עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    מותג האפייה העולמי פילסברי תשווק סופגניות טריות במחירים אטרקטיביים

    0 תגובות   יום שני, 9/11/15, 12:32

    צהרים מבורכים.

     

     

    ''

     

     

     

    תיכף חנוכה כאן יאיר לנו את הערבים עם הנרות וימתיק לנו את החיים עם הסופגניות. מותג האפייה העולמי פילסברי תשווק סופגניות טריות במחירים אטרקטיביים חנוכה 2015 בחברה צופים לגידול של 5% במכירת הסופגניות בישראל חברת פילסברי ישראל- המשווקת את מוצרי מותג האפייה העולמי, תציע השנה מגוון סופגניות בציפויים וטעמים שונים, בשלושה גדלים: רגיל, מיני ובייבי.

     

    ''


    כמידי שנה מכירות של הסופגניות מתחילות לרוב כחודש לפני חג החנוכה, וממשיכות עד כשבוע לאחר החג. כ- 60% ממכר הסופגניות הכללי מתרחש במהלך 8 ימי החג עצמם.

    ישראלי בוגר צורך בממוצע כ-4 סופגניות במהלך החג, לעומת ילדים ונוער עד גיל 18 הצורכים סופגניות פי 2 מהמבוגרים. בפילסברי צופים לגידול של כ5% במכירות של סופגניות בישראל השנה, לעומת אשתקד. על פי נתוני החברה, צפוי שוק הסופגניות למכור למעלה מ-33 מיליון סופגניות, במחזור של כ-96 מיליון ₪.

    הטרנדים החדשים השנה בתחום הסופגניות בקונדיטוריות בישראל, כוללים סופגניות במילויים יוצאי דופן- סדרת סופגניות צ'ייסרים כגון שוקולטה, מילויים של קרם שוקולד חלב, שוקולד קנדי, קרם פירות אדומים ועוד. טרנד חם נוסף הוא סדרה שנלקחה מעולם הקינוחים: מילוי קרם פנקוטה, מילוי קרם אייריש קופי, מילוי קרם פיסטוק ועוד. ברי שן, מנהל השיווק של פילסברי ישראל: "אנו עדים להתפתחות בלתי פוסקת בשוק הסופגניות הישראלי. הצרכן המקומי דורש גיוון והתפתחות גם בשוק הסופגניות, כמו גם בשווקים אחרים. בצד הסופגנייה המסורתית, צצים כל הזמן פיתוחים והמצאות של קונדיטורים, השואבים השראתם ממטבחים אוריינטליים ומטכניקות בישול בינלאומיות. גם מותג האפייה פילסברי מציע מגוון רחב של סופגניות, המתאים לטעמיו של כל צרכן". מותג האפייה העולמי, פילסברי יציע השנה בנוסף לסופגנייה בגודל סטנדרטי (85-95 גרם), שני גדלים נוספים: סופגנייה בייבי (55 גרם) וסופגנייה מיני (כ-35 גרם). הסופגניות יוצעו במגוון מילויים בהם: ריבה בטעם תות, ריבת חלב, טופי, קרם וניל, קרם שוקולד לבן, קרם שוקולד חום. ניתן למצוא כמובן סופגניות מצופות בשוקולד לבן וחום, סוכר, סוכריות, קוקוס ובוטנים ועוד. מחירים: סופגניות בגודל מיני (55 גר') ריבה ואבקת סוכר: במחיר מומלץ לצרכן 3.00 ₪ סופגניות בגודל בייבי (55 גר') ריבה ואבקת סוכר: במחיר מומלץ לצרכן 3.50 ₪ סופגניות בגודל רגיל (85-95 גר') ריבה ואבקת סוכר :במחיר מומלץ לצרכן 4.50₪ סופגניות מצופות משודרגות: מחיר מומלץ לצרכן 5-6 ₪ • כל המחירים הינם ליחידה פילסברי הינה חלק מקבוצת ג'נרל מילס ישראל שהוקמה בשנת 1996 תחת שמה הקודם "פילסברי ישראל בע"מ".

     

     

    ''

    פילסברי נחשבת לאחת מהספקיות המובילות של מוצרי מאפה קפואים לאפייה במקום לסופרמרקטים, מאפיות, מסעדות ובתי מלון. חברת ג’נרל מילס החלה את דרכה בשנת 1860 כשתי טחנות קמח על גדות נהר המיסיסיפי, בארה"ב. ג`נרל מילס הינה אחת מחברות המזון הגדולות בעולם!, סניפי החברה פזורים ביותר מ-50 מדינות בעולם, כולל בישראל והחברה מקיימת מחזור מכירות שנתי של כ- 19 מיליארד דולר. מטה החברה ממוקם במיניסוטה ארה"ב בנוסף ל Nature Valley, מחזיקה החברה במגוון רחב של מותגי מזון מהמובילים בעולם ביניהם: פילסברי, האגן דאז, Fruit By The Foot , Gushers ועוד.

    את מוצרי פילסברי ניתן להשיג בכל רשתות השיווק והחנויות הקמעונאיות הגדולות: ריבוע כחול (מגה), AM PM, רמי לוי, יינות ביתן, טיב-טעם, קו-אופ (י-ם) ורשת מחסני השוק.

    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין