לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

תכנים אחרונים

קטופותי- חווית קטיף עצמי בבית לחם הגלילית

פעילויות ילדים   קטופותי, קטיף, קטיף בצפון, קטיף עצמי, קטיף תותים, קטיף ירקות, בית לחם הגלילית, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בחג

יום שבת, 2/3/19, 23:03

בשבת שעברה מזג האוויר היה מושלם- חמים ונעים! זאת הייתה סיבה מצווינת לצאת לפעילות משפחתית מקסימה ושורשית ב"קטופתי". "קטופותי" הוא מקום מאוד מיוחד בעיניי, המאפשר קטיף עצמי בשדה רחב ידיים ופסטורלי השוכן בבית לחם הגלילית. אנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 510 צפיות

האקווריום בירושלים- אטרקציה קרירה ליום קיץ חם

פעילויות ילדים   האקווריום, אקווריום, אקווריום ישראל, אקווריום ירושלים, ירושלים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת

יום שבת, 7/7/18, 20:47

מידי יום שבת אנחנו מחפשים איך להפיג את השיעמום עם הילדים, הפעם זכינו באחת האטרקציות הכי הכי מושלמות למשפחות! מדובר ב"אקווריום ישראל" השוכן בירושלים (מרחק של חצי דקה נסיעה מגן החיות התנכי). כשהגענו למקום ראינו שהכל מאורגן...

קרא עוד | 0 תגובות | 2525 צפיות

קייקי כפר בלום- פעילות מהנה לכל המשפחה

פעילויות ילדים   קייקי כפר בלום, גליל עליון, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בפסח

יום שבת, 12/5/18, 21:21

בפסח האחרון נפשנו ב גליל עליון, לנו במלון מקסים (ירדן אסטייט) לשני לילות ועשינו פעילויות מהממות אחת אחת! ביום הראשון ביקרנו בצוק מנרה, נהננו משלל פעילויות שמילאו לנו יום שלם, תוכלו לקרוא על החוויות כאן. ביום השני גם היה ...

קרא עוד | 1 תגובות | 2436 צפיות

צוק מנרה- פעילות מושלמת לכל המשפחה

פעילויות ילדים   צוק מנרה, גליל עליון, ירדן אסטייט, פעילות לילדים, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בצפון, פעילות לילדים בפסח

יום שבת, 5/5/18, 18:56

בפסח האחרון החלטנו שזה יהיה עינוי להישאר בבית עם הילדים, לכן החלטנו לצאת לטיול בן שני לילות לאזור הגליל העליון! הטיול הוכתר כהצלחה מסחררת הודות למלון ולאטרקציות בהן בילינו! הזמנו ברגע האחרון מלון- "ירדן אסטייט", הוא התגל...

קרא עוד | 1 תגובות | 2739 צפיות

מה עשינו בשבת? עידן הפרי במושב בצת

פעילויות ילדים   עידן הפרי, אוצרות הגליל, בצת, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת, טו בשבט, טו בשבט פעילויות, פירות יבשים, מטע בננות

יום ראשון, 4/2/18, 11:09

בשבת האחרונה היה מזג אוויר מקסים ומצויין לטיולים. מכיוון שזה עתה חגגנו את חג הטו בשבט בחרנו לבלות ב"עידן הפרי" ברוח החג. עידן הפרי הוא מרכז מבקרים מקסים הנמצא במושב בצת בו תוכלו לחוות חוויה חקלאית מקסימה, ולהנות מהדברים ...

קרא עוד | 0 תגובות | 3134 צפיות

ענבל ותמר- משחקייה וחנות בוטיק בקיבוץ בית אלפא

פעילויות ילדים   קיבוץ בית אלפא, משחקייה, ענבל ותמר, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת

יום שני, 8/1/18, 16:41

לפני כחודש וחצי נסענו לסופ"ש מושלם בקיבוץ בית אלפא, תוכלו לקרוא על כך כאן. כחלק משלל הפעילויות המהנות והמקסימות שעשינו, ביקרנו גם במשחקיה-חנות בוטיק שנקראת "ענבל ותמר",מקום מקסים מקסים מקסים שכל משפחה עם ילדים קטנים שמתא...

קרא עוד | 0 תגובות | 3525 צפיות

גן גורו- פארק אוססטרלי חוויתי

פעילויות ילדים   גן גורו, חוויות ניר דוד, גן גו יורה, גן גויורה, ניר דוד, קנגורו, קנגורואים, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בחופש

יום שישי , 24/11/17, 17:49

במסגרת הטיול שלנו בסופ"ש הקודם לבית אלפא, עליו תוכלו לקרוא פה, ביקרנו בגן גורו. גן גורו הוא פארק אוסטרלי מקסים הנמצא בניר דוד, אחד המקומות המעניינים והייחודיים ביותר שהייתי בו לאחרונה. מה כל כך מיוחד?! הייחוד של הפארק הו...

קרא עוד | 1 תגובות | 3637 צפיות

החווה בתל אביב

פעילויות ילדים   החווה בתל אביב, פעילות לילדים, פעילו לכל המפשחה, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בסוכות, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בתל אביב

יום שלישי, 17/10/17, 11:58

כן, זה אמיתי! על גבול תל אביב ר"ג, באזור הכי אורבני שרק אפשר לדמיין, יש אי ירוק ושליו שנקרא "החווה בתל אביב". בסוכות בילינו במקום ומאוד נהננו! תכף אפרט... כשהגענו למקום קיבלה את פנינו נועה, המדריכה של הקבוצה שלנו, וכאשר ...

קרא עוד | 1 תגובות | 3871 צפיות

בוסתן בראשית עין זיוון- עונת קטיף הדובדבנים החלה

פעילויות ילדים   קטיף דובדבנים, קטיף דובדבנים ברמת הגולן, בוסתן בראשית, עין זיוון, כפר הנופש עין זיוון, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בשבועות, פעילות לילדים בצפון

יום שבת, 27/5/17, 21:32

לכבוד תחילת עונת קטיף הדובדבנים שהחלה זה עתה, החלטנו לבלות את הסופ"ש הנוכחי במקום הפסטורלי והכל כך שלו- כפר הנופש עין זיוון ולצמצם מרחקי נסיעה ממחוזותינו (בכל זאת, נסיעה של שעתיים עם ילדים קטנים יכולה להיות לא פשוטה) אל ...

קרא עוד | 0 תגובות | 5741 צפיות

מה עשינו בשבת? ביקרנו בדרך החלב- משק קורלנדר, בית הילל

פעילויות ילדים   משק קורלנדר, בית הילל, רפת תיירותית, מרכז מבקרים, דרך החלב, טיול לשבת, פעילות לילדים, פעילות לילדים בשבת

יום שבת, 17/12/16, 18:40

בשבת הזו, על אף הקור, היה לנו ברור שחייבים לצאת לטייל, כי להישאר בבית עם 2 זעטוטים במשך יום שלם זו הרפתקה לא קלה... הפעם הצפנו לכיוון בית הילל שם ביקרנו במשק קורלנדר ועשינו סיור ברפת של מרכז המבקרים "דרך החלב". התחלנו בח...

קרא עוד | 0 תגובות | 10071 צפיות

פסטיבל הפפריקה 8 בחוות דרך התבלינים

פעילויות ילדים   פסטיבל הפפריקה, חוות דרך התבלינים, בית לחם הגלילית, פעילות לילדים, פעילות לילדים בסוכות, פעילות לילדים ולהורים, פעילות לילדים בשבת

יום שישי , 30/9/16, 15:16

חוות דרך התבלינים השוכנת בלב השדות של המושבה הפסטורלית בית לחם הגלילית ממשיכה במסורת של חגיגה חקלאית בסוכות ובפעם השמינית מוסיפה פלפל לחג עם פסטיבל הפפריקה! הפסטיבל יערך בין התאריכים: 15.10-24.10 חוה"מ סוכות משעה 10:00-1...

קרא עוד | 1 תגובות | 7875 צפיות

מסיק זיתים ב"שמנא"- פעילות מהנה להורים וילדים

פעילויות ילדים   שמן זית, שמנא, מסיק זיתים, פעילות לילדים

יום ראשון, 8/11/15, 16:12

בשבת לפני כשבועיים ארזנו את עצמנו ואת ילדינו ונסענו למושב חגור שנמצא לא רחוק מראש העין. במושב חגור שוכן כרם זיתים (כן כן, אומרים כרם, כמו ענבים) ובית בד מודרני וכן מתקיימות במקום הדרכות לילדים. המקום המדובר הוא "שמנא"- ב...