עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    Gifted

    הבלוג שלי מתעסק ודן בנושאים שסובבים ומעניינים אותי - אמנות ועיצוב על היבטיהם לחיוב או לשלילה, צרכנות אלטרנטיבית, תרבות, תרבות הרשת, צילום, ידע ומידע, ושאר ירקות....

    מקווה שתהנו - אשמח לשמוע תגובות.
    \"we all have been Gifted - we just need to be this way now!\"

    אם אתם מעוניינים לרכוש חלק מזמני וכישוריי או אולי אחד מצילומי אתם מוזמנים ליצור איתי giftedesign@gmail.com
    או להתקשר לסטודיו בשעות העבודה המקובלות 03-5185125 begin_of_the_skype_highlighting              03-5185125      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03-5185125      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03-5185125      end_of_the_skype_highlighting
    קפה ראשון עליכם (וזמני שלי עלי...).

    פרופיל

    אמן סודי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    להתראות חברים, ביי ביי משפחה...

    6 תגובות   יום חמישי, 26/7/12, 15:10

    כן, בעוד שעתיים זה יגמר לו, כל אותן שנים של חדווה, רגעים קטנים של אושר, קשר משפחתי ועוד קלישאות כאלו ואחרות שמנסים למכור לנו בשם חברת סלולאר כזאת או אחרת יבואו אל קיצם כשאפעיל את הכרטיס סים החדש שקיבלתי. 

     

    כבר לפני כשנה סיפרתי לכם איך אפשר לשלם 100 שקלים בעבור 1000 דקות שיחה, 1000 סמסים ואינטרנט חופשי - עוד לפני ששוק הסלולר נפתח לתחרות דבר שחתך את מחירי השוק בצורה דרמטית ביותר (וגם בשליש את ערך החברות בתוך פחות משלושה חודשים). 

     

    אם הייתי מראה לכם את דף החשבון שלי אני לא בטוח שהייתם מוצאים את הידיים והרגליים שלכם, "המחיר" של החבילה שהייתה לי 1000 דקות שיחה, 1000 סמסים, 3500 דקות ברשת, אינטרנט לא מוגבל ואפליקציית ניווט (שאני בכלל לא צריך אבל הכניסו אותה רק בשביל שאוכל להגיע לעלות חשבון של 299 שרק ממנה אפשר לתת את ההנחות)

     

    כל זה רק בעלות של 299 שקלים א-ב-ל....

     

    החזרים

     ניתוק זיקה 110 שקלים

    שימור לקוח 30 שקלים

    החזרים שונים 10 

    החזר לשנה 50

    סה"כ תשלום חודשי 100 שקלים (ללא התחייבות) אותו היה לי מאז חודש אוג' הקודם.

     

    ''

     

    כל זה נגמר לפני כשבועיים כשקיבלתי הודעת סמס לקונית שנגמרו לי כל ההחזרים ושאצור קשר עם חברת הסלולר שלי - אז ניסיתי להרים טלפון - אפילו שניים.

     

    אחרי המתנה של כ-20 דקות ויתרתי - לקח לי הרבה פחות זמן להרשם לשרות של אחת מהחברות הסלולר החדשות, ולהזמין כרטיס סים חדש שהגיע ארוז יפה בדואר לאחר כמה ימים. 

     

    היום, שתי דקות אחרי שנרשמתי לניוד מספר קיבלתי עוד סמס מהמשפחה הישנה שלי, סמס בו הם מפצירים בי ליצור איתם קשר לפני שאני עוזב. אז החלטתי להרים להם טלפון  - סה"כ היינו ביחד הרבה שנים, לא יפה לעזוב ככה מבלי להגיד שלום. חצי דקה אחרי שהתקשרתי למספר שלהם כבר ענו לי ורצו לספר לי על כל התוכניות החדשות הנהדרות שיש להם והתעקשו לנסות לדבר איתי ולא רק לשלוח את הפירוט שלהן אלי במייל ("ההצעה תקפה רק ל-24 השעות הקרובות"). 

     

    אמרתי למורן יפה ביוש... אולי הייתי צריך גם לספר לה מה עושים 7000 עובדים בחברות הסלולר אבל נראה לי שהיא יודעת ש"רק חברה שהמודל העסקי שלה כולל הטעיית צרכנים מכוונת זקוקה לאלפי עובדים"....

     

    אז להתראות חברים, להתראות משפחה - אני בסה"כ רוצה לתקשר במחיר סביר באמצעות הטלפון הנייד שלי... 

     

    עדכון
    29.7 - היום יסמין התקשרה אלי (כנראה ממחלקת שימור לקוחות) ואמרה ששמעה שהחלטתי לעבור לחברה אחרת ורצתה להתעניין מדוע ולראות אם היא יכולה לתת לי הצעה יותר טובה - הסברתי לה שהחלטתי לעזוב אותם לא בגלל השירות הגרוע שלהם אלא בגלל חוסר היושר ושקיפות שאין להם (ולמרבית הקולגות שלהם).  

    דרג את התוכן:

      תגובות (6)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        18/9/12 12:37:
      צודק צודק צודק! שתהיה שנה טובה, שנת בריאות, שנת אהבת אדם ושנת מוסר. ושנת מוסר זה משהו שעלה לי ממש עכשיו, הרגע, עם קריאת הפוסט. לא חסר פה קצת ממנו? אז למה שלא נברך שיהיה?
        18/9/12 10:12:

      צטט: day-dreamer 2012-07-29 19:43:22

      אוהבת לקוחות אקטיביים, ואסרטיביים.

      כן ירבו!

      ---------------------------
      אני רוצה צרכנות כהשקעה ולכן כשאני קונה אני משתדל לחשוב פעמיים לפני שאני קונה משהו :)  

        29/7/12 19:43:

       

      אוהבת לקוחות אקטיביים, ואסרטיביים.

      כן ירבו!

        29/7/12 10:34:
      גם אני בדרך עם 3 ניידים (מאורנג') ... :)
        27/7/12 16:21:

      צטט: ~שקט~@ 2012-07-26 15:18:14

      -וגם הנייח. חבל שגולם טלקום לא עושה נייח. הייתי בכיף, מעבירה אליהם את הטלפון הביתי.
      --------------
      בטח בעתיד - בנתיים הם צריכים להצליח לצמוח כמו שצריך (ואותי מסקרן לאן כל אותם רווחים של מליארדים שהגיעו מחליבת הציבור בצורה מאוד יפה הלכו להם...). 

       

        26/7/12 15:18:
      וגם הנייח. חבל שגולם טלקום לא עושה נייח. הייתי בכיף, מעבירה אליהם את הטלפון הביתי.