עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    אדום של גד

    אני כותב על טיולים, ספורט, סיורים בארץ וקולנוע ואוכל.מצלם הרבה טבע,חיות,אתרים בארץ.מקווה שתהנו .

    ארכיון

    פרופיל

    אילן גד
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין
    0

    מלחמת ההתשה מול הבנק ומסקנה

    30 תגובות   יום שישי , 23/7/10, 21:40

     

     

    ''

     

     

     

     

     

    כשרכשתי את הדירה שלי, הראשונה והיחידה עד היום, השתדלתי לעשות מינימום שגיאות, בבנק למשכנתאות  שמפרסם ללא הרף את היותו בנק חדשני מהיר וקשוב (אותו בחרתי ללקיחת משכנתא לאחר מיקוח וקבלת ריבית טובהמשל שני בנקים נוספים), הודיעו לי שלמרות שהדירה עדיין לא בנויה בפועל לבצע רישום לביטוח דירה עתידי, כך יוכל הבנק לתת לי את המשכנתה ללא חשש.

     

    לתומי חתמתי על המסמך על ביטוח עתידי כאמור אצל חברת הבת של הבנק ,עברו כמה חודשים טובים (יותר משנה) והבניין החל לקבל צורה.  רציתי לפנות לחברת הביטוח דרך הסוכן שלי לביצוע ביטוח לדירה מתחייב , ואז התברר לי שחברת הביטוח שקשורה לבנק החלה להוריד לי סכומי כסף מיום לקיחת המשכנתה, כלומר היא מבטחת לי נכס שלא היה קיים יותר משנה.ואני סברתי לתומי שהכסף שיורד לי מחשבון העו"ש קשור למשכנתא..

     

    הפניות בטלפון לחברת הביטוח היו מתישות. ביקשתי מהם החזר מיידי של הכסף , ביטול הביטוח, תוך מעבר לחברה של הסוכן שלי, שלמרות שהייתה יקרה יותר (כי עבורי הקשר המיידי והאמצעי איתו,היה שווה לי עשרות מונים על הקשר בטלפון שבור עם חברת הביטוח של הבנק).

     

    טלפון שבור על שום מה? לחברת הביטוח של הבנק לא הייתה כתובת לפניות. רק מענה טלפון למרכז קבלת שיחות, שבו  רק התקבלו פניות ללא מתן תשובות, שם  הצליחו תוך אי אמירת כל האמת לסחוב עוד ועוד זמן...וכסף, תוך התעלמות מוחלטת מהתנאים והסיכומים הראשוניים..

     

    בשיטה זו הצליחו בחברת הביטוח לסחוט ממני כ 3 חודשי ביטוח כפול לא כסף גדול אבל.. (בחברה שאליה רציתי לעבור ובחברה של הבנק),הם הצליחו להריץ אותי כמה פעמים לבנק למשכנתאות (שגם נציגו החביב בזמן קבלת המשכנתה סירב להפגש איתי, ורק הואיל לאפשר לי למסור את הפניה בכתב לשומר בכניסה),הם סחטו ממני חשבון סלולרי וטלפון מנופחים מהרגיל,והדבר הנורא מכל הוא ההרגשה רעה שמנצלים אותי,ואין לי ממש מה לעשות נגד השיטה.

     

    תגובת חברת הביטוח הגיעה בתשלומים, ראשית הם החזירו לי בצ'ק את הכסף על ביטוח השווא, בתוספת  ריבית.אך את הביטוח לדירה הם לא ביטלו, ורק לאחר מרתון נוסף של פניות הצלחתי לבטל את רוע הגזרה (ביטוח כפול).

     

    השיטה המעצבנת הזאת של שימוש במרכז תקשורת של עובדים שלא ממש יודעים מה קורה ,והמעביר לצד ג את ההודעות של הלקוח ,היא הפרה קשה של זכויות הצרכן.

    אי היכולת להתנתק משירות, תוך התשת הלקוח, הוא דבר חמור שאליו צריכה המועצה לצרכנות וחברי הכנסת שלנו (במידה והם כבר לא בלובי של חברות הביטוח והבנקים) לתת את הדעת.

     

    יש לחוקק חוק ,שפניות לניתוק בכל תחום,יענו תוך שבוע לכל היותר. תוך מתן הסבר על אופן הניתוק, והדרישות שהוא מחייב על פי חוק.

    לא יתכן שחברה גדולה ככל שתהייה תתיש את הלקוחות שלה,תוך כדי שימוש  בשירות לקוחות לא מיומן, כללים וחוקים שנהירים רק לה והרבה אדישות וזילזול.

     

     

    *******************************עידכון************************

    לאחר כתיבת הפוסט, יזם אחד מעובדי הבנק, פניה עלי לבירור ראשוני.

    הופתעתי לטובה שהמנהל הראשי של חברת הביטוח של הבנק, פנה אלי אישית, והתעניין, וביקש פרטים ומסמכים שיוכיחו את טענותי.

    והשבוע בסוף שנת הכספים 2010, נשלח אלי החזר על סך 2 חודשי ביטוח (סכום ממש צנוע, אך העיקרון חשוב פה).

    המסקנה שלי היא מאוד פשוטה, מישהו רוכב עליכם, או דורס אותכם בשרירות לב או בחוסר רגישות , תכתבו , תטלפנו, ותוציאו את זה החוצה, לא לשמור את זה בלב.

    וכל הכבוד לביטוח של הבנק שידע להודות בטעות ולפצות על כך.

    דרג את התוכן:

      תגובות (30)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        6/2/11 21:35:

      צטט: שבויה 2011-02-06 12:02:05

      תודה על פוסט חשוב. אני חושבת שהיה לי סיפור דומה עם הביטוח שלנו, אבל לא היה לי זמן לבדוק.

       

      רצה לבדוק את המספרים.

       

      המון תודה!

       

      תודה קפקאית

      :-)

      לא לוותר אף פעם

        6/2/11 12:02:

      תודה על פוסט חשוב. אני חושבת שהיה לי סיפור דומה עם הביטוח שלנו, אבל לא היה לי זמן לבדוק.

       

      רצה לבדוק את המספרים.

       

      המון תודה!

        28/7/10 18:14:

      צטט: עט להשכיר ניצה צמרת 2010-07-28 18:04:24

      ממש נוגע ללב ומעצבן. אני שונאת פרוצדורות, מתעבת מענה קולי, רותחת כשלא חוזרים אלי, מוציאה להבות אש כשגוזלים ממני באמצעות אותיות קטנות את כבודי- כספי.
      בינתיים הוכחתי את עצמי במגוון מכתבי תלונה. הסגנון משתפר ואף מספר המכותבים גדל. בעיקר של עיתונאים. זה עושה רושם לא רע ומזכה אותי בהתייחסות.
      ולעניין הדירה, שיהיה במזל טוב. ולוואי והמועצה לצרכנות באמת תרים את הכפפה בעניין הטיפול התנתקות לקוח - ללא קנסות או עיכובים.

      תודה ניצה

      מהפה שלך לאלוהים

      :-) 

      ממש נוגע ללב ומעצבן. אני שונאת פרוצדורות, מתעבת מענה קולי, רותחת כשלא חוזרים אלי, מוציאה להבות אש כשגוזלים ממני באמצעות אותיות קטנות את כבודי- כספי.
      בינתיים הוכחתי את עצמי במגוון מכתבי תלונה. הסגנון משתפר ואף מספר המכותבים גדל. בעיקר של עיתונאים. זה עושה רושם לא רע ומזכה אותי בהתייחסות.
      ולעניין הדירה, שיהיה במזל טוב. ולוואי והמועצה לצרכנות באמת תרים את הכפפה בעניין הטיפול התנתקות לקוח - ללא קנסות או עיכובים.
        26/7/10 17:46:

      צטט: מזרחי=טפחות 2010-07-26 14:57:25

      שלום,
      שמי נדב, מ-AskMizrahi-Tefahot, זירת הבנקאים של בנק מזרחי-טפחות.

      קראתי את מה שכתבת, ואני מעוניין לברר איתך את פרטי המקרה.
      אשמח אם תשלח לנו את פרטי ההתקשרות עמך דרך קפה או ישירות לכתובת askmizrahi-tefahot@umtb.co.il

       

      היי נדב

      למרות שהנושא מוצה לטעמי, אני מוכן למסור לך פרטים, הבעייה שרוב המסמכים והמיילים כבר נמחקו,לאחר שהצלחתי להחלץ מחברת הביטוח (הבת שלכם).

      אני אחזור אליך במייל הקפה שלך.

        26/7/10 14:57:
      שלום,
      שמי נדב, מ-AskMizrahi-Tefahot, זירת הבנקאים של בנק מזרחי-טפחות.

      קראתי את מה שכתבת, ואני מעוניין לברר איתך את פרטי המקרה.
      אשמח אם תשלח לנו את פרטי ההתקשרות עמך דרך קפה או ישירות לכתובת askmizrahi-tefahot@umtb.co.il
        25/7/10 23:18:

      צטט: שבויה 2010-07-25 22:49:41

      בידיעה המצורפת תראה שח"כ גפני החליט לחשוף - אמנם לא בפה מלא - כמה אנשים בנק המזרחי זרק מביתם מבלי שטרח לספר להם שיש ועדה בינמשרדית, שיכולה לסייע לעיתים כאשר לווים לא עומדים בתנאי המשכנתא.

       

      אז דביר אולי חביב, אבל הבנק לא כל כך.

       

       

      http://www.talniri.co.il/marketnews/article.asp?mp=4&id=26694

       

      תודה שבויה.

      זה מסביר הרבה.

      אגב הרבה חוקים על משכנתא מתחבאים להם באותיות הקטנות שמחתימים אותנו עליהם בכל ראש דף.

      השבוע נודע לי למשל,שמי שהחוב שלו לבנק פחות מ 30000 ש"ח לא צריך ביטוח חיים.

      טוב יש לי עוד כמה מאות אלפי ש"ח להחזיר לבנקים לפני שאגיע לשם...

        25/7/10 23:11:

       

      זאת בדיוק הבעיה. אנחנו כצרכנים נוטים לשכוח שהבנקים (ושאר חברות הסלולר / כבלים / לווין / אינטרנט / טלפוניה / וכו') צריכים אותנו, הצרכנים, לא פחות ממה שאנחנו צריכים אותם. בעצמך ציינת שבחרת אותם מבין שלושה בנקים. אז נכון שהם היו הכי זולים אבל עדיין הייתה לך אפשרות בחירה וגם שני הבנקים האחרים רצו אותך (טוב, אולי קצת פחות אבל עדיין רצו). גם היום, יש לך עדיין אפשרות בחירה ואתה יכול לגרור את המשכנתא שלך לכל בנק אחר. אף אחד לא יסרב לך. אז תפסיק לפחד ותעמוד על שלך. גם אם תרגיז שם מישהו, עדיין אף אחד לא יוכל לעשות לך שום דבר ברמה האישית ואם כן, זאת אחלה עילה למשפט שלא לומר טיפשות איומה מצידם לאור יחסי הציבור הגרועים שזה יצור.

      דוד על שיטת השקשוקה שמעתה, עיתונאי נרדף עד חורמה ותביעות בשל הוצאת דיבה כביכול , הזהירות שלי היא בהחלט במקום.

      הבחירה שאתה מדבר עליה היא בכלל לא גדולה, יש לך 4 חברות סוללרי,2 חברות טלווזיה,4 בנקים גדולים,,אין פה תחרות ממשית,כלומר אני צריך אותם יותר משהם צריכים אותי.

      ואגב אם יכולתי לחזור בזמן הייתי משלם עוד 0.1% ריבית ועובר בנק, הבעיה שהריבית דאז הייתה ממש בריצפה,ומיחזור יעלה לי ביוקר.

        25/7/10 23:05:

      צטט: עמוס כחלון 2010-07-25 17:42:40

      תמיד צריך לבדוקקק
      כולם עובדים בשיטת מצליח..
      מקסימום יבקשו סליחה..טעינו..

      תודה עמוס.

      זה העניין אפילו על אדם מיושב ובוגר בעסקים כמוני שבדק אלף פעם, הם הצליחו להרביץ קטע .

      לך תדע כמה הם גורפים מאחרים.

        25/7/10 23:03:

      צטט: מיתר שליידר 2010-07-25 17:04:02

      מחד, אני מזועזעת מהאבסורד והקפקאיות של הסיפור שלך. מאידך, אני לא יכולה לומר בכנות שאני מופתעת שדברים כאלה קורים (והם בטח קורים להמון אנשים, כל יום).

      בנסיבות הנוכחיות, שבהן קניית דירה והשגת משכנתא הן גם כך משימה בלתי אפשרית, ואתה חש כמי שהולך על ביצים וצריך להיזהר שלא להעיר ולהרגיז את ה"מולך" (הבנקים), אדם כמעט מצפה ומניח מראש שדברים כאלה יקרו לו. עצוב.

      בכל מקרה, תודה לך על תיעוד ודיווח מעניינים וחשובים.

      תודה מיתר.

      איך חברות סלולרי/בנקים/ביטוח/תקשורת מגיעות לרווחי עתק כאלו, אין יש מאין, הכסף הוא מצרף של הכסף הקטן שנלקח מהרבה אנשים שקורים להם דברים כאלו,וביחד זה יוצא מליונים רבים.

      הערב אגב נודע לי ,שבנק אחר פיטר במחי יד של מנהל חדש,מחלקה שלמה של עובדים בחוזים אישיים,עובדים מעולים ונאמנים,שהפיטורין נחתו עליהם כמו גליוטינה (וזאת המודה החדשה כנראה חוזה אישי,בלי ועד שיגן).

      אחרי הכל האיש הקטן לא מעניין אותם, הכל מתבטא בשורת הדיבידנדים שיקצרו בסוף השנה.

        25/7/10 22:49:

      בידיעה המצורפת תראה שח"כ גפני החליט לחשוף - אמנם לא בפה מלא - כמה אנשים בנק המזרחי זרק מביתם מבלי שטרח לספר להם שיש ועדה בינמשרדית, שיכולה לסייע לעיתים כאשר לווים לא עומדים בתנאי המשכנתא.

       

      אז דביר אולי חביב, אבל הבנק לא כל כך.

       

       

      http://www.talniri.co.il/marketnews/article.asp?mp=4&id=26694

        25/7/10 22:07:

      צטט: גדגדים 2010-07-25 16:43:49

      תודה דוד

      לא אמרתי שאני אמיץ....

      כל עוד אני חייב לאריה מאות אלפי ש"ח, אני משתדל לא להכניס את הראש ללוע שלו ולדגדג אותו.

      המבין יבין.

      הקטע הוא הפער בין הפרסומות המרתקות למציאות העגומה. 

       

      זאת בדיוק הבעיה. אנחנו כצרכנים נוטים לשכוח שהבנקים (ושאר חברות הסלולר / כבלים / לווין / אינטרנט / טלפוניה / וכו') צריכים אותנו, הצרכנים, לא פחות ממה שאנחנו צריכים אותם. בעצמך ציינת שבחרת אותם מבין שלושה בנקים. אז נכון שהם היו הכי זולים אבל עדיין הייתה לך אפשרות בחירה וגם שני הבנקים האחרים רצו אותך (טוב, אולי קצת פחות אבל עדיין רצו). גם היום, יש לך עדיין אפשרות בחירה ואתה יכול לגרור את המשכנתא שלך לכל בנק אחר. אף אחד לא יסרב לך. אז תפסיק לפחד ותעמוד על שלך. גם אם תרגיז שם מישהו, עדיין אף אחד לא יוכל לעשות לך שום דבר ברמה האישית ואם כן, זאת אחלה עילה למשפט שלא לומר טיפשות איומה מצידם לאור יחסי הציבור הגרועים שזה יצור.

        25/7/10 17:42:
      תמיד צריך לבדוקקק
      כולם עובדים בשיטת מצליח..
      מקסימום יבקשו סליחה..טעינו..
        25/7/10 17:04:
      מחד, אני מזועזעת מהאבסורד והקפקאיות של הסיפור שלך. מאידך, אני לא יכולה לומר בכנות שאני מופתעת שדברים כאלה קורים (והם בטח קורים להמון אנשים, כל יום).

      בנסיבות הנוכחיות, שבהן קניית דירה והשגת משכנתא הן גם כך משימה בלתי אפשרית, ואתה חש כמי שהולך על ביצים וצריך להיזהר שלא להעיר ולהרגיז את ה"מולך" (הבנקים), אדם כמעט מצפה ומניח מראש שדברים כאלה יקרו לו. עצוב.

      בכל מקרה, תודה לך על תיעוד ודיווח מעניינים וחשובים.
        25/7/10 16:43:

      צטט: david casirer 2010-07-25 13:16:52

      למה אתה לא אומר שמדובר בבנק מזרחי? יש לך זכות מלאה כצרכן לדווח על ההתנסויות שלך.
      יש לי מגע מאוד מוגדר וצר עם בנק מזרחי (הלוואת ליסינג על הרכב) ועדיין, השיטה של מרכז טלפוני ללא יכולת ליצור קשר מיידי עם האדם הספציפי שמטפל בך היא פשוט בלתי נסבלת. אני עובד עם שלושה בנקים אחרים ובכולם אני יכול להשיג את הפקיד הספציפי שמטפל בי תוך מקסימום 3 דקות המתנה. מה הבעיה של בנק מזרחי? מה השיטה המפגרת הזאת? כבר התלוננתי אולם כמובן שללא הועיל. אם יותר אנשים פשוט יבהירו להם שהשיטה שלהם מסריחה (וסליחה על הבוטות אבל זאת האמת) אז אולי הם משהו יזוז סוף סוף במגדל שלהם ברמת גן. ממש בנק דוחה... (והסליחה עם דביר שאותו אני דווקא מחבב)

      תודה דוד

      לא אמרתי שאני אמיץ....

      כל עוד אני חייב לאריה מאות אלפי ש"ח, אני משתדל לא להכניס את הראש ללוע שלו ולדגדג אותו.

      המבין יבין.

      הקטע הוא הפער בין הפרסומות המרתקות למציאות העגומה. 

        25/7/10 16:41:

      צטט: א ח א ב 2010-07-25 12:57:57

      נסה לקבל שרות מחברה סלולרית או להתנתק מכבלים, עוד תתגעגע לחברות ביטוח המשכנתא.

       

      תודה אחאב

      חברות הסוללר/כבלים לקחו את זה גם לפן הפסיכולוגי (זה לפוסט הבא שלי..) הם מדרגות אותך על סולם  מקיים......מאיים

      לא מתרצה...........מתרצה בקלות    מכניס הרבה כסף...................מכניס מעט כסף  ולפי זה קובעות את היחס אליך,זמן התגובה,והרצינות כלפי דבריך.

       

        25/7/10 13:16:
      למה אתה לא אומר שמדובר בבנק מזרחי? יש לך זכות מלאה כצרכן לדווח על ההתנסויות שלך.
      יש לי מגע מאוד מוגדר וצר עם בנק מזרחי (הלוואת ליסינג על הרכב) ועדיין, השיטה של מרכז טלפוני ללא יכולת ליצור קשר מיידי עם האדם הספציפי שמטפל בך היא פשוט בלתי נסבלת. אני עובד עם שלושה בנקים אחרים ובכולם אני יכול להשיג את הפקיד הספציפי שמטפל בי תוך מקסימום 3 דקות המתנה. מה הבעיה של בנק מזרחי? מה השיטה המפגרת הזאת? כבר התלוננתי אולם כמובן שללא הועיל. אם יותר אנשים פשוט יבהירו להם שהשיטה שלהם מסריחה (וסליחה על הבוטות אבל זאת האמת) אז אולי הם משהו יזוז סוף סוף במגדל שלהם ברמת גן. ממש בנק דוחה... (והסליחה עם דביר שאותו אני דווקא מחבב)
        25/7/10 12:57:
      נסה לקבל שרות מחברה סלולרית או להתנתק מכבלים, עוד תתגעגע לחברות ביטוח המשכנתא.
        24/7/10 21:25:

      צטט: tal_riv 2010-07-24 19:01:47

      הדרך להחזיר להם היא לתבוע אותם בבית הדין לתביעות קטנות על החודשים בהם שילמת ביטוח כפול. לשם כך עליך להצטייד במקסימום אינפורמציה על נסיונות התקשורת איתם ולהעלות את התביעה על הכתב.
      בתי הדין נוטים לטובת האזרח במקרים אלה. לחברות רק עלות עורכי הדין גבוה בהרבה מסכום התביעה והן נוטות להציע פשרה.
      מספיק תביעות מסוג זה יחייבו את החברות להשיב מיידית לפניות. כל חוק או הסדר אחר לא יעזור - חברות אלו לומדות רק דרך כיסן.

       

      תודה טל

      לצערי אין לי כח נפשי לגשת לעניין, כמו שאמרתי הנזק הכלכלי הוא שולי כשלוש מאות ש"ח,הכעס שלי בא על התיסכול מהתעלמות,והדריסה של הרצון שלי כצרכן, לחברה גדולה יש עו"ד הכי טוב,זמן בשפע,ודובר, אני עסוק עד מעבר לראש בלשלם את החובות שמצטברים לי בסוף כל חודש..

        24/7/10 21:21:

      צטט: ריקי פרנקל 2010-07-24 18:14:43

      בשנים האחרונות הפכנו לחברה של ביריונים. מאז קיימת שיטת התשלומים בכרטיסי אשראי, הלקוח פשוט חסר אונים כנגד חברות שכופות עליו תשלומים גם כאשר אינו מעוניין בשירות שלהן. וזה כך בתחומים רבים. החוק אינו דואג להגן על האזרח הקטן כנגד הביריונות של התאגיד.

       

      תודה ריקי

      אני בגלל זה מתמקד בכרטיס אשראי יחיד,למרות הפיתויים,גם כך קשה לעקוב אחר תעלולי החברות .

      ככה זה שכמה משפחות מנהלות לנו את החיים,בכל תחום כמעט.

        24/7/10 21:19:

      צטט: 1ay 2010-07-24 16:06:15

      אני מסכים שצריך לתת לבן אדם להתנתק מתי שהוא רוצה

       

      תודה אסף

      חייבים ללחוץ על הח"כים שיחוקקו חוק ניתוק מהיר.

        24/7/10 21:17:

      צטט: shabat shalom 2010-07-24 14:25:29

      אני בגלל זה מוכן לשלם קצת יותר לסוכנת הביטוח שלי, ובלבד שיש לי את הבטחון שהיא תסדר לי את הענינים, ויש לי תמיד אל מי לפנות - אישית.
      הדור הישן - אתה יודע...

      תודה יוסף, אני דור ישן לא פחות ממך,משלם יותר,אבל רוצה אדם מול העיניים. 

        24/7/10 21:16:

      צטט: סינסר-מסע חיים 2010-07-24 14:00:33

      אתה, אם במקרה שכחת...
      נמצא במדינת ישראל
      וכל מי שמצליח להתיש אותך
      בסוף מרוויח את כל העסקה
      במקרה של טפחות...
      גם את הכסף וגם את הבית...
      אז לא להיות מותש
      תילחם
      לפחות תישאר עם משהו ביד...

      בת חן
      וגם אני מחכה שישיבו לי כוכביי...

       

      תודה בת חן

      כמה שאני אסרטיבי,ומבין עניין,ומנסה להמנע ממלכודות,עובדה זה קרה לי,והתיש אותי לא מעט.

      אני רק מקווה שאחרים שיקראו,יפנימו ויזהרו ,וגם שידעו שלא הכל בבנק הזה כתום.

        24/7/10 21:13:

      צטט: מיקה33 2010-07-23 22:33:20

      על כך בדיוק הם בונים - מלחמת התשה.

      מרכזי תקשורת של נציגים המעבירים הודעות

      גרידא, ואין מענה ואין מושיע, רק הבטחות+הבטחות.

      כך ארע לי כאשר עברתי מקפ"ג אחת לאחרת, אין

      משוב ,אין עם מי לדבר, אין יועצים, שעות של המתנה

      למענה, בקיצור חוצפה ישראלית, שוד של כספים לאור היום,

      חולבים את הציבור והציבור משלם את המחיר של חוסר רגולציה.

       

       

      (אשוב לככב כאשר ישיבו לי את כוכבי)

       

      תודה מיקה.

      גם לי זה קרה עם קופ"ג, הייתה נציגה חביבה העברתי את הקופות,מאז אני בקושי יודע מה קורה עם הכסף,גם תדפיסי יתרות הם לא שולחים.

        24/7/10 19:01:
      הדרך להחזיר להם היא לתבוע אותם בבית הדין לתביעות קטנות על החודשים בהם שילמת ביטוח כפול. לשם כך עליך להצטייד במקסימום אינפורמציה על נסיונות התקשורת איתם ולהעלות את התביעה על הכתב.
      בתי הדין נוטים לטובת האזרח במקרים אלה. לחברות רק עלות עורכי הדין גבוה בהרבה מסכום התביעה והן נוטות להציע פשרה.
      מספיק תביעות מסוג זה יחייבו את החברות להשיב מיידית לפניות. כל חוק או הסדר אחר לא יעזור - חברות אלו לומדות רק דרך כיסן.
        24/7/10 18:14:
      בשנים האחרונות הפכנו לחברה של ביריונים. מאז קיימת שיטת התשלומים בכרטיסי אשראי, הלקוח פשוט חסר אונים כנגד חברות שכופות עליו תשלומים גם כאשר אינו מעוניין בשירות שלהן. וזה כך בתחומים רבים. החוק אינו דואג להגן על האזרח הקטן כנגד הביריונות של התאגיד.
        24/7/10 16:06:
      אני מסכים שצריך לתת לבן אדם להתנתק מתי שהוא רוצה
        24/7/10 14:25:
      אני בגלל זה מוכן לשלם קצת יותר לסוכנת הביטוח שלי, ובלבד שיש לי את הבטחון שהיא תסדר לי את הענינים, ויש לי תמיד אל מי לפנות - אישית.
      הדור הישן - אתה יודע...
        24/7/10 14:00:
      אתה, אם במקרה שכחת...
      נמצא במדינת ישראל
      וכל מי שמצליח להתיש אותך
      בסוף מרוויח את כל העסקה
      במקרה של טפחות...
      גם את הכסף וגם את הבית...
      אז לא להיות מותש
      תילחם
      לפחות תישאר עם משהו ביד...

      בת חן
      וגם אני מחכה שישיבו לי כוכביי...
        23/7/10 22:33:

      על כך בדיוק הם בונים - מלחמת התשה.

      מרכזי תקשורת של נציגים המעבירים הודעות

      גרידא, ואין מענה ואין מושיע, רק הבטחות+הבטחות.

      כך ארע לי כאשר עברתי מקפ"ג אחת לאחרת, אין

      משוב ,אין עם מי לדבר, אין יועצים, שעות של המתנה

      למענה, בקיצור חוצפה ישראלית, שוד של כספים לאור היום,

      חולבים את הציבור והציבור משלם את המחיר של חוסר רגולציה.

       

       

      (אשוב לככב כאשר ישיבו לי את כוכבי)