עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    רצה לספר לחבר'ה

    משחקת. אוכלת. מבלה. מטיילת. קוראת עיתונים. הולכת להצגות. מבזבזת. כועסת. אוהבת. שותה. מאזינה למוזיקה. מבשלת. עושה ספורט... ורצה לספר על זה לחבר'ה.

    באזזרית מלידה, בקיצור.

    תבלו...

    מי שזה לא קרה לו לפחות פעם אחת בחיים, שירים יד!

    6 תגובות   יום חמישי, 11/6/09, 12:26

    מי שזה לא קרה לו לפחות פעם אחת בחיים, שירים יד!

     

    "מזל טוב, גבירתי! את הלקוח המיליון שלנו, זכית ב...!"

    "ברכות, אחי! ערכנו הגרלה בקרב לקוחותינו ואתה עלית בגורל..."

    "שלום. בדקנו וגילינו שמגיעה לכם מתנה. מתי תרצו לבוא לקחת אותה?"

    יש פה מישהו שלא נתקל לפחות פעם אחת בחייו במשפטים כאלה, שנאמרים על-ידי "נציגי שיווק" כאלו ואחרים, שמודיעים לו על זכייה הזויה, שכל קשר בינה לבין המציאות תלוש עד לא קיים?

    קשה לי להאמין.

    ואתם יודעים מה? גם אם יש מישהו כזה שמסתובב בינינו, אז זה בטח רק בגלל שאין לו קו טלפון, הוא לא מחובר לאינטרנט, בסלולארי שלו יש רק שיחות יוצאות והכתובת שלו למשלוח דואר לא מעודכנת כבר חמש שנים לפחות...

    היום התפרסמה, באחד מאתרי החדשות המובילים באינטרנט, כתבה שמספרת את הסיפור הבא:

    צרכנית תמימה קיבלה טלפון מנציגה של חברה גדולה ומוכרת, שסיפרה לה שהיא זכתה במוצר הדגל של החברה בזכות השתתפותה בקמפיין שיווקי אותו החברה המדוברת ביצעה באינטרנט ושהיא מבקשת לתאם איתה הגעת נציג שיביא לה את המוצר עד הבית... עאלק.

    הצרכנית, מצידה, וידאה (או לפחות ככה היא חשבה) שהנציג שיבוא אליה לא ינסה למכור לה כלום ושהיא לא צריכה להוסיף שקל כדי לקבל את המתנה, ושאם היא כן תצטרך להוסיף, היא מודיעה מראש שהיא מוותרת על המוצר.

    נחשו מה קרה...

    מי שאמר שניסו למכור לה את המוצר בכוח- גאון!

    מי שחשב שהיא אכן קיבלה את המתנה שהובטחה לה- כנראה משתייך לקבוצה מהפסקה הראשונה בפוסט הזה...

    ובכן, אותה נציגה הגיעה לביתה של הלקוחה וטחנה לה את המוח דק-דק כדי שתרכוש את המוצר.

    זאת, למרות תחנוניה של הלקוחה שהנציגה תחפש לה פראיירים במחוזות אחרים. 

    בסוף, אחרי חפירות קדחתניות מצד הנציגה, זו האחרונה הואילה בטובה לעזוב את בית הלקוחה, לא לפני שהשאירה לה, ברוב חוצפתה, מחירון מוצרים עם פרטי הקשר שלה.

    הבעל של אותה לקוחה, שפנה פעמיים לשירות הלקוחות של החברה, לא נענה כמובן.

    וזה לא המקרה היחיד שהגיע לתקשורת, וגם לבתי הדין בישראל.

    היו מקרים נוספים. חמורים ומקוממים לא פחות!

    אגב, מדובר על עבירה על החוק. היו כבר פסקי-דין שגזרו על חברות כאלה לפצות לקוחות שנפגעו משיטת "שיווק" כזאת (אני יודעת שאתם נעלבים עכשיו, כל מנהלי השיווק האמיתיים).

    מספיק עם החלמאות הזאת!!!

    מי שלא מסוגל לשווק את עצמו לקהל בלי לרמות, לשקר ולתחמן, שיקפל את הבאסטה ויילך הביתה.

    יש כל כך הרבה דרכים יצירתיות וחדשניות לשווק, וזאת בפירוש לא אחת מהן.

    אשמח לקרוא את דעתכם.

    סיגל,

    PassItOn

    דרג את התוכן:

      תגובות (6)

      נא להתחבר כדי להגיב

      התחברות או הרשמה   

      סדר התגובות :
      ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
      /null/cdate#

      /null/text_64k_1#

      RSS
        28/7/09 10:22:


      אני חושב שאחת הסצנות היפות ביותר שראיתי הייתה מצלמה נסתרת

      שמיקמו באחת השדרות בתל אביב שיש בה בתי שימוש.

