עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    אלי שגיב מנכ"ל לוריאל ישראל משיק לרגל יום המיחזור של ישראל מייצג סביבתי מחומרים ממוחזרים

    0 תגובות   יום שלישי, 17/12/19, 11:05

    בוקר טוב,

     


     

    ''

     

     

     

     

     

    על ביוטי וקיימות - לוריאל ישראל מקדמת קיימות ואומנות: יוזמת מיצג סביבתי מאריזות מוצריה

    ********************************************************

    המיזם נוצר בשיתוף האמנית נירית לבב-פקר.

    לרגל יום המיחזור של ישראל  מנכ"ל לוריאל ישראל, אלי שגיב הכריז על משרדי לוריאל כמשרדים ללא פלסטיק החל מ-2020

    במסגרת יום המיחזור של ישראל  שחל היום (17.12) ושבוע הקיימות שצוין בחברת לוריאל ישראל,  תחת הכותרת "צמצום פסולת", אשר במהלכו הכריז מנכ"ל החברה אלי שגיב על משרדי לוריאל כמשרדים ללא פלסטיק החל מ-2020, יזמה לוריאל ישראל, חברת הביוטי הגדולה בעולם, את הקמתו של מיצג סביבתי המורכב כ-500 אריזות ממוצרי החברה בלבד, על מנת להעלות את המודעות לחשיבות המחזור של אריזותיה. לצורך כך חברה לוריאל לאמנית הקיימות המובילה נירית לבב-פקר המתמחה במיצגים סביבתיים מחומרים ממוחזרים, יוצרת מיצג TOY בדמות הזמרת נטע ברזילי, שהפך לאייקון של כפר האירוויזיון בתל אביב מוקדם יותר השנה.

    לבב-פקר יצרה דמות של אישה מכ-500 אריזות של מוצרי החברה, ממגוון 19 המותגים המשווקים על ידי לוריאל בישראל. המיצג, לו ניתן השם Sustainable Beauty (יופי מקיים), מסמל את הצרכנית המודעת של היום, אשר נושאי איכות הסביבה, קיימות והשפעה חברתית וסביבתית חיובית חשובים לה. כחברה שפועלת ללא הרף לשיפור השפעותיה החברתיות והסביבתיות הנובעות מעסקיה, לוריאל ישראל מבינה זאת, ומבקשת להעלות את המודעות לתחום חשוב זה. לצד פעילויות להעלאת מודעות הצרכנים והעובדים לנושא, קבעה לעצמה לוריאל יעדים משמעותיים להפחתת טביעת הרגל הסביבתית של אריזותיה ומדי שנה היא מראה שיפור ניכר בהתקדמות לעבר יעדים אלו.

     

    ניתן לראות את המיצג במשרדי החברה בנתניה, בתיאום מראש.

     

    אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "חברה מצליחה נמדדת לא רק בביצועים העסקיים שלה אלא גם באימפקט החברתי והסביבתי החיובי שהיא מייצרת ובאופן בו היא מנהלת את ההשפעות, החברתיות, הסביבתיות והכלכליות שלה. בלוריאל הבינו זאת מזמן וקבעו יעדים משמעותיים לשיפור מתמיד של טביעת הרגל הסביבתית של פעילות החברה. לצד זאת, חשוב לנו לעורר מודעות לחשיבות המיחזור לאחר השימוש במוצרינו. החבירה לאמנית המוערכת נירית לחבב-פקר היתה אך טבעית, שכן דרך אומנות ניתן להעביר מסרים בצורה מיוחדת ומעוררת מחשבה".

    נירית לבב – פקר: "אני נהנית ליצור בעיקר מחומרים שנועדו לזריקה. הייתי רוצה שהיצירה שלי  תעורר מבט נוסף על החומר ותגביר את המודעות למשבר האקלים שמהווה סכנה לקיומנו כאנושות. אני מודה ללוריאל על ההזדמנות ליצור עם החומרים שלהם. היצירה עם החומרים שקיבלתי מהם הייתה מהנה ומאתגרת - שילוב של חומרים שונים, מוצרי טיפוח, איפור ומוצרי שיער, גדלים, סוגים וצבעים שונים ש"הסתדרו" להיות פנים של אישה".

     

    לפרטים נוספים: דניאלה פרוסקי שיאון, סמנכ"לית תקשורת וקיימות, דוברת

    054-5772445

     

     

     

    ''

    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין