עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    פרופיל

    מעופפת - דורדור
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (0)

    דורית קרסו 1

    43 תמונות

    תגובות (69)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      26/7/09 17:58:

    צטט: yael_as_dv 2009-07-26 09:47:29

    יפהפה!

    אלוהים מצוי בכל הפרטים הקטנים והגדלים.

    אהבתי מאד.

     

    תודה רבה !

      26/7/09 09:47:

    יפהפה!

    אלוהים מצוי בכל הפרטים הקטנים והגדלים.

    אהבתי מאד.

      31/10/08 12:18:

    צטט: נאוה נדה 2008-10-30 12:15:01

    מזכיר לי שיר ילדים שכל מה שנשאר לי ממנו הוא הרעיון: אלוהים של אחד הוא איש זקן עם עיניים טובות, ומישהו אחר חושב על אלוהים כמו ענן - ועוד מישהו חושב שהוא מצבור של אור. אבל כשאני חושב על אלוהים - תמיד יש לו זקן לבן.

    טוב, בטח הרסתי לגמרי...

    בקיצור: אוהבת-אוהבת אוהבת!!!!

     

    נשיקות לך.

     

     

    תודה תודה תודה..

    כן גם לשלי יש כניראה זקן לבן...

     

    נשיקות גם.

      30/10/08 12:15:

    מזכיר לי שיר ילדים שכל מה שנשאר לי ממנו הוא הרעיון: אלוהים של אחד הוא איש זקן עם עיניים טובות, ומישהו אחר חושב על אלוהים כמו ענן - ועוד מישהו חושב שהוא מצבור של אור. אבל כשאני חושב על אלוהים - תמיד יש לו זקן לבן.

    טוב, בטח הרסתי לגמרי...

    בקיצור: אוהבת-אוהבת אוהבת!!!!

     

    נשיקות לך.

     

      29/10/08 13:05:

    צטט: פרויקטור 2008-10-28 17:12:05


    שאני מעשן ג'וינט אני רואה ציורים כאלה יפה אהבתי

     

     

    אני רואה בלי..
      28/10/08 17:12:

    שאני מעשן ג'וינט אני רואה ציורים כאלה יפה אהבתי
      14/9/08 12:13:

    צטט: shrew4ever 2008-09-14 07:16:18

    אגב לאחד הערות - עצם היום הציור מופשט ולא מפורש הופך אותו ללא בעיה כלל גם לפירוש כפשוטו.

    אבל כן רצוי לתת בעברית שם אלקים - זה אפילו יותר מכובד.

    תודה רבה

    אני אשנה

     

      14/9/08 07:16:

    אגב לאחד הערות - עצם היום הציור מופשט ולא מפורש הופך אותו ללא בעיה כלל גם לפירוש כפשוטו.

    אבל כן רצוי לתת בעברית שם אלקים - זה אפילו יותר מכובד.

      14/9/08 07:10:

    תמיד אנשים מפרשים את לא תעשה לך רע - כל פסל וכל מסכה כלפי האל

    אך הכוונה לפירוי אל תעשה את עצמך לפסל - תהיה אדיש ועל תשחק אותו בצביעות ובשקר,

    כפי שכתוב ודוקא הכנות של הציירת שזה התחושה של הצירת מקיימת דרש זה.

    צטט: ליהי עטיה 2008-08-02 23:55:25


    מקסים

     

    תודה

      2/8/08 23:55:

    מקסים

    צטט: איציק מצליח 2008-08-01 22:28:45

    לא כל כך מבין בזה

    אבל אם כולם אומרים שזה יפה 

    אז אני נותן כוכב

    תודה

     

      1/8/08 22:28:

    לא כל כך מבין בזה

    אבל אם כולם אומרים שזה יפה 

    אז אני נותן כוכב

    צטט: אפור הזקן 2008-08-01 09:35:18

    יצירה   קסומה

     

      נשיקהרגוע

    תודה צביקה

     

    צטט: z-217 2008-08-01 07:01:46


    א ל ו ה י ם  א ד י ר י ם . . . . . .

     

    (:

     

     

    צ

     

    כן צביקה, משהו כזה

    צטט: debie30 2008-07-31 21:57:14


    גווני הסגול נותנים תחושה של ריחוף.

    צורות אמורפיות עם רמזים בתוכן מרחפות בחלל

    חומר נוזלי מחפש מיצוק

    תחושה שטרם קיבלו הצורות צורתן הסופית

    תחושה של טרם ראשית.

    כן כי סגול מתקשר לצ'קרת הכתר.

    יופי של תיאור דבי, תודה

     

    צטט: אפרת jeki 2008-07-31 21:02:26


    צורות של כךמיוחדות

    מעוררות מחשבה

    סקרנות

    משחקי קומפוזיציה ביניהם

    אהבתי הסגול

    צבעה של העין השלישית

    ואבן המזל שלי אמאטיס

     

    מקסים

    אפרת

    תודה רבה אפרת, אפמטיסט אבן מאוד רוחנית מרפאה בעלת עוצמה רבה, שומרת על החלומות וגם משככת כאבי ראש.

    תודה

     

    צטט: aviav1 2008-07-31 20:03:34

    מתוק

    אם בא לך תעבירי את זה לציור

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=544446

    ואני חייב להראות לך טכניקה מדהימה שלמדתי בברצלונה 

    פשוט משהוא 

    את מתמכרת 

    מתי ?

     

    פוליטיקה לציור? לא חושבת..

     

      1/8/08 09:35:

    יצירה   קסומה

     

      נשיקהרגוע

      1/8/08 07:01:


    א ל ו ה י ם  א ד י ר י ם . . . . . .

     

    (:

     

     

    צ

      31/7/08 21:57:


    גווני הסגול נותנים תחושה של ריחוף.

    צורות אמורפיות עם רמזים בתוכן מרחפות בחלל

    חומר נוזלי מחפש מיצוק

    תחושה שטרם קיבלו הצורות צורתן הסופית

    תחושה של טרם ראשית.

      31/7/08 21:02:


    צורות של כךמיוחדות

    מעוררות מחשבה

    סקרנות

    משחקי קומפוזיציה ביניהם

    אהבתי הסגול

    צבעה של העין השלישית

    ואבן המזל שלי אמאטיס

     

    מקסים

    אפרת

      31/7/08 20:03:

    מתוק

    אם בא לך תעבירי את זה לציור

    http://cafe.themarker.com/view.php?t=544446

    ואני חייב להראות לך טכניקה מדהימה שלמדתי בברצלונה 

    פשוט משהוא 

    את מתמכרת 

    מתי ?

     

      31/7/08 18:49:

    צטט: seagull- 2008-07-31 18:36:19


    משגע

    *

    תודה :)

     

      31/7/08 18:36:


    משגע

    *

      31/7/08 17:55:

    צטט: עלמה אוהבת 2008-07-31 17:49:05


    אהבתי.

    את בתקופה הסגולה עכשיו?:)

    פשוט הסגול היה במבצע

     

      31/7/08 17:49:


    אהבתי.

    את בתקופה הסגולה עכשיו?:)

      31/7/08 17:32:

    צטט: אורית1420 2008-07-31 17:28:27

    סליחה על הדימיון הפרוע שלי

    זה נראה כאילו שביל החלב גלש

    אהבתי

    איזה יופי של דימוי... שביל החלב גלש.. תודה

     

      31/7/08 17:32:

    צטט: טבע חופשי 2008-07-31 17:23:17


    זה מאוד אלוהי.

    מגיע לו להיות כוכב ה-1000 שלך.

     

     

    תודה תודה תודה.... באמת מגיע לו
      31/7/08 17:31:

    צטט: להטוט 2008-07-31 16:58:54


    נייס (-:

     

    תודה יובל

     

      31/7/08 17:31:

    צטט: shapirami 2008-07-31 17:17:09


    אלוהים נוזל לי בין האצבעות.

    כן הוא נזל גם לי

     

      31/7/08 17:28:

    סליחה על הדימיון הפרוע שלי

    זה נראה כאילו שביל החלב גלש

    אהבתי

      31/7/08 17:23:


    זה מאוד אלוהי.

    מגיע לו להיות כוכב ה-1000 שלך.

