לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

תכנים אחרונים

קייקי כפר בלום- מקום מושלם לסיים בו את הקיץ

פעילויות ילדים   אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון, קייקי כפר בלום, קייקים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת

יום שלישי, 15/10/19, 23:04

בשבת האחרונה בילינו בקייקי כפר בלום, והיה פשוט מושלם! מקום מצויין לנצל את ימי הקיץ האחרונים שנשארו בצורה הכי מרעננת שיש. מלבד הקייקים, יש עוד המון מה לעשות במתחם, תכף כל הפרטים... אתחיל עם הדבר הכי חשוב (לפחות לילדים שלי...

קרא עוד | 0 תגובות | 62 צפיות

יער הקופים יודפת- חוויה משפחתית מהנה

פעילויות ילדים   יער הקופים, יודפת, יער הקופים יודפת, בואכה יודפת, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים ולהורים, פעילות לילדים בצפון, אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון, קופים

יום ראשון, 6/10/19, 19:55

בשבת שעברה, רגע לפני ראש השנה, ביקרנו באחד המקומות המקסימים לבילוי עם ילדים בארץ (לא מבינה איך לא הייתי שם עד עכשיו...)- יער הקופים ביודפת. יודפת היא חלק מחבל ארץ שנקרא כרמי זית, הוא אומנם לא מוכר, אך טומן בחובו מקומות י...

קרא עוד | 0 תגובות | 110 צפיות

הסחנה- גן השלושה, בילוי משפחתי בחיק הטבע

פעילויות ילדים   גן השלושה, הסחנה, סחנה, בריכות טבעיות, בריכות, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בסוכות, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בגלבוע, אטרקציות לילדים, אטרקציות בצפון, אטרקציות חופש

יום שבת, 5/10/19, 19:34

בשבת הזו ביקרנו באחד המקומות הכי יפים בארץ! גן השלושה הוא גן לאומי השוכן למרגלות הגלבוע ומוכר לכם בתור "הסחנה". מדובר באחד מהפארקים היפים והכיפים ביותר שיש! ואף על פי שאוטוטו הקיץ נפרד מאיתנו, עדיין אפשר ואף כדאי לבקר בו...

קרא עוד | 0 תגובות | 120 צפיות

פסטיבל הדבש- כוורת הבוסתן, פקיעין

פעילויות ילדים   כוורת הבוסתן, פקיעין, פסטיבל הדבש, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בחג, פעילות לילדים בשבת, פעילות ילדים

יום שבת, 21/9/19, 21:47

מועצת הדבש מקיימת את פסטיבל הדבש 2019 במכוורות ברחבי הארץ בין התאריכים 19-21.9, 26-30.9. אנחנו ניצלנו את ההזדמנות הזו לבקר ב"כוורת הבוסתן בפקיעין ", מכוורת בבעלותו של הדבוראי ג'מאל חיר. כשהגענו למקום מיד קיבלו את פנינו ע...

קרא עוד | 0 תגובות | 193 צפיות

גרביטי פארק כרמיאל- תקפצו על זה

פעילויות ילדים   גרביטי פארק, gravity park, פארק טרמפולינות, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות עם ילדים

יום שבת, 14/9/19, 17:31

השאלה הנצחית- מה נעשה עם הילדים בשבת?! בשבת הזו התשובה לשאלה הייתה מקפיצה ביותר- "גרביטי פארק" הממוקם בן העיר כרמיאל. הודות לכביש 6 הנסיעה הייתה יחסית קצרה ומצאנו חניה במתחם בקלות. כבר כנשכנסנו ל gravity park הילדים עפו ...

קרא עוד | 0 תגובות | 267 צפיות

מרכז מהותי בתל אביב- פעילות ערכית מקסימה לילדים והורים

פעילויות ילדים   מהותי, שרי אריסון, פעילות ערכית לילדים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בתל אביב

יום חמישי, 15/8/19, 12:17

בשבת האחרונה לקחנו את הילדים לפעילויות מדהימות (לא פחות) במרכז מהותי בתל אביב. מרכז מהותי הוא מקום קסום עם תכנים יוצאי דופן וכל כך מתבקשים, איך אין עוד מקומות כאלו?! מרכז מהותי נוסד על ידי שרי אריסון (כך גיליתי כשהגעתי ל...

קרא עוד | 0 תגובות | 375 צפיות

רצים על גלגלים- משחק אינטראקטיבי לכל המשפחה

פעילויות ילדים   רצים על גלגלים, משחק אינטארקטיבי, משחק לכל המשפחה, פעילות לכל המשפחה, פעילות לכל המשפחה בצפון, פעילות לילדים בגליל, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת

יום ראשון, 26/5/19, 20:36

מקדישה את הכתבה הבאה לכל ההורים שמתלוננים שהילדים שלהם כל הזמן בטלפון ובמסכים! אתם חייבים חייבים חייבים להכיר את רצים על גלגלים-משחק אינטראקטיבי חוויתי לכל המשפחה! לפחות יצא לכם משהו טוב מלשחק בנייד... לפני כחודש וחצי נס...

קרא עוד | 0 תגובות | 989 צפיות

iJump מציגה: פסח משפחתי באקסטרים

פעילויות ילדים   איי גאמפ, אייגאמפ, ijump, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בחול המועד, פעילות לילדים בפסח

יום ראשון, 21/4/19, 11:56

הטירוף של חופשת פסח כבר התחיל, והוא ממשיך בכל הכוח! אנחנו ההורים מחפשים רעיונות מקוריים ויצירתיים להעסיק את הילדים כי לא בא לנו לשמוע אותם אומרים: "אמא משעמם לי" ולראות את הבית הפוך לגמרי... לכל מי שנמאס לבלוס ורוצה להוצ...

קרא עוד | 0 תגובות | 948 צפיות

קטופותי- חווית קטיף עצמי בבית לחם הגלילית

פעילויות ילדים   קטופותי, קטיף, קטיף בצפון, קטיף עצמי, קטיף תותים, קטיף ירקות, בית לחם הגלילית, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בחג

יום שבת, 2/3/19, 23:03

בשבת שעברה מזג האוויר היה מושלם- חמים ונעים! זאת הייתה סיבה מצווינת לצאת לפעילות משפחתית מקסימה ושורשית ב"קטופתי". "קטופותי" הוא מקום מאוד מיוחד בעיניי, המאפשר קטיף עצמי בשדה רחב ידיים ופסטורלי השוכן בבית לחם הגלילית. אנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 1185 צפיות

האקווריום בירושלים- אטרקציה קרירה ליום קיץ חם

פעילויות ילדים   האקווריום, אקווריום, אקווריום ישראל, אקווריום ירושלים, ירושלים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת

יום שבת, 7/7/18, 20:47

מידי יום שבת אנחנו מחפשים איך להפיג את השיעמום עם הילדים, הפעם זכינו באחת האטרקציות הכי הכי מושלמות למשפחות! מדובר ב"אקווריום ישראל" השוכן בירושלים (מרחק של חצי דקה נסיעה מגן החיות התנכי). כשהגענו למקום ראינו שהכל מאורגן...

קרא עוד | 0 תגובות | 3522 צפיות

קייקי כפר בלום- פעילות מהנה לכל המשפחה

פעילויות ילדים   קייקי כפר בלום, גליל עליון, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בפסח

יום שבת, 12/5/18, 21:21

בפסח האחרון נפשנו ב גליל עליון, לנו במלון מקסים (ירדן אסטייט) לשני לילות ועשינו פעילויות מהממות אחת אחת! ביום הראשון ביקרנו בצוק מנרה, נהננו משלל פעילויות שמילאו לנו יום שלם, תוכלו לקרוא על החוויות כאן. ביום השני גם היה ...

קרא עוד | 1 תגובות | 3102 צפיות

צוק מנרה- פעילות מושלמת לכל המשפחה

פעילויות ילדים   צוק מנרה, גליל עליון, ירדן אסטייט, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בפסח

יום שבת, 5/5/18, 18:56

בפסח האחרון החלטנו שזה יהיה עינוי להישאר בבית עם הילדים, לכן החלטנו לצאת לטיול בן שני לילות לאזור הגליל העליון! הטיול הוכתר כהצלחה מסחררת הודות למלון ולאטרקציות בהן בילינו! הזמנו ברגע האחרון מלון- "ירדן אסטייט", הוא התגל...