עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';
    0

    על טעם טוב או פחות טוב ?

    19 תגובות   יום חמישי, 2/2/12, 17:48

    האם העברת ביקורת היא לגיטימית ? או -

    כיצד טיפלו בביקורת שלי היום ?

    לפני כשבועיים רכש הפיינשמקר של הבית שני מאפים . המאפים נרכשו באחד מסניפי הקונדיטוריה של קונדיטור ידוע.

    בחדווה פתחתי את המארזים (הנאים למראה) ונטלתי משתי העוגות .

    שתי העוגות היו לא טובות .

    בגלילת השמרים (פרסבורגר) המלית פרג היתה נוזלית (נזלה על הצלחת) ללא טעם יחודי/תוספי טעם והבצק היה סתמי.

    העוגיות סבלו מפידור עודף (מאוד) של אבקת סוכר , מלית בלתי מורגשת וגם גרגירים מזוהים (מעט) לא לעיסים. (גם לא היה קשר בין שם העוגיות למראן).

    שני המאפים היו נתונים במארזים מהודרים ועלותם היתה גבוהה.

    התאכזבתי ומסרתי חלק מהמאפים לטועמים נוספים שתגובתם היתה זהה .

    היום ראיתי בדף הפייסבוק של המקום פרסומים למאפים מופלאים נוספים .

    החלטתי לכתוב להם על הקיר על הבעיה בשתי העוגות. צויין מקום הרכישה והבעיה הספציפית עם כל מאפה.

    רציתי שמישהו שם יבדוק מה קרה.

    הצפיות היו גבוהות והאכזבה יותר.

    בתגובה, דברי נמחקו והוסרתי מרשימת החברים שלהם <--- אגב, עם זה אין לי כלל בעיה ,נהפוך הוא.

    אשמח לקרא דעתם .

    תודה.

    דרג את התוכן:

    תגובות (18)

    התוכן ננעל וכעת לא ניתן להגיב.

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS

    נכון יאיר,אבל מישהו היה חייב לאזן את הקיר שלהם מעודף סופרלטיבים.

    הרכישה לא בוצעה על ידי ישירות, דבר שמשנה את העניין, אני קיבלתי את המאפים.
    עצם היות בכלל לא אנונימי(ת) בתחום האוכל ,מצריך משנה עדינות .
    תחום האוכל תחרותי לכל מי שבתחום.

      4/2/12 15:23:
    מבין מאד את כעסך. אני באופן אישי מעדיף להעביר את התלונה בצורה שאינה פומבית/ציבורית כי זה יכול להתפס על ידם כאקט חתרני. אני מניח שלעתים לצד תלונות הוגנות של לקוחות יש תלונות פיקטיביות של מתחרים וסתם אנשים שרוצים להרוס, מתוך הבנה לכוחה של הרשת החברתית. מסר פרטי, אימייל או טלפון יכלו לעשות את העבודה לטובה יותר.
      4/2/12 12:17:

    צטט: חני הראל -בלוג אוכל 2012-02-04 11:39:27

    צטט: rossini 2012-02-03 10:43:36

     רב (הציבור) אוכלים 'הכול' או הולכים שבי אחר שם המקום.. אז למה לייצר משהו איכותי.

    העיקר האריזה , לא ?...תמים

    תודה.

     

    אני לא מזלזל באריזה. ההפך הוא נכון. בתנאי שיש לה "כיסוי "

    צטט: אורן_אסיף 2012-02-03 18:32:57

    אני חושב שאת צריכה לפנות אליהם גם ברמה יותר ישירה של יצירת קשר עם הסניף הספציפי או אם מדובר ברשת אז עם המשרדים הראשיים, הרבה פעמים עמוד הפייסבוק מנוהל ע"י גוף יחסי ציבור או מישהו שהוא לא חלק מההנהלה, אז כדאי להפנות אליו לא רק את האכזבה מהמוצר, אלא גם את האכזבה מהיחס בדף הראשי.

    בנוסף, אולי בכל זאת תמסרי לנו את שם הקונדיטוריה כדי שנדע לעשות חרם צרכנים קטן משלנו? :)

    _________

    נכון, הרבה פעמים (אולי לרב) דפי הפייסבוק מנוהלים ע"י גורמים אחרים אבל הם בסופו של דבר נבחרו ואם מצאו לא להעביר את התלונה הלאה אז אין מה להוסיף להתנהל מולם. במידה ואנשים 'אוכלים' את זה אז ימשיכו לייצר את זה .

    אין טעם בחרם צרכנים.. האכזבה היתה משני מוצרים והיא עניין גם של חיך רגיש (ומעודן יותר אולי) ואיננה באה להכליל על כל יתר המוצרים . 

    תודה אורן.

    צטט: rossini 2012-02-03 10:43:36

     למה זה לא מפתיע אותי ?!

    זה כפי הניראה טרנד .לא אוהבים תגובות, מוחקים וחוסמים !

    כל מילה נוספת, מיותרת ! 

     

    נ.ב. ניתן , לדעתי , לפנות לאגודה להגנת הצרכן עם דגימות מהמוצרים.

    אין זה מדובר פה בטעם אישי , אלא בכשל ביצור.

    ----------------------- 

    בדיוק ! לטאטא מתחת לשולחן כאילו לא היה/נאמר דבר.

    אין דגימות ...... 

    רב (הציבור) אוכלים 'הכול' או הולכים שבי אחר שם המקום.. אז למה לייצר משהו איכותי.

    העיקר האריזה , לא ?...תמים

    תודה.

      3/2/12 19:07:
    טפשות גדולה וחוסר הבנה בטיפול בלקוחות..מצטרפת לדברים של ארון
      3/2/12 18:32:

    אני חושב שאת צריכה לפנות אליהם גם ברמה יותר ישירה של יצירת קשר עם הסניף הספציפי או אם מדובר ברשת אז עם המשרדים הראשיים, הרבה פעמים עמוד הפייסבוק מנוהל ע"י גוף יחסי ציבור או מישהו שהוא לא חלק מההנהלה, אז כדאי להפנות אליו לא רק את האכזבה מהמוצר, אלא גם את האכזבה מהיחס בדף הראשי.

    בנוסף, אולי בכל זאת תמסרי לנו את שם הקונדיטוריה כדי שנדע לעשות חרם צרכנים קטן משלנו? :)

      3/2/12 10:43:

     למה זה לא מפתיע אותי ?!

    זה כפי הניראה טרנד .לא אוהבים תגובות, מוחקים וחוסמים !

    כל מילה נוספת, מיותרת ! 

     

    נ.ב. ניתן , לדעתי , לפנות לאגודה להגנת הצרכן עם דגימות מהמוצרים.

    אין זה מדובר פה בטעם אישי , אלא בכשל ביצור.

      3/2/12 07:53:

    צטט: חני הראל -בלוג אוכל 2012-02-02 21:51:14

    עדי, סביר שזה ממש לא באזור שאת מדווחת על ביקורים טעימים במסעדות ..כך שאין צ'אנס שתפלי... תודה

     

    צריך לדעת איפה לגור...:-)

    עדי, סביר שזה ממש לא באזור שאת מדווחת על ביקורים טעימים במסעדות ..כך שאין צ'אנס שתפלי... תודה
      2/2/12 21:40:
    תודעת שירות אפסית, חבל שהפסידו לקוחה כמוך. אבל תזרקי לנו עצם..שלא ניפול גם...
    אכן תגובתם לא היתה עניינית . לאחר הטעימה הזו אני מוותרת על טעימות נוספות. גם אני אינני מהמוותרים אבל כשאין עם מי לדבר אני נמנעת/מחרימה ומיידעת את הקרובים לי .. תודה אירית.
      2/2/12 18:52:
    תגובה טיפשית היתה להם ומיותרת. במקום להזמינך לטעימה נוספת כראוי. אבל זה מאד אופייני לארצנו בתחומים שונים לא להתיחס כלל ללקוח. העיוורון שחברות שונות נמצאות בו מקומם. אני גם לו מוותרת אפפ'ם. כשאני לא מרוצה אני מתקשרת להתלונן. בנימוס אבל מתלוננת. אחרת לא ישתנה לעולם שום דבר...

    צטט: face 2012-02-02 17:57:36

    לטעמי. ולטעמי בלבד. מותר ואף רצוי לבקר. כך אפשר יהיה להמשיך לבקר [ ברגל ו//או בהזמנה הביתה ] מי שלא יודע לקבל. לא מגיע לו שתמשיכי להיות לקוחה. בטח לא לקוחה בלתי מרוצה. אבל זו רק דעתי שלי. אני אשלח לך בפרטי בכדי לא לעשות פה פרסומת מקום שעושה מאפים מדהימים. שוב לטעמי האישי :))

     

    תודה רבה . תכף קוראת ועונה לך למייל .אני לא קונה מאפים אלא אופה אותם בעצמי. הכוונה הפעם היתה להפתיע עם תוצר 'קונדיטוריה'.

    אני בדעתך,  יש מקום לביקורת ומי שלא מקבל אותה הפסיד לקוחה (גם חברת גבינות גדולה מאוד הפסידה אותי עם טיפול כושל מאוד וכן, יש להם נציג בקפה דה מרקר... שלא לקח את הפנייה שלי ברצינות, יתכן שהיתה בעיה במחלבה ! גם עובש אסור שיהיה על גבינה טרייה)

    ממספר סיבות אני נמנעת מציון השם או פרטים מזהים. גם האכזבה נכתבה במתינות.

    לא מדובר בקונדיטוריה שכונתית.

    במידה ודברי היו מוסרים והייתי מקבלת מסר אישי עם כוונה לבדוק מה קרה לא הייתי נותנת לזה פרסום.
    למדתי היום פרק בשיווק/יח"צנות ,פרסום, טעם טוב וגם , מה שהחבר'ה כאן אמרו - אין כמו עוגות הבית . שלנו.
    תודה רבה חבר.

      2/2/12 17:57:

    לטעמי. ולטעמי בלבד. מותר ואף רצוי לבקר. כך אפשר יהיה להמשיך לבקר [ ברגל ו//או בהזמנה הביתה ] מי שלא יודע לקבל. לא מגיע לו שתמשיכי להיות לקוחה. בטח לא לקוחה בלתי מרוצה. אבל זו רק דעתי שלי. אני אשלח לך בפרטי בכדי לא לעשות פה פרסומת מקום שעושה מאפים מדהימים. שוב לטעמי האישי :))

      2/2/12 17:56:
    זו תגובה פחדנית ובלתי מודעת שיווקית בכלל!! חברה עם מודעות שיווקית ורשתית היתה צריכה לקחת ממך את הפרטים ולטפל בטענות שלך ולכתוב בסטטוס שלהם שהם מטפלים בטענות שלך ואף להודות לך על הפניית תשומת הלב. את צריכה לכתוב כאן את שם החברה, לדעתי.

    ארכיון

    פרופיל