עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    בית ספר לפסנתר של ורד שנקר מוזיקאית ויוצרת בוגרת האקדמיה למוזיקה 03-7524415

    השלמת השכלה מוזיקלית

    למוזיקאים - נגנים זמרים ולעוסקים במוזיקה על כל תחומיה.

    *
    הכנה למוסדות המוזיקה השונים
    תיכונים שונים עם מגמות למוזיקה,
    תלמה ילין ,
    רימון ,
    והכנה לבחינות לאקדמיות
    למוסיקה תל-אביב וירושלים.

    *
    מלמדת ענפים ותחומים שונים ומגוונים במוסיקה.

    לימוד פסנתר ומקצועות המוסיקה:

    רפרטואר מגוון בסגנונות שונים בלימוד נגינה בפסנתר :

    מוסיקה קלאסית מוסיקה קלה שירים עבריים ולועזיים על

    פי דרישה, תאוריה הרמוניה הלחנה יצירת שירים וכתיבת

    מילים נגינה מקריאת תווים מול נגינה משמיעה והתבטאות

    ספונטנית בנגינה, כמו כן הכנה למוסדות המוסיקה : תיכונים

    עם מגמות תלמה ילין רימון והכנה לבחינות לאקדמיות

    למוסיקה תל-אביב וירושלים

    *

    תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה-
    לימוד נגינה בפסנתר לנוער וילדים אוטיסטים.
    ורד שנקר 052-8787-404
    03-7524415
    *

    לימודי פסנתר לגיל הרך

    לימודי פסנתר לגיל הרך החל מגילאי 4
    על ידי מורה מנוסה בעלת נסיון רב,
    בטכניקות ומתודות הוראה שונות.

    התאמה לצרכים ויכולות בהבחנה שבין נגינה מקריאת תווים
    אל מול נגינה משמיעה והתבטאות ספונטנית בנגינה.

    תכנים אחרונים

    2 תגובות   יום שבת, 1/9/12, 13:13
    http://cafe.mouse.co.il/image/1382120/



    https://www.facebook.com/v.shenkar


    ורד שנקר- מורה מנוסה ובעלת הצלחות בתחום

    בוגרת תלמה ילין במגמה הקלאסית ובוגרת האקדמיה למוסיקה בוכמן-מהטה באוניברסיטת תל אביב.

    מלמדת ענפים ותחומים שונים ומגוונים במוסיקה.

    1)לימוד פסנתר ומקצועות המוסיקה:

    רפרטואר מגוון בסגנונות שונים בלימוד נגינה בפסנתר :
    מוסיקה קלאסית מוסיקה קלה שירים עבריים ולועזיים על פי דרישה,
    תאוריה הרמוניה הלחנה יצירת שירים וכתיבת מילים
    נגינה מקריאת תווים מול נגינה משמיעה והתבטאות ספונטנית בנגינה,
    כמו כן הכנה למוסדות המוסיקה :
    תיכונים עם מגמות תלמה ילין רימון
    והכנה לבחינות לאקדמיות למוסיקה תל-אביב וירושלים.

    2)לימוד פסנתר לגיל הרך

    לימודי פסנתר לגיל הרך החל מגילאי 4
    בטכניקות ומתודות הוראה שונות.
    התאמה לצרכים ויכולות בהבחנה שבין נגינה מקריאת תווים
    אל מול נגינה משמיעה והתבטאות ספונטנית בנגינה.

    3)תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה-
    לימוד נגינה בפסנתר ואורגן לנוער וילדים אוטיסטים ,
     

     


    לפרטים: ורד שנקר 03-7524415
    052-8787-404
    דרג את התוכן:
      3 תגובות   יום חמישי, 30/8/12, 16:58
       היום היתה פריצת דרך בעבודה עם תלמיד אוטיסט,

      כאשר בלימוד קטע נגינה חדש בחר דווקא ללוות אותה, ובשני אופנים:

      בורסיה הראשונה ליווה אותי בנגינה קונסונאנסית { עגולה והרמונית }

      ובפעם השנייה ליווה בדיסונאנס חריף וצורמני.

      הנה אנו נפגשים בחיבור ובצעקה.

      הנה אני פוגשת את עצמי בחיבור ובצעקה. 

      ורד שנקר- תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה
      טלפון : 03-7524415       052-8787-404
      https://www.facebook.com/pages/%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%A7%D7%A8-%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%98-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A5-%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94/313815778736975
      דרג את התוכן:
        6 תגובות   יום שלישי, 26/6/12, 01:04

        מכוניות נוסעות מעלי 
        ויש רוח
        כשאני מטיילת
        בפארק בשבת
        וילדים ועגלות וערסל
        תלוי על עץ
        כשהעלים מרשרשים
        כמו ענבלים באוזני

        השנים עברו אני
        בחדר מנגנת
        מתעוררת ורואה
        מתוך המצלמה תמונה
        בווגונויליה בחצר
        קולות הבלוז של הפסנתר
        יושבת מקשיבה
        נזכרת איך אני אוהבת

        היבסקוס ורוד פותח
        שוב עלי כותר
        אגלי הטל מהלילה
        בכל בוקר מחדש
        ועץ הדקל ותמרים
        ויערת הדבש אותי מושכים
        כמו יונק הדבש לצוף
        לפרוח מחדש


        מתגברת על הסבל 
        שיר אני כותבת 
        ובוחרת ת'מילים הכי יפות 
        שיש בכלל
        לו יכולתי לדבר 
        היה פשוט לי לספר 
        לך איך שאני אותך 
        אוהבת נורא


        הזכרונות מהכפר בג'יברני
        כששושני המים
        משתקפים כל בוקר
        בבריכות מחדש
        וריח של באגט ותאנה
        וצבע תות אותי מושכים
        כמו יונק הדבש לצוף
        לפרוח מחדש

        ''

        דרג את התוכן:
          2 תגובות   יום ראשון, 3/6/12, 12:44

          למרות שלאדם מבחוץ,
          נראה כאילו האוטיסט סובל מאטימות רגשית,
          הרי שהאמת הפוכה.
          האוטיסט הוא אדם בעל רגישות-על,
          ובעל יכולת רגשית גבוהה ביותר,
          שבחר בשלב מסוים של חייו,
          שלא להצטרף לחברה האנושית,
          וזאת משום שהיא אינה מציעה לו
          שיח על בסיס של כבוד עמוק לרגש.
          הוא מעדיף לשמור לעצמו את יכולותיו הרגשיות הגבוהות,
          ולא לחושפם להמתה רוחנית.
          זו הסיבה שהוא מנתק את עצמו,
          באיזור הלא-מודע,
           





          תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה-
          לימוד נגינה בפסנתר לנוער וילדים אוטיסטים.
          ורד שנקר 052-8787-404
           
          דרג את התוכן:
            5 תגובות   יום שישי , 4/5/12, 11:08

            טוטו ולוטו 
            ורד שנקר 
            מילים ולחן: ורד שנקר



            רציתי לעשות איתך קצת טוטו 
            אתה יודע שהיום בערב יום חמישי 
            שאולי ננחש 
            מי היה עם מי ואיפה 
            מי עשה מה עם מי וככה ועוד... 

            ורציתי להזמין אותך לסרט 
            אתה יודע שהיום בערב יום חמישי 
            שאולי קצת לפני 
            נרקוד ביחד בעטרה 
            נתנשק שיראו שימותו מקנאה 

            טוטו ולוטו 
            אז אולי נחליף ת'משקפיים 
            אתה יודע שאני 
            לא חוזרת פעמיים 
            על אותה ההצעה 

            טוטו ולוטו 
            אז אולי נחליף ת'משקפיים 
            אתה יודע שאני 
            לא חוזרת פעמיים 
            על אותה המהומה 

            ורציתי להזמין אותך הביתה 
            אתה יודע שהיום זה קצת לפני יום שישי 
            שאולי קצת לפני... 
            נשתה ביחד ג'ין אנד טוניק 
            נפלרטט ונאהב זה את זו בלי בושה 

            טוטו ולוטו 
            אז אולי תחליף ת'משקפיים 
            אתה יודע שאני 
            לא חוזרת פעמיים 
            על אותה ההצעה 

            טוטו ולוטו 
            אז אולי תחליף ת'משקפיים 
            אתה יודע שאני 
            לא חוזרת פעמיים 
            על אותה המהומה


            http://patiphon.co.il/music/cgz1800CGZ

            ''

            דרג את התוכן:
              6 תגובות   יום חמישי, 3/5/12, 23:33
              מוזיקה נפש וחברה.

              שפת המוסיקה: בשפה של המוסיקה טמונים המרכיבים של דינמיקת החיים: קצב, ארגון, הגברה והחלשה, האטה והאצה ועוד.הארגון של המוסיקה ושל שפתה שייכים לתרבות, לחברה ולתקופה. 

              חשוב לציין שהמושגים המוסיקליים מתבטאים אחרת בהלכי הרוח השונים... יש שינויים בקצב, בארגון, בתפיסת תבנית ברצף, בסדר, בקשב ובריכוז.

              יצירת השירים אפשרה לי להתבונן אל תוך הנפש ועולמות הרגש שלי כמו מראה שמשקפת...

              והרצון שלי להתחבר ולהיות קומוניקטיבית לעולם דרך מה שאני אוהבת המוזיקה ,דרש ממני חיבורים ובחירות נכונות יותר בתהליך היצירה.
               

               

              דרג את התוכן:
                4 תגובות   יום שלישי, 1/5/12, 11:31

                ''
                איך מתפקד המוח שלנו ביחס למוזיקה.

                תחרותיות, השוואתיות, סטרס, לחץ, הם פועל יוצא של האונה השמאלית במוח המתפקדת ללא הרף....

                שמחה, שלווה, הרמוניה היא פועל יוצא של אונה ימנית מפותחת ומתפקדת.

                מחקרים מראים ש-בעת העיסוק במוזיקה, נגינה יצירה שירה המוח משחרר אנדרופינים שיוצרים אותה תחושה של עונג הנאה סיפוק ו"מוח נקי".

                מנסיוני האישי וחיי.. אני כבר יודעת בוודאות שזוהי הנוסחא הטובה ביותר עבורי, שם זה באמת קורה לי, אותו העונג שאני חווה בעת נגינה ויצירת שירים ,וכשהפועל היוצא בנוסף הוא הערכת עצמי .
                 


                דרג את התוכן:
                  9 תגובות   יום שני, 23/4/12, 00:02


                  ..."ללא מוזיקה החיים היו שגיאה" אמר פרידריך ניטשה, אז למה כשאנו טועים בעת הנגינה, אנחנו נשארים ללא אויר.

                  כמורה שמלמדת כבר שנים רבות נגינה בפסנתר, אני נתקלת בתופעת ה"פחד" מלשגות ולטעות בעת הנגינה ,אצל תלמידים.

                  הפרשנות העממית לבטוי "טעות לעולם חוזרת" היא, כי לא ניתן להמנע משגיאות, ולטעות זה רק אנושי.

                  זה נכון שטעות היא בחירה בדרך שאינה נכונה, אך בזמן הבחירה עדיין לא ידועה הדרך הנכונה.

                  הפחד והבושה מלשגות בעת הנגינה ולהתפס ב"קלוננו", עלול לגרום ל"שיתוק " עתידי שאין לו תקנה...הווה אומר, ויתור על תהייה והתנסות ( שייש בו תהליך של ניסוי וטעייה ).

                  תלמידים, אנשים, אל תוותרו על החופש בהתבטאות !
                  שגיאות מותר זה בסדר.

                  הנה קליפ סנסציוני ומיוחד של פסנתרן הג'אז הנודע צ'יק קוריאה שהנו גם פסנתרן קלאסי, אותו גיליתי כמוצאת "שלל רב" בו הוא חושף עצמו ב"מערומיו", בעת אימון על ואריאציות גולברג יצירה נחשבת של באך ( שבאך עצמו קרא לה "תרגילים למקלדת" ),
                  ומראה את המסלול באימון הנגינה האישי שלו שכולל שגיאות תהייה וחיפושים.

                  אם לצ'יק מותר לשגות אז גם לי מותר לטעות.


                  * ורד שנקר 03-7524415   052-8787-404

                  ''

                  דרג את התוכן:
                    6 תגובות   יום שבת, 21/4/12, 17:23

                    מאמר זה עוסק בנגינה בפסנתר אצל מבוגרים וילדים עם דיסלקציות ופערים בשפה.

                     


                     


                    שמי ורד שנקר ואני מוצאת לנכון לכתוב ולספר לכם על התחום בו אני עוסקת ואשר עשוי יהייה לעניין אתכם לטובתכם ,ולטובת ילדיכם.
                    אני מוסיקאית אקדמאית המתמחה בלימוד פסנתר קלאסי וסגנונות שונים.

                    מוסיקה הוא מקצוע הנרכש באמצעות חוש השמיעה-התפיסה השמיעתית,ושלא בדומה למקצועות אחרים,

                    מדעים מדוייקים כדוגמא בו ערוץ השמיעה כפוטנציאל למידתי לא תורם משמעותית ולא מהווה בסיס להצלחה בתחום.

                    אני מנצלת שפה מיוחדת זו-מוסיקה-על כל היבטיה;התבטאות בנגינה,יצירה והלחנה,שירה 
                    בלווי נגינה וקצב על מנת לעזור למבוגרים ולילדים המתקשים עם לימוד השפה בדרך קונבנציונאלית.

                    תפיסה שמיעתית מול מסר מילולי-נגינה משמיעה מול נגינה בקריאת תווים.

                    במקרים לא מעטים מתגלים ילדים בעלי כשרון ייחודי ובולט למוסיקה,
                    ומנסיוני מוסיקה הייתה לפתרון כשמדובר על דיסלקציות שונות על שום שונותה, ייחודה והתבססותה על ערוץ השמע- הלב והמרכז בתפיסת השפה ובלימודי הנגינה.

                    חלק מחברי למקצוע, וחלק מן ה"פיגורות" המקצועיות והבולטות בנוף המוסיקלי בארץ החלו דרכם כילדים עם בעיות בשפה.
                    אותם מוסיקאים התגברו על בעיות בתפיסת השפה הכתובה ומסריה[מוסיקה דרך סימניםתווים] בשלב מאוחר יותר בחייהם המקצועיים,
                    כבר כמוסיקאים עצמאיים ויוצרים.

                    מובן שההצלחה בנגינה ויצירה תורמות רבות לבטחון ולהכרה בערך העצמישל המבוגר ושל הילד ותאפשר בשלב מאוחר יותר,להתגבר על לימודים "פורמליים";קריאה, כתיבה, והבנה.

                     


                     


                     

                                                                                                                                              
                    ''

                     

                    דרג את התוכן:
                      2 תגובות   יום חמישי, 29/3/12, 12:24


                      לימודי פסנתר לגיל הרך החל מגילאי 4 
                      על ידי מורה מנוסה בעלת נסיון רב,
                      בטכניקות ומתודות הוראה שונות.
                      התאמה לצרכים ויכולות בהבחנה שבין נגינה מקריאת תווים
                      אל מול נגינה משמיעה והתבטאות ספונטנית בנגינה.

                      ורד שנקר- 052-8787-404

                      ''

                      דרג את התוכן:
                        0 תגובות   יום שלישי, 14/2/12, 19:52

                        http://www.mysay.co.il/articles/ShowArticle.aspx?articlePI=aaaxlf


                        ''

                        דרג את התוכן:
                          0 תגובות   יום שלישי, 14/2/12, 00:33

                           

                          http://patiphon.co.il/music/bah1380bah

                           

                          ''

                          דרג את התוכן:

                            רשימה

                            • בית ספר לפסנתר של ורד שנקר מוזיקאית ויוצרת בוגרת האקדמיה למוזיקה 03-7524415

                            רשימה

                            • ורד שנקר - יוצרת וזמרת מחאה. בוגרת תלמה ילין במגמה הקלאסית, ובוגרת האקדמייה למוסיקה בוכמן-מהטה, בקומופוזיציה ועיבוד באוניברסיטת תל אביב. תלמידתם לקומפוזיציה של, יצחק סדאי ופרופסור ליאון שידלובסקי . התמחתה בלימודי פסנתר קלאסי, וכמו כן ג'אז אצל אריק שטראוס ועמית גולן.מעבדת כותבת לחנים ומילים ומבצעת בשירה ונגינה בפסנתר. הקימה הרכב ושמו:"ורד שנקר וגוף פלדה" איתו היא מופיעה,שם ההופעה כשם הסינגל "נגדל כורסאות".

                            פרופיל

                            פסנתר 03-7524415
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין

                            ארכיון

                            תגובות אחרונות