מילה של משה

תכנים אחרונים

קייקי כפר בלום

יום רביעי, 3/7/13, 17:22

בסוף שבוע האחרון היינו בטיול בלוגרים בצפון המרוחק, אחרי ביקור בדה קרינה ביקרנו בקייקי כפר בלום. ביקרנו בעברנו במספר אתרי קייקים אולם את קייקי כפר בלום אהבנו יותר מכולם. אז כאמור היינו 6 בלוגרים נבחרים ולאחר התלבטות ארוכה...

קרא עוד | 0 תגובות | 929 צפיות

מרכז המבקרים דה קרינה - עמי ותמי היו נהנים פה

יום רביעי, 3/7/13, 16:09

מרכז המבקרים דה קרינה - עמי ותמי היו נהנים פה ביום שישי האחרון הצטרפתי לטיול בלוגרים בצפון הרחוק. במרכז מבקרים תוכלו לחוות ולהתנסות בעולם השוקולד, לבקר במפעל השוקולד בו ניתן לצפות בהכנת השוקולדים, וליהנות מבית קפה שוקולד...

קרא עוד | 0 תגובות | 672 צפיות

מסעדת מרקו- קפיצה קטנה לאיטליה

יום שלישי, 2/7/13, 11:50

הוזמנתי לערב בלוגרים במסעדת מרקו המצויינת: גבי פנחסוב שף המקום אשר מבקר לעיתים קרובות ביחד עם מרקו בעל המסעדה באיטליה ממשיך ללמוד ולהכיר מנות נוספות, חומרי גלם נוספים . אז שף הבית הוציא לנו ממבחר מנות הבית המצויינות סלט ...

קרא עוד | 0 תגובות | 1462 צפיות

בורגס בר - בן יהודה

יום שני, 1/7/13, 12:29

שבוע שעבר הוזמנו לערב טעימות במסעדת בורגס בר. אשתי לא אוהבת המבורגרים אך אני מאוד אוהב ולכן מיד נענתה להזמנה ויצאנו לבילוי טעים ומהנה. הסניף ממוקם בלב ליבה של תל אביב ברחוב בן יהודה השוקק חיים. התפריט: התפריט של הרשת מבו...

קרא עוד | 0 תגובות | 1085 צפיות

ההמבורגר הטעים בעיר - wolfnights

יום שני, 24/6/13, 14:11

תמול הוזמנו למסעדת wolfnights- מסעדת המבורגרים מצויינת, הגענו לסניף יהודה המכבי, אחד משלושת סניפי הרשת. ההמבורגר הינו ההמבורגר הכי טעים שאכלתי עד היום, עשוי במידת הצלייה המדוייקת (דבר שלא תמיד שמים עליו דגש במיוחד שמדובר...

קרא עוד | 1 תגובות | 830 צפיות

מסעדת תרזה בסינמה סיטי ראשון לציון

יום שני, 24/6/13, 14:06

מבקרים בסינמה סיטי בראשון לציון ומחפשים מקום טוב לאכול? השבוע מצאתי את המקום שמתאים מצויין לביקור משפחות/זוגות וילדים, ממליצה בחום. מחירים נוחים , מגוון רחב, שירות אדיב ומהיר ואוכל טעים. אז מה היה לנו? למנות ראשונות הזמנ...

קרא עוד | 1 תגובות | 2758 צפיות

מותג הטיפוח לגבר crèma men משיק לראשונה בישראל

צרכנות ורכב

יום שלישי, 11/6/13, 13:43

חדש על המדף! מותג הטיפוח לגבר crèma men משיק לראשונה בישראל ג'ל רחצה מהפכני מתוך סדרת הטיפוח החדשה ACTIVE BLOCK (אקטיב בלוק) המנטרל ריחות גוף למשך 12 שעות קיבלתי להתנסות את ג'ל הרחצה החדש מבית קרמה. מוצר מעולה, בע...

קרא עוד | 0 תגובות | 1242 צפיות

תחליב אחרי גילוח - FRESH LOOK

בריאות ומדע

יום ראשון, 2/6/13, 20:29

אני מאוד אוהב ודואג לטפח את עצמי, לא פעם אנחנו צוחקים מי האשה ומי הגבר פה בבית, כשאני נכנס למקלחת זה יכול לקחת גם שעה שלמה. לאחר כל גילוח אנע אוהב למרוח את הפנים עם תחליב לאחר הגילוח וכשקיבלתי להתנסות את התחליב של חברת ...

קרא עוד | 0 תגובות | 1513 צפיות

מסעדת קיטשן בר המעולה בנתניה

יום שני, 27/5/13, 10:26

אתמול אישתי המדהימה פינקה אותי בשל היותי במילואים ואמרה, אם להתפנק אז בקיטשן בר אשר שוכנת בנתניה. מסעדה מצויינת אשר מציעה מגוון רחב של מנות בשר/דגים/פסטות/סלטים וכריכים וכמובן קינוחים מעולים. קיטשן בר היא מסעדת ביסטרו מו...

קרא עוד | 2 תגובות | 3903 צפיות

לבידו

יום שני, 27/5/13, 10:21

אתמול ביקרנו במרכז המבקרים וחנות המפעל של חברת לבידו. מרכז המבקרים נמצא בלב המדרחוב של זכרון יעקב ומי שמגיע למקום נכנס לחוויה ייחודית מעניינת וכיפית אשר במהלכה מכירים את נפלאות השמנים ותרומתם לחיים בריאים ויפים יותר. מלב...

קרא עוד | 0 תגובות | 1338 צפיות

עמים וטעמים- חוויה קולינרית:

יום שני, 27/5/13, 10:19

אתמול יצאנו לסיור בסמטאות של עוספיא. התחלנו את הסיור עם המדריך המקסים (תאיל עזאם) אשר העביר את הסיור בהומור ובחוויתיות, למדנו אודות העדה הדרוזית, ההיסטוריה של העדה ושל המקום ועוד. בכפר מתקיים פרויקט קונספט חוויתי, ובזכות...

קרא עוד | 0 תגובות | 2095 צפיות

מסעדת טאטי גבעתיים המחודשת

יום שני, 27/5/13, 10:10

אתמול הוזמנו לערב בלוגרים לרגל השקת מתחם הפעילות המחודש והמורחב של מסעדת טאטי בגבעתיים. במתחם הושקעו כ-6 מיליון ש"ח והוא משתרע על שטח של 300 מ"ר וכולל את המסעדה ואת החנות למוצרי מאפה, חנות קטנה ומטריפה ודי מזכירה את פריז...