       

      חיכו לכך שייכנס איזה מישהו להשתין - אירגנו בחוף תזמורת ותופים

      וכשהוא יצא - רוכס עדיין את הכפתור האחרון - ניגנו לו מנגינה יפה

      ניגש אליו בחור עם תעודה ובישר לו שהוא הוא "המשתין המיליון"

       

      את חושבת שהוא לא שמח והאמין.

      הוא פשוט קרן מאושר.

       

       

       

       

        15/6/09 11:33:

      צטט: יותם זיו 2009-06-12 11:11:56


      כמובן שזה קורה לכולם. לי יש כלל, ואני מציע אותו לאחרים עכשיו.

       

      אם הפרס/מוצר, אינו בחינם (למעט דמי משלוח סבירים) אני לא קונה, לא מזמין, ולא ממשיך לדבר בטלפון...

       

      למרות שכצרכן, אני שומע ומחליט לפי הצורך שלי....אף אחד לא יכול לשכנע אותי לקנות משהו שאני לא רוצה.

       

       תודה

       

      אתה יודע איפה הבעיה, יותם? בזה שיש אנשים שכן משתכנעים, שכן נופלים בפח, וזה מוכיח לחברות כמו זו שעליה כתבתי בפוסט שלי שזה אפשרי לשכנע צרכן לקנות משהו שהוא לא צריך ולא חשב אפילו לקנות...

        15/6/09 11:29:

      צטט: רוני פרידמן 2009-06-12 11:06:52

      היא נשמעה כל כך משכנעת ושיווקה את הארגון כארגוןן הגג של חברות התיירות המובילות בארץ, רק אחרי כחצי שעה מורטת ובדיקה בגוגל מי הם ומה הם, הבנתי שניסו לעקוץ אותי.

       

      היי רוני,

      איך הבנת שניסו לעקוץ אותך?

      כשגילית שאין כזה דבר "ארגון הגג של חברות התיירות המובילות בארץ"?

        12/6/09 11:11:


      כמובן שזה קורה לכולם. לי יש כלל, ואני מציע אותו לאחרים עכשיו.

       

      אם הפרס/מוצר, אינו בחינם (למעט דמי משלוח סבירים) אני לא קונה, לא מזמין, ולא ממשיך לדבר בטלפון...

       

      למרות שכצרכן, אני שומע ומחליט לפי הצורך שלי....אף אחד לא יכול לשכנע אותי לקנות משהו שאני לא רוצה.

       

       תודה

        12/6/09 11:06:

      יש כל כך הרבה גזלנים וסחטנים נטולי מצפון ותאבי בצע, שמנצלים את תומתם של אנשים רבים.

      גם אני כמעט , אבל ממש כמעט, הולכתי שולל אחרי נציגת מכירות שטופת מח ששכנעה אותי שזכיתי בטיסה משפחתית ליורודיסני או בגיפ ( תלוי מה בא לי לבחור מבין השניים), על מנת לממש את הזכייה שהלוואי על כולנו לקבל כזו מתנה , היה עלי להגיע  לאולם התצוגה בסנטר של חברת... אני אפילו כבר לא זוכרת את שמה

      הנציגה הזו. היא נשמעה כל כך משכנעת ושיווקה את הארגון כארגוןן הגג של חברות התיירות המובילות בארץ, רק אחרי כחצי שעה מורטת ובדיקה בגוגל מי הם ומה הם, הבנתי שניסו לעקוץ אותי.

      לשמחתי החוש השישי שלי לא אכזב, אני האחרונה שאפשר לעבוד עליה ובכל זאת, המוכרנית שלהם פשוט היתה אלופה , הצליחה לגרום לי להאמין שיש דברים בגו. אבל יש בהחלט אנשים, שחבל"ז, הם כבר נעקצים, וזה היה כואב אויש'..........

        11/6/09 13:20:


      שלום לך,

      במערכת חברתית/תרבותית, כמעט אין דבר מנותק מההקשר התרבותי.

      לא אני, אבל סוציולוגים אין ספור, מדברים שנים רבות על מגמה של עליה באגרסביות ובאלימות בתרבותנו.

      ולהערכתי, התאור שאת מצטטת, לקוח מהז'נר של האלימות.

      אין לי ספק שתאור ה"קטסטרופות" הצפויות, במידה ולא ירכש מה שרוצים למכור, הוא סוג של איום. בעיני אין הבדל בין זה שפלוני מציע טרפ לנערה מסוימת ובאיום סכין תובע את "התשלום" .  הגזמתי ? לדעתי לא, ההבדל הוא באיך שאנו מתיחסים לדברים.

      בכל מקרה תודה שעוררת הרהור נוסף בענין. 

      ארכיון

      פרופיל

      sigal75
      1. שלח הודעה
      2. אוף ליין
      3. אוף ליין