לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

אייס מול אילת- אינסוף חוויות במקום אחד!

0 תגובות   יום שלישי, 1/5/18, 23:24

זוהי קריאה אחרונה לכל הנוסעים לאילת!

עלו על רכבת החוויות של האייס מול ותהנו מבילוי גדוש באינספור אטרקציות מהממות!

''

לפני כחודש וחצי הגעתי לאילת בעקבות ההופעה של סטטיק ובן אל בארוע "מרוץ הלילה של אילת", עליו תוכלו לקרוא כאן.

מכיוון שהילדים שלי לא מפסיקים לפזם את השירים של סטטיק ובן אל, החלטנו לצ'פר אותם ולהדרים עד אילת בכדי שיהנו מהופעה מקפיצה ותוססת.

כמובן שחוץ מההופעה חווינו את העיר אילת על כל גווניה- טיול רייזרים בחוות הגמלים, ביקור במצפה התת ימי ועוד...

אך המקום שלא הפסיק להעסיק אותנו היה כמובן האייס מול.

מדובר בקניון שיש בו פשוט ה-כ-ל! כל אחד יוכל למצוא את עצמו שם.

כל הרכב משפחתי/חברתי יצליח להנות משלל פעילויות.

פשוט חשבו על מקום שיכסה ב360 מעלות את כל סוגי הבילויים האפשריים!

שנתחיל?

ההרכב המשפחתי שלנו היה זוג עם שני ילדים קטנים.

התחלנו את הבילוי במתחם האטרקציות החדש הכולל:

מבוך מראות- נראה פשוט בהתחלה, אך מצאנו את עצמנו יותר מפעם אחת נתקעים עם הראש במראה בגלל האשליה האופטית, זה היה ממש מצחיק ומשעשע!

קיבלנו גם משימה, כך שלא היה משעמם במבוך...

עוד במתחם משחקי כדור מדליקים שמתאימים מאוד לשחרור אנרגיות:

כדורגל קליעה למטרה

''

סנוקרגל או במילים אחרות פוט פול... הילדים לא רצו לעזוב את המשחק הזה!

בעיטות חופשיות

''

עוד במתחם זה -באולינג רגל, משחק באולינג כאשר כדור המשחק הוא כדור כדורגל.

משם המשכנו לאטרקציה הסמוכה, חדר האשליות - החדר בנוי בצורה עקומה כך שנוצרת אשליה אופטית, מי שקטן הופך לענק ומי שגדול הופך לגמד...

''

בתוך מתחם זה הוקם גם לייזר טאג, אך הוא היה ממש בשלבי סיום בניה כשביקרנו, אז לא הספקנו להנות ממנו, הבנתי שעכשיו הוא כבר פעיל. אטרקציה שמאוד מתאימה לבני נוער (וגם למבוגרים), זה למעשה משחק לחימה עם רובי לייזר ומשקפי מציאות מדומה בו שתי קבוצות "נלחמות" זו בזו.

כשיצאנו מהמתחם החדש המשכנו ישירות לסרטון חמוד בקולנוע ה 7D שמקרין כל מיני סרטים כיפים וקצרים המותאמים לגילאים השונים של המבקרים

''

לאחר מכן ביקרנו בקורת הפחד- במילה אחת: וואו! איזו חוויה מפחידה! לא להאמין עד כמה המוח משתלט על הגוף.

אסביר- בקורת הפחד רואים במשקפי VR מציאות מדומה בה אתם נמצאים על גורד שחקים בניו יורק, כאשר אתם אמורים ללכת על קורה שתלויה באוויר. כמה שזה נשמע שטותי, זה אחד הדברים הכי מלחיצים ובאותו זמן הכי כיפיים שעשיתי לאחרונה! חוויה שאסור (!!!) לפספס!

''

כאשר הגיעה שעת צהריים הילדים ביקשו כמובן לאכול, אז בחרנו לשבת באחת המסעדות הכי כיפיות בקניון ITALICA איטליקה בה תוכלו כמובן למצוא מגוון אפשרויות של אוכל איטלקי טרי וטעים!

הילדים הזמינו פיצה

אנחנו הזמנו פסטה

הכל היה טעים ומצויין!

אחרי שכולם היו שבעים ומרוצים, המשכנו לעוד אטרקציות.

בבילון קידס- מתחם ג'ימבורי בצורת איגלו שכולל המון פעילויות כיפיות לקטנטנים: מגלשה, בריכת כדורים, טרמפולינה ועוד... מתאים לגילאי 3-13. חשוב!!! להביא איתכם גרביים אחרת תאלצו לרכוש בכניסה גרביים ב5 ש"ח.

הם מאוד מקפידים על העניין הזה, והאמת שאהבתי את הרעיון... נשמע לי יותר אסתטי...

''

לאחר מכן היינו בsim goal, זה שער רובוטי שכמעט ולא ניתן להביס! הגברים שבחבורה מאוד נהנו מהאטרקציה הזו, וגם אני...

''

היה יום רווי בחוויות שבסופו כמובן הייתה ההופעה המיוחלת של סטטיק ובן אל, ממנה מאוד נהננו! היה יום מושלם!

למחרת חזרנו שוב לאייס מול, כי אי אפשר להספיק הכל ביום אחד...

נהננו מבבילון פארק, מתחם משחקי וידאו ואטרקציות לגדולים וקטנים

''

במתחם זה יש גם מתקן מכוניות מתנגשות מהנה!

''

לאחר מכן הגיע הרגע לנוח ולהתנתק מהכל, מתחם הספא היה המקום המושלם!

הוא עשה ספא דגים

''

אני נהניתי לי בכורסת שיאצו מפנקת עם משקפי עיסוי המאפשרות ניתוק מוחלט מסביבת הקניון ההומה כיוון שהמשקפיים עושים עיסוי ברקות וגם משמיעים מוזיקה נעימה המאפשרת להתכנס לתוך רוגע מושלם!

''

למי שרוצה ללכת עד הסוף עם הפינוק, ראיתי שיש מתחם יופי מהמם שכולל מספרה, מכון מניקור-פדיקור, ואני מניחה שיש שם עוד כמה פינוקים נשיים...

''

לבסוף הילדים בחרו לבלות ברכבת הרים אקסטרים המתאימה לגילאי 4 ומעלה, הם כמובן לא הסתפקו בסיבוב אחד...

''

כאשר הגיעה שעת צהריים החלטנו לאכול בשיפודי אילת, מסעדת בשרים מעולה ומומלצת הנמצאת בקניון (בחלקו החיצוני) בה נהננו ממגוון סלטים טריים וטעימים

מנות ילדים גדולות ומשביעות

שיפודים טעימים

ושווארמה בתיבול מצוין

''

מעבר לכך יש עוד אטרקציות מלהיבות במיוחד שלא הספקנו בביקור הזה, אך בטוחה שבביקורנו הבא באילת נשלים את החוויות החסרות גם כן:

האטרקציה המרכזית של הקניון- משטח החלקה על הקרח מקצועי בו נערכות מידי פעם תחרויות.

הוא כמובן גם מתאים להחלקה חובבנית מגילאי 6 ומעלה

''

בבילון טאוור סוג של מתקן לונה פארק, זו למעשה מעלית שעולה ויורדת במהירות, נראה מדליק ביותר!

''

מטווח ירי סופט אייר ולצידו מתחם ירי באמצעות משקפי מציאות מדומה, מתקן שור זועם, מתקן כדורסל ועוד...

חשוב לדעת- הקניון נגיש לבעלי מוגבלויות.