עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    חוויית קפה פרסונאלית- חברת ריפלז משתפת פעולה עם נספרסו

    0 תגובות   יום שלישי, 4/2/20, 08:48

    בוקר מבורך

     

     

     

    ''

     

     

     

    חוויית קפה פרסונאלית

    שיתוף פעולה בין מותג הקפה המוביל נספרסו לחברת Ripples יציע ב"מתחם ורטו" שבקניון רמת אביב כוסות קפה חינם עליהן ניתן יהיה להדפיס כל תמונה, משפט או ציור שתרצו

     

    חברת הקפה נספרסו ממשיכה לייצר ערך נוסף ללקוחותיה ותציע ב"מתחם ורטו" שבקניון רמת אביב חוויה חכמה וייחודית המאפשרת להדפיס על גבי הקרמה של הקפה תמונות, שמות ומסרים בהתאמה אישית.

     

    נספרסו, החברה שהובילה לשינוי בתרבות צריכת הקפה בישראל והשיקה את מערכת הקפה Vertuo החדשנית, חנכה  לאחרונה את "מתחם ורטו" בקניון רמת אביב, סמוך לבוטיק הקיים. מערכת ורטו, המצוידת בטכנולוגיית קפה ייחודית, המפיקה כוס קפה איכותי עם קרמה עבה וקטיפתית, תציע ללא תשלום לאורחים במתחם, טעימה ממגוון תערובות הקפה, שנוצרו במיוחד עבור המכונה, המהווה פריצת דרך בשוק הקפה בשל טכנולוגיית מיצוי קפה ייחודית.

     

    בנוסף, כחלק מהרצון להעניק לצרכנים חוויית בילוי ייחודית, המתמקדת ביצירת ערך מוסף, יוכלו המבקרים במתחם להדפיס על גבי הקרמה הייחודית בכוס כל תמונה או מסר לפי בחירתם ובהתאמה אישית, באמצעות טכנולוגיית ריפלז.

     

    חברת הסטארטאפ הישראלית ריפלז (Ripples™) מפתחת פלטפורמה שיווקית חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית, ניתן להדפיס תמונות, משפטים ומסרים שיווקיים או לבחור מתוך הספרייה העשירה של ריפלז. ההדפסה אורכת כעשר שניות בלבד, נעשית באמצעות תמציות טבעיות ומאפשרת לייצר חוויית לקוח ייחודית ולסייע למותגים לחזק את מעורבות הלקוחות במוצריהם, הגדלת מכירות וייצור תכנים אותנטיים לרשתות החברתיות.

     

    מתחם ורטו בקניון רמת אביב פעיל בין השעות 9:30 ועד 21:30 בימי חול ובימי שישי עד השעה  14:00.

     

    נדב בוימן שחור, מנהל מערך הבוטיקים בנספרסו ישראל: "השנה בנספרסו מיקדנו את הפעילות השיווקית ביצירת פתרונות ייחודיים ופרסונאליים לקהל לקוחותינו. כשחקנית המובילה בשוק הקפה בקפסולות, אנחנו ממשיכים לפעול על מנת לספק חוויות חדשות וחדשניות עבור הצרכנים. מכונת ורטו החדשה שהשקנו מאפשרת לצרוך כוס קפה מותאמת באופן אישי, לפי הגודל המועדף ולכן על מנת לחדד את המסר, החלטנו להציע חוויית משתמש בה יוכלו הצרכנים להדפיס על גבי המשקה כל תמונה או משפט לבחירה. בהמשך אנחנו נבחן את האפשרות להרחיב את השת"פ עם ריפלז לנקודות מכירה נוספות".

     

    לדברי יוסי משולם, מנכ"ל ומייסד שותף בחברת ריפלז: "קפסולת ורטו של נספרסו לא רק טעימה במיוחד אלא מתהדרת בקצף עשיר ואיכותי, ויחד עם ריפלז מציעה דרך ייחודית להתחבר אל הצרכנים באמצעות הקפה האהוב עליהם. מדפסת ה-Ripple Maker מאפשרות לנספרסו לרגש את הלקוחות עם כל כוס של קפה, לשתף את הכוס עם ההדפסה האישית במדיה החברתית ובעצם להפוך את הצרכנים המרוצים לשגרירים של המותג ובאמצעותם להרחיב את קהל הלקוחות שלה". 

     

    אודות Ripples 

    חברת הסטארטאפ הישראלית ריפלז (Ripples™) מפתחת פלטפורמה שיווקית חדשה, המאפשרת הדפסה של תמונות ומסרים על גבי משקאות מוקצפים. באמצעות הטכנולוגיה החדשנית, ניתן להדפיס תמונות, משפטים ומסרים שיווקיים או לבחור מתוך הספרייה העשירה של ריפלז. ההדפסה אורכת כעשר שניות בלבד, נעשית באמצעות תמציות טבעיות ומאפשרת לייצר חוויית לקוח ייחודית ולסייע למותגים לחזק את מעורבות הלקוחות במוצריהם, הגדלת מכירות וייצור תכנים אותנטיים לרשתות החברתיות. 

     

    החברה מציעה טכנולוגיית ביג דאטה ואנליטיקה חדשה תחת השם Bev Top-Media, המאפשרת למותגים לאמוד את מידת החשיפה של המשקאות המודפסים במדיה החברתית ולספק ללקוחותיה המלצות מבוססות תוכן להגדלת המכירות.

    מאז הקמתה רשמה החברה מספר פטנטים בתחומי טכנולוגיית מזון, חומרה, הדפסה ועוד והדפיסה על גבי למעלה מ-3 מיליון משקאות, עבור אלפי לקוחות בארץ ובעולם, ביניהם – רשתות בתי המלון Ritz-Carlton, Marriot, Four Seasons, ישרוטל ואחרות; חברות ועסקים כגון גוגל, אינטל, מיקרוסופט; מותגי מזון וקולינריה וביניהם – רשת World of Beer, מבשלת גינס ולקוחות רבים נוספים.

    ריפלז, הוקמה על ידי מעצבי המוצר אייל אליאב ודני לביא אליהם הצטרף יוסי משולם כמייסד שותף המכהן כמנכ"ל החברה. יו"ר דירקטוריון החברה הינו בני לנדא, איש העסקים ויו"ר קבוצת לנדא, המשקיעה העיקרית בריפלז. החברה מעסיקה היום כ- 60 עובדים בסניפים בישראל, ארה"ב, יפן  וסינגפור. מטה החברה ומרכז הפיתוח ממוקם בפתח תקווה, ישראל.

     

    ''

     

     

    אודות נספרסו 

    Nespresso, חברת בת של קונצרן המזון השוויצרי Nestle, היא החברה החתומה על המצאת הרעיון של קפה איכותי בקפסולה כבר לפני יותר מ- 30 שנה. בסיס החברה בלוזאן, שוויץ, והיא פועלת ב -64 מדינות עם יותר מ -12,000 עובדים, 300 מתוכם עובדים בנספרסו ישראל. לחברה יותר מ 450 בוטיקים יוקרתיים בערי העולם. בישראל  פועלות שבע חנויות בוטיק ומועדון קשרי לקוחות טלפוני. למידע נוסף- www.nespresso.com

     

    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין