לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

סוויטת נסיה- פינוק גלילי

0 תגובות   יום שבת, 9/3/19, 22:15

לפני כשבועיים נסעתי לטיול מקסים בגליל הפסטורלי ונהניתי לבלות באחד מחבלי הארץ הכי יפים שיש!

השותפות שלי לנסיעה היו הבלוגריות והאינסטגרמריות המהממות ענבר שחק ורויטל ברוך שבזכותן זו הייתה חוויה כיפית ויוצאת דופן ללא ספק! אכלנו, בילינו והתפנקנו בכל מיני מקומות, אבל המקום הבא היה לחלוטין מפנק ביותר והכי רומנטי שיש (איך לא ארזתי את בעלי איתי?!).

מדובר בסוויטת נסיה שבמושב נטועה (תרשמו לעצמכם!)

''

סוויטת נסיה היא סוויטת יוקרה מפנקת שמתאימה לזוגות בלבד ומבודדת לחלוטין מהעולם החיצוני.

היא מהווה בועה של שקט ושלווה, התנתקות מחיי היום יום וסוג של מטען למצברי השגרה השחוקים.

המקום מאוד מאוד מפנק, מסודר בחוכמה מבחינת החלוקה של הסוויטה לאזורים השונים ובעיקר מעוצב להפליא.

תצטרפו אלי לסיור אישי בווילה?! נתחיל...

המטבח מעוצב בסגנון כפרי-אנגלי, שם תמצאו את כל הציוד שתצטרכו בכדי להכין לעצמכם ארוחת ערב רומנטית, אבל לדעתי הכי כיף להנות מארוחת שף שכרוכה בהזמנה נפרדת ונשמעת לי חוויה בפני עצמה, כיוון שהשף מבשל מול האורחים, ויש שפע של אופציות לארוחה (בשרי, חלבי, טבעוני, צמחוני, סושי ועוד...).

''

אם תפתחו את המקרר תמצאו קינוחי קונדיטוריה יפים וטעימים וכן שתיה קלה וקצת בירות להעלאת מצב הרוח

בסמוך למטבח יש פינת ישיבה ופינת אוכל עם טלוויזית LCD שניתן להתחבר לרמקולים שלה עם BT.

המוזיקה שבקעה מהטלוויזיה מאוד הוסיפה לאווירת הפאן והשלווה של המקום.

נעבור לחדר האמבטיה...

חייבת לציין שמדובר בחדר אמבטיה ענקי ומפנק במיוחד!

יש גם מקלחון וגם אמבט מעוצב, וכל אקססוריז האמבטיה שצריך מבית Sabon

''

המושג שנת יופי הוא אחד המושגים שאני מאמצת בחום, ומי שבעניין של שנת יופי אמיתית, כדאי שיקפוץ על המיטה הויקטוריאנית הענקית והמפנקת הזו

''

כפי שניתן לראות בתמונה שמעל, יש יציאה מחדר השינה למתחם החיצוני.

המתחם החיצוני הוא ללא ספק הדובדבן שבקצפת, הוא מקורה  בחורף וכולל:

ג'קוזי חמים ונעים

ובריכה רחבת ידים עם מים נעימים וברבור לבן שהוא אטרקציה בפני עצמו

''

בשעת ערב נסענו למסעדת אדלינה המעולה (!!!) שבקיבוץ כברי, לאחר יום עמוס בחוויות (ספא, ביקור ביקב ג'וליה ומפגש עם אנשים מרתקים) הלכנו לישון עייפות ביותר ועם חיוך ענק על הפנים.

בבוקר פינקו אותנו בארוחת בוקר איכותית ועמוסה בכל טוב

ואי אפשר בלי קינוח!

רגע לפני שחזרנו למציאות נהננו מהבריכה בפעם האחרונה

''

לסיכום- הייתה חופשה מלאת חוויות, צחוקים, מקומות מהנים והכי חשוב- חברות מקסימות שבלעדיהן זה לא היה אותו דבר!

לחיי חופשות מלאות בסטייל!