לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

תכנים אחרונים

קטופותי- חווית קטיף עצמי בבית לחם הגלילית

פעילויות ילדים   קטופותי, קטיף, קטיף בצפון, קטיף עצמי, קטיף תותים, קטיף ירקות, בית לחם הגלילית, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בחג

יום שבת, 2/3/19, 23:03

בשבת שעברה מזג האוויר היה מושלם- חמים ונעים! זאת הייתה סיבה מצווינת לצאת לפעילות משפחתית מקסימה ושורשית ב"קטופתי". "קטופותי" הוא מקום מאוד מיוחד בעיניי, המאפשר קטיף עצמי בשדה רחב ידיים ופסטורלי השוכן בבית לחם הגלילית. אנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 526 צפיות

דבש מכמנים- פעילות ילדים לכבוד ראש השנה

פעילויות ילדים   פסטיבל הדבש, ראש השנה 2018, פעילות לילדים בראש השנה, פעילות לילדים בשבת, דבש מכמנים, מכוורת

יום שבת, 25/8/18, 17:37

במסגרת פסטיבל הדבש של מועצת הדבש הנערך בכל רחבי הארץ, תוכלו לקרוא על כך בהרחבה כאן, בחרנו לבלות היום ב"דבש מכמנים" הנמצא בגליל (לא רחוק מכרמיאל) כפעילות מקדימה לילדים לכבוד ראש השנה המתקרה אלינו בצעדי ענק! פגשנו במקום א...

קרא עוד | 0 תגובות | 1804 צפיות

האקווריום בירושלים- אטרקציה קרירה ליום קיץ חם

פעילויות ילדים   האקווריום, אקווריום, אקווריום ישראל, אקווריום ירושלים, ירושלים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת

יום שבת, 7/7/18, 20:47

מידי יום שבת אנחנו מחפשים איך להפיג את השיעמום עם הילדים, הפעם זכינו באחת האטרקציות הכי הכי מושלמות למשפחות! מדובר ב"אקווריום ישראל" השוכן בירושלים (מרחק של חצי דקה נסיעה מגן החיות התנכי). כשהגענו למקום ראינו שהכל מאורגן...

קרא עוד | 0 תגובות | 2555 צפיות

הגונדולייר- פארק רעננה, בילוי משפחתי כיפי!

פעילויות ילדים   הגונדולייר, גונדולייר, פארק רעננה, רכבת הפארק, פעילות לילדים בשבת

יום שני, 2/7/18, 13:09

בשבת האחרונה היה מזג אוויר מצויין, וזו הייתה הזדמנות מצויינת להגיע לפארק רעננה עליו שמעתי רבות כבר מזמן. האטרקציות המרכזיות של פארק רעננה בעיניי הן רכבת הפארק והגונדולייר, מה שהופך את הפארק הזה למיוחד ובעל ערך מוסף למשפח...

קרא עוד | 1 תגובות | 3265 צפיות

פעילות משפחתית לשבת ברמת הנדיב, זכרון יעקב

פעילויות ילדים   רמת הנדיב, טיול לשבת, פעילות לילדים בשבת, שביל המעיין, עין צור, זכרון יעקב

יום שבת, 12/5/18, 19:32

פארק רמת הנדיב שבזכרון יעקב מהווה אתר הנצחה מקסים לברון בנימין (אדמונד) דה רוטשילד. בחודש מאי יש מזג אוויר יפה כל כך והמקום מציע פעילות משפחתית מאוד יפה ומלמדת בימי שבת ה- 12.05 (שהתקיימה היום, בה אנחנו השתתפנו), וה- 26....

קרא עוד | 1 תגובות | 2492 צפיות

צוק מנרה- פעילות מושלמת לכל המשפחה

פעילויות ילדים   צוק מנרה, גליל עליון, ירדן אסטייט, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בפסח

יום שבת, 5/5/18, 18:56

בפסח האחרון החלטנו שזה יהיה עינוי להישאר בבית עם הילדים, לכן החלטנו לצאת לטיול בן שני לילות לאזור הגליל העליון! הטיול הוכתר כהצלחה מסחררת הודות למלון ולאטרקציות בהן בילינו! הזמנו ברגע האחרון מלון- "ירדן אסטייט", הוא התגל...

קרא עוד | 1 תגובות | 2756 צפיות

מה עשינו בשבת? עידן הפרי במושב בצת

פעילויות ילדים   עידן הפרי, אוצרות הגליל, בצת, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת, טו בשבט, טו בשבט פעילויות, פירות יבשים, מטע בננות

יום ראשון, 4/2/18, 11:09

בשבת האחרונה היה מזג אוויר מקסים ומצויין לטיולים. מכיוון שזה עתה חגגנו את חג הטו בשבט בחרנו לבלות ב"עידן הפרי" ברוח החג. עידן הפרי הוא מרכז מבקרים מקסים הנמצא במושב בצת בו תוכלו לחוות חוויה חקלאית מקסימה, ולהנות מהדברים ...

קרא עוד | 0 תגובות | 3154 צפיות

ענבל ותמר- משחקייה וחנות בוטיק בקיבוץ בית אלפא

פעילויות ילדים   קיבוץ בית אלפא, משחקייה, ענבל ותמר, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת

יום שני, 8/1/18, 16:41

לפני כחודש וחצי נסענו לסופ"ש מושלם בקיבוץ בית אלפא, תוכלו לקרוא על כך כאן. כחלק משלל הפעילויות המהנות והמקסימות שעשינו, ביקרנו גם במשחקיה-חנות בוטיק שנקראת "ענבל ותמר",מקום מקסים מקסים מקסים שכל משפחה עם ילדים קטנים שמתא...

קרא עוד | 0 תגובות | 3547 צפיות

גן גורו- פארק אוססטרלי חוויתי

פעילויות ילדים   גן גורו, חוויות ניר דוד, גן גו יורה, גן גויורה, ניר דוד, קנגורו, קנגורואים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בחופש

יום שישי , 24/11/17, 17:49

במסגרת הטיול שלנו בסופ"ש הקודם לבית אלפא, עליו תוכלו לקרוא פה, ביקרנו בגן גורו. גן גורו הוא פארק אוסטרלי מקסים הנמצא בניר דוד, אחד המקומות המעניינים והייחודיים ביותר שהייתי בו לאחרונה. מה כל כך מיוחד?! הייחוד של הפארק הו...

קרא עוד | 1 תגובות | 3657 צפיות

החווה בתל אביב

פעילויות ילדים   החווה בתל אביב, פעילות לילדים, פעילו לכל המפשחה, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בסוכות, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בתל אביב

יום שלישי, 17/10/17, 11:58

כן, זה אמיתי! על גבול תל אביב ר"ג, באזור הכי אורבני שרק אפשר לדמיין, יש אי ירוק ושליו שנקרא "החווה בתל אביב". בסוכות בילינו במקום ומאוד נהננו! תכף אפרט... כשהגענו למקום קיבלה את פנינו נועה, המדריכה של הקבוצה שלנו, וכאשר ...

קרא עוד | 1 תגובות | 3889 צפיות

מוזיאון החצר הישנה בעין שמר- פעילות חלוצית לילדים

פעילויות ילדים   מוזיאון החצר הישנה, עין שמר, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בחג, חבל כרמלים

יום רביעי, 27/9/17, 19:39

בשבת האחרונה, שחלה בצמוד לראש השנה, בילינו במקום הכי רלוונטי לילדים- מוזיאון החצר הישנה בעין שמר הגענו בשעה 10:00, כאשר החלה הפעילות. תחנה ראשונה- יצירה הילדים הוזמנו להכין ברכות שנה טובה ו/או לגזור ולצבוע יונת שלום. את ...

קרא עוד | 1 תגובות | 4279 צפיות

חוויה אורגנית בחווה- קיבוץ הרדוף

פעילויות ילדים   חוויה אורגנית בחווה, קיבוץ הרדוף, אנתרופוסופיה, פעילות לילדים בחופש, פעילות לכל המשפחה, פעילות עם ילדים, פעילות לילדים בשבת

יום שישי , 4/8/17, 14:29

בעמק יזרעאל היפה והפסטורלי שוכן קיבוץ צעיר שהוקם לפני כ 35 שנים ע"י קבוצת אנתרופוסופים שנקרא הרדוף. אם השם מצלצל לכם מוכר, זה בגלל מוצרי הרדוף שהומצאו ויוצרו לראשונה בקיבוץ זה וכעת הם נמכרים במחלקות האורגניות בסופרמרקטים...