לי משהו לשתות.

      כן, הצמידות שאתה מתאר יש בה טעם לפגם. וגם בלעדי הצמידות, מקרה הילד במכונית מזעזע.

       

      מירה

        14/10/09 19:07:


      איזה זילות לשכוח ילדים בפרט שהם לא שלך. 

      לגבי הפרסומת, לא הזדמן לצפות בה אבל מה

      שבטוח זה חסר טקט לחלוטין.  

        14/10/09 17:52:

      זה בידיוק מה שהוא רצה ושיג :)

      הוא רצה שתיתעצבן ותיכתוב על כך....

      זוכר את הפירסומות של בנטון בשנות ה-90 שנקטו באותה גישה ?!

        14/10/09 17:51:

      זה בידיוק מה שהוא רצה ושיג :)

      הוא רצה שתיתעצבן ותיכתוב על כך....

      זוכר את הפירסומות של בנטון בשנות ה-90 שנקטו באותה גישה ?!


      נחרדת כל יום מהתופעה הזו המתרבה של שכחת ילדים ברכבים

      פשוט נחרדת, אם לארבעה בנים שעשתה את גידולם לבד ,יכולה רק לומר

      שהתופעה המתרבה בזו פשוט מחרידה ואולי הענישה חלשה מידי ואינה מרתיעה את הציבור?

      לדאבוני במדינתינו ללא ענישה אין תוצאות, אנשים לא לומדים דבר אלא מנסיונם בלבד.

      יכולה להבטיח לך דבר אחד, את הרכב הזה לא אקנה אחרי פרסומת כזו,

      מה רע בפרסומת של שני הילדים המשחקים רבים מאחור ברכב ונרדמים במהלך הנסיעה.

      נעמה

        14/10/09 09:15:

      צטט: Naftali G 2009-10-13 18:14:32

      לא יצרן הרכב הפרסומאי. ומזמן שמתי לב שהמזמין של הפרסומת לא משגיח על הפרסומת. האם באמת צריך לנסוע למקום אקזוטי ולשכור מאות ניצבים בשביל פרסומת, אף מפרסם לא שואל את עצמו איך משרד הפרסום מבזבז את כספו.

       

       פרסומאים נתקו עצמם מהרגשות הרי יש פרסומת של קבצן ברמזור מבקש ממך שקל כדי לקנות מנורה (איפה הוא ישים אותה???).

       

       


      ברור לי שמי שהגה את הפרסומת המטופשת הזאת הוא משרד הפרסום, והם האטומים האמיתיים כאן בכל הסיפור.

      גם ברור לי לחלוטין שהמפרסם לא משגיח על הפרסומת...

      אבל הייתי מצפה שהמנכ"ל/סמנכ"ל השיווק/סמנכ"ל התקשורת, או כל גורם בעל שיעור קומה וקצת ראש על הכתפיים בחברה הזאת, שבטוח יודע על מקרה אבו גוש, לעשות את ההקשר בין הפרסומת שלו, שעומדת לעלות לאוויר, לבין המקרה, ואולי אולי למחול על כספו ולדחות את השידור שלה בכמה ימים...

       

      ברק

        14/10/09 09:13:

      צטט: guitarwoman 2009-10-13 17:38:12

      לא ראיתי את הפרסומת, מעניין אם מישהו פעם בדק באופן אמפירי את הקשר בין עלייה/ירידה במכירות של מוצר ביחס לפרסומת כזו או אחרת, ומשום מה נזכרתי בפרסומת האווילית של סלקום וגדר ההפרדה.

       

       

       


      את יכולה למדוד בצורה אמפירית השפעה של פרסומת על מכירות המוצר רק אם זה האפיק היחיד בו המוצר נחשף לקהל...

      היום חברה משתמשת בפרסום ממיליון סוגים, שיווק, קידום מכירות, יחסי ציבור, גם בעיתונות הכתובה והמקצועית וגם באינטרנט, כך שלמדוד את זה נראה לי שיהיה מאוד קשה...

       

      יותר קל למדוד תהליך / שינוי אסטרטגי גדול שחברה ביצעה ואיך הושפעו המכירות שלה עקב כך...

       

      ברק

        14/10/09 09:11:

      צטט: sarite1 2009-10-13 16:32:13

      בלי קשר למקרים  הטרגיים של שכיחת ילדים במכונית

       

      מה זה????

       

      על באמת לא מבינה איך משווק הרכב רצה ליצור הזדהות עם המוצר

       

       

       

       

      אני מניח שהמפרסם חשב שאם הוא ילהק לתפקיד ההורים גבר ואישה שנראים נורמטיביים, אחראיים ורגילים, כמו כל אחד מאיתנו למעשה, הצופה יגיד לעצמו:"הנה. הם לא פריקים, הם לא מסוממים. הם כמוני וכמו אשתי/בעלי בדיוק, אז זאת לא הנקודה. זו בסך הכל דרך מחויכת להגיד לי שהרכב הזה הוא משפחתי".

       

      עלוב.

      לא הייתי מבקש ממשרד הפרסום הזה לחשוב על מסרים עבורי...

       

      ברק

        14/10/09 09:08:

      צטט: דיקלה5 2009-10-13 16:29:21


      מסכימה איתך. לצניות אין גבולות...

      *

       

       

      ציניות?

      גם, אבל בעיקר אטימות-לב...

       

      ברק

        14/10/09 09:03:

      צטט: ענף 2009-10-13 15:21:26


      לא ניתן להבין זאת מבחינה אנושית

      אילו לא בני אדם.

      אילו חיות בלי רגש ומוח

       

       

      מסכים לחלוטין, יהודה.

       

      ברק

        14/10/09 09:02:

      צטט: London2000 2009-10-13 12:29:54


      וכשרודפים כל כך,   אחר  "החלום האמריקאי   " -

      שוכחים גם  את הילדים במכונית ,

      שוכחים את  ההתנהגות ברחוב ,

      שוכחים את ההתנהגות בבית ,

      שוכחים את ההתנהגות על הכביש ,

      שוכחים את הראש .

       

      לונדון

       

      הגבתי על התגובה הראשונה שלך בדיוק בכיוון אליו הלכה התגובה השניה שלך...

       

       

      ברק

        14/10/09 09:02:

      צטט: London2000 2009-10-13 12:25:28


      אכן כך .  עו"ד ברק - הצדק עימך .

      אבל זה עולם המדיה והפרסום .

      כלומר אנשים , יותר נכון  המפרסמים  -  עלו על ה "כפתור"   אשל לוחץ על כולנו ,  ואת כולנו :  

      "סקס - מוכר " ,  ואיין  מה לעשות . 

      אנחנו אנושיים ,  וככאלה ,  ינצלו אותנו הפרסומאים עד תום .

      העין והמוח תמיד ינדדו לשם ... לסקס . לנשים יפות , לגברים עשירים מצליחים כלכלית , וכו' .

      כך בנוי המוח . כך בנויה הנפש .

      אין מה לומר -  ליבי איתך .  אני מבינה את הנקודה .

      אבל ... זה לא  ישנה את עולם  הפרסומות . את חוסר הרגישות .

      תמיד אפשר לשלוח מכתב תלונה למועצת ההגנה לצרכן ,

      או לערוץ 2 - על כי  העלה את הפרסומת הזו , ועוד בכזה יום טעון רגשית . 

      זה יחזיק מעמד בדיוק יום וחצי . 

      סבורני - כי  במדינה הזו כבר מזמן חדלו להיות כאן רגישים לצרכיו של השני , של האחר , של השכן .

      האגו - תופס כאן מקום ראשון . המרדף אחר החלום האמריקאי .  הפרסומות , והאופן בו הן ערוכות - 

      הן  חלק  משטיפת המוח הזו .

      וראה  ... לאן זה  מביא אותנו .  

       

      לונדון

       

       

      כן.

      זה מביא אותנו למצב בו מחודש אוגוסט האחרון לא עובר פה יום בלי רצח / ניסיון רצח / פצועים בקטטה המונית או משהו דומה, ועל מה?

      על בחורה, על עקיפה בכביש, על קריזה רגעית, על סכסוכי אגו...

       

      האמת היא שהפרסומות הן לא הגורם המכריע שמביא אותנו להתנהגות כזאת.

      זו מערכת החינוך הכושלת שלנו, שצריך להציל אותה ודחוף!!!

       

      ברק

       

        14/10/09 08:59:

      צטט: נ.י.ל.י 2009-10-13 12:07:07

      יש הרבה פרסומות חסרות רגישות

      וזו טיפשות אקטואלית וכואבת צעקה

      טוב שיש מי שמרים זעקה

      תודה!

       

      בלי קשר למקרה באבו גוש, מעניין מי זה ההוגה של פרסומת שבה הורים שוכחים ילדים במכונית, שוכחים שהילדים איתם במכונית באותו הרגע, ושוכחים שהם מנסים לקיים סקס בתוך הרכב המשפחתי (שזו, בעצם, ההדגשה של כל הפרסומת)...

       

      מי הגה? מי חשב שזה רעיון טוב / מבדר / בעל קונוטציה חיובית?

       

      טיפשים חסרי לב.

       

      ברק

       

        14/10/09 08:57:

      צטט: ענן אפור 2009-10-13 11:04:03


      האמת שלא ראיתי את הפרסומת, אבל בהחלט נראה לי שהיא קצת טיפשית.

      לגבי זמן הפרסום שלה זה נסגר הרבה זמן מראש ותלוי בהרבה גורמים ובכסף רב כך שנראה לי שזה אולי לא היה ריווחי עבורם לבטל.

       

      לגבי הילד במכונית, לצערי במשפחתי היה מקרה כזה שנגרם במוות, כך שהנושא בהחלט רגיש.

      כעובדה השאירו את הילד לא לזמן רב, אך היה יום חם מאד והחלונות לא היו פתוחים מספיק והטרגדיה לא נמנעה, למשפחה לקח זמן רב להחלים מהמקרה, בהחלט לא קל.

       

      נקווה שמקרים כאלו לא יקרו יותר ואנשים יהיו יותר מודעים לדבר.

       

       

      אוי ואבוי, איזה אסון!

      שלא תדעו עוד צער!

       

      ברק

        14/10/09 08:56:

      צטט: דורון שפר 2009-10-13 10:50:59


      בהחלט

      הכל בשביל הכסף

       

       

      הרבה שירים מפורסמים מדברים על זה בדיוק:

      "If i was a reach man", או באדפטציה של גוון סטפני:"If i were a reach girl".

      "It's all about the money"

      "Money money money must be funny in a reach man's world"

      "Money makes the world go round"

      וכו' וכו'...

       

      ברק

        14/10/09 08:53:

      צטט: arnonoshri 2009-10-13 09:43:05


      באמת מעלה את השאלה, מהיכן הגיעו המפרסמים, ? אין גבול, מה להם אין ילדים , העם ליבם נהיה כה גס? או שאולי האחריות מוטלת עלינו, וכזה פרסום צריך לגנות ולהקטין את הרכישות של מי שמפרסם בצורה כה גסה

       

      נו, הרי זה לא יקרה.

      אנשים לא יפסיקו לרכוש את הרכב הזה רק בגלל שהפרסומת שמקדמת אותו רקובה מהיסוד, חלקם בגלל אטימות וחלקם בגלל שכמו רובנו, הם אומרים לעצמם:"נו, באמת, אם אני אסרב לקנות את הרכב הזה בגלל הפרסומת הזאת, זה מה שילמד את החברה הזאת לקח?"

       

      יש לנו בעייה יסודית בהבנת מקומנו וכוחנו בתור צרכנים / אזרחים...

       

      ברק

        14/10/09 08:51:

      צטט: קצת אחרת.. 2009-10-13 09:42:07

      אה, בדיוק מה שחשבתי על הפרסומת המטומטמת הזאת!

      כשהסרטון החל חשבתי שזו מעין סטירת לחי עבור אלה שלא שכחו את ילדיהם במכונית, לבל יקרה גם  להם,

      משהו שמגיע מתוך אכפתיות והסברה אך כאשר הבנתי שמדובר בפרסומת לרכב, נזעקתי!

      בכלל לא שמתי לב לעובדה שזה מוקרן ביום של המקרה באבו גוש וזה לא ממש רלוונטי בעיניי גם כעת.

      השד יודע מה עובר בראשם של אלה שכותבים כאלה פרסומות אבל אין ספק, הראש הזה מעוות כי מי באמת

      יבחר רכב בעקבות כזאת פרסומת? זה לא רלוונטי גם ביחס למה שבחרת להדגיש.

      אני לא מבינה ולעולם לא אבין איך שוכחים ילדים ברכב,גם אם לאותו אדם יש נטייה לשכוח באופן מתמיד שהרי אי אפשר להשוות בין חפץ דומם שנשכח לילד שנשכח ,זה נשמע כמו עיוות מוחי מולד כלשהו.

      שלא נדע.

       

      נכון שיש כל כך הרבה דרכים אחרות להדגיש את היתרונות של רכב משפחתי חוץ מאשר לנסות לקיים סקס על הראש של הילדים במושב האחורי?

       

      ברק

        14/10/09 08:50:

      צטט: עופר בר 2009-10-13 09:40:07

      לדעתי באופן כללי הפירסומות תוצרת הארץ לוקות באיוולות משום מה

       

      לגבי התזמון, יש מעידות גם בפרסום באינטרנט, כמו זה למשל:

       

      http://cafe.themarker.com/view.php?t=916969

       

       

       

      כן.

      גם איוולת טכנולוגית היא איוולת של מפרסמים, אחרי הכל...

      הגבתי לך בפוסט.

       

      ברק

       

        14/10/09 05:03:

      איך אפשר לשכוח ילד

      זה פשוט מזעזע אותי .

      תודה לך

      *

        13/10/09 22:11:

       

       

      חסר טקט.

        13/10/09 18:14:

      לא יצרן הרכב הפרסומאי. ומזמן שמתי לב שהמזמין של הפרסומת לא משגיח על הפרסומת. האם באמת צריך לנסוע למקום אקזוטי ולשכור מאות ניצבים בשביל פרסומת, אף מפרסם לא שואל את עצמו איך משרד הפרסום מבזבז את כספו.

       

       פרסומאים נתקו עצמם מהרגשות הרי יש פרסומת של קבצן ברמזור מבקש ממך שקל כדי לקנות מנורה (איפה הוא ישים אותה???).

        13/10/09 17:38:

      לא ראיתי את הפרסומת, מעניין אם מישהו פעם בדק באופן אמפירי את הקשר בין עלייה/ירידה במכירות של מוצר ביחס לפרסומת כזו או אחרת, ומשום מה נזכרתי בפרסומת האווילית של סלקום וגדר ההפרדה.

       

        13/10/09 16:32:

      בלי קשר למקרים  הטרגיים של שכיחת ילדים במכונית

       

      מה זה????

       

      על באמת לא מבינה איך משווק הרכב רצה ליצור הזדהות עם המוצר

       

       

       

        13/10/09 16:29:


      מסכימה איתך. לצניות אין גבולות...

      *

        13/10/09 15:21:


      לא ניתן להבין זאת מבחינה אנושית

      אילו לא בני אדם.

