מילה של משה

ארכיון : 7/2013

ערבי חמישי במלון WEST

יום שני, 8/7/13, 15:41

בערב חמישי האחרון הוזמנו לערב גא'ז , כיף ואוכל טוב במלון WEST - מלון בוטיק הממוקם על חוף הצוק בצפון הפסטוראלי של תל אביב. אז התפקדנו אני, אשתי ועוד 4 בלוגרים נבחרים. מסעדת המלון מציעה לאורחיה תפריט חלבי עשיר המוגש לאורך ...

קרא עוד | 0 תגובות | 683 צפיות

מלון הגושרים- מלון בטבע

יום שני, 8/7/13, 15:36

ביום שישי יצאנו לטיול בלוגרים בצפון, יום גדוש חוויות ופעילויות אשר התחלנו במלון הגושרים- מלון בטבע. אז התחלנו בארוחת בוקר עשירה וטעימה במיוחד שכללה: מבחר ביצים בכל מיני סוגים (ביצים מקושקשות, חביתות ירק, ביצים קשות). מבח...

קרא עוד | 1 תגובות | 2709 צפיות

חודש בריאות הפה הוכרז בישראל

בריאות ומדע

יום שני, 8/7/13, 08:32

חודש בריאות הפה- הוכרז בישראל ! הוזמנו לאירוע של חברת ORAL B לרגל חודש בריאות הפה, למדנו על חשיבות שמירת היגיינת הפה ומודה, למדתי דברים שלא ידעתי. האם אתם מצחצחים שיניים לפחות שתי דקות כל פעם? האם אתם מצחצחים שיניים לפחו...

קרא עוד | 0 תגובות | 1026 צפיות

מסעדת בית שלום- פינוק אמיתי לחיך

יום שני, 8/7/13, 07:27

ביום שישי האחרון התארחנו במטולה , חיפשנו מסעדה טובה ואיכותית שמציעה אוכל מפנק וטעים גם למבוגרים וגם לילדים, בשיטוטינו באינטרנט מצאנו המלצות למסעדה מפנקת - מסעדת "בית שלום". בשעות בן ערביים יצאנו למסעדה, יורם מנהל המסעדה...

קרא עוד | 1 תגובות | 893 צפיות

חווית אקסטרים לכל המשפחה - צוק מנרה

יום ראשון, 7/7/13, 15:39

בסוף שבוע האחרון התארחנו בצפון הרחוק, שהינו במלון "ארזים" שבמטולה וביקרנו בצוק מנרה. אם אתם בצפון אל תוותרו על ביקור בצוק מנרה- חוויה מקסימה ואקסטרימית לכל המשפחה. התחלנו במלגשות ההרים - מרוב שהתלהבנו קנינו כרטיסים נוספי...

קרא עוד | 0 תגובות | 1920 צפיות

מסעדת בנחלה - נהריה- קפיצה קטנה לגן עדן

יום ראשון, 7/7/13, 14:37

שבוע שעבר היינו ביום גדוש ומלא בצפון הרחוק, שמענו רבות על מסעדת "בנחלה" והחלטנו לסיים את היום בפינוק קסום במקום. המקום הינו מקום קסום וחלומי אשר שוכן בנהריה . המסעדה שייכת לשני אחים רן וזיו אשר החליטו להישאר ולהעמיד מסע...

קרא עוד | 0 תגובות | 1291 צפיות

מסעדת תיתורה- מודיעין

יום חמישי, 4/7/13, 14:56

הוזמנו לערב בלוגרים טעים במיוחד במסעדת תיתורה אשר נמצאת במודיעין. מסעדת 'תיתורה', הוקמה בשנת 1999 במושב שילת שבהרי ירושלים, על-ידי השף בוקי דסה.במהלך שנת 2009 עברה המסעדה למודיעין לאחר 10 שנים מוצלחות בשילת ועוצבה מחדש ע...

קרא עוד | 0 תגובות | 1922 צפיות

מסעדת אתניקה- חוויה קולינרית

יום חמישי, 4/7/13, 13:42

אמש הגענו לערב בלוגרים במסעדת אתניקה המצויינת מסעדה אותנטית, עם אוכל טעים במיוחד, אווירה נעימה ועיצוב מקסים. "אתניקה" ,מסעדה אוריינטלית וכשרה בהרצליה פיתוח. נולדה בעקבות הרצון לחבר בין אוכל טוב, בשר משובח וכמה מטבחים או...

קרא עוד | 0 תגובות | 1527 צפיות

קייקי כפר בלום

יום רביעי, 3/7/13, 17:22

בסוף שבוע האחרון היינו בטיול בלוגרים בצפון המרוחק, אחרי ביקור בדה קרינה ביקרנו בקייקי כפר בלום. ביקרנו בעברנו במספר אתרי קייקים אולם את קייקי כפר בלום אהבנו יותר מכולם. אז כאמור היינו 6 בלוגרים נבחרים ולאחר התלבטות ארוכה...

קרא עוד | 0 תגובות | 913 צפיות

מרכז המבקרים דה קרינה - עמי ותמי היו נהנים פה

יום רביעי, 3/7/13, 16:09

מרכז המבקרים דה קרינה - עמי ותמי היו נהנים פה ביום שישי האחרון הצטרפתי לטיול בלוגרים בצפון הרחוק. במרכז מבקרים תוכלו לחוות ולהתנסות בעולם השוקולד, לבקר במפעל השוקולד בו ניתן לצפות בהכנת השוקולדים, וליהנות מבית קפה שוקולד...

קרא עוד | 0 תגובות | 654 צפיות

מסעדת מרקו- קפיצה קטנה לאיטליה

יום שלישי, 2/7/13, 11:50

הוזמנתי לערב בלוגרים במסעדת מרקו המצויינת: גבי פנחסוב שף המקום אשר מבקר לעיתים קרובות ביחד עם מרקו בעל המסעדה באיטליה ממשיך ללמוד ולהכיר מנות נוספות, חומרי גלם נוספים . אז שף הבית הוציא לנו ממבחר מנות הבית המצויינות סלט ...

קרא עוד | 0 תגובות | 1423 צפיות

בורגס בר - בן יהודה

יום שני, 1/7/13, 12:29

שבוע שעבר הוזמנו לערב טעימות במסעדת בורגס בר. אשתי לא אוהבת המבורגרים אך אני מאוד אוהב ולכן מיד נענתה להזמנה ויצאנו לבילוי טעים ומהנה. הסניף ממוקם בלב ליבה של תל אביב ברחוב בן יהודה השוקק חיים. התפריט: התפריט של הרשת מבו...