עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    Gifted

    הבלוג שלי מתעסק ודן בנושאים שסובבים ומעניינים אותי - אמנות ועיצוב על היבטיהם לחיוב או לשלילה, צרכנות אלטרנטיבית, תרבות, תרבות הרשת, צילום, ידע ומידע, ושאר ירקות....

    מקווה שתהנו - אשמח לשמוע תגובות.
    \"we all have been Gifted - we just need to be this way now!\"

    אם אתם מעוניינים לרכוש חלק מזמני וכישוריי או אולי אחד מצילומי אתם מוזמנים ליצור איתי giftedesign@gmail.com
    או להתקשר לסטודיו בשעות העבודה המקובלות 03-5185125 begin_of_the_skype_highlighting              03-5185125      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03-5185125      end_of_the_skype_highlighting begin_of_the_skype_highlighting              03-5185125      end_of_the_skype_highlighting
    קפה ראשון עליכם (וזמני שלי עלי...).

    פרופיל

    אמן סודי
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    "שירות לקוחות שלום"

    2 תגובות   יום שלישי, 25/8/09, 13:31

    פרוייקט נהדר של אורטל אברהם - בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בויצו שמציג את מאחורי הקלעים של התעשייה (בדיוק הזכיר לי את הכתבה הזאת מכלכליסט אתמול שסיפרה לנו "מאחורי שירות מהפכני להפיכת קול לטקסט כתוב התגלו מרכזי שירות שבהם מאות מתמללים מהעולם השלישי. הסטארט-אפ הבריטי האחראי על המערכת טוען שהשירות אכן אוטומטי, אבל מתקשה לשכנע")

     

    פה יש לינק לפרוטפוליו של אורטל - אם אתם מחפשים מעצבת גרפית במקרה...

     

    וכמו שהסרטון מסתיים כך גם אני אסיים - תודה ויום טוב... 

    דרג את התוכן:

      תגובות (2)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        1/9/09 15:29:

      צטט: SandM 2009-08-31 10:22:45

      קצת מוגזם באורכו,

      אבל לצערנו - יותר מדי נכון.

       השאלה היא איך אנחנו משנים זאת (ולעיתים אפילו מגיעים לדבר עם מישהו אנושי...)

      אני יודע שבארה"ב יש אתר אינטרנט עם כל הטלפונים הישירים של המוקדנים בארץ אין. 

      אחד הטריקים הוא אם אתה רוצה לדבר עם נציג ולא להתייבש על הקו הוא לפנות לנציג שיווק (שעונים לרוב מאוד מהר) ואז שהוא יעביר אותך לדבר עם מישהו שיוכל לעזור לך - במקום להתייבש על הקו. 

       

        31/8/09 10:22:

      קצת מוגזם באורכו,

      אבל לצערנו - יותר מדי נכון.