      אילו חיות בלי רגש ומוח

       

        13/10/09 12:29:


      וכשרודפים כל כך,   אחר  "החלום האמריקאי   " -

      שוכחים גם  את הילדים במכונית ,

      שוכחים את  ההתנהגות ברחוב ,

      שוכחים את ההתנהגות בבית ,

      שוכחים את ההתנהגות על הכביש ,

      שוכחים את הראש .

       

      לונדון

        13/10/09 12:25:


      אכן כך .  עו"ד ברק - הצדק עימך .

      אבל זה עולם המדיה והפרסום .

      כלומר אנשים , יותר נכון  המפרסמים  -  עלו על ה "כפתור"   אשל לוחץ על כולנו ,  ואת כולנו :  

      "סקס - מוכר " ,  ואיין  מה לעשות . 

      אנחנו אנושיים ,  וככאלה ,  ינצלו אותנו הפרסומאים עד תום .

      העין והמוח תמיד ינדדו לשם ... לסקס . לנשים יפות , לגברים עשירים מצליחים כלכלית , וכו' .

      כך בנוי המוח . כך בנויה הנפש .

      אין מה לומר -  ליבי איתך .  אני מבינה את הנקודה .

      אבל ... זה לא  ישנה את עולם  הפרסומות . את חוסר הרגישות .

      תמיד אפשר לשלוח מכתב תלונה למועצת ההגנה לצרכן ,

      או לערוץ 2 - על כי  העלה את הפרסומת הזו , ועוד בכזה יום טעון רגשית . 

      זה יחזיק מעמד בדיוק יום וחצי . 

      סבורני - כי  במדינה הזו כבר מזמן חדלו להיות כאן רגישים לצרכיו של השני , של האחר , של השכן .

      האגו - תופס כאן מקום ראשון . המרדף אחר החלום האמריקאי .  הפרסומות , והאופן בו הן ערוכות - 

      הן  חלק  משטיפת המוח הזו .

      וראה  ... לאן זה  מביא אותנו .  

       

      לונדון

       

       

        13/10/09 12:07:

      יש הרבה פרסומות חסרות רגישות

      וזו טיפשות אקטואלית וכואבת צעקה

      טוב שיש מי שמרים זעקה

      תודה!

        13/10/09 11:04:


      האמת שלא ראיתי את הפרסומת, אבל בהחלט נראה לי שהיא קצת טיפשית.

      לגבי זמן הפרסום שלה זה נסגר הרבה זמן מראש ותלוי בהרבה גורמים ובכסף רב כך שנראה לי שזה אולי לא היה ריווחי עבורם לבטל.

       

      לגבי הילד במכונית, לצערי במשפחתי היה מקרה כזה שנגרם במוות, כך שהנושא בהחלט רגיש.

      כעובדה השאירו את הילד לא לזמן רב, אך היה יום חם מאד והחלונות לא היו פתוחים מספיק והטרגדיה לא נמנעה, למשפחה לקח זמן רב להחלים מהמקרה, בהחלט לא קל.

       

      נקווה שמקרים כאלו לא יקרו יותר ואנשים יהיו יותר מודעים לדבר.

       

        13/10/09 10:50:


      בהחלט

      הכל בשביל הכסף

        13/10/09 09:43:

      באמת מעלה את השאלה, מהיכן הגיעו המפרסמים, ? אין גבול, מה להם אין ילדים , העם ליבם נהיה כה גס? או שאולי האחריות מוטלת עלינו, וכזה פרסום צריך לגנות ולהקטין את הרכישות של מי שמפרסם בצורה כה גסה
        13/10/09 09:42:

      אה, בדיוק מה שחשבתי על הפרסומת המטומטמת הזאת!

      כשהסרטון החל חשבתי שזו מעין סטירת לחי עבור אלה שלא שכחו את ילדיהם במכונית, לבל יקרה גם  להם,

      משהו שמגיע מתוך אכפתיות והסברה אך כאשר הבנתי שמדובר בפרסומת לרכב, נזעקתי!

      בכלל לא שמתי לב לעובדה שזה מוקרן ביום של המקרה באבו גוש וזה לא ממש רלוונטי בעיניי גם כעת.

      השד יודע מה עובר בראשם של אלה שכותבים כאלה פרסומות אבל אין ספק, הראש הזה מעוות כי מי באמת

      יבחר רכב בעקבות כזאת פרסומת? זה לא רלוונטי גם ביחס למה שבחרת להדגיש.

      אני לא מבינה ולעולם לא אבין איך שוכחים ילדים ברכב,גם אם לאותו אדם יש נטייה לשכוח באופן מתמיד שהרי אי אפשר להשוות בין חפץ דומם שנשכח לילד שנשכח ,זה נשמע כמו עיוות מוחי מולד כלשהו.

      שלא נדע.

        13/10/09 09:40:

      לדעתי באופן כללי הפירסומות תוצרת הארץ לוקות באיוולות משום מה

       

      לגבי התזמון, יש מעידות גם בפרסום באינטרנט, כמו זה למשל:

       

      http://cafe.themarker.com/view.php?t=916969

       

       

        13/10/09 09:38:

      צטט: haim peleg 2009-10-13 09:30:02


      דרך הגב תוכנית מעולה

      בנושא הפרסום אתה צודק ולא צודק מוכרים את הפרסומות מראש לאותה תוכנית

      ובמקרה נדיר נופל נושא בחדשות מול פרסומת

      חיים

       

      היי חיים,

       

      ברור. אני לא נאיבי. ברור שיש חוזים והסכמים והכל נסגר מראש (מי כמוני יודע...).

      פשוט אמרתי שאולי היה נכון לנהוג ביתר רגישות (וגם, אגב, להימנע מחשיפת המותג בקונוטציה, או בקונטקס כללי, שלילי) ולדחות את קיום החוזה בכמה ימים...

      אני מניח שהיה ניתן לאפשר את זה, אם היה רצון...

       

      ברק

        13/10/09 09:36:

      צטט: pozit 2009-10-13 09:25:21


      א. קשה לי להבין   , ההגיון שלי לא תופס

        כיצד אפשר לשכוח ילד,??מה הוא??

      תיק שנישכח??

      ב.הזוג שכח שילדיו איתו בפרסומת, איוולת

         לא קונה  את הפרסומת  הזו, מראש פסולה.....

      יום נהדר פוזית

       

      היי פוזית,

       

      א. מסכים איתך במיליון אחוז.

      איך אפשר לשכוח ילד ברכב? במיוחד שהעלית אותו 5 דקות קודם לכן והיית אמורה להביא אותו לגן.

      מצד שני, הבחור הישראלי שפיתח מערכת התרעה כנגד שכחת ילד באוטו טען בנחרצות ש"זה יכול לקרות לכל אחד. לכל אחד".

      האמנם?

       

      ב. כשתצפי בפרסומת בעצמך, תראי עד כמה האיוולת גדולה.

       

      שלא נדע

       

      ברק

       

        13/10/09 09:30:


      דרך הגב תוכנית מעולה

      בנושא הפרסום אתה צודק ולא צודק מוכרים את הפרסומות מראש לאותה תוכנית

      ובמקרה נדיר נופל נושא בחדשות מול פרסומת

      חיים

        13/10/09 09:25:


      א. קשה לי להבין   , ההגיון שלי לא תופס

        כיצד אפשר לשכוח ילד,??מה הוא??

      תיק שנישכח??

      ב.הזוג שכח שילדיו איתו בפרסומת, איוולת

         לא קונה  את הפרסומת  הזו, מראש פסולה.....

      יום נהדר פוזית

      תגיות

      פרופיל

      עו"ד ברק רון
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין