cafe is going down

תכנים אחרונים

Ristorante alla rampa

יום שני, 17/1/11, 21:18

הפיצריה Ristorante alla rampa והכיכר שבה היא נמצאת paiazza mignanelli 18 צמודים לפיאצה די ספאניה. הלכנו לשם בעקבות המלצות. כשנכנסנו המקום היה עמוס באנשים והמקום נראה די מבטיח, אבל האכזבה היתה "ענקית". היינו בשעת צהריים ו...

קרא עוד | 1 תגובות | 1835 צפיות

שתיה בשדה התעופה

יום שני, 17/1/11, 21:13

לידיעתכם מחיר בקבוק פפסי קולה בשדה התעופה ברומא 2.90 אירו – ממש לא נורא.

קרא עוד | 0 תגובות | 371 צפיות

האי טיברינה

יום שני, 17/1/11, 20:15

האי טיברינה, בלב נהר הטיבר וקרוב למוזיאון היהודי. הינו אי קטן מאד שמחובר ליבשה.  הגשרים קצרים וקשה בהתחלה להבחין שמדובר באי. בתמונה זה נראה אי  רגיל, וקשה להבחין בכך שזה אי מיניאטורי.

קרא עוד | 0 תגובות | 916 צפיות

הזמנת שולחן במסעדה

יום שני, 17/1/11, 20:12

אם אתם מקבלים שם של מסעדה ורוצים לחפש פרטים עליה ישנו אתר בשם: www.diningcity.it בו ניתן למצוא פירוט על מסעדות וגם אפשרות להזמין שולחן דרכם. חשוב מאד לדעת שאם אתם מעוניינים במסעדה ספציפית, אל תשאירו מקום למזל ותזמינו מקו...

קרא עוד | 0 תגובות | 601 צפיות

hosteria la danesina

יום שני, 17/1/11, 20:03

שלחו אותנו לאכול פיצה בפיצריה ליד פיאצה נבונה, ברח' governo vecchio אך לא קיבלנו את השם של הפיצריה וגם לא מס' בית. את הפיצריה לא מצאנו אך מכיוון שרק מהמחשבה נהיינו רעבים מצאנו באותו רחוב הוסטריה נחמדה מאד בשם hosteria la...

קרא עוד | 0 תגובות | 820 צפיות

kosher bistro

יום ראשון, 16/1/11, 22:04

מסעדה / ביסטרו / קפה כשר בגטו היהודי נקרא kosher bistro הכתובת של המקום via s. maria del pianto 68/69 נמצא בסמוך למוזיאון היהודי. אכלנו שם מאכל שנקרא בריק brik שזה מעין בצק ממולא בתפוחי אדמה ופטרוזיליה. במקום אפשר למצוא...

קרא עוד | 0 תגובות | 394 צפיות

המוזיאון היהודי

יום ראשון, 16/1/11, 22:00

לא לפספס את המוזיאון היהודי ובית הכנסת.  www.museoebraico.roma.il  כניסה עולה 7.5 אירו. יש הנחות לסטודנטים ופטור מדמי כניסה לנכים. סיור מעניין, מקום יפהפה ומושקע. קחו בחשבון שלא ניתן לצלם בפנים.

קרא עוד | 0 תגובות | 968 צפיות

מלון גרנד פלטינו

יום ראשון, 16/1/11, 18:13

מלון grand hotel palatino www.hotelpalatino.com מלון 4 כוכבים נמצא במיקום טוב מאד. 5 דקות מהקולוסיאום ומהפורום ברגל, 2 דקות מהכנסייה עם פסל משה. ותחנת מטרו אחת מתחנת הרכבת טרמיני. במקום עוברים כל הזמן אוטובוסים ובאזור יש...

קרא עוד | 0 תגובות | 1426 צפיות

tavola calda

יום שבת, 15/1/11, 20:02

אחד המקומות שהומלצו לנו לאכול בהם אוכל לא יקר זה רשת של מסעדות בשם tavola calda ראינו המון מסעדות בשם זה אך תמיד כשעברנו לידם לא היינו רעבים. הטענה היא שצריך לשים לב לכך שבחלק ממסעדות הרשת יש שלט ירוק האומר שהם מגישים ג...

קרא עוד | 0 תגובות | 399 צפיות

בית קפה בפיאצה ארגנטינה

יום שבת, 15/1/11, 19:59

טרטוריה ובית קפה בפיאצה ארגנטינה largo di torre argentina 15 המיקום אסטרטגי. ישבנו לנוח והחלטנו להתחמם במרק בצל במקום כוס קפה. אז במקום כוס קפה קיבלנו מרק נוזלי כמו ציר של מרק עוף אבל בטעם בצל. היתה נפילה אמיתית , זה הא...

קרא עוד | 0 תגובות | 393 צפיות

אינטרנט

יום שבת, 15/1/11, 19:54

מי שחייב לגלוש באינטרנט בהיותו ברומא יש "חנויות" אינטרנט שנקראות yex internet ואתר האינטרנט שלהם הוא http://www.yex.it/inglese/index.htm אנחנו נכנסנו לסניף שנמצא לא רחוק מפיאצה ונציה לכיוון פיאצה ארגנטינה במקום שנקרא pi...

קרא עוד | 0 תגובות | 699 צפיות

מלון art

יום שבת, 15/1/11, 19:47

מלון בוטיק חדש ומיוחד שהנושא שלו הוא אמנות ונקרא כך, hotel art נמצא ברח' קטן שבו מציגים אמנים שונים את יצירותיהם ונקרא via margotta 56 המיקום שלו מעולה בין המדרגות הספרדיות לבין פיאצה דל פופולו. המחיר לא זול אבל גם לא ב...