עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    חנות אופנה מקווונת- famuza

    0 תגובות   יום שלישי, 16/9/14, 11:05

     

    ''

     

     

    כדאי להכנס, להתרשם ולנסות.

     

     

    חנות האופנה האינטרנטית famuza.com מציעה קונספט חדש: מהרישום לקולב בקליק! מעצבים מעלים סקץ', הגולשים מדרגים, והדגמים האהובים ביותר מיוצרים ונמכרים באתר • סטארט-אפ ישראלי חדש מאפשר לכל מעצב אופנה, חובב או מקצוען, לממש את החלום ולהעלות רישום לאתר באמצעות מערכת פשוטה. לאחר סינון ראשוני- המודל עובר לשיפוטם של הגולשים • קונספט חברתי: הגולשים מדרגים את העיצובים ואלגוריתם שפותח במיוחד יודע לחזות את הביקושים ולהעביר לייצור רק את הדגמים שיזכו להצלחה בחנות האינטרנטית • Famuza אחראית לייצור בתנאי סחר הוגן ומתחלקת עם המעצב ברווחים, ללא כל השקעה מצדו •

     

    רוצים לראות איך זה עובד? כנסו ל-www.famuza.com ותוכלו לעצב או לקנות בגדים של מעצבים מכל העולם הסטארטאפ הישראלי ״Famuza", משיק את חנות האופנה האינטרנטית Famuza.com, אשר בפעם הראשונה תאפשר למעצבים מרחבי העולם לייצר פריטים ולמכור אותם על פי דרישה מוקדמת של גולשי האתר, המהווים גם לקוחות פוטנציאליים. באתר ניתן למצוא רישומים ראשוניים(סקצ׳ים) של קולקציות ודגמים שהועלו לאתר ע״י מעצבים מכל העולם, חלקם ותיקים וחלקם צעירים בעלי פוטנציאל שמנסים לפרוץ לשוק הבינלאומי.

    איך זה עובד: לאחר סינון ראשוני של הסטודיו שבבעלות החברה ובהתאם למידת היתכנות הייצור של הדגם, העיצובים והאביזרים של המעצבים השונים מוצגים בזירה החברתית באתר ועומדים למבחן הגולשים. הלקוחות הפוטנציאליים של הפריטים מדרגים את העיצובים ולאחר מכן אלגוריתם ייחודי שפותח בפמוזה מאפשר לזהות את הפריטים האהובים ביותר ובעלי הסיכוי הגבוה ביותר לזכות להצלחה מסחרית בחנות האינטרנטית. בין היתר נלקחים בחשבון דירוג הגולשים, זמן הצפייה בפריט ומגמות אופנה בעולם. חיזוי ביקושים: האלגוריתם של פמוזה מאפשר למעשה לחזות את הביקושים לפריט והעיצובים האהובים ביותר מועברים לייצור בתנאי סחר הוגן באחד המפעלים עמם משתפת החברה פעולה, ללא כל צורך במעורבות או השקעה כלכלית מצד המעצב.

    הפריטים המוכנים מוצגים למכירה באתר והרווחים מהם מתחלקים בין החנות לבין המעצב. כמו כן, הגולשים יכולים ליהנות מהנחה משמעותית על הדגם האהוב עליהם באמצעות רכישה מוקדמת ובכך לתמוך במעצב ולהגדיל את סיכויי הייצור של הפריט. החידוש לחובבי אופנה ולמעצבים: החברה מאפשרת לצרכני אופנה לקחת חלק אקטיבי בחיזוי הטרנדים של העתיד ובקביעת הפריטים שירכיבו את הקולקציות באתר, אופיים ואף מחירם ללקוח. למעצבי אופנה, פמוזה מסייעת להגיע לקהל רחב של לקוחות ללא כל השקעה מהותית מצדם בתשתית, ייצור, הקמת חנות, שיווק ועוד. מאחורי הקלעים של פמוזה: מאחורי פמוזה, שהוקמה בתחילת שנת 2014, עומדים שני יזמים ישראלים בשם אסף חכמון ותומר דביר, אשר הבינו את הקושי של מעצבים, בעיקר בתחילת דרכם, לייצר פריטים באופן עצמאי ללא יכולת אמתית לחזות את הביקוש לעיצוב זה או אחר. אסף חכמון, ממייסדי פמוזה: "עולם האופנה פועל כיום באפלה - לחברות אופנה חסרה אינדיקציה ממשית לגבי הביקושים למוצרים מסוימים. אנחנו למעשה אומרים למעצבים- בואו תציעו לקהל הרחב את הרעיונות הכי משוגעים שלכם ואם ההמונים תומכים בכם- אנחנו נייצר וכולנו נרוויח. אנחנו מבטלים למעשה את הקניינים והמתווכים בחנויות ומאפשרים למעצבים להגשים את החלום ולצרכנים ליהנות מאופנה איכותית ומקורית בלי מגבלות של תקציב, מיתוג, טרנדים חולפים ומגבלות אחרות".

    תומר דביר, אף הוא ממפתחי הפלטפורמה, הוסיף: "פמוזה היא רשת חברתית של מעצבים ולקוחות. לראשונה אנו מפגישים אותם בתהליך חדשני שמאפשר לחובבי אופנה להביא לידי ביטוי את ההעדפות שלהם ולמעצבים לחשוף את הרעיונות הכי יצירתיים ומקוריים שיש".

    ''

    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין