תערוכת הבוגרים של מכון אבני נפתחה היום. 17 בוגרים בתקשורת חזותית, 10 בתקשורת אינטראקטיבית, 4 בעיצוב תעשייתי. הבשורה הטובה: למחלקה לתקשורת חזותית של מכון אבני יש תערוכה טובה בהרבה מזו של השנה שעברה (ולא רק בגלל המזגן...). הבשורה הפחות טובה: תערוכה יפה ומושקעת, ועבודות יפות, זה לא מספיק, צריך גם ערך מוסף. למשל, העבודה של דפנה רבין, היחידה שלא מיתגה ולא שיווקה שום דבר. הכי מעצבן: קטלוג הבוגרים שלא עבר הגהה ועריכה לשונית מינימלית. לא לפספס: כאמור, דפנה רבין, שבפרויקט הגמר שלה, Textime, יצרה קו הסוקר את התפתחותה של השפה ותרבות העברת המסר לאורך ההיסטוריה, מכתב ציורים מצרי ועד לכתב האינטרנטי-אייקוני. מקסים, חכם ואינטלגנטי. נועה באומן יצרה מיתוג לחוף ים שמיועד לאנשים שמנים. האמת, לא הייתי מתנגד לכזה כיסא.
שלומי עמיצור החליט למתג מחדש את פתח תקווה, "בסגנון עכשווי ואטרקטיבי ברוח העיצוב במודרני". הנה הלוגו המוצלח שאמור לעשות את העבודה.
יסמין כפיר יצרה חנות קונספט "חוצפה", העוסקת בבעיה הישראלית הנפוצה - שאלות מעצבנות שחודרות לפרטיות. יופי של תשובות היא מציעה.
תמונות נוספות בפליקר שלי לפרטים נוספים על כל תערוכות הבוגרים - שעות פתיחה, כתובות ועוד |
תגובות (6)
נא להתחבר כדי להגיב
התחברות או הרשמה
/null/text_64k_1#
איפה התערוכה?
מה עם האמנים? איפה הם? מה אבני זה רק עיצוב?
לטעמי הלוגו של פתח תקווה גרוע במיוחד. לא קריא לחלוטין, לא יפה, לא שומדבר.
אבל אם הוא רצה לחזק את הסברה הרווחת בציבור שפתח תקווה לא קיימת, הוא הצליח.
אחלה תמונות. נבקר בקרוב:)