עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    סל התרבות של יפיתוש

    בלוג עם המלצות על מסעדות, מוצרים, אירועים,ספרים, טיולים ומתכונים

    תגובות (0)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    אין רשומות לתצוגה

    0

    דגם חדש לחלוטין של קיה סול, ה-SUV הקומפקטי, מושק היום בישראל

    0 תגובות   יום שני, 11/8/14, 12:16
    דגם חדש לחלוטין של קיה סול, ה-SUV הקומפקטי, מושק היום בישראל • פלטפורמה חדשה לחלוטין, מרכב קשיח יותר ומערכת מתלים משודרגת משפרים את דינאמיקת הנהיגה ונוחות הנסיעה • תא נוסעים שקט יותר באופן משמעותי, עם חומרים איכותיים יותר • מרחב גדול יותר לאנשים ומטען, ושורה ארוכה של מאפיינים חדשים תל אביב, 11 במאי 2014 - הקיה סול החדשה לחלוטין, דגם SUV קומפקטי, ערכה את הופעת הבכורה שלה בתערוכת המכוניות בפרנקפורט, ומושקת בישראל רשמית היום. המראה החדש, שנוצר בהשראת דגם הקונספט קיה טראק'סטר 2012, מציג מראה רענן וספורטיבי יותר מבלי לאבד את היתרון הייחודי שלו. עיצוב למרות שהסול החדשה היא "חדשה לחלוטין" – לא נעשה שימוש באף אחד מלוחות המרכב של הדגם הקודם, והעיצוב הפנימי הוא חדש –הסול החדשה שומרת על יציבה זקופה, מראה הכתפיים המרובעות, שטח החלונות המרשים העוטף את המכונית, הפנסים האחוריים הגבוהים ותנוחת הישיבה הגבוהה המעניקה ביטחון שאפיינו את הדגם הקודם, וכך הדגם החדש ניתן לזיהוי בקלות בתור קיה סול. "הסול משכה קהל לקוחות נאמן בקרב רוכשי קיה, כך שהיה חשוב לנו שהדגם החדש יישאר דומה לעיצוב האייקוני המקורי. מעבר לעיצוב, התמקדנו בעיקר בהענקת דינמיקת נהיגה משופרת, פיתוח תא נוסעים איכותי יותר והוספת מאפיינים נחשקים המשפרים את המשיכה, הערך והתחכום של הסול", אומר ארתור מרטינס, סגן נשיא לשיווק של קיה אירופה. "שמירה על המאפיינים שהפכו את הסול הנוכחית למיוחדת תוך התייחסות לתחומים שדרשו שיפור היוותה אתגר רציני לסטודיו העיצוב של קיה בקליפורניה ולמהנדסים בקוריאה. רבים ממרכיבי העיצוב הדרמטיים של הטראק'סטר – שנראו לראשונה ב-2012 – מופיעים כעת בסול החדשה. קיה שמרה על העיצוב האייקוני תוך הוספת סממני עיצוב מודרניים כדי להפוך את הסול החדשה לנחשקת עוד יותר", מוסיף מרטינס. הדמיון החיצוני בין הסול החדשה ודגם הקונספט טראק'סטר הוא ברור. פתח כניסת האוויר הטרפזי הגדול בחזית נלקח מדגם הקונספט, ופנסי הערפל – הממוקמים נמוך ובקצוות החיצוניים – דומים לאלה של דגם הקונספט. השבכה הקדמית האופיינית של קיה נמצאת גם היא כאן, למרות שהיא טופלה כך שתראה דומה יותר לזו של דגם הקונספט ולדגמים האחרים במערך המוצרים של קיה. שלדה וחטיבת הינע השינוי הטכני הגדול יותר בסול החדשה הוא האימוץ של פלטפורמה חדשה לחלוטין, המבוססת על זו של הקיה סיד האחרונה. המרכב שתוכנן מחדש מיוצר כעת מ-66% פלדה בעלת חוזק גבוה מאוד או פלדה בעלת חוזק גבוה, עם חיבורים חזקים יותר באזור הלוח הקדמי של המרכב, החלק העליון והתחתון של עמודי B ובין עמודי C. התוצאה היא שיפור של 29% בקשיחות הפיתול בהשוואה לדגם היוצא. הודות לשימוש בפלדה בעלת חוזק גבוה מאוד, עמודי A צרים יותר ב-20 מ"מ, ומשפרים משמעותית את שדה הראייה לפנים. המתלה הקדמי מסוג תמוכות מקפרסון נתמך כעת על תת-מסגרת עם ארבעה תותבים (בדור הראשון של הסול לא היו תותבים) כדי לבודד את תא הנוסעים בצורה טובה יותר מרעידות ולהקטין ככל האפשר את נוקשות הנסיעה. תיבת ההגה הוזזה לפנים כדי לשפר את תגובת ההיגוי ולהפחית את הכוחות המורגשים דרך גלגל ההגה. מאחור, בולמי הזעזועים הם ארוכים יותר ומותקנים בצורה אנכית כד לספק מהלך מתלים גדול יותר ופעולה חלקה יותר, לשיפור נוחות הנסיעה. המרכב החזק יותר, יחד עם שדרוגים בשלדה, אפשרו למהנדסי קיה לייצר מכונית עם שיפורים משמעותיים בדינאמיקת הנהיגה, נוחות הנסיעה וה-NVH. הלקוחות בישראל יכולים לבחור בין הגרסאות האחרונות של מנועי 1.6 ליטר GDI בנזין ו-1.6 ליטר CRDi דיזל , לצד תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 הילוכים. המידות החיצוניות של הקיה סול החדשה גדלו האורך הכולל הוגדל ב-20 מ"מ ל-4,140 מ"מ ובסיס הגלגלים הוגדל ב-20 מ"מ ל-2,570 מ"מ. הדגם החדש הורחב ב-15 מ"מ, ל-1,800 מ"מ, והונמך ב-10 מ"מ ל-1,600 מ"מ. המידות החדשות משפרות גם את השימושיות של המכונית. פתח הדלת תא המטען רחב כעת ב-60 מ"מ ומעניק גישה קלה יותר לאזור המטען הגדול יותר, שקיבולו גדל ב-4% ל-354 ליטר כשהמושבים האחוריים נמצאים במקומם. חלל פנימי משודרג הנהג והנוסעים בסול החדשה ייהנו מתא נוסעים שקט יותר באופן משמעותי, עם חומרים איכותיים יותר בכל רחבי תא הנוסעים, ובידוד רעשים משופר בהשוואה לסול היוצאת – רמות הרעש הפנימי הונמכו בכ-3 דציבלים. תא הנוסעים הוא גם גדול יותר, עם מרווח ראש קדמי שהוגדל ב-6 מ"מ, מרווח רגליים קדמי של 1,040 מ"מ ומרווח כתפיים שגדל בשיעור של עד 7.5 מ"מ. מרווח הרגליים מאחור גדל גם הוא (ב-4 מ"מ). כדי להקל על הכניסה והיציאה, הונמך גובה סף הכניסה של הסול החדשה ב-5 מ"מ, ונקודות המותן של המושבים נמוכות יותר ב-12 מ"מ מלפנים ומאחור. מפרטים ומאפיינים יוקרתיים כדי להבטיח חוויית נהיגה מהנה יותר, הקיה סול החדשה תהיה זמינה עם מגוון חדש של מאפיינים יחודיים (בהתאם לרמת הגימור), כולל תאורת DRL, Flex Steer – היגוי משתנה המאפשר בחירת רמת תגבור שונה באמצעות כפתור; מערכת בקרת אקלים; מערכת שמע איכותית עם חיבור למצלמת נסיעה לאחור מובנית וכן "My Music" – זיכרון פנימי לאחסון קבצי מוסיקה ברכב; בקרת שיוט הכוללת מגביל מהירות ונשלטת מגלגל ההגה; חלון שמש פנוראמי בגג; אפשרות לצבע מרכב דו גווני; חישוקי סגסוגת קלה 18", מסילות גגון אורכיות, חלונות אחוריים כהים ומראות צד מחוממות ומתקפלות. מחירי המחירון של הסול החדשה הינם 119,900 ₪ לרמת גימור LX ו-129,900 ₪ לרמת גימור EX. בהמשך השנה תתווסף גם גרסת דיזל אוטומטית שפרטים לגביה, תמחור ואבזור, יופצו בנפרד במועד תחילת השיווק. מחברת טלקאר, יבואנית קיה מוטורס בישראל נמסר: הקיה סול החדשה מגיעה כעת לישראל ומביאה עיצוב רענן לצד שורה ארוכה של שדרוגים בצד המוצר. בקרב הדגמים המשווקים כיום בישראל בסגמנט SUV B ישנו מחסור בכאלו שאינם מהווים פשרה