לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

כנען וילאג'- המקום להתפנק

1 תגובות   יום שבת, 25/6/16, 22:44

לפני כשבוע וחצי החצי השני חגג  יומולדת, וזו כמובן סיבה מצוינת לחגוג במלון בוטיק בצפון!

חגיגות יום ההולדת נערכו כאמור בצפון הארץ, ליתר דיוק ברמת הגולן, ואם נרצה ממש להיות ספציפיים- חד נס.

''

אז מה יש לחפש בחד נס? יש המון! תכף אספר בפרטי פרטים...

את היום התחלנו ב"קייקי כפר בלום" היה מרענן! ועל כך אספר בנפרד, המשכנו לארוחת צהריים ב meatshoss שזו מסעדת בשרים מעולה בקצרין והגענו ליעד המבוקש:

כנען וילאג'- אחוזת בוטיק וספא

זו השנה השניה ברצף בטריפ אדויזר שכנען וילאג' זכה בקטגוריית המלונות הקטנים המובילים במזרח התיכון! (השנה זכו במקום השני מבין 25 נבחרים)

נכנסו בהתרגשות בשער...

''

וידעתי שמאחורי השער הזה מחכה לי חופשה כיפית במיוחד, אבל לא תיארתי לעצמי עד כמה היא תהיה מושלמת!

נכנסו לחדר הקבלה שם קיבלה את פנינו מעיין המקסימה (שסירבה להצטלם ;-))

בחדר הזה תוכלו להנות משתייה חמה עוגות ועוגיות תוצרת בית

האחוזה מורכבת מ 5 צימרים יוקרתיים ורחבי ידיים

שתוכננו ועוצבו ע"י אבי וענת כנען, בעלי המקום המקסימים, שתענוג להיות אורחים שלהם

כל סוויטה מאובזרת בקמין, טלוויזית LCD של יס, ג'קוזי

מטבחון עם כל מיני פינוקים קטנים שעושים את ההבדל

מקלחת נקייה להפליא

וזו המרפסת עם הנוף לכנרת

''

למרות שהחדר כל כך מפנק וכייפי שלא כל כך בא לצאת ממנו, הבריכה ממש קרצה לנו ובכלל המקום מתוחזק להפליא (פועל כבר 9 שנים ונראה כאילו הכל עוד חדש)

''

יש באזור הבריכה גם ג'קוזי וסאונה יבשה וחשוב לציין ששלושתם לרשות האורחים 24 שעות ביממה.

השתכשכנו לנו בבריכה, קישקשנו על הא ועל דא, מרוצים מכל רגע של שקט ושלווה שאנחנו לא רגילים אליהם בחיי היומיום... ההתנתקות הזו הייתה כל כך מטעינת מצברים.

בערב יצאנו לארוחת יומולדת ב Tibis' של השף חיים טיבי (לשעבר שף מסעדת מוסקט במצפה הימים) תוכלו לקרוא על כך כאן... רק אציין שהיה מעולה.

חזרנו עייפים ומרוצים וישנו לילה שלם מבלי שאף זעטוט יפריע את שנתנו...

בבוקר קמנו לארוחת בוקר מפנקת על שפת הבריכה

וכשהסתכלתי לימיני זה מה שראיתי

''

רק במקום כזה רגוע ומרגיע אפשר לפגוש את הטבע כל כך מקרוב.

ההבדל בין כנען וילאג למלונות או צימרים אחרים הוא בעיקר היחס האישי שנותנים לכל אורח ואורחת.

אני ראיתי את זה ב"לייב" כאשר אורחת אמריקאית הסבירה לאבי (בעל המקום) שהיא קיבלה קלקול קיבה והיא לא יכולה לאכול כלום חוץ ממרק ואורז וביקשה שיבדוק לה במסעדה הקרובה אם יוכלו להגיש לה מרק והוא מיד התקשר לברר, ומשלא היה להם, הוא פשוט אמר לה שהוא ייגש בעצמו להכין לה מרק, ואת זה חברים לא תוכלו למצוא כמעט באף מקום...האכפתיות, האמפתיה והשירותיות.

מוזמנים לבקר באתר:

http://www.cnaan-village.co.il    /

ובעמוד הפייסבוק:

https://www.facebook.com/cnaanvillage    /

אני חייבת להגיד שלילה אחד במקום לא היה ממצה מבחינתי, לדעתי חייבים מינימום שני לילות כדי להינות בצורה מושלמת מכל הטוב הזה :-)