עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';
    0

    היופי שבמינימליזם: עיצוב נוסח מלטה

    11 תגובות   יום ראשון, 1/8/10, 21:30

    Mangion & Lightfoot הוא משרד עיצוב ופרסום מוביל השוכן במלטה. המשרד הותיק פועל בתחום העיצוב ,מיתוג ופרסום כבר 30 שנה. לאחרונה הועלה לרשת אתר המשרד. המשרד עובד עם לקוחות לאו דווקא מקומיים ומתמחה בבניית קמפיינים שלמים במגוון נושאים גם בתחום מלונאות ומזון. [ממגוון עבודות המשרד]

    ההתמקדות בפוסט זה הינה בשני קמפיינים בתחום המזון.

     

    1. טחנות הקמח של מלטה : Federated Mills

    מארזי נייר לשישה סוגי קמחים שונים המיוצרים בטחנות הקמח. הנה המארזים :

    ''

    קמח רגיל, קמח מלא, קמח  מיוחד לפסטה או קמח מיוחד להכנת פיצה .לרכוש ולהכין בבית. היופי שבפשטות .

    __________________________________________________________________

    2. חברת מוצרי העגבניות המובילה באיטליה: mutti

    כרזות הפרסומת של הקמפיין מבקשות להדגיש שמוצרי החברה הם טבעיים ואינם כוללים חומרי שימור . צבעי הכיתוב והרקע מקושרים מאוד לאיטליה עם דגש על אוכל ביתי,פשוט ובריא. תמונות נוספות: כאן.

    --

    ''

    ועוד אחד:

    ''

    מקור הצילומים : http://www.mangionlightfoot.com/

    __________________________________________________________________

    בעניין אחר :התמונה הבאה מדגישה את היופי של כלי האוכל ה'ירוקים' של החברה היפנית WASARA במבט ראשון הכלים נראים 'שבירים' ועדינים :

     

    ''

     

    החברה מתמחה בעיצוב כלי אוכל מתכלים העשויים במבוק,קני סוכר ועוד . נכון שזה נראה טוב ?  (כמובן בתוספת האוכל) .

    מקור התמונה ודוגמאות נוספות: כאן

    דרג את התוכן:

      תגובות (11)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        3/8/10 23:31:
      תודה רבה לכולם .
      איזה יופי, ממש נוח, אהבתי !
        2/8/10 22:58:
      אוהבת.
      אומנות ממש...
        2/8/10 17:04:
      מדהים
        2/8/10 17:03:

      יפה!

      כמו ספר שקורץ לך בגלל העטיפה המושכת.

      ודווקא ה less is more, מגמה שתופסת תאוצה בתחומים רבים בשנים האחרונות.

        2/8/10 16:47:
      אכן, מקסים
        2/8/10 11:03:
      עיצוב הקמחים מהמם. רק נראה לי שבמבחן החיים המילה קמח היתה צריכה להיות מודגשת ולא הפיצה/סוג.. בארץ האריזות צורחות. מנהלי המותג רוצים גדול. הכל גדול. כאילו שמשהו החליט שכשאנחנו בסופר - אנחנו הופכים לעוורים/חרשים/אלמים
        2/8/10 10:38:
      מקסים
        2/8/10 09:47:

      אני כבר מזמן יודע שהאריזה מזמינה...קניה.

        2/8/10 01:23:
      מדהים !
      נקי ופשוט....מזמין וקולע....עיצוב נכון הוא מנוף להצלחה
      והחדרת המוצר בשוק.
      תודה לך על מה שאת מביאה התחלתי כבר להתמכר
      לדיונים שלך ממני באהבה רינת.
        1/8/10 22:35:
      העיצוב של הקמחים יפה.
      באנגליה יש גם הרבה סוגי קמחים, שרק לחפש קמח מלא רגיל, לוקח זמן. הפרסומת של mutti עם תמונת הגבר, לא מצאה חן בעיניי. אומנם העיצוב נקי, אך לא נראה לי הקישור אוכל לסקסואליות כפרסומת.
      בינתיים אכלתי 1/3 תבנית טירמיסו..

      ארכיון

      פרופיל

      בלוג אוכל
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין