עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    מהלך אסטרטגי ומותג חדש לשוופס- היחיד עם קפאין טבעי בלבד וחצי מכמות הסוכר SCHWEPPES ENERGY

    0 תגובות   יום שני, 6/5/19, 12:06

    צהרים טובים

     

     

     

    המשקאות מעלפים, ממריצים וכיפיים ועם פחות סוכר וקפאין טבעי. ממליצים באהבה

     

     

     

    ''

    A Different kind of energy

     

    מהלך אסטרטגי ומותג חדש לSchweppes 

    SCHWEPPES ENERGY

    היחיד עם קפאין טבעי בלבד וחצי מכמות הסוכר

    לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מהלך מרכזי, אסטרטגי לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות, Schweppes, המשיק היום סדרת משקאות אנרגיה חדשה.  סדרת אנרג'י מבוססת על קפאין טבעי בלבד, ויטמינים ומינרלים, מיץ פרי וחצי מכמות הסוכר של משקאות אחרים בקטגוריה."

     

    ההשקה תלווה בקמפיין ובהשקעה כוללת של כ- 8 מיליון ₪

     

    ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל (לפי נילסן 20/4/2019MAT) הוא 11.7 מיליון ליטר (ירידה של 5.9% מול אשתקד) ובהיקף כספי של 181 מיליון ₪ (ירידה של 3.5% מול אשתקד). Schweppes הוא המותג השני בגודלו בשוק המשקאות הקלים (ללא מים מינרלים), והיחיד שמציג צמיחה מול ירידה של כלל השוק. Schweppes  מהווה 8.6% נתח שוק כספי מכלל שוק המשקאות וגדל בשנה האחרונה ב2%. זו תהיה כניסה ראשונה של Schweppes לתחום משקאות האנרגיה.

     

    המותג Schweppes 

    Schweppes מוביל את קטגורית מוגז צבעוני עם מעל 40% נתח שוק כספי, ו39% נתח שוק כמותי. המותג צמח בשנה האחרונה ב3% כספי ו2% כמותי, מול ירידה של כלל הקטגוריה ב1% כספי ו5% כמותי.

    Schweppes כאמור הוא המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים (מקור נילסן 20/4/2019(MAT  ומוביל את החדשנות הגדולה ביותר - מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי מוגזים בטעמים ללא סוכר ועוד.

     

     

     

    ''

    אסטרטגיה

    Schweppes נחשב למותג משקאות מוגזים הפונה לקהל בוגר יחסית, גילאי 25/30 ומעלה. סדרתSchweppes Energy  החדשה פונה לקהל חדש , צעיר משמעותית מהקהל התקשורתי של המותג. גילאי 16-24. התמיכה התקשורתית והשפה התקשורתית של הסדרה תהיה ייעודית ושונה מהתמיכה הכוללת במותג, בהתאם.

    המהלך ילווה בקמפיין פרסום בטלוויזיה, קולנוע, שילוט חוצות, דיגיטל ופעילות קד"מ בנקודות המכירה. סך ההשקעה במהלך כולו 8 מיליון ₪.

     

    Different Energy Drink 

    סדרתSchweppes Energy  תשווק בפחיות SLIM בעיצוב של סטודיו מרחב, 330 מ"ל בשלושה טעמים: אסאי, אפרסק וגווארנה.

    המשקאות מכילים קפאין טבעי (שמקורו בקפה ירוק וגווארנה), מיץ פרי, ויטמינים וחצי מכמות הסוכר שבמשקאות אנרגיה (לא דייאט) אחרים.

    המשקאות קיבלו ציונים מצוינים במבחני טעימה שנערכו בקרב צרכני משקאות אנרגיה 

    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין