לירן בודקת- המלצות מרחבי הארץ

תכנים אחרונים

החווה בתל אביב

פעילויות ילדים   החווה בתל אביב, פעילות לילדים, פעילו לכל המפשחה, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בסוכות, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בתל אביב

יום שלישי, 17/10/17, 11:58

כן, זה אמיתי! על גבול תל אביב ר"ג, באזור הכי אורבני שרק אפשר לדמיין, יש אי ירוק ושליו שנקרא "החווה בתל אביב". בסוכות בילינו במקום ומאוד נהננו! תכף אפרט... כשהגענו למקום קיבלה את פנינו נועה, המדריכה של הקבוצה שלנו, וכאשר ...

קרא עוד | 1 תגובות | 153 צפיות

מסעדת ללוש- קניון G יוקנעם

מסעדות ואוכל   קפה ללוש, קניון g יוקנעם, ביסטרו ביוקנעם, מסעדה ביוקנעם

יום שבת, 7/10/17, 00:38

ערב לפני חג סוכות, התארגנו על בייביסיטר ויצאנו לבילוי לילי ב"ללוש". ללוש היא מסעדת בראסרי מעוצבת בה תוכלו למצוא ארוחות בוקר מפנקות או ארוחות צהריים/ערב שוות עם מנות מיוחדות וטעימות. המסעדה מאוד גדולה ומאפשרת ישיבה בחוץ ב...

קרא עוד | 0 תגובות | 273 צפיות

מוזיאון החצר הישנה בעין שמר- פעילות חלוצית לילדים

פעילויות ילדים   מוזיאון החצר הישנה, עין שמר, פעילות לילדים בחופש, פעילות לילדים בשבת, פעילות לילדים בחג, חבל כרמלים

יום רביעי, 27/9/17, 19:39

בשבת האחרונה, שחלה בצמוד לראש השנה, בילינו במקום הכי רלוונטי לילדים- מוזיאון החצר הישנה בעין שמר הגענו בשעה 10:00, כאשר החלה הפעילות. תחנה ראשונה- יצירה הילדים הוזמנו להכין ברכות שנה טובה ו/או לגזור ולצבוע יונת שלום. את ...

קרא עוד | 1 תגובות | 331 צפיות

חדר בריחה טיטאניק- קחו איתכם גלגל הצלה ;-)

חברה וקהילה   חדר בריחה טיטאניק, חדר בריחה, חדר בריחה בתל אביב, חדר בריחה בבנימינה

יום שלישי, 26/9/17, 22:01

אחרי פגרה מאוד ארוכה מבחינתי, של כמעט חודש, אני שמחה להגיד I'm back in business! אתחיל מהסוף ואגיד שאני שמחה שאחרי כל כך הרבה זמן שלא שיחקתי, נפלתי על חדר פשוט מעולה! ברוב הפעמים שאני הולכת לחדרי בריחה אני צריכה לעשות נס...

קרא עוד | 0 תגובות | 593 צפיות

חוויה מתוקה במרכז המבקרים יד מרדכי

פעילויות ילדים   פעילות לילדים לראש השנה, פעילות לילדים בחג, פעילות לילדים בחופש, קיבוץ יד מרדכי, יד מרדכי, מכוורת יד מרדכי, כוורת, דבש

יום שני, 25/9/17, 19:39

לפני כשבועיים, רגע לפני ראש השנה, נסענו דרומה לקיבוץ יד מרדכי כי חשבנו שזה הזמן המושלם לפעילות מתוקה כמו דבש! ביד מרדכי שוכן מרכז מבקרים מקסים שכולל המון פעילויות חויותיות לילדים ולמבוגרים כאחד, ומעבר לפעילויות יש תוכן מ...

קרא עוד | 1 תגובות | 420 צפיות

MANGO KIDS- קולקצית סתיו חורף 2017

עיצוב וסטייל   mango, בגדי ילדים, אופנת ילדים, טרנדים באופנה

יום שני, 18/9/17, 08:53

קולקציית הילדים של ענקית האופנה הבינלאומית MANGO ממשיכה לשחק אותה עם הטרנדים הכי אופנתיים לילדים, בלי לשכוח להקפיד על איכות ונוחות. MANGO GIRLS קולקציית הבנות לעונת החורף מציגה שפע של טרנדים המתכתבים עם עולם האופנה של הנ...

קרא עוד | 2 תגובות | 461 צפיות

מותג האופנה האמריקאי THE CHILDREN'S PLACE מציג את קולקציית סתיו 2017

עיצוב וסטייל   דה צילדרנדס פלייס, דה צילדרנס פלייס, the childrens place, אופנת ילדים, בגדי ילדים, בגדי ילדים לחג

יום ראשון, 17/9/17, 02:10

אומנם בישראל קצת קשה לראות שהגיע הסתיו... בשבילי הסימן זה החצב... אז חצבים פורחים כבר יש, ובגדי סתיו גם, ואני כבר הספקתי לבקר באחת מחנויות דה צילדרנס פלייס ולהתרשם מקולקציית הסתיו המהממת לילדים. הקולקציה משלבת טרנדים בול...

קרא עוד | 0 תגובות | 445 צפיות

מותג אופנת הילדים KIWI משיק קולקציית חגים

עיצוב וסטייל   קיווי, בגדים לחג, בגדי ילדים, בגדי ילדים לחג, בגדי חג לילדים, בגדי חג

יום ראשון, 17/9/17, 01:50

ראש השנה אוטוטו כאן וזה הזמן להלביש את הילדים בצורה חגיגית מבלי לקרוע את הכיס ;-) קולקציית בייבי ומתבגרים לחג קולקציית הבנות: קולקציה חגיגית ואלגנטית והיא מאופיינת בניקיון עיצובי. קולקציית הבנות - נסיכות מודרניות ימצאו א...

קרא עוד | 0 תגובות | 442 צפיות

Explorevr- חווית מציאות מדומה מדהימה בחיפה!

חברה וקהילה   מציאות מדומה, explorevr, מציאות מדומה בחיפה

יום שבת, 16/9/17, 23:58

אני עומדת לספר לכם על המקום הכי מגניב שתפגשו בזמן הקרוב (ואולי אפילו גם בזמן הרחוק ;-))! לפני חודש נסענו לאכול במעדה האסיתית האהובה עלינו "מינה טומיי" השוכנת בקסטרא, חיפה. בדרכנו למסעדה, בקומה הראשונה של הקסטרא, עברנו במ...

קרא עוד | 2 תגובות | 1022 צפיות

דוביס(Dubi's) דובוני ויטמין סי ואבץ לילדים

בריאות ומדע   דוביס, ויטמינים לילדים, פלוריש

יום שבת, 16/9/17, 19:21

שנת הלימודים כבר החלה, וחלק מההתחלה החדשה כוללת את המחשבה על סנדוויצים ומה להכין לילדים לאכול בגן/בבי"ס. אני אישית מאמינה ותומכת נלהבת בויטמינים ותוספי תזונה, משתמשת באדיקות וחושבת שזה תורם המון לגוף. לאחרונה התחלתי להתנ...

קרא עוד | 0 תגובות | 432 צפיות

ים כרמל- המקום המושלם לסיים בו את חופשת הקיץ

טיולים ותיירות   ים כרמל, פארק אתגרי

יום ראשון, 3/9/17, 18:13

לקראת סוף החופש, ממש בימים האחרונים, החלטתי להיות דודה למופת ולקחתי את האחיינים המקסימים שלי לחוויה כייפית במיוחד, הפארק האתגרי "ים כרמל". זו הפעם השלישית שאני מבקרת בפארק, הפעם הקודמת שהייתי שם עם האחיינים שלי, הייתה לפ...

קרא עוד | 1 תגובות | 817 צפיות

הכלא הרוסי חדר בריחה במתחם קווסטומניה

חברה וקהילה   חדר בריחה בתל אביב, חדר בריחה, קווסטומניה, הכלא הרוסי, אסקייפ רום, escape room, escape room israel

יום ראשון, 3/9/17, 16:55

חגיגות החדר ה- 30 שלי!!! מי היה מאמין שאני כל כך אתמכר לתחביב הזה!?! הפעם ביקרנו ב"כלא הרוסי", חדר בריחה מעניין במיוחד במתחם קווסטומניה שזו הפעם השישית שאני מבקרת בו! המתחם כולל את החדרים: אושן 5, עליו תוכלו לקרוא פה עלי...