עדכונים מעכבר העיר אונליין >
    cafe is going down
    ';

    בית ספר לפסנתר של ורד שנקר מוזיקאית ויוצרת בוגרת האקדמיה למוזיקה 03-7524415

    השלמת השכלה מוזיקלית

    למוזיקאים - נגנים זמרים ולעוסקים במוזיקה על כל תחומיה.

    *
    הכנה למוסדות המוזיקה השונים
    תיכונים שונים עם מגמות למוזיקה,
    תלמה ילין ,
    רימון ,
    והכנה לבחינות לאקדמיות
    למוסיקה תל-אביב וירושלים.

    *
    מלמדת ענפים ותחומים שונים ומגוונים במוסיקה.

    לימוד פסנתר ומקצועות המוסיקה:

    רפרטואר מגוון בסגנונות שונים בלימוד נגינה בפסנתר :

    מוסיקה קלאסית מוסיקה קלה שירים עבריים ולועזיים על

    פי דרישה, תאוריה הרמוניה הלחנה יצירת שירים וכתיבת

    מילים נגינה מקריאת תווים מול נגינה משמיעה והתבטאות

    ספונטנית בנגינה, כמו כן הכנה למוסדות המוסיקה : תיכונים

    עם מגמות תלמה ילין רימון והכנה לבחינות לאקדמיות

    למוסיקה תל-אביב וירושלים

    *

    תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה-
    לימוד נגינה בפסנתר לנוער וילדים אוטיסטים.
    ורד שנקר 052-8787-404
    03-7524415
    *

    לימודי פסנתר לגיל הרך

    לימודי פסנתר לגיל הרך החל מגילאי 4
    על ידי מורה מנוסה בעלת נסיון רב,
    בטכניקות ומתודות הוראה שונות.

    התאמה לצרכים ויכולות בהבחנה שבין נגינה מקריאת תווים
    אל מול נגינה משמיעה והתבטאות ספונטנית בנגינה.

    תכנים אחרונים

    0 תגובות   יום ראשון, 11/11/12, 15:18
    תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה-

    ''
     
    לימוד נגינה בפסנתר לנוער וילדים אוטיסטים,
     על ידי מורה אקדמאית עם נסיון רב בתחום.
    ליצירת קשר : ורד שנקר בטלפון: 03-7524415  052-8787-404


    מוזמנים לבקר בבלוג שלי:

    תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה

    https://www.facebook.com/groups/veredshenkar

     

    דרג את התוכן:
      2 תגובות   יום ראשון, 11/11/12, 14:09
      ''
      לימודי פסנתר לגיל הרך 

      לימודי פסנתר לגיל הרך החל מגילאי 4 
      על ידי מורה בעלת נסיון רב,
      בטכניקות ומתודות הוראה שונות.

      התאמה לצרכים ויכולות בהבחנה שבין נגינה מקריאת תווים
      אל מול נגינה משמיעה והתבטאות ספונטנית בנגינה.

      ורד שנקר- 052-8787-404 
      03-7524415
        



      מוזמנים לבלוג שלי בנושא חינוך מוזיקלי לילדים
       https://www.facebook.com/groups/210069345766405

      דרג את התוכן:
        1 תגובות   יום שני, 5/11/12, 19:34
        בין מוזיקה להתנהגות המוח ,הלב והנפש....
        _________ ____________ ______________ ________

        "כבר שנים ארוכות שהמדע יודע למדוד ולהעריך את ההשפעה שיש למוזיקה על גלי המוח. שילוב בין סוגי צלילים ונעימות, שהושמעו לאנשים שהיו מחוברים למכונת EEG המודדת את פעילות גלי המוח, הוכיחו מעל לכול ספק, כי לטווח צלילים שונים זה מזה, יש השפעה שונה על הפעילות המוחית שיש לה ביטוי מובהק בתחושה ובהתנהגות.

        בדיקות א.ק.ג גם הוכיחו,
         שהלב מגביר או מאט את קצב הפעימות שלו בהתאמה למוזיקה המושמעת באוזנינו. אבל רובינו לא זקוקים כלל להוכחה הזו. אנו מכירים את ההשפעה שיש לשיר שיכול "להקפיץ" אותנו ולשפר את מצב הרוח, אל מול שיר שיכול פשוט להרגיע אותנו לעצבן או לגרום לנו לבכי. לא סתם נקראת המוזיקה האלקטרונית עתירת הצלילים – "טראנס". רבים מאלו שאוהבים לרקוד לצלילה טוענים כי היא יכולה להכניס אותם למצב של טראנס.

        בשנת 1839 הצליח המדען הגרמני היינריך ויליאם דאב H.W.Dove לגלות שעל ידי השמעת תדרים או טונים שונים לכול אוזן בנפרד, ניתן להשפיע בצורה מהירה על גלי המוח ובכך על מצב המוח או מצב הרוח. הוא קרא לטכניקה גלים בינוראלים (Binaural beats) כלומר דו-אוזניים, הפועלים בו זמנית על שתי תעלות האוזניים. מחקרים רבים שבאו אחריו, המשיכו לפתח את הנושא, וב-1973, פרסם המדען האמריקאי דר' ג'רלד אוסטר-Gerald Oster מאמר חשוב במגזין American scientific שהסתמך על כל המחקרים שנערכו בתחום, ובו גילה שכאשר משמיעים באוזן אחת צליל בתדר מסוים, תדרים נמוכים יותר במוח מתכוונים לאותו הצליל ומהדהדים בתדר דומה במה שהוא כינה תכונת ה"סינכרוניזציה של המוח" או "סנכרון בין אונות המוח". במילים אחרות, אם נשמיע לאדם צלילים בתדר שונה בכול אוזן, המוח יחבר בין שני התדרים והאדם ישמע צליל אחד שהוא הממוצע של שניהם יחדיו. בעקבותיו של אוסטר הגיעו עוד מדענים רבים שחקרו השפעות של תדרי גל שונים על המוח, וכיום כבר יודעים למפות את מרבית התדרים והשפעתם על מצב הרוח והתודעה שלנו .
        גלים בינוראלים.

        השימוש בגלים בינוראלים מהן מורכבת המוזיקה לגלי המוח, הוא אחת הטכנולוגיות החדשות בשימוש תרפויטי, שיש להן יותר חיזוקים מדעיים ממרבית השיטות הידועות כיום, ויש המכנים אותם צלילים פסיכו-אקוסטיים. מדובר ברצועות של תדרי קול המשולבים במוזיקה, המאפשרים שינוי בגלי המוח תוך דקות ספורות. שינוי שיכול לאפשר היפוך במצב הרוח, בתפיסה ואפילו בגוף הפיזי. רוב בני האדם יכולים לחוות סנכרון מוחי גם בחיי היומיום אך בצורה רנדומאלית ולפרקי זמן קצרים. מדיטציה למשל, יכולה לייצר מוח מסונכרן אך לרוב נדרשת מיומנות גבוהה ותרגול של שנים כדי להישאר במצב זה לאורך זמן. מדענים מקשרים בין תפקוד במוח מסונכרן לגאונות ומגדירים מצב זה כמצב היעיל ביותר למימוש הפוטנציאל המוחי של כול אדם. הפרעות קשב וריכוז לדוגמא, מאופיינות ביכולת לקויה של המוח לסנכרן את עצמו.

        היום הטכנולוגיה הבינוראלית נמצאת בחוד החנית של האימון המוחי (brainwave entrainment ), הן לצרכי תרפיה והן בתחום הצמיחה האישית, ויש יוצרים רבים המיומנים ביצירת אפקטים ייחודיים המתאימים לתחומים שונים של שיפור עצמי, ריפוי והגשמה. על פי מחקרים שונים בתחום, גלים בינוראלים יכולים: לשפר את האיקיו , חדות המחשבה והאינטליגנציה, להזניק את מערכת החיסון ולרפא על ידי שחרור של כדוריות דם לבנות, לשחרר הורמון גדילה, לגרום לאופוריה או היי טבעי…לעזור להיפטר מכאב ראש או מכול כאב נקודתי או כרוני (כולל פיברומיאלגיה), לחדד למידה מפוקסת ולעבור מבחנים בלי לחץ, לסייע לעצירת ההזדקנות, לנדודי שינה ולטפל בעוד תחומים רבים ומשונים."
          
        דרג את התוכן:
          0 תגובות   יום שני, 29/10/12, 14:38

          בית ספר לפסנתר של ורד שנקר מוזיקאית ויוצרת בוגרת האקדמיה למוזיקה 03-7524415


          https://www.facebook.com/v.shenkar


          ________________________________________________

          חינוך מוזיקלי לילדים, למתבגרים, למבוגרים, ולאוכלוסיות עם פערים.
          כתבות ומאמרים מעניינים בנושא ,דעות ומחשבות. 

           
          https://www.facebook.com/groups/210069345766405/

          ______________________________________________


          תקשורת של הילד האוטיסט עם העולם בחוץ דרך נגינה



          https://www.facebook.com/pages/%D7%95%D7%A8%D7%93-%D7%A9%D7%A0%D7%A7%D7%A8-%D7%AA%D7%A7%D7%A9%D7%95%D7%A8%D7%AA-%D7%A9%D7%9C-%D7%94%D7%99%D7%9C%D7%93-%D7%94%D7%90%D7%95%D7%98%D7%99%D7%A1%D7%98-%D7%A2%D7%9D-%D7%94%D7%A2%D7%95%D7%9C%D7%9D-%D7%91%D7%97%D7%95%D7%A5-%D7%93%D7%A8%D7%9A-%D7%A0%D7%92%D7%99%D7%A0%D7%94/313815778736975?ref=hl


