עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    קבוצת H&O חצי מיליון כרטיסי מועדון עם הטבות ייחודיות יחולקו חינם

    0 תגובות   יום שני, 7/9/15, 09:49

    בוקר אור

     

     

    ''            ''

    קבוצת H&O יוצאת במהלך אסטרטגי לקראת החג: חצי מיליון כרטיסי מועדון עם הטבות ייחודיות יחולקו חינם: ייתלו על גבי חלונות הראווה וייקטפו ע"י העוברים והשבים שווי ההשקעה במהלך: 3 מיליון ₪ עמיר משה - מנכ"ל רשת H&O : "אנו צופים הכפלת מספר חברי המועדון של רשתH&O בימים אלו" קבוצת H&O, יוצאת במהלך אסטרטגי יוצא דופן לקראת החג, במסגרתו ייתלו על גבי חלונות הראווה של רשת חנויות H&O , קרטרס-אושקוש ומדרהוד מטרניטי ברחבי הארץ, כרטיסי מועדון אותם יוכלו העוברים והשבים לתלוש מחלונות הראווה באופן חופשי במשך חמישה ימים, בין התאריכים 9.9.15 ועד 13.9.15.

    כרטיסי המועדון שייתלו יהיו מגוונים ויכללו כרטיסים לשלושת הרשתות שבבעלות הקבוצה: רשת H&O, רשת בגדי הילדים והתינוקות קרטרס-אושקוש ורשת בגדי ההיריון מדרהוד מטרניטי. כרטיסי המועדון יזכו את בעליהם, בהצטרפות חינם למועדון הלקוחות למשך כ-4 חודשים (עד סוף השנה - ה- 31 בדצמבר), וכן הטבה ייחודית ומשתנה בכל כרטיס, בנוסף להנחות השוטפות הניתנות לחברי מועדון, לדוגמא: חולצות אריג מכופתרות 1+1 במתנה, פיג'מות לילדים 1+1 במתנה, ג'ינסים ב 79.90 שח, תכשיטים ב 1+1 במתנה, שמלות ב 99.90 שח ועוד.

    מדובר בקמפיין ויראלי שמשיקה רשת H&O , תחת הכותרת "מבצע הסתערות", באמצעות משרד הפרסום "מרחב –שקד" שיעלה במדיה הדיגיטלית: באתר YNET, מאקו, וואלה, יוטיוב, פייסבוק ועוד. עלות הקמפיין כולל עלויות הפקת כרטיסי המועדון, מוערך ב- 3 מיליון שקל. קמפיין האינטרנט הרחב יגבה את המהלך ויזמין את הקהל להצטרף למועדון גם דרך הרשת הדיגיטלית באמצעות המדיה, אתר החברה ופייסבוק החברה, כמו גם באמצעות המוכרות ברצפת המכירה. לדברי עמיר משה מנכ"ל קבוצת H&O: "מועדון הלקוחות של הרשת הוא הגדול במדינה. מהלך זה יוביל לחיזוקו ושדרוגו ויעניק ערך מוסף למצטרפים החדשים מעבר להצטרפות חינם, שמהווה חיסכון של 80 ₪ לשנה. הלקוחות שיצטרפו במהלך ימים אלו, ייהנו מהטבות ייחודיות שיינתנו בכרטיסים אלו בלבד, שיהפכו את ההצטרפות לאטרקטיבית במיוחד בימים שלפני החג. אנו צופים הכפלת מספר חברי המועדון של רשת H&O בימים אלו". קבוצת H&O מפעילה את הרשתות: H&O, קרטרס אושקוש ורשת מדרהוד מטרניטי. רשת H&O הינה מרשתות האופנה הגדולות והמובילות בישראל מאז 1994, מעסיקה מעל 1,200 עובדים ומפעילה 35 חנויות בישראל הנמצאות במיקומים מרכזיים, בקניונים, מרכזי קניות ופאוור סנטר (שטח מסחר כולל של כ- 40,000 מר`). מועדון חברים של רשתH&O הוא מועדון הלקוחות המוביל בישראל ומונה כ - 400,000 חברים. הרשת מיצבה עצמה כמובילה בקונספט הקמעונאי: "בית של מותגים, לכל המשפחה במחירים אטרקטיביים" ומציעה תחת קורת גג אחת את כל עולמות התוכן למשפחה: אופנת גברים, נשים, ילדים, תינוקות, הלבשה תחתונה, אופנת ספורט והנעלה, כלי בית, טקסטיל הבית ומתנות לחג, קוסמטיקה, אביזרי אופנה ותכשיטים. רשת קרטרס אושקוש - מותגי בגדי התינוקות והילדים המובילים מארה"ב, מונה 25 סניפים ברחבי הארץ.

    מוצרי המותג קרטרס מבוססים על איכות ללא פשרות, חדשנות ונראות בולטת, מהולדת התינוק דרך צעד ראשון ועד הגן בטכנולוגיות המתקדמות ביותר. המותג אושקוש מתאפיין בבגדים הנתפרים מבדים עמידים ואיכותיים, עיצוב גזרות נוחות ומחמיאות וייצור דגמים שימשיכו להיות רלוונטיים גם בעוד שנים, כך שההורים יוכלו להעביר את הפריטים בין הדורות .

     

     

    רשת מדרהוד מטרניטי- רשת חדשה לבגדי הריון המציעה חידושים בתחום בגדי ההיריון, הן במגוון המוצרים והן בתפקוד הפונקציונלי של החנויות. לרשת שני סניפים בגן העיר ובאשדוד והיא מתעתדת לפתוח עוד 5 סניפים עד סוף שנת 2015.

    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין