כולם מדברים על כך שה"תוכן הוא המלך" אבל בנתיים במרבית העיתונים המודפסים איכות/כמות/רמת התוכן רק יורדת ובמקביל חלה מגמה הפוכה באשר לפרסומות. באינטרנט מסתמן לו קו די מקביל שמתווסף אליו מגמה נכבדה של תוכן גולשים/תוכן שיווקי (דרך נחמדה מהירה וזולה ליצירת תוכן) בתוספת באנרים אלו ואחרים שמנסים בכל יכולתם לתפוס את האישון שלך.
יוזמה די נחמדה ומאוד מעניינת שדווקא מביאה ומנגישה תוכן איכותי ומעניין ומביאה אותו כמעט עד הבית (- עד לבר השכונתי הקרוב בת"א) היא של מכון וייצמן בשיתוף עם מגזין טיים-אאוט שתתרחש ביום חמישי הקרוב, 14 באפריל, בשעה 20:30.
40 מדענים בכירים ותלמידי מחקר מצטיינים ממכון ויצמן למדע יגיעו ל-40 ברים ובתי-קפה נבחרים בתל-אביב וישוחחו עם הבליינים, באופן לא רשמי ובשפה ידידותית, על השאלות המדעיות הפתוחות, על ההתרגשות המלווה כל תגלית, ועל החיים "על הקצה" בחזית הידע.
יש לא מעט מפגשים מרתקים ופה בקישור הזה תוכלו למצוא את הרשימה המלאה של המפגשים.
נתראה על הבר ... |
תגובות (4)
נא להתחבר כדי להגיב
התחברות או הרשמה
/null/text_64k_1#