עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';
    0

    מארזי מזון מפתים (במיוחד)

    12 תגובות   יום שבת, 26/6/10, 18:24

    האם מארז מזון משפיע על רכישת המוצר ?

     

    בסוף השבוע גיליתי בין היתר שני סוגי מארזי מזון בעלי עיצוב מפתיע.לדעתי האריזה מושכת את העין ומעוררת עניין במוצר שבתוכו יחד עם זה שהיא משדרת אמינות על טיב התכולה.בנוסף ,לדעתי השוני באריזות הללו ממארזי מזון אחרים נוגע באמת בפרסום. אין כאן 'צילום מזון' של התכולה על המארז שלעיתים הקשר בין הצילום והתכולה קלוש ומאכזב . הסקרנות וההפתעה עובדים כאן .

    השקיות מגלות את התכולה שבפנים , מארזי הנייר /הקרטון החומים מסתירים בתוכם הפתעות מתוקות.

    מה יש לנו כאן ?

    משרד הפרסום Hasan & Partners השוכן בהלסינקי עיצב לוגו לשקיות מלאות הומור לאריזת לחם/לחמניות/עוגיות. הלוגו של התנין שעל המארז 'אוכל' כבר את התכולה ... [תמונות מארזים נוספים ומקור התמונה - כאן ]

    =

    למעצבת הגרפית Kayd האמריקאית מגוון עבודות נהדרות (כדאי לעקוב אחר הבלוג+טוויטר שלה). היא עוסקת גם בעיצוב מארזי מזון וליין תויות יין מעניין  (after NOON) .

    סדרת המארזים שיצרה -  THE SWEET SPOT כוללת מארזים מגוונים לעוגיות כמו עבודת יד שנאפו בבית והן חמות וטעימות להפליא.

    [תמונות נוספות מקור התמונה - כאן ]

    -

    האריזות מפתות .. 


    * אתר המאפיה - כאן
    דרג את התוכן:

      תגובות (12)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        29/6/10 12:29:

      צטט: שרון שביט 2010-06-27 23:33:09

      פוסט נהדר.

      חייבת לציין שבתור חובבת עיצוב המוצר.

      מאוד מושפעת מאריזות.

      למשל שטרה הפכו את האריזות גבינה וחלב לשחור לבן

      מייד הפכתי ללקוחה נאמנה.

       

       

       

       

       

      שרון אני מרענן את זיכרונך שגם טרה הורידה את מחירי החלב

       

        29/6/10 12:28:


      אין ספק שאריזה מושכת את העין היא כמעט 70 אחוזים לקנייתה אבל בואו לא נשכח

      שאריזה עולה המון כסף יחסית למוצר שנמצא בתוכו, וזו עלות שנופלת על הצרכן.

      אז שאלת המליון הדולר האם הייתם משלמים יותר על לחם שחור אחיד או על חלב או על ביצים בגלל אריזה יפה יותר???

        27/6/10 23:45:

      ללא ספק!

      האריזה הופכת את המוצר למותג.

      מרגע שעברנו מפירסום שעוסק בתכונות המוצר לתיאור המותג ותכונותיו הנשגבות ניתנה לגיטימציה להתחכמויות שאינן קשורות כלל לתוכן הנארז.

      קלאסיקה: קוקה קולה היא לא משקה- היא טעם החיים.

      וכפי שאמרו כאן לפני: אריזת היוגורט ניצחה את שיפוט הערך... 

        27/6/10 23:33:

      פוסט נהדר.

      חייבת לציין שבתור חובבת עיצוב המוצר.

      מאוד מושפעת מאריזות.

      למשל שטרה הפכו את האריזות גבינה וחלב לשחור לבן

      מייד הפכתי ללקוחה נאמנה.

       

       

       

       

       

        27/6/10 19:22:

      צטט: ענת שיו 2010-06-27 15:54:02

      אני חושבת שזה משפיע, וביותר מכיוון אחד.

      כלומר, מוצרים שמעוצבים בצורה ייחודית ומהנה, כמו מה שהבאת כדוגמא - סיכוי טוב שנסכים לשלם עבורם יותר. 

       

      אבל כשאנחנו רוצים לקנות מוצר זול יותר, לחסוך בסל הקניות שלנו, אז העין שלנו מראש יכולה לדחות את המוצרים בעלי האריזה המהודרת והיוקרתית, וללכת לאלו שנראים פשוטים יותר. 

      לדעתי זו גם הסיבה שרשתות השיווק שיצאו עם ליין מוצרי מזון משלהן, שאמור להיות זול יותר משאר המוצרים המקבילים, שומרת על עיצוב מאד פשוט שלו (כפי שניתן לראות בלינק שצירפתי).  

       

       

      האם אריזה מושקעת/מקורית במיוחד (ולא בהפרש מחיר ניכר מאריזה 'רגילה') תעיד על תוכן מושקע יותר ?

      אריזות נאות הן ללא ספק משובבות עין ,חלקן ניתנות לשימוש חוזר ואחר מהיעוד המקורי שלהן . במידת הנחיצות שלי כן הייתי רוכשת את מוצרי המזון שבאריזות המצולמות בפוסט.

      (אגב הקישור שהבאת, מוצר דומה ממותג של רשת אחרת מונח על שולחן המטבח שלי ויש לי בעיה עם איכות תוכנו,לא קראתי הפעם את האותיות הקטנות יותר. שקית המארז דומה למארז אחר של יצרן מוביל בתחומו) .

      התמונות אם צרפת לא עברו, תודה ענת .

        27/6/10 19:05:

      צטט: אמן סודי 2010-06-27 12:25:48

      נושא מאוד בעייתי ומורכב שהיצרנים משתמשים בו (ונעזרים במעצבים מוכשרים) בשביל למתג את המוצרים ע"י האריזות בשביל למכור "רושם" שלעיתים הקשר בינו לבין המוצר עצמו קלוש.

      בימים אלו גם מסתובב לו בכנס "חוק האריזות" אחרי שאושר בקריאה ראשונה - פה יש דיון על זה 

      וזהו עוד קצת "חומר למחשבה" מתוך הכתבה "לגעת בעונג" שפורסמה לפני כמה ימים בכלכליסט 

       

      "ניסויים שבלום ערך ואסף בתחום השפעת הידע על תחושת העונג מעוררים השתאות. בניסוי אחד שהוא מזכיר בספרו נתנו לקבוצת ילדים לאכול תפוחים ולשתות חלב ולדרג את הטעם, ולקבוצה אחרת לעשות את אותו הדבר, אך במקרה הזה התפוחים והחלב נשלפו מתוך שקיות של מקדונלד'ס. הקבוצה שנחשפה למותג נתנה דירוג גבוה יותר לטעם. מבוגרים ששתו מיץ תפוזים שנצבע בכתום עז דיווחו על יותר הנאה מכפי שדיווחו אלה ששתו את אותו המיץ – ללא הצבע."

       

      תודה גדולה . הכתבה בכלכליסט נהדרת  ! 

        27/6/10 19:02:

      צטט: פטיסרי 2010-06-27 09:01:07

      צטט: rossini 2010-06-26 21:37:48

      עד כמה שזה לא ישמע רציני , אני מושפע מאריזות...

      . בסוף שנות ה60 ו 70 תמיד תהיתי מדוע מזלזלים בארץ בנושא אסתטיקת האריזות...
      היום כבר למדו גם אצלינו  שהאריזה מוכרת.

       

      אצלנו הכל מגיע באיחור

       

       

      לא מאוחר אף פעם. שיגיע ועוד.. תודה

        27/6/10 18:51:

      צטט: rossini 2010-06-26 21:37:48

      עד כמה שזה לא ישמע רציני , אני מושפע מאריזות...

      . בסוף שנות ה60 ו 70 תמיד תהיתי מדוע מזלזלים בארץ בנושא אסתטיקת האריזות...
      היום כבר למדו גם אצלינו  שהאריזה מוכרת.

       

      זה נשמע לי הגיוני גם בגלל החוש האסתטי שלך .אגב, יש הרבה מאוד מארזי מזון במיוחד של חומרי הגלם שמצריכים שיפור ,מארזים שנותרו כפי שהיו כבר הרבה מאוד שנים,אינני יכולה למנות כמה . הכוונה פחות על עיצוב אריזת המוצר אלא על נוחיות השימוש.

      מישהו הצליח פעם לפתוח מארז של אבקת קקאו מקומי (בשביל להעבירה לצינצנת) מבלי שכל הסביבה היתה מאובקת בקקאו. אותו הדבר עם אבקת קורנפלור . וחמאה , חתיכות מהנייר הדקיק תמיד ישארו על החמאה החתוכה.. אם רק היו משנים את סוג המארז. אריזה יפה ללא תוכן שווה תוכל למכור פעם אחת לאותו צרכן ..

      תודה

        27/6/10 15:54:

      אני חושבת שזה משפיע, וביותר מכיוון אחד.

      כלומר, מוצרים שמעוצבים בצורה ייחודית ומהנה, כמו מה שהבאת כדוגמא - סיכוי טוב שנסכים לשלם עבורם יותר. 

       

      אבל כשאנחנו רוצים לקנות מוצר זול יותר, לחסוך בסל הקניות שלנו, אז העין שלנו מראש יכולה לדחות את המוצרים בעלי האריזה המהודרת והיוקרתית, וללכת לאלו שנראים פשוטים יותר. 

      לדעתי זו גם הסיבה שרשתות השיווק שיצאו עם ליין מוצרי מזון משלהן, שאמור להיות זול יותר משאר המוצרים המקבילים, שומרת על עיצוב מאד פשוט שלו (כפי שניתן לראות בלינק שצירפתי). 

       

        27/6/10 12:25:

      נושא מאוד בעייתי ומורכב שהיצרנים משתמשים בו (ונעזרים במעצבים מוכשרים) בשביל למתג את המוצרים ע"י האריזות בשביל למכור "רושם" שלעיתים הקשר בינו לבין המוצר עצמו קלוש.

      בימים אלו גם מסתובב לו בכנס "חוק האריזות" אחרי שאושר בקריאה ראשונה - פה יש דיון על זה 

      וזהו עוד קצת "חומר למחשבה" מתוך הכתבה "לגעת בעונג" שפורסמה לפני כמה ימים בכלכליסט 

       

      "ניסויים שבלום ערך ואסף בתחום השפעת הידע על תחושת העונג מעוררים השתאות. בניסוי אחד שהוא מזכיר בספרו נתנו לקבוצת ילדים לאכול תפוחים ולשתות חלב ולדרג את הטעם, ולקבוצה אחרת לעשות את אותו הדבר, אך במקרה הזה התפוחים והחלב נשלפו מתוך שקיות של מקדונלד'ס. הקבוצה שנחשפה למותג נתנה דירוג גבוה יותר לטעם. מבוגרים ששתו מיץ תפוזים שנצבע בכתום עז דיווחו על יותר הנאה מכפי שדיווחו אלה ששתו את אותו המיץ – ללא הצבע."

        27/6/10 09:01:

      צטט: rossini 2010-06-26 21:37:48

      עד כמה שזה לא ישמע רציני , אני מושפע מאריזות...

      . בסוף שנות ה60 ו 70 תמיד תהיתי מדוע מזלזלים בארץ בנושא אסתטיקת האריזות...
      היום כבר למדו גם אצלינו  שהאריזה מוכרת.

       

      אצלנו הכל מגיע באיחור

       

        26/6/10 21:37:

      עד כמה שזה לא ישמע רציני , אני מושפע מאריזות...

      . בסוף שנות ה60 ו 70 תמיד תהיתי מדוע מזלזלים בארץ בנושא אסתטיקת האריזות...
      היום כבר למדו גם אצלינו  שהאריזה מוכרת.

      ארכיון

      פרופיל

      בלוג אוכל
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין