עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    כי ככה אני אמרתי!

    ארכיון

    0

    סודות (?) מתוקים.

    8 תגובות   יום שני, 2/8/10, 09:12

    ''

    בביקורת ישנה שלי, פירגנתי לספר של קארין גורן "סודות מתוקים" (הקישור - http://cafe.mouse.co.il/review/813727/).

    ובאמת, קארין מותק של בחורה, המתכונים מדהימים וצורת ההגשה בתוכניות שלה חמודה להפליא.

    אבל מה?

    אתמול צפיתי באחד הפרקים ופשוט לא יכלתי להאמין לכמות הפרסומות ה"סמויות" בתוכנית.

    נכון, היא לא היחידה. אהרוני משבח את המיקסר שלו לא אחת, וגם בערוץ האוכל לא בוחלים בשבחי מוצרים ומכשירים למטבח, אבל..

    אתמול, בתוכנית אחת בודדה שצפיתי, מעבר לסכין עם הלוגו הענק של "ארקוסטיל", מעבר למעבד המזון עם הלוגו הענק, קארין גם הקפידה להפעיל מכונת קפה, למזוג כמה טיפות לכוס ולשתות בהנאה באמצע התוכנית ( לאיזה צורך אם לא כדי לפרסם את מכונת הקפה) , ואז שתי דקות אחר כך היא מזגה לעצמה כוס מים ושתתה (שוב, כדי לפרסם את בר המים שהיא מרבה לציין שהוא נוח מאד מכיוון שיש לו גם מים חמים), השתמשה במוצרים עם אריזותיהם המקוריות (כמו השמנת בצנצנות עם מכסה לסגירה חוזרת) כולל הלוגו של החברה היצרנית, פתחה את המקרר והציגה המון מוצרים של אותה חברת חלב, ציינה לשבח את הלקקן שלה מסיליקון ש"לא נשרף כמו פלסטיק", ושיבחה את המחבתות הצבעוניות שלה (קרמיות). וזה רק מבחר קטנטן ממה שאני זוכרת.

    המפתיע הוא שלשם שינוי היא לא ניקתה את ידיה תוך כדי שבח והלל למגבונים/ לחומר החיטוי שלא דורש מים (שגם אהרוני מרבה לפרסם), והשתמשה לשטיפת ידיה במים פשוטים מהברז שלה (מה קרה, חברת חומרי החיטוי לא שילמה מספיק?).

    בקיצור,

    פרסום סמוי הוא לגיטימי, אבל כשהוא בכמויות כאלה, זו כבר ירידה לזנות ויצירת אי אמינות. וחבל.

    דרג את התוכן:

      תגובות (8)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS

      צטט: ::.. 2010-08-04 18:19:11

      תוכניות הבישול הפכו לערוץ הקניות.
      אפשר להשוות לתוכניות הבישול מחו"ל, כל השפים מפרסמים ומוכרים מוצרים אבל לא בתוכנית שלהם. צריך להבחין בין תוכן ענייני לתוכן שיווקי, לפני שאנחנו צרכנים אנחנו בני-אדם. עניין מעניין אותנו יותר מלקנות, לקנות ועוד קצת לקנות...

       

      הכי מצחיק, שפים שמפרסמים אוכל תעשייתי. אני מתקשה להאמין שמישהו כמו קומרובסקי ישתמש אי פעם באוכל מוכן שהוא מפרסם..

        4/8/10 18:19:
      תוכניות הבישול הפכו לערוץ הקניות.
      אפשר להשוות לתוכניות הבישול מחו"ל, כל השפים מפרסמים ומוכרים מוצרים אבל לא בתוכנית שלהם. צריך להבחין בין תוכן ענייני לתוכן שיווקי, לפני שאנחנו צרכנים אנחנו בני-אדם. עניין מעניין אותנו יותר מלקנות, לקנות ועוד קצת לקנות...
        4/8/10 12:40:
      צודקת מגוחך ביותר אבל ככה הם כסף להפקת התוכנית ומקבלים מוצרים של החברה ומוצרים נלווים בחינם.
      מישהו פעם באמת שאל את עצמו איך שף של בית מלון מחליט לקנות מוצר מסויים ומאיזה ספק?
      תאמינו לי שווה תחקיר.
      אין מה לעשות ככה העולם עובד. גם אם זה לא נכון ולא טוב זה מה יש.
      הילה ולוחש לסירים - אתם בהחלט צודקים, יש מקום לפרסומות אבל בקונטקסט המתאים. אם שף בטלוויזיה משתמש בסכין או מערבל, והלוגו מופיע, ניחא, אבל ללכת להמציא תירוץ של "אני עכשיו רוצה לשתות קפה" רק בשביל להפעיל את מכונת הקפה ולעשות קלוז אפ על כוס הקפה, זה כבר מגוחך...
        4/8/10 12:01:
      אין ספק שזה נכון. כמות הפרסומות פשוט מדהימה.
      אבל תראו כמה פרסומות יש בכלל, בלי הפרסומות היינו נשארים עם הערוץ הראשון.
      ואל תשחכו שהכי כייף זה לשלם אגרה בלי להיות חייב לצפות בערוץ הזה.
        4/8/10 10:16:
      אני חושבת שיש כמובן מקום לפרסום (הרי לא הגיוני שמישהי מהתחום תשלול את זה לגמרי :) ) אבל בהחלט יש ללמוד איך עושים את זה נכון ופחות מכוער מאיך שזה כרגע - זה פשוט נראה הזוי ומוצא מהקשרו, נראה מאוד מגוחך לפעמים... אני אישית לא מבינה איך המותגים המפורסמים שם לא מסרבים להצגתם הסתמית, בעיני זה עלול אף לעשות נזק למותג...

      צטט: איבי מלכת האור 2010-08-03 06:46:57

      מבינה אותך לגמרי, באמת בתוכניות האחרונות זה כבר נהייה מוגזם ...

       

      המצחיק הוא שלפי התוכנית של אתמול, היתה חברת מוצרי מזון אחרת שכנראה לא שילמה, אז הצנצנות שהיא שלפה לצורך המתכון היו לבנות לגמרי, כאילו שקילפו מהם את הלוגו...

      מבינה אותך לגמרי, באמת בתוכניות האחרונות זה כבר נהייה מוגזם ...