ללקוח בגזרת הנוחות והפרקטיות תוך שמירה על הערכים של עיצוב ונראות ייחודיים. אנו מאמינים שהקיה סול החדשה היא מוצר מאד רלבנטי ועדכני בסגמנט בו היא תתחרה. מפרט טכני קיה סול החדשה מרכב ושלדה SUV קומפקטי מסגמנט B עם 5 דלתות, 5 מושבים ומרכב אחוד המיוצר כולו מפלדה. מנועי ארבעה צילינדרים בנזין ודיזל רוחביים מניעים את הגלגלים הקדמיים באמצעות תיבת הילוכים אוטומטית בעלת 6 מהירויות. מנוע / בנזין 1.6 ליטר 132 כ"ס שם 1.6 GDI סוג 4 צילינדרים בטור, DOHC, עם CVVT נפח 1,591 סמ"ק (1.6 ליטר) הספק 132 כ"ס (97 קו"ט) @ 6,300 סל"ד מומנט 161 נ"מ (16.4 קג"מ) @ 4,850 סל"ד מערכת דלק הזרקה ישירה מנוע / דיזל 1.6 ליטר 128 כ"ס שם 1.6 CRDi סוג 4 צילינדרים בטור, DOHC, עם 16 שסתומים נפח 1,582 סמ"ק (1.6 ליטר) הספק 128 כ"ס (94 קו"ט) @ 4,000 סל"ד מומנט 260 נ"מ (26.5 קג"מ) @ 1,900-2,750 סל"ד מערכת דלק הזרקה ישירה מסוג מסילה משותפת תיבות הילוכים 1.6 GDI 1.6 CRDi אוטומטית 6 הילוכים 6 הילוכים מערכת מתלים ושיכוך מלפנים מתלה נפרד לחלוטין עם תמוכות מקפרסון, קפיצי סלילים ובולמי זעזועים עם תא כפול ממולאי גז. מוט מייצב נגד גלגול 22 מ"מ. מאחור מתלה נפרד למחצה באמצעות קורת פיתול קשיחה (CTBA) עם קפיצי סלילים נפרדים ובולמי זעזועים ממולאי גז. מערכת היגוי סוג (MDPS) הגה כוח חשמלי מסוג סבבת ומוט משונן יחס היגוי 15.7:1 (1.6 GDI), 16.0:1 (1.6 CRDi) סיבוב גלגל ההגה 2.85 (1.6 GDI), 3.0:1 (1.6 CRDi) מנעילה לנעילה קוטר סיבוב 10.6 מטר מערכת בלמים מגבר בלמים מגבר יחיד 10.0 אינץ' בלמים קדמיים דיסק מאוורר 280 X 26 מ"מ בלמים אחוריים דיסק מלא 262 X 10 מ"מ מערכת סיוע ABS 100 ל-0 קמ"ש 35.5 מטר חישוקים וצמיגים סגסוגת 16 x 6.5 אינץ' צמיגים 205/60 R16 18 x 7.5 אינץ' צמיגים 235/45 R18 גלגל חילוף גלגל חילוף 'חוסך מקום' מידות (מ"מ) חיצוניות אורך כולל 4,140 רוחב כולל 1,800 (ללא מראות צד) גובה כולל 1,593 (חישוקי 16 אינץ', ללא פסי נשיאה על הגג) - 1,618 (חישוקי 18 אינץ', עם פסי נשיאה על הגג) רוחק סרנים 2,570 מפשק גלגלים קדמי 1,576-1,560 (בהתאם לחישוקים) מפשק גלגלים אחורי 1,588-1,573 (בהתאם לחישוקים) שלוחה קדמית 840 שלוחה אחורית 730 מרווח גחון 143 פנימיות מלפנים מאחור מרווח ראש 1,006 1,003 עם חלון שמש בגג 962 963 מרווח רגלים 1,040 994 מרווח כתפיים 1,410 1,390 מרווח מותניים 1,352 1,252 קיבולות (ליטר) מיכל דלק (ליטר) 54 מטען (VDA) 354 ליטר (מושבים אחוריים במקומם) 1,367 ליטר (מושבים אחוריים מקופלים, עד הגג) משקלות 1.6 GDI 1.6 CRDi משקל עצמי (ק"ג) 1,245-1,398 1,331-1,482 משקל מרבי (ק"ג) 1,850 1,940 ביצועים מהירות מרבית (קמ"ש) 180 177 0 ל-100 קמ"ש (ש') 11.7 12.2 צריכת דלק ופליטת מזהמים (מחזור משולב (לפי תקן פליטת מזהמים יורו 5)) ליטר/100 ק"מ* 7.6 6.0 CO2 (גר'/ק"מ)* 176 158 * פליטות המזהמים אינן משתנות בהתאם למידות הגלגלים
    דרג את התוכן:

      פוסטים אחרונים

      ארכיון

      פרופיל

      יפיתארז
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין