עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    סיפור שיעזור לכם לבחור טכנאי מחשבים

    1 תגובות   יום ראשון, 12/12/10, 12:31

    אמינות זה שם המשחק כאשר מדובר בעסקים שלכם, איש מחשבים אמין זה אומר שאתם בעדיפות ראשונה עבורנו. אם זה בזמינות, בטיפול מהיר מרחוק או מקרוב, בתחזוקה שוטפת ומעקב אחר הגיבויים שלכם. כדי שתוכלו לומר בסופו של יום: “הכל עובד, נקודה”.

     

    לקוחה חדשה הגיעה אלינו לאחר שחשדה שהטכנאי שלה לא ממש נוהג עימה ביושר. המחשב שלה לא נדלק והיא קראה לטכנאי מאם. בי. אר מחשבים. הטכנאי פתח את המחשב וראה שהמעבד של המחשב הלך וצריך להחליפו במסגרת האחריות. מאחר שמי שמכר לה את המחשב הוא הטכנאי שאת יושרו היא רצתה לבדוק, הוא זה שצריך לספק לה את האחריות מסר לה הטכנאי של אם. בי. אר מחשבים את הפרטים של המעבד השרוף וכן את המספרים הסידוריים של רכיבים נוספים במחשב שהיו תקינים. הוא הזמין אותה להביא את המחשב לבדיקה לאחר התיקון ללא תשלום נוסף.

     

    הטכנאי אכן ניסה "לעבוד" על הלקוחה ואמר לה שהוא התקין מחדש את מערכת ההפעלה, וזה בעלות של 250 ש"ח. מאחר שהיא כבר ידעה מה התקלה היא אמרה לו: חשבתי שכשיש אחריות אז ישנם תיקונים שאפשר לקבל בחינם..."

    ואז הוא שאל אותה אם מישהו פתח את המחשב. היא ענתה לו שכן אך לא ציינה מי.

     

    ואז הוא אמר: "אה רגע, הנה אני רואה שזה לא עזר שהתקנתי את מערכת ההפעלה יש כאן עוד תקלה, אחזור אלייך"

     

    הוא חזר אליה והודיע לה שהחליף את המעבד אבל בכל זאת ביקש 100ש"ח כי טען שהיה צריך גם להחליף את הזיכרון. היא הבינה שהוא כנראה לא החליף שום זיכרון ואמרה לעצמה, אשלם לו הפעם אבל יותר הוא לא יראה אותי אצלו.

     

    כמי שמכיר את התופעה שטכנאי שצריך להחליף חלק שהוא באחריות מנסה לנצל את חוסר הידע של הלקוח וטוען שזו לא היתה תקלת חומרה אלא תקלת תוכנה ועל כך כידוע אין אחריות וגובה על כך תשלום, אני ממליץ לכם לבדוק את הטכנאי שלכם, לשאול שאלות, לנסות להבין ולו רק בשל העובדה שאולי זה יגרום לו לא לנסות "לסדר" אתכם.

     

    אתם מוזמנים להתקשר, לשאול שאלות, לקבל טיפים וגם לקבל ייעוץ לפני קניית מחשב או לפני תיקון המחשב שלכם.

     

    מיכאל - מהנדס מחשבים - 054-2284055

    דרג את התוכן:

      תגובות (1)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        12/2/11 08:32:

      אני יודע שאצלנו בחברה משתמשים בטכנאים של החברה שממנה קנינו את המחשבים...

      אצלנו כמעט כולם משתמשים ב- Lenovo ThinkPad ומקבים שירות מלנובו ישראל...

      אני חושב שחבל להתעסק עם טכנאים פרטיים בחברות גדולות, הרבה פעמים זה יעלה הרבה יותר...

      ארכיון

      פרופיל

      איריסרו
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין