לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

אוצרות הגליל- כך תהנו מחופשה מפנקת במיוחד!

0 תגובות   יום שבת, 23/3/19, 21:12

את מיזם אוצרות הגליל אני מכירה כבר דיי הרבה זמן, וכל פעם שמזדמן לי לטייל בגליל, אני מתחילה את תכנון הטיול עם האתר של המיזם, כי שם תמצאו את האטרקציות, המסעדות ומקומות הלינה הכי שווים שיש!

כמה מילים על המיזם המבורך הזה-

המיזם הוקם לפני כ-6 שנים ע"י היזמית והפילנתרופית רעיה שטראוס בן דרור על מנת לעודד את התיירות לגליל המערבי ובכך לחשוף את הציבור לחבל ארץ מופלא ומקסים שטומן בחובו אוצרות רבים שרק צריך לגלותם!

רוצים לדעת אילו אוצרות אני גיליתי הפעם? נתחיל...

לפני כחודש יצאתי לחופשה עם 2 חברות מקסימות  (ענבר שחק ורויטל ברוך); שלושתנו אמהות, שלושתנו מאוד עסוקות בחיי היומיום שלנו ושלושתנו רצינו קצת להתנתק מהשגרה ולמצוא זמן לעצמנו בלי "אמא הוא לקח לי...", "אמא זה לא פייר!" וכדומה...

את הטיול התחלנו בשעות הערב בדרכנו למלון אחוזת אסיינדה ביער השוכן במעלות תרשיחא.

קיבלנו מפתחות לחדר מעוצב ומפנק, אחד ממגוון רחב של 153 חדרים שיש למקום להציע.

בכניסה לחדר יש לובי נעים שהפך במהרה לחדר ההתארגנות והמזוודות שלנו

מהלובי יש מסדרון קטן שמוביל לחדר שינה מרווח ובו טלוויזית LCD

כמובן שחדר הרחצה גם הוא מעוצב מאוד יפה ונקי

''

כמו שהצבא צועד על קיבתו, גם אנחנו... לאחר שהתמקמנו בחדר,נכנסנו לבית הקפה החלבי של המלון שמציע מגוון מאוד גדול של אוכל

''

בין היתר תוכלו למצוא בתפריט סלטים, טוסטים, פיצות ועוד... אני הכי הכי נהניתי מהקינוחים המעולים!

''

שבעות ומרוצות בדרכנו ליעד הבא...

מי שמכיר אותי יודע שאני מ-כ-ו-ר-ה לחדרי בריחה ואין כמעט מקום בארץ שאני מבקרת בו ולא הולכת לחדר בריחה! לשמחתי במרחק של 6 דקות נסיעה מהמלון נמצא חדר הבריחה "אבק שריפה" השוכן במושב מעונה , בו ביקרנו וברחנו בהצלחה, תוכלו לקרוא על החוויה המלאה כאן.

כשחזרנו מחדר הבריחה נהננו מבקבוק יין ושיחת בנות מול האח שבלובי המלון

''

בבוקר נהנינו מיקיצה טבעית ולאחר שהתארגנו ביקרנו במסעדת המלון, שם נהננו משפע של סלטים, מאפים, סוגים שונים של ביצים, מתוקים, שתיה חמה וקרה ועוד

''

לאחר ארוחת הבוקר הגענו לגולת הכותרת של המלון בעייני וזה מתחם הספא! על זה נאמר: לפנק, לפנק, לפנק!

בהזדמנות זו אני רוצה להודות מכל הלב למנהלת הספא, יעל רובין, שהיא אישה מהממת באופיה וביופיה! במיומנות של מי שעוסקת בתחום המלונאות והאירוח שנים רבות, היא הפכה את השהות שלנו ללא פחות ממושלמת!

ונחזור למתחם הספא, המתחם כולל בריכת ג'קוזי עם מפל, סאונה רטובה ויבשה, מקלחות וכמובן צוות יוצא דופן של מעסות סופר מקצועיות! כששלושתנו יצאנו מהעיסוי כל אחת התלהבה מהמעסה שלה ולא הפסיקה להגיד כמה היא הייתה מעולה! הכי הצחיק אותי כשאחת החברות אמרה: "כמעט פרצתי בבכי כשהמעסה אמרה לי שהזמן שלנו נגמר", לגמרי מזדהה ;-)

''

בלית ברירה נפרדנו ממתחם הספא, ארזנו ונסענו ליעד הבא- יקב ג'וליה.

יקב ג'וליה הוא יקב בוטיק הממוקם במעיליא ומנוהל ע"י ג'ורג' עראף, איש מדהים ומארח מופלא, שקרא ליקב על שם אשתו ג'וליה.

''

ליקב מרכז מבקרים קטן בו סיירנו, בחדר החביות שמענו הסברים על תהליך ייצור היין עד שהוא מגיע לבקבוק.

לאחר מכן ישבנו בבר הכיפי לטעום קצת נשנושים ובעיקר יינות מזנים שונים ומעולים יש לציין (הכי אהבתי את המרלו) ושוחחנו קצת עם ג'ורג' ובנו אוליי (שהוא אגב רופא ואדם מקסים בדיוק כמו אביו).

''

ג'ורג' הוא אגרונום במקצועו, המגדל כרם גפנים קטן בן 7 דונם בו ביקרנו לאחר מכן.

היקב מבקבק כ-4000 בקבוקים של יין מהזנים קברנה סובניון, מרלו, שיראז ו-ויונייה (זן ענבים לבן).

ומתוכם הוא מייצא כ-2000 בקבוקים לארצות הברית.

את היין של יקב ג'וליה ניתן למצוא במגוון מסעדות בגליל המערבי, חיפה וכמובן במרכז המבקרים במיעליא.

''

בערב בחרנו לאכול במסעדה מ-ע-ו-ל-ה שנקראת אדלינה ונמצאת בקיבוץ כברי והיא ממש מומלצת! תוכלו לקרוא עליה בהרחבה כאן.

לאתר אוצרות הגליל:

לעמוד הפייסבוק:

לאתר של מלון אחוזת אסיינדה ביער:

לעמוד הפייסבוק:

לעמוד הפייסבוק של יקב ג'וליה:

בגליל חבויים כל כך הרבה אוצרות צאו לגלות אותם!

אוטוטו פסח, זה זמן מצויין לגלות את הגליל, ובעצם בכל זמן!