לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

תכנים אחרונים

רצים על גלגלים- משחק אינטראקטיבי לכל המשפחה

פעילויות ילדים   רצים על גלגלים, משחק אינטארקטיבי, משחק לכל המשפחה, פעילות לכל המשפחה, פעילות לכל המשפחה בצפון, פעילות לילדים בגליל, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת

יום ראשון, 26/5/19, 20:36

מקדישה את הכתבה הבאה לכל ההורים שמתלוננים שהילדים שלהם כל הזמן בטלפון ובמסכים! אתם חייבים חייבים חייבים להכיר את רצים על גלגלים-משחק אינטראקטיבי חוויתי לכל המשפחה! לפחות יצא לכם משהו טוב מלשחק בנייד... לפני כחודש וחצי נס...

קרא עוד | 0 תגובות | 61 צפיות

iJump מציגה: פסח משפחתי באקסטרים

פעילויות ילדים   איי גאמפ, אייגאמפ, ijump, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בחול המועד, פעילות לילדים בפסח

יום ראשון, 21/4/19, 11:56

הטירוף של חופשת פסח כבר התחיל, והוא ממשיך בכל הכוח! אנחנו ההורים מחפשים רעיונות מקוריים ויצירתיים להעסיק את הילדים כי לא בא לנו לשמוע אותם אומרים: "אמא משעמם לי" ולראות את הבית הפוך לגמרי... לכל מי שנמאס לבלוס ורוצה להוצ...

קרא עוד | 0 תגובות | 230 צפיות

קטופותי- חווית קטיף עצמי בבית לחם הגלילית

פעילויות ילדים   קטופותי, קטיף, קטיף בצפון, קטיף עצמי, קטיף תותים, קטיף ירקות, בית לחם הגלילית, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בחג

יום שבת, 2/3/19, 23:03

בשבת שעברה מזג האוויר היה מושלם- חמים ונעים! זאת הייתה סיבה מצווינת לצאת לפעילות משפחתית מקסימה ושורשית ב"קטופתי". "קטופותי" הוא מקום מאוד מיוחד בעיניי, המאפשר קטיף עצמי בשדה רחב ידיים ופסטורלי השוכן בבית לחם הגלילית. אנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 532 צפיות

האקווריום בירושלים- אטרקציה קרירה ליום קיץ חם

פעילויות ילדים   האקווריום, אקווריום, אקווריום ישראל, אקווריום ירושלים, ירושלים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת

יום שבת, 7/7/18, 20:47

מידי יום שבת אנחנו מחפשים איך להפיג את השיעמום עם הילדים, הפעם זכינו באחת האטרקציות הכי הכי מושלמות למשפחות! מדובר ב"אקווריום ישראל" השוכן בירושלים (מרחק של חצי דקה נסיעה מגן החיות התנכי). כשהגענו למקום ראינו שהכל מאורגן...

קרא עוד | 0 תגובות | 2562 צפיות

קייקי כפר בלום- פעילות מהנה לכל המשפחה

פעילויות ילדים   קייקי כפר בלום, גליל עליון, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בפסח

יום שבת, 12/5/18, 21:21

בפסח האחרון נפשנו ב גליל עליון, לנו במלון מקסים (ירדן אסטייט) לשני לילות ועשינו פעילויות מהממות אחת אחת! ביום הראשון ביקרנו בצוק מנרה, נהננו משלל פעילויות שמילאו לנו יום שלם, תוכלו לקרוא על החוויות כאן. ביום השני גם היה ...

קרא עוד | 1 תגובות | 2455 צפיות

צוק מנרה- פעילות מושלמת לכל המשפחה

פעילויות ילדים   צוק מנרה, גליל עליון, ירדן אסטייט, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בפסח

יום שבת, 5/5/18, 18:56

בפסח האחרון החלטנו שזה יהיה עינוי להישאר בבית עם הילדים, לכן החלטנו לצאת לטיול בן שני לילות לאזור הגליל העליון! הטיול הוכתר כהצלחה מסחררת הודות למלון ולאטרקציות בהן בילינו! הזמנו ברגע האחרון מלון- "ירדן אסטייט", הוא התגל...

קרא עוד | 1 תגובות | 2759 צפיות

גן גורו- פארק אוססטרלי חוויתי

פעילויות ילדים   גן גורו, חוויות ניר דוד, גן גו יורה, גן גויורה, ניר דוד, קנגורו, קנגורואים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בחופש

יום שישי , 24/11/17, 17:49

במסגרת הטיול שלנו בסופ"ש הקודם לבית אלפא, עליו תוכלו לקרוא פה, ביקרנו בגן גורו. גן גורו הוא פארק אוסטרלי מקסים הנמצא בניר דוד, אחד המקומות המעניינים והייחודיים ביותר שהייתי בו לאחרונה. מה כל כך מיוחד?! הייחוד של הפארק הו...

קרא עוד | 1 תגובות | 3660 צפיות

החווה בתל אביב

פעילויות ילדים   החווה בתל אביב, פעילות לילדים, פעילו לכל המפשחה, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בסוכות, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בתל אביב

יום שלישי, 17/10/17, 11:58

כן, זה אמיתי! על גבול תל אביב ר"ג, באזור הכי אורבני שרק אפשר לדמיין, יש אי ירוק ושליו שנקרא "החווה בתל אביב". בסוכות בילינו במקום ומאוד נהננו! תכף אפרט... כשהגענו למקום קיבלה את פנינו נועה, המדריכה של הקבוצה שלנו, וכאשר ...

קרא עוד | 1 תגובות | 3892 צפיות

מוזיאון החצר הישנה בעין שמר- פעילות חלוצית לילדים

פעילויות ילדים   מוזיאון החצר הישנה, עין שמר, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בחג, חבל כרמלים

יום רביעי, 27/9/17, 19:39

בשבת האחרונה, שחלה בצמוד לראש השנה, בילינו במקום הכי רלוונטי לילדים- מוזיאון החצר הישנה בעין שמר הגענו בשעה 10:00, כאשר החלה הפעילות. תחנה ראשונה- יצירה הילדים הוזמנו להכין ברכות שנה טובה ו/או לגזור ולצבוע יונת שלום. את ...

קרא עוד | 1 תגובות | 4283 צפיות

חוויה מתוקה במרכז המבקרים יד מרדכי

פעילויות ילדים   פעילות לילדים לראש השנה, פעילות לילדים בחג, פעילות לילדים בחופש, קיבוץ יד מרדכי, יד מרדכי, מכוורת יד מרדכי, כוורת, דבש

יום שני, 25/9/17, 19:39

לפני כשבועיים, רגע לפני ראש השנה, נסענו דרומה לקיבוץ יד מרדכי כי חשבנו שזה הזמן המושלם לפעילות מתוקה כמו דבש! ביד מרדכי שוכן מרכז מבקרים מקסים שכולל המון פעילויות חויותיות לילדים ולמבוגרים כאחד, ומעבר לפעילויות יש תוכן מ...

קרא עוד | 1 תגובות | 4223 צפיות

מרכז מבקרים מלח הארץ- עתלית

פעילויות ילדים   מלח הארץ, מרכז מבקרים, פעילות לילדים בחופש

יום חמישי, 24/8/17, 23:15

כל הורה יודע שבמהלך חופשת הקיץ צריך להיות מאוד יצירתי ולמצוא פעילויות לילדים שהן מעבר לים ובריכה. אנחנו הקיץ עשינו המון פעילויות, אחת מהן הייתה מאוד כייפית וקלילה והיא ביקור במרכז המבקרים של חברת "מלח הארץ" בעתלית. הפעיל...

קרא עוד | 2 תגובות | 5340 צפיות

חוויה אורגנית בחווה- קיבוץ הרדוף

פעילויות ילדים   חוויה אורגנית בחווה, קיבוץ הרדוף, אנתרופוסופיה, פעילות לילדים בחופש, פעילות לכל המשפחה, פעילות עם ילדים, פעילות לילדים בשבת

יום שישי , 4/8/17, 14:29

בעמק יזרעאל היפה והפסטורלי שוכן קיבוץ צעיר שהוקם לפני כ 35 שנים ע"י קבוצת אנתרופוסופים שנקרא הרדוף. אם השם מצלצל לכם מוכר, זה בגלל מוצרי הרדוף שהומצאו ויוצרו לראשונה בקיבוץ זה וכעת הם נמכרים במחלקות האורגניות בסופרמרקטים...