          מוזמנים בכף לעיון :-)

          דרג את התוכן:
            0 תגובות   יום שבת, 27/10/12, 15:48

            ''


            http://youtu.be/CLP_-keKxJw



            ורציתי להזמין אותך הביתה 
            אתה יודע שהיום זה קצת לפני יום שישי 
            שאולי קצת לפני... 
            נשתה ביחד ג'ין אנד טוניק 


             

            דרג את התוכן:
              1 תגובות   יום ראשון, 21/10/12, 02:49

              ''

               

              http://youtu.be/UcPEuUnCQ7Q

              בבראסרי מרק בצל
              זונות יפות בפלאס פיגאל 
              מקרן רחוב שומעים בראסאנס

              דרג את התוכן:
                0 תגובות   יום שבת, 20/10/12, 17:51

                ''

                הזכרונות מהכפר בג'יברני

                כששושני המים

                משתקפים כל בוקר בבריכות  מחדש

                וריח של באגט ותאנה
                וצבע תות אותי מושכים
                כמו יונק הדבש לצוף לפרוח מחדש

                 

                 

                http://youtu.be/xZ9Y4zjveTM

                דרג את התוכן:
                  0 תגובות   יום חמישי, 18/10/12, 19:11
                  ''


                  למוזיקאים - נגנים זמרים ולעוסקים במוזיקה על כל תחומיה 
                  שנכוו בעבר בלימודי המוזיקה :( ..... ונורא חבל
                  _________________________

                  מציעה לתקן את הטראומה,,,ולהשלים השכלה מוסיקלית , בכל זאת :) היות ומוזיקאי צריך ארגז כלים !

                  בתאוריה הרמוניה פיתוח שמיעה 
                  קריאה מהדף , ונגינה במקלדת

                  מוזמנים לשעורים שמותאמים אישית לז'אנר ולצרכים המיוחדים.
                  ההצלחה מובטחת !!!
                  ורד שנקר - 03-7524415 052-8787-404
                  דרג את התוכן:
                    0 תגובות   יום שלישי, 16/10/12, 15:55
                      0 תגובות   יום ראשון, 14/10/12, 13:58

                      ''
                      פיתוח כשרי המוח דרך נגינה  בפסנתר

                       

                       

                      מוזיקה וקוגניציה


                      השפעת המוזיקה על האינטליגנציה:


                      האזנה למוזיקה וביצועה נמצאו במחקרים שונים כבעלי השפעה חיובית על התפתחותם הקוגניטיבית של ילדים. בין השאר נטען כי בעזרת האזנה לסוגים מסוימים של מוזיקה ניתן לשפר את החשיבה המרחבית-טמפורלית (Spatial-temporal reasoning) אשר חיונית לניתוח ופתרון בעיות בתחומי המתמטיקה, האדריכלות והאמנות.

                       


                      השפעת המוזיקה על הזיכרון:


                      במחקרים שנערכו בשנים האחרונות נטען כי ניתן להביא לשיפור הזיכרון, בייחוד אצל ילדים, על ידי חשיפתם ללימוד כלי נגינה. עוד נטען, כי שיעורי נגינה אחראים במקרים רבים לא רק לשיפור הזיכרון הקשור ליכולות מוזיקליות, אלא גם לשיפור משמעותי בזיכרון המילולי ולשיפור מסוים בזיכרון העבודה.


                      השפעת המוזיקה על תהליכי הלמידה:


                      במדינות מערביות רבות נהוג לשלב לימודי מוזיקה כבר בגני הילדים מתוך מחשבה כי מוזיקה עוזרת בפיתוח מיומנויות בסיסיות כגון ריכוז, קשב, שיתוף פעולה ומשמעת עצמית.


                      ורד שנקר 03-7524415

                      דרג את התוכן:
                        3 תגובות   יום חמישי, 11/10/12, 22:43

                        שנסון מילים ולחן: ורד שנקר

                        איך מציעים לו איך מנשקים אותו 
                        איך אוהבים לו ואיך מפתים אותו 
                        איך להבין אותו 
                        ללבו להרגיש להרגיש אותו 

                        וללכת אתו בש'נז אליזה 
                        ולשבת מולו קפה עולה 
                        עד גני טיולרי 
                        ילדים משיטים סירות 

                        להיות יפה להתייפות 
                        כמו תות שדה בערוגות 
                        שרק תקטוף אותי בזמן 
                        מיסייה שלי 
                        להתאהב ולאהוב 
                        ז'טם אותך אני רוצה 
                        אלור' שרי אני שלך 

                        הוא נוגע בי מחבק אותי 
                        הוא שומר עלי ואוהב אותי 
                        את לבו את שלו 
                        מעצמו את יודעת את אהבתו 

                        פנסים נדלקים גשם מטפטף 
                        ברציף נפגש או'ססוואר בשש 
                        כשהאור על הסיין 
                        וכל היופי הזה 

                        בבראסרי מרק בצל 
                        זונות יפות בפלאס פיגל 
                        מקרן רחוב שומעים בראסאנס 
                        מיסייה שלי 
                        להתאהב ולאהוב 
                        ז'טם אותך אני רוצה 
                        אלור' שרי אני שלך 
                        נלך ביחד בשדרה

                        ''

                        דרג את התוכן:
                          2 תגובות   יום רביעי, 10/10/12, 02:26
                          ''
                          למי שפוחד ממוזיקה על רקע של דיסלקציה !
                          ------------------------------ -----------------------
                          נגינה בפסנתר אצל מבוגרים וילדים עם דיסלקציות .

                          שמי ורד שנקר ואני מוצאת לנכון לכתוב ולספר לכם על התחום בו אני עוסקת ואשר עשוי יהייה לעניין אתכם .

                          אני מוסיקאית אקדמאית המתמחה בלימוד פסנתר קלאסי וסגנונות שונים, בקרב כל האוכלוסיות .

                          מוסיקה הוא מקצוע הנרכש באמצעות חוש השמיעה-התפיסה השמיעתית,

                          ושלא בדומה למקצועות אחרים,
                          מדעים מדוייקים כדוגמא בו ערוץ השמיעה כפוטנציאל למידתי לא תורם משמעותית ולא מהווה בסיס להצלחה בתחום.

                          אני מנצלת שפה מיוחדת זו-מוסיקה-על כל היבטיה;

                          התבטאות בנגינה, יצירה והלחנה, שירה בלווי נגינה הווה אומר דגש על התבטאות ספונטנית,
                          על מנת לעזור למבוגרים ולילדים המתקשים עם לימוד השפה בדרך קונבנציונאלית.

                          תפיסה שמיעתית מול מסר מילולי - נגינה משמיעה מול נגינה בקריאת תווים.

                          במקרים לא מעטים מתגלים ילדים ומבוגרים כבעלי כשרון ייחודי ובולט למוסיקה,

                          ומנסיוני מוסיקה הייתה לפתרון כשמדובר על דיסלקציות שונות על שום שונותה, ייחודה והתבססותה על ערוץ השמע-שהוא הלב והמרכז בתפיסת השפה ובלימודי הנגינה.

                          חלק מחברי למקצוע, וחלק מן ה"פיגורות" המקצועיות והבולטות בנוף המוסיקלי בארץ החלו דרכם כילדים עם בעיות בשפה.
                          אותם מוסיקאים התגברו על בעיות בתפיסת השפה הכתובה ומסריה[מוסיקה דרך סימניםתווים] בשלב מאוחר יותר בחייהם המקצועיים,
                          כבר כמוסיקאים עצמאיים ויוצרים.

                          מובן שההצלחה בנגינה ויצירה תורמות רבות לבטחון ולהכרה בערך העצמי של המבוגר ושל הילד ותאפשר בשלב מאוחר יותר,להתגבר על לימודים "פורמליים";קריאה, כתיבה, והבנה.

                          ליצירת קשר ורד שנקר : 03-7524415     052-8787-404 
                          דרג את התוכן:

                            רשימה

                            • בית ספר לפסנתר של ורד שנקר מוזיקאית ויוצרת בוגרת האקדמיה למוזיקה 03-7524415

                            רשימה

                            • ורד שנקר - יוצרת וזמרת מחאה. בוגרת תלמה ילין במגמה הקלאסית, ובוגרת האקדמייה למוסיקה בוכמן-מהטה, בקומופוזיציה ועיבוד באוניברסיטת תל אביב. תלמידתם לקומפוזיציה של, יצחק סדאי ופרופסור ליאון שידלובסקי . התמחתה בלימודי פסנתר קלאסי, וכמו כן ג'אז אצל אריק שטראוס ועמית גולן.מעבדת כותבת לחנים ומילים ומבצעת בשירה ונגינה בפסנתר. הקימה הרכב ושמו:"ורד שנקר וגוף פלדה" איתו היא מופיעה,שם ההופעה כשם הסינגל "נגדל כורסאות".

                            פרופיל

                            פסנתר 03-7524415
                            1. שלח הודעה
                            2. אוף ליין
                            3. אוף ליין

                            ארכיון

                            תגובות אחרונות