      31/7/08 17:17:

    אלוהים נוזל לי בין האצבעות.
      31/7/08 16:58:


    נייס (-:

     

      31/7/08 16:48:

    צטט: שמעון באהבה 2008-07-31 16:11:02

    אהבתי את הסגנון 

    הקודם שלך

    הפעם כבד מידי?

    כן קצת כבד.. אבל פעמים אנחנו כבדים , לא?

     

      31/7/08 16:11:

    אהבתי את הסגנון 

    הקודם שלך

    הפעם כבד מידי?

      31/7/08 16:09:

    צטט: renana ron 2008-07-31 15:38:47

    במבט ראשון, ראיתי אם מתכופפת לעבר עוֹלָלָהּ

    תודה על תענוגות עיניים !

    תודה לך רננה

     

      31/7/08 16:09:

    צטט: מוליק1 2008-07-31 15:30:49

    במחשבה שנייה דורדור

    אני מציע שתתיעצי עם מקובל או נומרולוג או בקלפים

    איך כדאי לשנות את שמו של הילד , סליחה , ציור כדי שהוא יגדל יותר טוב.

     

    את יודעת להוריד א' להוסיף ו' או י', או.. להוריד י'

    הכי טוב להוסיף 'אלוהים אל רחום וחנון'

    ואז זה יהא פסוק שמותר לאומרו מצורף ליצירה.

    וכל הרוצה לעשות הקשרים שיעשה בעצמו.

     

    בברכה

    לא יודעת אם מתכוונת לשנות...

     

      31/7/08 16:08:

    צטט: the mentor 2008-07-31 15:19:30

    זה יפה מאד

    ככבתי רגוע

    תודה, גם על הכוכב

     

      31/7/08 16:08:

    צטט: מוליק1 2008-07-31 15:18:22

    דורדור

     

    ציור שאפשר להסתכל ולהנות ולהתבונן זמן רב. יפה מאוד. מרהיב.

     

    אני רוצה לאמר משהו בויכוח על השם.

    סליחה דורדור אך השם הוא יומרני לכל מה שאפשר להציגו.

    ואם תאמרי שאת מציגה פאן, אוירה, אפקט, כל מילה שתבחרי עדיין זה לא זה

    יותר מדי אנריה תבזבזי בחייך על ההצדקה לשם והעיון בציור המדהים שלך יאבד ממה שמגיע לו ולך.

    אני לא אציע לך שמות. הוא כבר נימול בשם זה ולא יעזור כלום.

     

    בכל אופן , ברצינות. אני רואה את כל חלקיו של ..... אך התנוחה של היד הימנית מוזרה קצת לא? בדרך כלל הוא.....

     

    אני חוזר לעיין בהודו של מקום

    כולו מזר קצת לא?

     

      31/7/08 16:07:

    צטט: דורונצ'יק2 2008-07-31 15:01:59


    מאד יפה

    תודה

     

      31/7/08 16:06:

    צטט: skl00 2008-07-31 15:00:33


    מקסים

     

    תודה

      31/7/08 16:06:

    צטט: ככו 2008-07-31 14:53:51


    ציור יפה

     לא הייתי קורא לו אלהים

     לאלוהים אין לו דמות ואין לו  דמות הגוף, דבר מופשט  שלא ניתן לצייר

     

    הציור מראה מעין ראשית של משהוא

    אולי בראשית

    או מעשה שמיים

     

    ביי

    תודה רבה

     

      31/7/08 16:06:

    צטט: בלואו פיש 2008-07-31 14:48:51

    אין סנטה קלאוס, אין פיות, אין שדונים ערפדים ורוחות
    וגם זה שאת שמו אסור לומר...וי...וי...
    אין.

    לא אמרתי, כתבתי

     

      31/7/08 16:05:

    צטט: המטיף 2008-07-31 14:42:45


    אין על אלהים

    נכון , אין

     

      31/7/08 15:38:

    במבט ראשון, ראיתי אם מתכופפת לעבר עוֹלָלָהּ

    תודה על תענוגות עיניים !

      31/7/08 15:30:

    במחשבה שנייה דורדור

    אני מציע שתתיעצי עם מקובל או נומרולוג או בקלפים

    איך כדאי לשנות את שמו של הילד , סליחה , ציור כדי שהוא יגדל יותר טוב.

     

    את יודעת להוריד א' להוסיף ו' או י', או.. להוריד י'

    הכי טוב להוסיף 'אלוהים אל רחום וחנון'

    ואז זה יהא פסוק שמותר לאומרו מצורף ליצירה.

    וכל הרוצה לעשות הקשרים שיעשה בעצמו.

     

    בברכה

      31/7/08 15:24:

    דורדור

     

    ציור שאפשר להסתכל ולהנות ולהתבונן זמן רב. יפה מאוד. מרהיב.

     

    אני רוצה לאמר משהו בויכוח על השם.

    סליחה דורדור אך השם הוא יומרני לכל מה שאפשר להציגו.

    ואם תאמרי שאת מציגה פאן, אוירה, אפקט, כל מילה שתבחרי עדיין זה לא זה

    יותר מדי אנריה תבזבזי בחייך על ההצדקה לשם והעיון בציור המדהים שלך יאבד ממה שמגיע לו ולך.

    אני לא אציע לך שמות. הוא כבר נימול בשם זה ולא יעזור כלום.

     

    בכל אופן , ברצינות. אני רואה את כל חלקיו של ..... אך התנוחה של היד הימנית מוזרה קצת לא? בדרך כלל הוא.....

     

    אני חוזר לעיין בהודו של מקום

      31/7/08 15:19:

    זה יפה מאד

    ככבתי רגוע

      31/7/08 15:18:

    דורדור

     

    ציור שאפשר להסתכל ולהנות ולהתבונן זמן רב. יפה מאוד. מרהיב.

     

    אני רוצה לאמר משהו בויכוח על השם.

    סליחה דורדור אך השם הוא יומרני לכל מה שאפשר להציגו.

    ואם תאמרי שאת מציגה פאן, אוירה, אפקט, כל מילה שתבחרי עדיין זה לא זה

    יותר מדי אנריה תבזבזי בחייך על ההצדקה לשם והעיון בציור המדהים שלך יאבד ממה שמגיע לו ולך.

    אני לא אציע לך שמות. הוא כבר נימול בשם זה ולא יעזור כלום.

     

    בכל אופן , ברצינות. אני רואה את כל חלקיו של ..... אך התנוחה של היד הימנית מוזרה קצת לא? בדרך כלל הוא.....

     

    אני חוזר לעיין בהודו של מקום

      31/7/08 15:01:

    מאד יפה
      31/7/08 15:00:

    מקסים
      31/7/08 14:53:


    ציור יפה

     לא הייתי קורא לו אלהים

     לאלוהים אין לו דמות ואין לו  דמות הגוף, דבר מופשט  שלא ניתן לצייר

     

    הציור מראה מעין ראשית של משהוא

    אולי בראשית

    או מעשה שמיים

     

    ביי

      31/7/08 14:48:
    אין סנטה קלאוס, אין פיות, אין שדונים ערפדים ורוחות
    וגם זה שאת שמו אסור לומר...וי...וי...
    אין.
      31/7/08 14:42:

    אין על אלהים
      4/6/08 12:22:

    בע"ה

     

    יורם היקר ....

    אהבתי מאוד את תגובתך...

    לא קוראים בשם ה' לעולם....

    זה אחת מעשרת הדברות...

    מהטעם הזה...

    גם בשיחות יש כאלה שנוהגים להשבע בשם ה'...

    שזה מעורר דינים...

    וכאילו שחסר לנו צרות...!

    יש לומר אלוקים....

    ומי שנוהג כך זה סימן ליראת שמים...

    וכל שכן לקרוא לציור מופשט בשם השם....חס ושלום...

    לאלוקים אין דמות או גוף או צורה....

    לעולם לא נבין זאת...

    זוהי דרגה מאמונה....

    פשוט לקבל זאת כך......

     

    סליחה על העיכוב בתגובה לא הייתי פה הרבה זמן...יחסית.

     

    ברוך תהיה משמיים....

     

    צטט: yoram marcus 2008-05-25 22:50:32

     

    צטט: מעופפת - דורדור 2007-11-30 16:39:41

     

    צטט: ilana585 2007-11-29 17:05:38

    ציור יפה ומרגיע...

    אך הוא כאין וכאפס מול שמו של הקב"ה..

     הייתי משנה  את כותרתו...

     ....לשם שמיים...

    הכל הוא כאין וכאפס ... אבל עדיין אפשר לנסות לצייר את  הרעיון

    אילנה התכוונה בדרכה השקטה והתרבותית לומר שאין מציירים את הקב"ה ואין נותנים את שמו על ציור (או פסל או כל יצירת אמנות). ואני סבור, שמעבר לשאלה אתה דתי אם לאו (- כמוני). רק כדי לתת לך מושג, דורית: הסיבה שאנחנו לא יודעים עד היום בוודאות מה הייתה צורתו הנכונה של בסיס המנורה - מנורת הזהב בבית המקדש - למרות שהציור והתחריט שלה מופיע הרבה בכותרות, פסיפס, מבנים, מצבות, כתלים, שנחשפו בחפירות ארכיאולוגיות: הציורים תמיד היו סכמתיים, לא מדויקים, מקורבים, כי היה איסור לצייר את צורתה המדויקת מפאת היותה הפריט המקודש ביותר. מדובר באיסור שחרג הרבה מעבר ל"לא תעשה לך פסל וכל תמונה" שכידוע, מזה שנים כבר לא מקוים.

    אם את רוצה גם עילה אמנותית: אין דמות לקב"ה, ולכן אין כל יכולת לציירו. גם לא בסגנון המופשט שלך ויהא זה המופשט ביותר, או של אחרים.

    הציור שלך מרמז לדעתי בקונפיגוראציה המרחבית שלו על בריאת העולם, אם היה תלוי בי, הייתי נותן לו את הכותרת: "בריאת המאורות".

    בברכה,

    יורם

     

      26/5/08 13:21:

     

    צטט: מאריון 2008-05-26 12:59:49

    בשבילי אלוהים בהכל, והכל זה אלוהים.. לא רואה "הקטנה" שלו אם קוראים ככה לציור, או לכל דבר אחר.

     

    תודה מאריון, הגדרה מעולה..

    תודה

      26/5/08 12:59:

    בשבילי אלוהים בהכל, והכל זה אלוהים.. לא רואה "הקטנה" שלו אם קוראים ככה לציור, או לכל דבר אחר.

     

      26/5/08 12:03:

     

    צטט: יוקה 2008-05-26 10:37:49

    ברור.

     

    !

      26/5/08 10:37:
    ברור.
      25/5/08 23:13:

     

    צטט: yoram marcus 2008-05-25 22:50:32

     

    צטט: מעופפת - דורדור 2007-11-30 16:39:41

     

    צטט: ilana585 2007-11-29 17:05:38

    ציור יפה ומרגיע...

    אך הוא כאין וכאפס מול שמו של הקב"ה..

     הייתי משנה  את כותרתו...

     ....לשם שמיים...

    הכל הוא כאין וכאפס ... אבל עדיין אפשר לנסות לצייר את  הרעיון

    אילנה התכוונה בדרכה השקטה והתרבותית לומר שאין מציירים את הקב"ה ואין נותנים את שמו על ציור (או פסל או כל יצירת אמנות). ואני סבור, שמעבר לשאלה אתה דתי אם לאו (- כמוני). רק כדי לתת לך מושג, דורית: הסיבה שאנחנו לא יודעים עד היום בוודאות מה הייתה צורתו הנכונה של בסיס המנורה - מנורת הזהב בבית המקדש - למרות שהציור והתחריט שלה מופיע הרבה בכותרות, פסיפס, מבנים, מצבות, כתלים, שנחשפו בחפירות ארכיאולוגיות: הציורים תמיד היו סכמתיים, לא מדויקים, מקורבים, כי היה איסור לצייר את צורתה המדויקת מפאת היותה הפריט המקודש ביותר. מדובר באיסור שחרג הרבה מעבר ל"לא תעשה לך פסל וכל תמונה" שכידוע, מזה שנים כבר לא מקוים.

    אם את רוצה גם עילה אמנותית: אין דמות לקב"ה, ולכן אין כל יכולת לציירו. גם לא בסגנון המופשט שלך ויהא זה המופשט ביותר, או של אחרים.

    הציור שלך מרמז לדעתי בקונפיגוראציה המרחבית שלו על בריאת העולם, אם היה תלוי בי, הייתי נותן לו את הכותרת: "בריאת המאורות".

    בברכה,

    יורם

    תודה לך יורם על תגובתך המושקעת..

    כשקראתי לציור (זאת סדרה שלמה) בשם זה התכוונתי לבריאה..

    לא דווקא מאורות.. אלא לכוח הבריאה עצמו.. ומה הוא כוח הבריאה?..

    ולכן קראתי לו כך.. לא התכונתי בשום אופן לפגוע באיש.

    בכל מקרה תודה לך על ההבהרה.

    דורית

      25/5/08 22:50:

     

    צטט: מעופפת - דורדור 2007-11-30 16:39:41

     

    צטט: ilana585 2007-11-29 17:05:38

    ציור יפה ומרגיע...

    אך הוא כאין וכאפס מול שמו של הקב"ה..

     הייתי משנה  את כותרתו...

     ....לשם שמיים...

    הכל הוא כאין וכאפס ... אבל עדיין אפשר לנסות לצייר את  הרעיון

    אילנה התכוונה בדרכה השקטה והתרבותית לומר שאין מציירים את הקב"ה ואין נותנים את שמו על ציור (או פסל או כל יצירת אמנות). ואני סבור, שמעבר לשאלה אתה דתי אם לאו (- כמוני). רק כדי לתת לך מושג, דורית: הסיבה שאנחנו לא יודעים עד היום בוודאות מה הייתה צורתו הנכונה של בסיס המנורה - מנורת הזהב בבית המקדש - למרות שהציור והתחריט שלה מופיע הרבה בכותרות, פסיפס, מבנים, מצבות, כתלים, שנחשפו בחפירות ארכיאולוגיות: הציורים תמיד היו סכמתיים, לא מדויקים, מקורבים, כי היה איסור לצייר את צורתה המדויקת מפאת היותה הפריט המקודש ביותר. מדובר באיסור שחרג הרבה מעבר ל"לא תעשה לך פסל וכל תמונה" שכידוע, מזה שנים כבר לא מקוים.

    אם את רוצה גם עילה אמנותית: אין דמות לקב"ה, ולכן אין כל יכולת לציירו. גם לא בסגנון המופשט שלך ויהא זה המופשט ביותר, או של אחרים.

    הציור שלך מרמז לדעתי בקונפיגוראציה המרחבית שלו על בריאת העולם, אם היה תלוי בי, הייתי נותן לו את הכותרת: "בריאת המאורות".

    בברכה,

    יורם

      15/5/08 14:18:

     

    צטט: mickey62 2008-05-15 14:01:12

    את יודעת שזה הציור שאני רוצה לקנות :)

     

     

    (כשיעברו 24 שעות מהכוכב האחרון , תקבלי עוד אחד על זה)

    זה לא ההוא שרצית אז לפני חמש שנים..

    אבל נכון זה ציור מדהים..

    ותודה מראש על הכוכב..

      15/5/08 14:01:

    את יודעת שזה הציור שאני רוצה לקנות :)

     

     

    (כשיעברו 24 שעות מהכוכב האחרון , תקבלי עוד אחד על זה)

      17/1/08 19:23:

     

    צטט: pinkason1 2008-01-17 15:08:15

    מעולה כזה דבר מזמן לא ראיתי אהבתי מאוד

    חן חן לך

      17/1/08 15:08:
    מעולה כזה דבר מזמן לא ראיתי אהבתי מאוד
      30/11/07 16:39:

     

    צטט: ilana585 2007-11-29 17:05:38

    ציור יפה ומרגיע...

    אך הוא כאין וכאפס מול שמו של הקב"ה..

     הייתי משנה  את כותרתו...

     ....לשם שמיים...

    הכל הוא כאין וכאפס ... אבל עדיין אפשר לנסות לצייר את  הרעיון

      29/11/07 17:05:

    ציור יפה ומרגיע...

    אך הוא כאין וכאפס מול שמו של הקב"ה..

     הייתי משנה  את כותרתו...

     ....לשם שמיים...

    פריטים נוספים בגלריה