עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    ';

    פרופיל

    ערן קידר
    1. שלח הודעה
    2. אוף ליין
    3. אוף ליין

    עוד גלריות (0)

    שירבוטים

    45 תמונות

    תגובות (11)

    נא להתחבר כדי להגיב

    התחברות או הרשמה   

    סדר התגובות :
    ארעה שגיאה בזמן פרסום תגובתך. אנא בדקו את חיבור האינטרנט, או נסו לפרסם את התגובה בזמן מאוחר יותר. אם הבעיה נמשכת, נא צרו קשר עם מנהל באתר.
    /null/cdate#

    /null/text_64k_1#

    RSS
      7/3/10 08:13:

    צילום נהדר.

    ומעניין -אם היינו מורידים את הסיגריה זה לא היה עובד ,היא הייתה ניראת מגוחכת.

      10/2/10 21:32:

    זה הקטע מ"הנוסע" - רואים את אשתו מגיעה עם המשטרה, והם פורצים לחדרו ומוצאים אותו מת, והשוטרים שואלים את אשתו "do you recognize him?", והיא עונה "I never knew him", ואז הם שואלים את החברה אם מזהה אותו, ואומרת שכן. ב"חובבים" אחרי שהשוטרים יורים בו, היא רוכנת לעברו ואז השוטר שואל אותה, אם היה מכירה אותו והיא אומרת "כן, אני מכירה אותו".

     

    http://www.youtube.com/watch?v=Phm9qYbnr6M
      10/2/10 14:56:

    צטט: ריקי פרנקל 2010-02-09 21:06:39

    שני הסרטים הם מסע לגילוי הזהות העצמית.

     

     


    כן, זה ברור, אבל זה נושא שקיים באינספור סרטים ועל כן לא חייבים לתפוס כאילו הוא מתכתב דווקא עם סרטו של אנטוניוני. אבל מה שכתבת מקודם נשמע לי מאוד מעניין. הסרט שאני חשבתי עליו הוא "פריז טקסס" דווקא, אבל נראה לי שזה יהיה קצת מוגזם לומר שהארטלי מתכתב איתו ספציפית. ההשוואה שלך נראית לי באמת יותר מעניינת. אגב, מאז "חובבנים"נעשו עוד כמה סרטים בנושא דומה - "ממנטו", "מלהולנד דרייב". זה אחד הנושאים החמים בעשור החולף, כי כולנו מאבדים את עצמנו באינטרנט....
      9/2/10 21:06:
    ועוד משהו -בשני הסרטים יש שתי נשים, שאיתן יש לו מערכת יחסים שונה, שני הסרטים הם מסע לגילוי הזהות העצמית.
      9/2/10 21:04:
    אני יודעת שצריך לקרא לו "חובבנים", ולא בכדי (בניגוד לסרט מודרניסטי, שהיה מתקרא "מקצוענים"). והסרט שהוא מתכתב אתו הוא "הנוסע" של אנטוניוני. אין ספק שאתה זוכר את הסצנה המופלאה בסוף הסרט, כשמגלים את הגיבור מת, המשטרה שואלת את אשתו "Do you know him"  ואח"כ גם את החברה, אותה שאלה שחוזרת בסוף סרטו של הארטלי. בשני הסרטים עולה נושא הזהות העצמית, בסרט של אנטוניוני הגיבור מנסה להחליף את זהותו, אבל אינו מצליח בגלל הזכרונות, ובסרט של הארטלי הגיבור מאבד את הזכרון. בסרט חובבים נבדקת שאלת הזהות מתוך תפיסה פוסטמודרנית, בעוד שבסרט של אנטוניוני הזהות העצמית לכידה ומגובשת יותר (כך לפחות נדמה לי).
      9/2/10 14:51:

    צטט: ריקי פרנקל 2010-02-08 22:18:42

    ערן, אתה יודע עם איזה סרט "מתכתב" הסרט "חובבים"?

     

     


    ספרי לי

     

    אגב, צריך לקרוא לו חובבנים או "חובבן". שמו באנגלית הוא Amateur

      8/2/10 22:18:
    ערן, אתה יודע עם איזה סרט "מתכתב" הסרט "חובבים"?
      8/2/10 22:17:
    מצטרפת להתפעלות מהסרט "חובבים" ומהשחקנית!
      8/2/10 15:10:

    צטט: ריקי פרנקל 2010-02-07 13:19:08

    שחקנית מדהימה, לא ברור לי למה בד"כ בתפקידים של פסיכופאתית או אשה קרה ואינטרסנטית, אולי בגלל שקלוד שברול ליהק אותה בתפקידים כאלה, אז נוצר הקשר. בסרט "חובבים" של האל הארטלי מוכיחה שיכולה לשחק גם גיבורה מסוג אחר.

     

     


    חובבנים היה הסרט שבו הכרתי אותה אני חושב. יצירת מופת והופר היא יצירת מופת בתוכו.
      8/2/10 06:35:

    אני דווקא התרשמתי שהיא משחקת במגוון תפקידים שונים, ושיחקה בעשרות סרטים איכותיים.
      7/2/10 13:19:
    שחקנית מדהימה, לא ברור לי למה בד"כ בתפקידים של פסיכופאתית או אשה קרה ואינטרסנטית, אולי בגלל שקלוד שברול ליהק אותה בתפקידים כאלה, אז נוצר הקשר. בסרט "חובבים" של האל הארטלי מוכיחה שיכולה לשחק גם גיבורה מסוג אחר.