עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    הבלוג של דיאלוג

    חברת ההשמה דיאלוג - יעוץ למשאבי אנוש הוקמה בשנת 1997. החברה עוסקת במתן שירות השמה ברמה הגבוהה ביותר למחפשי עבודה ולמחפשי עובדים. דיאלוג עובדת עם החברות המובילות בעולם (Microsoft, Check Point, HP, Ness, Matrix וכו') ומעסיקה כ-40 עובדים, חלק נכבד מהם הן יועצות השמה.

    ארכיון

    ביום שאחרי הליסינג – איך מגיעים לעבודה?

    8 תגובות   יום ראשון, 2/1/11, 08:38

     

    השבוע (ב- 01.01.2011 אם לדייק) יוצאת לפועל הפעימה השלישית בתוכנית המיסוי הירוק של עולם הרכב בישראל, שראשיתה באוגוסט 2009. התוכנית, שידועה יותר בשם "עליית שווי השימוש ברכב", תגרום לייקור משמעותי של השימוש ברכבי הליסינג, והנפגעים העיקריים מכך, הולכים להיות עובדי ההייטק. כאוהב טבע וכמחבק עצים (הכול בהסכמה) החלטתי לבדוק אם יש אלטרנטיבה ראויה, למי שגורל זיהום האוויר בכרך הגדול באמת חשוב לו.

     

    רואים ירוק בעיניים – פעימה ראשונה

    רפורמת המיסוי הירוק, או בשמה התקשורתי, "עליית שווי השימוש ברכב", נכנסה לתוקפה באוגוסט 2009. מאותו החודש, חולקו כל הרכבים במדינה ל-15 קבוצות על פי רמת הזיהום שכל רכב פולט. בהתאם לחלוקה, עלה מס הקניה על רכבים מזהמים עד ל-92%, כדי להפוך אותם ליקרים יותר, ובעיקר, כדי לגרום לנו להפסיק לקנות אותם. מן הנגד השני, מס הקניה על רכבים "ירוקים" (לא כאלו שמגיעים עם שילדה בצבע ירוק, אלא, כאלו שפולטים פחות פחמן חד חמצי) הופחת, כדי להוזיל אותם. הפחתת מחיר הקניה על רכבים ירוקים, אמורה לעודד אותנו לזנוח את הטוארג המזהם והיקר לטובת הטויוטה יאריס והמאזדה 3 הירוקות והזולות. עד כאן טוב ויפה, אבל על מנת שהצרכן יחוש בהבדל, יבואניות הרכב צריכות היו להוריד את המחיר הסופי לצרכן, אחרת, ההנחה תבלע בכיסיהן. ואם שאלתם, יבואניות הרכב לא באמת הורידו את מחיר הקניה הסופי.

     

    ביטול הקבוצות – פעימה שניה + שלישית

    החלק השני ברפורמה, נועד לגרום לנו לשלם פחות על רכבי הליסינג הירוקים. חלק זה...

     

    המשיכו לקרוא את הכתבה בבלוג שלנו

     


    דרג את התוכן:

      תגובות (8)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
      היי מיגליטו - ראשית, תודה על המידע.
      יצא לי לדבר עם מישהו שעבד בקיסריה, וטען שהרכבת והאוטובוסים בקיסריה הם לא משהו שניתן להסתמך עליו, בגלל שהם מאחרים בתכיפות.

      כמה תכופים השאטלים, והאם רוב החברות בפארק התעשייתי בקיסריה נוטלות חלק בהסעות הללו?
        3/1/11 08:40:
      תודה רבה - אכן כתוב יפה ומדויק, ומדאיג עד מאד...
        2/1/11 22:03:
      כתבה מעולה ואינפורמטיבית - תודה יואב ולכל מי שתרם מידע.
      לפארק התעשייה בקיסריה ניתן להגיע עם שילוב של רכבת ושאטל שמיועד לעובדי הפארק. עובד לא רע.

      טוב לדעת choni :)

      ברשותך, הפכתי את זה להיפרלינק

       

      http://www.bus.gov.il

        2/1/11 17:49:
      אגב, גם למשרד התחבורה יש אתר שבו ניתן לקבל מידע על כל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ.
      http://www.bus.gov.il
      התגובה של דן היא שערורייתית - וכשבודקים ומגלים ש-90% מהנוסעים בדן הם לקוחות שבויים (היינו, כאלו שאין להם אלטרנטיבה אחרת, הם ממעד סוציואקונומי נמוך ולכן, אין ברשותם רכב, או כסף למונית), זה די ברור למה.

      ב-BBC יש תוכנית חביבה - המנכ"ל של החברה יורד למשך שבוע, לעבוד בכל המשרות הכי זוטרות בחברה שלו. אני ממליץ למנכ"ל דן, ולישראל כץ, שר התחבורה, להתחיל לנסוע פעם בשבוע באחד מקווי דן העמוסים באמת, כאחד אדם. אחרי פעמיים כאלו, אולי משהו בתוכם יזוז...
        2/1/11 13:39:
      הקווים של דן הם באמת "על הפנים".
      להגיע למשל מדרום רמת גן לפארק איזורים פ"ת היא משימה שדורשת הליכה של רבע שעה, אוטובוס ושוב רבע שעה הליכה.
      אם רוצים להגיע מציר אלוף שדה לת"א, אין אוטובוס שנוסע ישירות ונכנס לת"א. צריך לקחת אוטובוס שעושה סיבוב בתוך השכונות ומוריד אותך על נמיר. למה? כתבתי מכתב לדן וכמובן שלא קיבלתי תשובה.

      ואם תכננתם להשתמש ברכבת, קחו בחשבון את זה מגניב

      התחברו אלינו

      ארגז כלים למגייסי עובדים

      פרופיל