עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    שטראוס יוצאת במיתוג חדש לדנונה וממשיכה באסטרטגיית הורדת המחירים

    0 תגובות   יום שישי , 27/5/16, 17:55

     

     

    ראשית, עליי להודות לחברת שטראוס על החידושים חדשות לבקרים בגזרות רבות וכולנו כצרכנים נהנים מכך עד מאוד.

    כעת שטראוס עושה גם מהפיכה ומורידה מחירים  של יוגורט הפרי בכ- 1 ש"ח פחות לכל גביע- שזה המון. תעשו חשבון פשוט, למשפחה עם זוג הורים וילדים כמה כסף מוציאים על הנישה הזו וזה יוצא חיסכון ובגדול. נחמד מאוד.

    כל הורדת מחיר היא מהלך משמעותי ביותר עבור משפחות וזה יופי של שינוי בשוק, אשר יגרום אפילו להגברת הצריכה.

    אה והאריזות גם התחדשו שזה נפלא, נראות יפה ומחודשת.

     

     

    כמובילת שוק היוגורט בישראל שטראוס מחלבות יוצאת במהלך מיתוג רחב לדנונה, מהלך המיתוג כולל שינוי אריזות לכלל המוצרים, מיקוד בקטגורית הפרי, בה ירד המחיר משמעותית ושופרה איכות המוצרים ,הן בטעם והן במרקם, בנוסף הושקו מוצרים חדשים בקטגורית הדיאט תחת המיתוג zero, וכן בקטגורית היוגורט החצוי.

     

    בכל מבחני הטעימה, לאחר השינוי דנונה מקבל ציוני טעימה מצוינים ולכן הוחלט לשים את נושא הטעם בחזית המיתוג.

    יוגורט הינו מוצר בעל סגולות רבות המתאים לאכילה מהגביע ובנוסף משמש במסורות רבות, בעדות שונות ובמטבחים ביתיים ועיליים ברחבי העולם כחומר גלם למנות רבות ועשירות. 

    במסגרת המהלך של יוגורט דנונה החברה תחשוף לצרכן הישראלי את העולם הקולינרי הרחב של היוגורט דרך חשיפת המחמצות המעניקות ליוגורט את טעמו הייחודי ואת המרקם, דרך מתכונים שונים, ומומחים קולינריים.

     

    לדברי אלי איצקין, מנכ"ל מחלבות שטראוס, מדובר בשלב נוסף במימוש אסטרטגיית "הנגשת מחירים". כחלק מהאסטרטגיה, במחלבות רוצים להנגיש לצרכן את מוצרי החלב במחיר נכון, ולכן אנחנו עושים הרבה מהלכים על מנת להביא לצרכן את המחיר הטוב ביותר".

    לדביר איצקין, דנונה הולך להיות המותג הזול בקטגוריית הפרי. "יוגורט פרי לסוגיו נמכר היום בממוצע בכ- 4.7-4.5 ש"ח לגביע ודנונה פרי רגיל הולך להיות זול בכשקל מהרף הזה.

    מדובר בהורדה של כ - 22% ממחיר היוגורט פרי". איצקין מוסיף כי הורדת המחיר תתאפשר באמצעות שיפורים טכנולוגיים, אוטומציה ושינוי בהרכב המוצר.

    במסגרת המהלך יושקו 6 מוצרים חדשים, ביניהם: יוגורט בטעם וניל, יוגורט דיאט פאי לימון ויוגורט דיאט בננה קרמל, יוגורט חצוי עם תוספת עדשים, יוגורט חצוי בטעם בננה בתוספת פצפוצים ומשקה יוגורט בטעם תות אננס.

     

     

     

    חייבת לציין כי אני אכלתי היום לארוחת הביניים שלי הקטנה- יוגורט דיאט בננה קרמל והוא נמצא כטעים מאוד.

    בתי יעלי שתתה את משקה היוגורט בעטם תות אננס- שני הטעמים והפירות האהובים עליה בכל הזמנים. 

     

     

     

    ''

     

     

     

    ''

     

     

    ''

     

     

     

    ''

     

     

    ''

    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין