Repairwear Laser Focus All-Smooth Makeup SPF15. זהו שמו של המייקאפ החדש של "קליניק" שלכבוד השקתו הוזמנו למסעדת "התרנגול הכחול". את מוצרי קליניק אני צורכת מזה שנים (חולה במיוחד על "אליקסיר", הבושם שמשאיר רושם הרבה אחרי שכבר הלכתי..), ואני מאד אוהבת לראות מה התחדש בתחום. הפעם "קליניק" פיתחה מייקאפ שכבר לא משמש רק לצבע ולאחידות אלא מכיל בתוכו תכונות טיפוליות רבות, שמנצלות את העובדה שהמייקאפ נמצא על הפנים שעות ארוכות. בהסבר שקיבלנו מפי ד"ר שירי, רופא עור, הבנו שהעור שלנו זקוק להרבה דברים כדי לתפקד, ולמעשה הדרך הטובה ביותר לדעת אם העור שלנו מקבל את מה שהוא זקוק לו, היא פשוט להסתכל. "עור יפה הוא עור בריא" אמר ד"ר שירי. ומהם הצרכים של העור? לחות, ניקוי, הגנה מקרינת השמש, והמרצה כדי שיוכל למלא את שפע תפקידיו – הגנה על הגוף, וויסות חום, הפעלת מערכת החיסון ועוד. מעבדות "קליניק" לקחו את הצרכים האלו ושילבו אותם במוצרי קוסמטיקה ובכך כאמור הורגים כמה ציפורים בבת אחת – גם יופי וגם טיפוח. מבחינת היופי- המוטו הוא "כמו תמונה מושלמת, ללא ריטוש". מראה העור נראה כאילו הוא עבר פוטושופ על ידי ריכוך הקמטים וכיסוי פגמים.
הטכנולוגיה שעליה מבוסס המייקאפ החדש , רשומה כפטנט וכבר קיימת בסרומים של החברה, והמוצר מרכך קמטים ומטפל במניעת סימני הזדקנות, מטפל בנזקים של חשיפת עבר לקרני UV וכן מעודד יצור קולגן שאחראי על האלסטיות של העור. המוצר קליל, מכיל מסנני קרינה, נטול בושם שעלול לגרום לאלרגיות, נטול שומן ומכיל בין השאר גם וויטמין E. המייקאפ מגיע בשישה גוונים שמתאימים לכל צבעי העור. המייקאפ למעשה בא כהשלמה לסידרה שלמה של מוצרים שמיועדים לטפל בבעיות שונות כמו אקנה, אדמומיות, קמטוטים ועוד. אבי חן, מנכ"ל מותג קליניק הציג בפנינו את קונספט השיווק ברשתות כמו המשביר, ניו פארם ורשת אפריל, שמבוסס כולו על מחקרי מעקב על אופן הרכישה של הלקוחות, מהם הצרכים, מהן השאלות ולמה זקוקה לקוחה כדי לקבל בדיוק את המוצר שהיא מחפשת. כדי להמנע מ"הצפה" שיכולה לבלבל את הלקוחה, יש חלוקה ברורה לפי הבעיה שבה המוצרים מטפלים – כמו אקנה, אנטי אייג'ינג, כתמי עור וקמטים, וכן בשפה ברורה ומקומית שמאפשרת התמצאות קלה. יועצות "קליניק" עוברות הכשרה ארוכה (רק בשנה הראשונה הן עוברות כ150 שעות הכשרה) ואפילו חשבו על מקום מיוחד על הסטנדים שמאפשר הנחה של מוצר אחד אחרי שכבר בחרנו אותו, כדי שנוכל בנוחות לבחור מוצרים נוספים. מדיניות נוספת של החברה היא שירות טלפוני שבו היועצת מתקשרת ללקוחה אחרי שקנתה את המוצר, כדי לוודא שהיא משתמשת בו נכון. המוטו "אנחנו לא מוכרים, אנחנו מציעים טיפול". במקביל, "קליניק" גם מנצלת את הטכנולוגיות החדשות ומצמידה למוצרים קידוד שמיועד לסריקה במכשירי הסמרטפון, כדי לקבל סרטוני הדגמה על שימוש במוצרים וכדומה. (בתמונה למעלה ד"ר שירי מסביר על צרכי העור וכיצד מוצרי קליניק עונים עליהם). אחרי כל ההסברים וההדגמות, שף שאול בן אדרת פינק את הנוכחות בארוחה חגיגית וגדולה, שהכילה שפע רב של מנות מתוך תפריט "התרנגול הכחול". כדי לא לעייף את הקוראים ברשימת המנות, אציין את החביבות עלי ביותר- במנות הפתיחה- סלט עשבים ירוקים עם טחינה גולמית שהגיע עם שמן זית וצנוברים, מנת הפולנטה שהיתה טעימה ומתקתקה, וגם סביצ'ה טונה על קרם אבוקדו שהיה מדוייק מאד בטעמיו. במנות העיקריות , הכי אהבתי את פילה האנטיאס בסגנון אסיאתי שהגיע עם חלב קוקוס, צ'ילי, ג'ינגר ולמון גראס, את האנטריקוט שעוטר במלח גס ובאמת שלא היה צריך יותר מזה, ואת כבד האווז בפיסטוקים מלוחים ומתוקים. במחלקת הקינוחים, מתוך ארבעת הקינוחים שהוגשו לנו, החביב עלי ביותר היה "פנקוטה עם פסיפלורה". בתמונה למעלה- פילה אינטיאס בסגנון אסיאתי, בתמונה למטה סביצ'ה טונה.
האתר של קליניק –
וכמובן גם בפייסבוק. מחיר מומלץ לצרכן למייקאפ החדש – 225 ₪ ל30 מ"ל. (בתמונות למטה- מגוון מהמנות של "התרנגול הכחול")
![]() |
תגובות (25)
נא להתחבר כדי להגיב
התחברות או הרשמה
/null/text_64k_1#
++++++++++++++++++++++
שמחתי להכיר ונתראה!
תודה לך שוש יקירתי
על הפוסט רווי המידע הזה שהבאת לנו
* כוכב אהבה ממני
וחיבוק הכי אוהב שבעולם, שוש יקירתי
איזה יופי של פוסט ,
על מוצרי הקוסמטיקה של קליניק שמעתי המון והם היפו אלרגיים ,
קרם העיניים שלהם מצויין ועושה עבודה נהדרת . זה בדוק .
אני משתמשת במייק אפ של חברת אסתי לאודר , הוא ממש נפלא .
אל תשכחי שקליניק היא חברת בת של אסתי לאודר.אבל שווה לנסות אותו.
התמונות נהדרות .. של האוכל כמובן...
אוכל - אני עוד מבין
מייקאפ? זה כאילו קיללת אותי (זה לא בסדר שוש
)